fuckbuddys dus. Is dat niet veel lastiger. Weten ze het van elkaar, zijn ze niet jaloers, willen ze stiekum niet meer, hebben zij een relatie. Dat soort dingen maakt het veel ingewikkelder.quote:Op maandag 12 april 2010 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ben ik uiteindelijk veel te jaloers voor. Wat 'van mij' is, wil ik niet delen. Daarom doe ik liever open geen-relaties. Een stuk relaxter en no strings attached.

Een monogame fuckbuddy? Dus zodra hij het met een ander doet is het exit fuckbuddy?quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ben dan ook een monogame fuckbuddy en daarin altijd duidelijk over de aard van het spel. Nooit tot problemen geleid en vreemdgaan doe je maar met iemand anders.

Werkt prima hoor. Momenteel is er een fuckbuddyoverschot, dus een andere is zo gevonden.quote:Op maandag 12 april 2010 15:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een monogame fuckbuddy? Dus zodra hij het met een ander doet is het exit fuckbuddy?

Ik heb zelf altijd één fuckbuddy at the time, dat bedoel ik. Wat hij verder met wie doet, boeit me niet. Maar ik heb zelf geen behoefte aan een heel arsenaal buddy's at once.quote:Op maandag 12 april 2010 15:46 schreef Stefan het volgende:
Een monogame fuckbuddy? Dus zodra hij het met een ander doet is het exit fuckbuddy?

Hoe kun je nu eisen van een no strings attached fuckbuddy eisen dat hij of zij alleen met jou neukt.quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Werkt prima hoor. Momenteel is er een fuckbuddyoverschot, dus een andere is zo gevonden.

Lé-zen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:49 schreef Stefan het volgende:
Hoe kun je nu eisen van een no strings attached fuckbuddy eisen dat hij of zij alleen met jou neukt.

quote:Op maandag 12 april 2010 15:51 schreef fathank het volgende:
Geestelijke trouw is vele malen belangrijker dan lichamelijke trouw. Lust en liefde zijn 2 verschillende dingen.

Daar heb je een contract voor natuurlijk, duhquote:Op maandag 12 april 2010 15:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kun je nu eisen van een no strings attached fuckbuddy eisen dat hij of zij alleen met jou neukt.

Maar je wilt dan nooit met hem naar de film, uit eten of een weekendje Valkenburg?quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd één fuckbuddy at the time, dat bedoel ik. Wat hij verder met wie doet, boeit me niet. Maar ik heb zelf geen behoefte aan een heel arsenaal buddy's at once.

Weekendje Valkenburg niet, nee, maar dat zou ik met niemand snel doen. Maar een filmpje, concert oid dan weer wel, als vrienden met wat extra's . Vaak blijven het ook vrienden nadat we samen uitgeneukt zijn. Ik noem ze daarom ook liever friends with benefits.quote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Stefan het volgende:
Maar je wilt dan nooit met hem naar de film, uit eten of een weekendje Valkenburg?

Dat is mij nog nooit gelukt.quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
Vaak blijven het ook vrienden nadat we samen uitgeneukt zijn.

Precies. Ik zou het mijn vriendin kwalijk nemen als ze hele avonden met iemand op de bank zit te praten over alles wat haar bezighoudt en dwarszit, dingen die ze mij niet vertelt. Dát is vreemdgaan. Niet met iemand zoenen ofzo omdat je daar gewoon even zin in hebt.quote:Op maandag 12 april 2010 15:51 schreef fathank het volgende:
Geestelijke trouw is vele malen belangrijker dan lichamelijke trouw. Lust en liefde zijn 2 verschillende dingen.

quote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies. Ik zou het mijn vriendin kwalijk nemen als ze hele avonden met iemand op de bank zit te praten over alles wat haar bezighoudt en dwarszit, dingen die ze mij niet vertelt. Dát is vreemdgaan. Niet met iemand zoenen ofzo omdat je daar gewoon even zin in hebt.
 Hmmdus als ik jou vriendin even flink neuk vind je minder erg dan dat ze vertelde wat haar dwars zat op dr werk. Nice. Alleen heb jij geen vriendin.
 Hmmdus als ik jou vriendin even flink neuk vind je minder erg dan dat ze vertelde wat haar dwars zat op dr werk. Nice. Alleen heb jij geen vriendin. 

De meeste relaties die ik heb gehad en ook de huidige begonnen als friends plus, we hebben het leuk en zien wel. Daarna werd het serieuzer.quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weekendje Valkenburg niet, nee, maar dat zou ik met niemand snel doen. Maar een filmpje, concert oid dan weer wel, als vrienden met wat extra's . Vaak blijven het ook vrienden nadat we samen uitgeneukt zijn. Ik noem ze daarom ook liever friends with benefits.

Iets aan iemand wat je dwarszit op je werk noem ik geen intieme zieleroerselen. Er is een verschil tussen met iemand praten of je hele intieme dingen vertellen over jezelf aan anderen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Hmmdus als ik jou vriendin even flink neuk vind je minder erg dan dat ze vertelde wat haar dwars zat op dr werk. Nice. Alleen heb jij geen vriendin.
Mooie definitie van vreemdgaan ook. Als ze niet verteld waar ze aan denkt. Maar dat wel een keer aan een ander ander doet.

Zeker als de ander een echte relatie krijgt zal het verwateren.quote:

Al zou diegene heel intieme dingen aan een ander vertellen is het geen vreemdgaan.quote:Op maandag 12 april 2010 16:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iets aan iemand wat je dwarszit op je werk noem ik geen intieme zieleroerselen. Er is een verschil tussen met iemand praten of je hele intieme dingen vertellen over jezelf aan anderen.

voor jou misschien....quote:Op maandag 12 april 2010 16:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Al zou diegene heel intieme dingen aan een ander vertellen is het geen vreemdgaan.

Valt wel mee. Zeker als je in dezelfde stad woont en gewoon goed bevriend bent en niet dramatisch gaat lopen doen is het prima vol te houden. Het is maar net hoe je erin staat en in hoeverre die vriendschap ook buiten het bed bestaansrecht had.quote:Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef Stefan het volgende:
Zeker als de ander een echte relatie krijgt zal het verwateren.

Preciesquote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jou misschien....
als mijn partner niet meer met mij praat maar met een andere vrouw (en dan hoeft ie haar nog niet te neuken) dan voel ik me meer bedrogen dan wanneer hij geil was en er toevallig een vrouwpersoon in de buurt was en hij zijn lusten heeft botgevierd
maar met praten bedoel ik dus niet kletsen... nee dan bedoel ik diepgaande gesprekken over gevoelens en bijvoorbeeld zijn relatie (met mij dus).

Nooit van emotioneel vreemdgaan gehoort?quote:Op maandag 12 april 2010 16:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Al zou diegene heel intieme dingen aan een ander vertellen is het geen vreemdgaan.

Misschien een idee dat geneuzel over open relaties in een ander topic voort te zetten? Denk dat het de gemiddelde persoon geen ruk interesseert dat jullie het okay vinden dat je partner anderen neukt.quote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef erodome het volgende:
Nooit van emotioneel vreemdgaan gehoort?

ik zou zeggen, plaats een TRquote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien een idee dat geneuzel over open relaties in een ander topic voort te zetten? Denk dat het de gemiddelde persoon geen ruk interesseert dat jullie het okay vinden dat je partner anderen neukt.

Als je vriendin "emotioneel vreemdgaat" (quote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Nooit van emotioneel vreemdgaan gehoort?
 )  dan zit er simpelweg iets niet goed tussen de band die je al had. En dan ken je haar schijnbaar niet goed genoeg om aan de emotionele behoeftes te kunnen voldoen. Ofterwijl dan ben je een faalhaas.
 )  dan zit er simpelweg iets niet goed tussen de band die je al had. En dan ken je haar schijnbaar niet goed genoeg om aan de emotionele behoeftes te kunnen voldoen. Ofterwijl dan ben je een faalhaas.  

Schat, daar hebben we het al over gehad. Ik heb geen zin in dat Oprah gezeik aan mijn kop, en dat ik dat toevallig opbiechtte aan Copycat wil niet zeggen dat ik emotioneel vreemd ben gegaan.quote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jou misschien....
als mijn partner niet meer met mij praat maar met een andere vrouw (en dan hoeft ie haar nog niet te neuken) dan voel ik me meer bedrogen dan wanneer hij geil was en er toevallig een vrouwpersoon in de buurt was en hij zijn lusten heeft botgevierd
maar met praten bedoel ik dus niet kletsen... nee dan bedoel ik diepgaande gesprekken over gevoelens en bijvoorbeeld zijn relatie (met mij dus).

Waar zeg ik dan dat dat bij mannen niet zo is?quote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien een idee dat geneuzel over open relaties in een ander topic voort te zetten? Denk dat het de gemiddelde persoon geen ruk interesseert dat jullie het okay vinden dat je partner anderen neukt.
En alsof bij mannen bij seks geen emoties komen kijken

dit is natuurlijk een perfect uitgangspuntquote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je vriendin "emotioneel vreemdgaat" () dan zit er simpelweg iets niet goed tussen de band die je al had. En dan ken je haar schijnbaar niet goed genoeg om aan de emotionele behoeftes te kunnen voldoen. Ofterwijl dan ben je een faalhaas.
Als het om lust gaat met vreemdgaan vind ik dat zoenen ook vreemdgaan is.
Min of meer alles waarvan je het zelf ook niet prettig zou vinden als je partner dat zou doen.

Nee en je straf zul je vanavond in de boeien ontvangen, heb mijn leren zweep al ingevetquote:Op maandag 12 april 2010 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schat, daar hebben we het al over gehad. Ik heb geen zin in dat Oprah gezeik aan mijn kop, en dat ik dat toevallig opbiechtte aan Copycat wil niet zeggen dat ik emotioneel vreemd ben gegaan.
Can`t we all just get along?

Nooooooooooo not the whip, genadequote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
Nee en je straf zul je vanavond in de boeien ontvangen, heb mijn leren zweep al ingevet

Ben ik het wel een beetje mee eens, als je partner echt emotioneel vreemdgaat zit er ergens een kinkje in de relatie, of dat dan ook werkelijk jouw schuld is is een 2de, als iemand niets laar weten kan je er weinig aan doen meestal, al best vaak gezien iig.quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je vriendin "emotioneel vreemdgaat" () dan zit er simpelweg iets niet goed tussen de band die je al had. En dan ken je haar schijnbaar niet goed genoeg om aan de emotionele behoeftes te kunnen voldoen. Ofterwijl dan ben je een faalhaas.
Als het om lust gaat met vreemdgaan vind ik dat zoenen ook vreemdgaan is.
Min of meer alles waarvan je het zelf ook niet prettig zou vinden als je partner dat zou doen.

Of de band is scheefgegroeid. Terwijl je wél een goede band kan hebben als je met elkaar afspreekt dat een middagje je lust botvieren oké is. Sterker nog, dat zal alleen langdurig werken ALS die band goed is.quote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Als je vriendin "emotioneel vreemdgaat" () dan zit er simpelweg iets niet goed tussen de band die je al had.

Wat ik ervan heb gezien, thuis sjago zijn en niets vertellen erover, langs elkaar heen leven en dat soort onzin om dan heel hard naar een ander te rennen en daar wel entho te zijn en te praten over allerlei dingen, vooral emotionele.quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Godver, ik voel me net een autist, ik kan mij totaal niets voorstellen bij het begrip 'emotioneel vreemdgaan'.

Simpel gezegd: je vertelt een andere man of vrouw over je verlangens, dromen, angsten, lusten, etc etc en niet aan je partner. Dat doe je in ellenlange gesprekken, op de bank met een glas wijn, of hele nachten via de chat. Alles wat je bezighoudt deel je met een ander en niet met je partner.quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Godver, ik voel me net een autist, ik kan mij totaal niets voorstellen bij het begrip 'emotioneel vreemdgaan'.

Verliefd worden op een ander bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Scorpie het volgende:

Ja dat vind ik dus zo'n ontzettende tyfusonzin. Als je verliefd bent geworden op iemand anders is dat voor mij geen vreemdgaan. Wees dan wel zo eerlijk om een besluit te nemen met wie je door wilt gaan, en klaar. Is respectvol ook nog, tegenover jezelf, partner, en onderwerp van verliefdheid.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verliefd worden op een ander bijvoorbeeld.

Dat is vaak het gevolg van emotioneel vreemdgaan.quote:Op maandag 12 april 2010 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verliefd worden op een ander bijvoorbeeld.

Wow. Jij bent wel heel makkelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Stefan het volgende:
Je kunt ook verliefd worden als je toevallig bij de Blokker iemand tegenkomt bij de broodroosters.

Dat.quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wow. Jij bent wel heel makkelijk.
 Ik denk dat stefan iets meer voor zichzelf moet praten dan in het "algemeen".
 Ik denk dat stefan iets meer voor zichzelf moet praten dan in het "algemeen".

Je moest eens weten hoeveel broodroosters ik al in de kast heb staanquote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wow. Jij bent wel heel makkelijk.

Want? Je kunt toch overal iemand ontmoeten? Of het nu op dansles is, via internet of in een winkel, de vonk kan overal overslaan.quote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat.Ik denk dat stefan iets meer voor zichzelf moet praten dan in het "algemeen".

Bij jou gaat dat duidelijk wel erg simpel. Ik kan bij de blokker (bij de broodroosters) een leuke meid zien en denken "goh, dat is een leuke meid" maar om dat verliefdheid te noemen, nee dat gaat me wel (heel erg) te ver.quote:Op maandag 12 april 2010 16:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Want? Je kunt toch overal iemand ontmoeten? Of het nu op dansles is, via internet of in een winkel, de vonk kan overal overslaan.

Nou ja, meer een verliefd worden, daar wel in meegaan, maar niet tot zoenen/neuken komen dan.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus zo'n ontzettende tyfusonzin. Als je verliefd bent geworden op iemand anders is dat voor mij geen vreemdgaan. Wees dan wel zo eerlijk om een besluit te nemen met wie je door wilt gaan, en klaar. Is respectvol ook nog, tegenover jezelf, partner, en onderwerp van verliefdheid.

Nogmaals: alsof er geen emoties komen kijken bij seks. Vind het redelijk naief dat mensen in een open relatie denken dat het puur fysiek is. Als de dame in kwestie naast lekker ook nog eens heel leuk is ga je me niet vertellen dat je geen gevoelens komen kijken.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef Stefan het volgende:
Dat is vaak het gevolg van emotioneel vreemdgaan.
Het probleem met monogame relaties is vaak dat zoenen/neuken wordt gezien als vreemdgaan en je hart uitstorten bij een ander niet, met als gevolg dat de band met die ander intenser wordt en ze alsnog vreemdgaan want ze kunnen lust en liefde niet meer uit elkaar houden. Natuurlijk kunnen mensen met open relaties verliefd worden op een ander, maar dat hoeft niet. Je kunt ook verliefd worden als je toevallig bij de Blokker iemand tegenkomt bij de broodroosters.
Zo snel word ik ook niet verliefd inderdaad. Ik kom continue meiden tegen die ik wel leuk vind. Maar dat is dan niet meer dan dat.quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bij jou gaat dat duidelijk wel erg simpel. Ik kan bij de blokker (bij de broodroosters) een leuke meid zien en denken "goh, dat is een leuke meid" maar om dat verliefdheid te noemen, nee dat gaat me wel (heel erg) te ver.

Le-zen. Ik had het over ontmoeten, niiet iemand zien en dat denken.quote:Op maandag 12 april 2010 16:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Bij jou gaat dat duidelijk wel erg simpel. Ik kan bij de blokker (bij de broodroosters) een leuke meid zien en denken "goh, dat is een leuke meid" maar om dat verliefdheid te noemen, nee dat gaat me wel (heel erg) te ver.

Nou, ook een vluchtige ontmoeting in de blokker ontaard bij mij niet in verliefheid.quote:Op maandag 12 april 2010 16:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Le-zen. Ik had het over ontmoeten, niiet iemand zien en dat denken.
Anyway, terug naar de vriendin van de TS die heeft gezoent met iemand. Schande

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |