Er zijn er zat die die grens wel kennen of snel leren kennen hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef Stefan het volgende:
Welke puber kent zijn/haar drinkgrens wel? Dit soort dingen hoort bij opgroeien, dronken worden, met een ander zoenen. Vallen en weer opstaan.
Ja, klopt, ik zou eigenlijk niet meer mogen zeuren. Maar het gaat nu ook al weer echt heel goed tussen ons, dus dat is mooi. Ja ik heb nog wel soms dat ik denk aan die jongen ( die ik verder alleen op een foto heb gezien). Ze gaat wel de komende tijd niet uit zonder mij, dat stelde ze zelf nog voor. Waar ik wel erg blij over benquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is toch zo. Dat kind heeft excuses aangeboden. Wat kan ze nog meer doen? Natuurlijk zal de TS elke keer als ze uitgaat zonder hem denken... Ojee, wat als ze dronken is. Maar daar kan hij haar niet steeds mee lastig vallen, hij heeft namelijk besloten haar een nieuwe kans te geven.
Ik ken mijn grens. Ik ben nog nooit dronken geweest en ik zoen zeker niet met een ander als ik iemand heb.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef Stefan het volgende:
Welke puber kent zijn/haar drinkgrens wel? Dit soort dingen hoort bij opgroeien, dronken worden, met een ander zoenen. Vallen en weer opstaan.
16 en dan de concepten 'partner' en 'geven om' goed begrijpen zekerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef -XX- het volgende:
Alcohol of niet, dikke care?.....Dumpen!Als je echt om je partner geeft etc, ken je je eigen grenzen echt wel in zo'n situatie.
Ja, dat gaat werken, het meisje aan het halsband houden. Ze moet gewoon ook lekker zonder jou weg. Maar goed, let op mijn woorden, voor de zoimer voorbij is heeft zij het uitgemaakt. Reden, ze heeft tijd/ruimte nodig, haar gevoel is weg. Etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:08 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik zou eigenlijk niet meer mogen zeuren. Maar het gaat nu ook al weer echt heel goed tussen ons, dus dat is mooi. Ja ik heb nog wel soms dat ik denk aan die jongen ( die ik verder alleen op een foto heb gezien). Ze gaat wel de komende tijd niet uit zonder mij, dat stelde ze zelf nog voor. Waar ik wel erg blij over ben![]()
Ik zal die vriend eens vragen hoe ze zich toen gedroeg direct daarna. Vrouwen kunnen acteren als de beste... en als ze toen niet over de zeik was, zegt dat al genoeg.quote:Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef Interfere het volgende:
[..]
Die vriend is nergens aan schuld
Hij was niet met haar uit, hij zag haar toen hij naar huis wilde gaan, toen stonden ze bij elkaar en mijn (ex)vriendin liep naar hem toe
Hij zei: niet zoenen hea, je bent bezet
Zij zei: heb ik al gedaan
dus wat moest die vriend van mij doen? wat kom hij nog doen?
Hier ben ik het mee eens. Wat heeft ze ana jou te bewijzen, je gelooft haar of je gelooft haar niet, klaar. Als je verder wilt, dan zul je het moeten kunnen vergeven en het haar niet nadragen. Kun je dat niet, kan je er beter mee stoppen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
[..]
'haar liefde bewijst'. Heeft ze dat niet gedaan door jankend toe te geven dat ze überhaupt vreemd is gegaan? Als het haar niets had gedaan en ze het gewoon glashard zonder emotie had gemeld zou je zoiets nog kunnen denken maar blijkbaar is ze er zelf ook van geschrokken.
Hoe verwacht je in hemelsnaam dat ze haar liefde kan bewijzen? Moet ze je naam in haar borst kerven?
Precies, goed is goed eh. Ik hb niet het hele verhaal gelezen, maar lijkt me een goede oplossing zo.quote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Interfere het volgende:
[..]
Nee, dat is wraak
We hebben gepraat, en het is wel weer ongeveer goed.
Ik voel me er nog wel een beetje kut over, maar ik moet het gewoon laten bezinken, en dan komt het wel goed.
we komen er wel uit
Danku, voor alles fokkers die op het begin postten en serieus op mijn topic ingingen
Jaa, dat klopt, en daar ben ik ook bang voorquote:Ja, dat gaat werken, het meisje aan het halsband houden. Ze moet gewoon ook lekker zonder jou weg. Maar goed, let op mijn woorden, voor de zoimer voorbij is heeft zij het uitgemaakt. Reden, ze heeft tijd/ruimte nodig, haar gevoel is weg. Etc.
Als je haar geen ruimte geeft zal ze binnen 4 maanden bij je weg zijn. Goed onthouden he.
Ja, ik ben nieuw op forum fok, en ik weet niet helemaal hoe alles precies werkt, dus dat was even niet de bedoeling.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef Stefan het volgende:
Pffffff, nog steeds boos? Laat gaan man
Komt simpelweg op neer, hoe hard het ook klinkt; dump haar voordat jij gedumpt word.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef Interfere het volgende:
[..]
Jaa, dat klopt, en daar ben ik ook bang voor. Maar ik verbied het haar niet echt. Ik wilde het wel ja, maar ja, ik bennu wel veranderd van gedachten, ik doe het niet. Gelukkig heeft ze het voor haarzelf gedaan en ik zie wel wanneer ze dan weer veranderd en toch weer uit wil.
Ik heb haar wel gevraagd of ze echt kon laten zien dat ze van me houdt, want ik vraag me toch wel echt af; Ook als je zo dronken bent, hoe kan je dan met iemand anders zoenen?
Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Komt simpelweg op neer, hoe hard het ook klinkt; dump haar voordat jij gedumpt word.
omg.quote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Interfere het volgende:
[..]
Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.
Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.quote:
Beetje naïef he?quote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Interfere het volgende:
[..]
Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |