abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80360360
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:
Apollo's belt heet dat. Vind ik een van de mooiste stukken van een mannelijk lichaam, mits niet al te geprononceerd.
Oh nee vies vind ik het. Net zoals kuitspieren die zo *plop* tegen het been aangesmeten lijken te zijn als kipfilets tegen een platte tiet. En van die strepen over het bovenbeen. En een eightpack in plaats van een sixpack, ril.

Mnee, spierbundels, niks voor mij. Ik snap trouwens best dat een ander het aantrekkelijk vindt, want gespierde bovenarmen, daar hou ik dan weer wel van. Waarom ik het een wel mooi vind en het ander niet, geen flauw idee. Het was me eigenlijk beter uitgekomen als ik op geheel gespierd viel dat is het type wat ik meestal achter me aan heb lopen, de mannen waar ik zelf op val moet ik altijd overtuigen
  donderdag 15 april 2010 @ 21:29:36 #152
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_80360660
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Snowcold het volgende:

[..]

En je gaf ook aan dat er meer eigenschappen zijn die sexy zijn, zoals humor, en daar ben ik het wel mee eens. Het is bij seksuele aantrekkingskracht misschien belangrijk om te kijken naar het geheel, het totaalplaatje. Dus of iemand nou een sixpack of een biertender heeft, dat zou niet het kritieke verschil moeten zijn.
Zoals ik al zei, hierin ben ik misschien iets 'mannelijker' en meer visueel ingesteld, omdat ik het fysieke aspect een flinke portie waarde toedicht. Ik snap best dat het een totaalplaatje is, maar de waardes die iemand binnen dit totaalplaatje aan uiterlijk hecht verschillen dus tussen jou en mij. Soit, toch?
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_80361069
Alleen maar wasbordjes in de OP . Niet iedereen vind dat een must hoor.
pi_80363404
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:36 schreef karoltje het volgende:
Alleen maar wasbordjes in de OP . Niet iedereen vind dat een must hoor.
Zekers geen must

Ik persoonlijk koos gewoon de ''mooiste'' uit de betreffende voorbeelden puur voor het oog....in werkelijkheid val ik in eerste instantie niet eens op het lichaam (juist op mooie ogen en verzorgde tanden )
En als ik eenmaal iemand echt leuk vind boeit het me vrij weinig of er een wasbord of knuffelbuikje zit

Ik val wel over het algemeen minder op magere mannen
(moet wel wat vast te pakken hebben he )
pi_80363964
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Marouska het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, hierin ben ik misschien iets 'mannelijker' en meer visueel ingesteld, omdat ik het fysieke aspect een flinke portie waarde toedicht. Ik snap best dat het een totaalplaatje is, maar de waardes die iemand binnen dit totaalplaatje aan uiterlijk hecht verschillen dus tussen jou en mij. Soit, toch?
True, maar ik had even het idee alsof je vond dat dat voor iedereen gold.
pi_80377639
http://www.ergogenics.org/psychologie51.html

Dat onderzoek had dus hele andere uitkomsten gegeven als het hier afgenomen zou zijn merk ik wel

Dikke mannen worden hier wel gewaardeerd, terwijl ze in dat onderzoek praktisch een 0 krijgen. Vreemd.

Maar Dipkip, het lichaam maakt dus niet veel uit zeg je (meerdere malen). Maar dan mag ik dus niet de conclusie trekken dat je minder visueel ingesteld bent (m.b.t. het lichaam natuurlijk aangezien heel 't topic er over gaat), want ik ben uitgeluld?

Oh ja, hier nog zo'n onderzoek:

Beoordeling dames:

Neem dat je plaatjes wel snapt, anders zie deze link:

http://www.ergogenics.org/psychologie41.html

[ Bericht 25% gewijzigd door VerrekteZakHooi op 16-04-2010 11:46:50 ]
pi_80377887
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Mijn vriend is stevig, misschien zelfs dik te noemen en ik vind dat hij ook een lekker lijf heeft. Klinkt misschien raar, maar hij kan me seksueel fantastisch opwinden en onze seksuele relatie ondervindt heus geen schade aan het feit dat hij niet slank of gespierd is.

Ik heb ook een slanke, gespierde vent gehad maar het is niet alsof hij lichamelijk veel voor veel meer opwinding zorgde. Integendeel zelfs, als ik eerlijk moet zijn.

En je gaf ook aan dat er meer eigenschappen zijn die sexy zijn, zoals humor, en daar ben ik het wel mee eens. Het is bij seksuele aantrekkingskracht misschien belangrijk om te kijken naar het geheel, het totaalplaatje. Dus of iemand nou een sixpack of een biertender heeft, dat zou niet het kritieke verschil moeten zijn.
Maar ow wee als ik zeg dat vrouwen minder visueel ingesteld zijn dan de man n.a.v. dit topic. Dan krijg ik de van Dipkip!

[ Bericht 0% gewijzigd door VerrekteZakHooi op 16-04-2010 11:47:33 ]
pi_82909414
2 natuurlijk, want dat is een neger Maar eh er zit niet echt veel verschil tussen dus.. nogal eenzijdig, echt lichamen/lichaamsbouw/type
met panceta!
  donderdag 17 juni 2010 @ 00:15:31 #159
50430 Yuki
Student Midwife
pi_82913603
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
2 natuurlijk, want dat is een neger Maar eh er zit niet echt veel verschil tussen dus.. nogal eenzijdig, echt lichamen/lichaamsbouw/type
Mooie kick, 2 maanden later
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_82943630
7
pi_83065828
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
http://www.ergogenics.org/psychologie51.html

Dat onderzoek had dus hele andere uitkomsten gegeven als het hier afgenomen zou zijn merk ik wel

[ afbeelding ]

Dikke mannen worden hier wel gewaardeerd, terwijl ze in dat onderzoek praktisch een 0 krijgen. Vreemd.

Maar Dipkip, het lichaam maakt dus niet veel uit zeg je (meerdere malen). Maar dan mag ik dus niet de conclusie trekken dat je minder visueel ingesteld bent (m.b.t. het lichaam natuurlijk aangezien heel 't topic er over gaat), want ik ben uitgeluld?

Oh ja, hier nog zo'n onderzoek:

[ afbeelding ]

Beoordeling dames:

[ afbeelding ]

Neem dat je plaatjes wel snapt, anders zie deze link:

http://www.ergogenics.org/psychologie41.html
Hmm... best interessant stukje! Er zit wel waarheid in!!!
Sowieso schrijf je zo.
pi_83066502
nr. 11 en dan met borsthaar en een iets hoger vet %.

Oh wacht, die loopt hier thuis al rond
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 20 juni 2010 @ 19:24:31 #163
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_83066581
6
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')