Oh nee vies vind ik het. Net zoals kuitspieren die zo *plop* tegen het been aangesmeten lijken te zijn als kipfilets tegen een platte tiet. En van die strepen over het bovenbeen. En een eightpack in plaats van een sixpack, ril.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:
Apollo's belt heet dat. Vind ik een van de mooiste stukken van een mannelijk lichaam, mits niet al te geprononceerd.
Zoals ik al zei, hierin ben ik misschien iets 'mannelijker' en meer visueel ingesteld, omdat ik het fysieke aspect een flinke portie waarde toedicht. Ik snap best dat het een totaalplaatje is, maar de waardes die iemand binnen dit totaalplaatje aan uiterlijk hecht verschillen dus tussen jou en mij. Soit, toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Snowcold het volgende:
[..]
En je gaf ook aan dat er meer eigenschappen zijn die sexy zijn, zoals humor, en daar ben ik het wel mee eens. Het is bij seksuele aantrekkingskracht misschien belangrijk om te kijken naar het geheel, het totaalplaatje. Dus of iemand nou een sixpack of een biertender heeft, dat zou niet het kritieke verschil moeten zijn.
Zekers geen mustquote:Op donderdag 15 april 2010 21:36 schreef karoltje het volgende:
Alleen maar wasbordjes in de OP. Niet iedereen vind dat een must hoor.
True, maar ik had even het idee alsof je vond dat dat voor iedereen gold.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:29 schreef Marouska het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hierin ben ik misschien iets 'mannelijker' en meer visueel ingesteld, omdat ik het fysieke aspect een flinke portie waarde toedicht. Ik snap best dat het een totaalplaatje is, maar de waardes die iemand binnen dit totaalplaatje aan uiterlijk hecht verschillen dus tussen jou en mij. Soit, toch?
Maar ow wee als ik zeg dat vrouwen minder visueel ingesteld zijn dan de man n.a.v. dit topic. Dan krijg ik dequote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Mijn vriend is stevig, misschien zelfs dik te noemen en ik vind dat hij ook een lekker lijf heeft. Klinkt misschien raar, maar hij kan me seksueel fantastisch opwinden en onze seksuele relatie ondervindt heus geen schade aan het feit dat hij niet slank of gespierd is.
Ik heb ook een slanke, gespierde vent gehad maar het is niet alsof hij lichamelijk veel voor veel meer opwinding zorgde. Integendeel zelfs, als ik eerlijk moet zijn.
En je gaf ook aan dat er meer eigenschappen zijn die sexy zijn, zoals humor, en daar ben ik het wel mee eens. Het is bij seksuele aantrekkingskracht misschien belangrijk om te kijken naar het geheel, het totaalplaatje. Dus of iemand nou een sixpack of een biertender heeft, dat zou niet het kritieke verschil moeten zijn.
Mooie kick, 2 maanden laterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
2 natuurlijk, want dat is een negerMaar eh er zit niet echt veel verschil tussen dus.. nogal eenzijdig, echt lichamen/lichaamsbouw/type
Hmm... best interessant stukje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
http://www.ergogenics.org/psychologie51.html
Dat onderzoek had dus hele andere uitkomsten gegeven als het hier afgenomen zou zijn merk ik wel
[ afbeelding ]
Dikke mannen worden hier wel gewaardeerd, terwijl ze in dat onderzoek praktisch een 0 krijgen. Vreemd.
Maar Dipkip, het lichaam maakt dus niet veel uit zeg je (meerdere malen). Maar dan mag ik dus niet de conclusie trekken dat je minder visueel ingesteld bent (m.b.t. het lichaam natuurlijk aangezien heel 't topic er over gaat), want ik ben uitgeluld?
Oh ja, hier nog zo'n onderzoek:
[ afbeelding ]
Beoordeling dames:
[ afbeelding ]
Neem dat je plaatjes wel snapt, anders zie deze link:
http://www.ergogenics.org/psychologie41.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |