quote:Op zondag 11 april 2010 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter r de Vries in de uitzending
Hugo Borst Wordt jij morgen van je bed gelicht Peter
Nee joh Aad maakt spelers altijd beter, dat weet je tochquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Snuf. het volgende:
Die klote Jack ook weer met we moeten het over de top hebben. Altijd weer dat vieze kut ajax en dat klote twente. Gaat het eindelijk even over een fatsoenlijke club (lees: Sparta) moet hij het weer afkappen. Kut amsterdammer.
Ben het trouwens volledig met Hugo eens. De Mos maakt Falkenburg kapot en die zal op deze manier wel vertrekken.
Het was heel vredig hoor, het was niet dreigend ofzo.quote:Op zondag 18 april 2010 23:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Vreselijk, die lui met die petjes. Stoere mannen hoor.
Hiep hoi, mag nooit goedgekeurd worden dit.quote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was heel vredig hoor, het was niet dreigend ofzo.
Ja, ik ben ook heel trots op het werk wat in ziekenhuizen gebeurt, maar ik ga geen operatiekamers in rennen om de chirurg mijn steun te betuigen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ze wilden even laten weten dat ze trots waren op hun Feyenoord.
Dat is het in de volksmond al.quote:Op zondag 18 april 2010 23:37 schreef Snuf. het volgende:
Jack wil het programma eigenlijk Studio Ajax noemen
quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jack van Gelder, wat heeft hij het er moeilijk mee
Beetje zeuren over een Feyenoord dat niet zn best doet en zich laat intimideren door supporters enzo .... however geen woord over een paar stoeptegels tegen een Twente-bus
Alsof je Jack daarover hoortquote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
deed Heracles dan wel hun best ??
Die hebben toch ook de pesthekel aan Twente
Moet goedkomen denk ik.quote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef rubbereend het volgende:
Nou AZ gaat echt niet naar Schotland, woensdag vliegt er echt nog niks daar heen
Heb je de wedstrijd wel gekeken?quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
deed Heracles dan wel hun best ??
Die hebben toch ook de pesthekel aan Twente
Weet jij wie daarvoor verantwoordelijk is dan? Helder licht.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje zeuren over een Feyenoord dat niet zn best doet en zich laat intimideren door supporters enzo .... however geen woord over een paar stoeptegels tegen een Twente-bus
Alsof dat mijn punt was Fritsiequote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Weet jij wie daarvoor verantwoordelijk is dan? Helder licht.
mooi he, die opgekropte frustratie bij die griezelquote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Helemaal niet. Ik constateer alleen dat het vrij dubieus van Jack is om wel het Feyenoord-momentje aan de kaak te stellen en het Twente-momentje totaal te negeren. Meer niet.quote:Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Maar nu suggereer jij dat Jack het maar wat mooi vond dat die tegel tegen de bus van Twente werd geflikkerd.
Feyenoord ging er ook voor tot de 1-0quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gekeken?Heracles ging er tot de doelpunten van Ajax echt wel voor. Dit hadden de club en de trainer ook al aangegeven.
[..]
Weet jij wie daarvoor verantwoordelijk is dan? Helder licht.
Dat siert je, niets mis met Stijn (ik bedoel , er zijn dommere gasten)quote:Op maandag 19 april 2010 00:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik moet even terug komen hierop, ik vond hem een goede gast.
Was wel een leuke uitzending!
Hij komt uit Gelderland.quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
Stijn Schaars
Gaan er nog steeds geen vliegtuigen naar Limburg ofzo, dat die jongen mag overnachten in Amsterdam.
Hij klinkt niet eens als een Limburgerquote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
Stijn Schaars
Gaan er nog steeds geen vliegtuigen naar Limburg ofzo, dat die jongen mag overnachten in Amsterdam.
Ja, wat is dit voor onzin. Ik wil die uitzending ook ff kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef lammegiraf het volgende:
pff...nog niet op uitzendinggemist....wil de aflevering ff checken
Ajax is dan ook de zon waar alle andere clubs omheen draaienquote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef s.evans het volgende:
Dit programma wordt aangeboden door Studio Ajax in samenwerking met de KNJB.
Ajax dit, Ajax dat.
Dat is het enigste wat je hoort
Youriquote:Op maandag 19 april 2010 14:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Lol, zit het nu te kijken... ''s Rusland nou echt beter dan Belgie?
Waarom niet ?quote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
daar zal weinig zinnigs uit komen heb ik zo het vermoeden
quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ajax is dan ook de zon waar alle andere clubs omheen draaien
Dat gezeik de hele tijd, bah.quote:Op maandag 19 april 2010 12:48 schreef s.evans het volgende:
Dit programma wordt aangeboden door Studio Ajax in samenwerking met de KNJB.
Ajax dit, Ajax dat.
Dat is het enigste wat je hoort
Twente is koploper jongens , misschien moeten we het eens niet over ajax hebben jongens , of sparta , jongens . Of AFC jongens ......jongens zeg het maar ?quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Ajax30 het volgende:
[..]
Dat gezeik de hele tijd, bah.![]()
Ajax is verreweg de grootste club van Nederland met de meeste prijzen, het mooiste voetbal, de beste spelers en de meeste supporters, ongeveer de helft van de voetballiefhebber in Nederland is voor het grote Ajax.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat een groot gedeelte over Ajax gaat of moeten ze het over VVV en Willem II gaan hebben waar 1% van de kijkers zich in interesseert?
dilemma, want vanuit jouw oogpunt hebben ze de meeste fans. dat klopt.quote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Ajax30 het volgende:
[..]
Ajax is verreweg de grootste club van Nederland met de meeste prijzen, het mooiste voetbal, de beste spelers en de meeste supporters, ongeveer de helft van de voetballiefhebber in Nederland is voor het grote Ajax.
Dan is het toch niet meer dan logisch dat een groot gedeelte over Ajax gaat of moeten ze het over VVV en Willem II gaan hebben waar 1% van de kijkers zich in interesseert?
Het mooiste voetbal? De beste spelers? Damn, lijkt erop alsof ajax dit seizoen weer eens in de CL finale staatquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Ajax30 het volgende:
[..]
Tulpen uit Amsterdam.quote:
Volgens mij redde zoonlief pa en ging de vete tussen vader en zoon versus Borst.quote:Op zondag 25 april 2010 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tulpen uit Amsterdam.
En pa en zoon hadden ruzie.
Ik snap tulpen uit Amsterdam ook niet bij een ex-PSVer.quote:Op zondag 25 april 2010 23:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Volgens mij redde zoonlief pa en ging de vete tussen vader en zoon versus Borst.
Wat een lamzak, die Hugo Borst.
Alsof hij niet begrijpt dat in het buitenland en dus ook in Duitsland, tulpen uit Amsterdam een soort evergreen is.
Adidas is de kledingsponsor van Ajax. Niks 90's uitstraling, maar sluikreclame.quote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef alors het volgende:
Hehe die Siem, straight from da nineties met z'n kapsel en adidasvest
Zeg dan: ik snap tulpen uit Amsterdam niet bij iemand uit Groningen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap tulpen uit Amsterdam ook niet bij een ex-PSVer.
Alsof ze You never walk alone spelen in Barcelona na ee doelpunt van Garry Lineker.
Inter heeft van Barcelona gewonnen.quote:
Hij zit er niet eensquote:Op zondag 25 april 2010 23:34 schreef DUK het volgende:
Wat een vermoeiend *beep* programma. Met die vermoeiende Mulder, vreemde Mulder Sr., sjek, en Hugo die de helft van de tijd geen zin heeft. Over Waterreus maar helemaal te zwijgen...
Giller inderdaad.quote:
Dat dusquote:
Ik heb Watereus op geen foute opmerking betrapt vanavond.quote:
Vanavond niet nee.quote:Op zondag 25 april 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Watereus op geen foute opmerking betrapt vanavond.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:49 schreef HaagsPietje het volgende:
wie was vanavond eigenlijk de gast?? heb em niet kunnen ontdekken namelijk
Die bal was nog half door het midden ook. Niets bijzonders.quote:Op zondag 25 april 2010 23:46 schreef Bastiefcg het volgende:
die vrije trap van Suarez was geniaal, terecht dat die in dat rijtje staat....
man, zo gaat er elke week wel 1 in.
Siem de Jongquote:Op zondag 25 april 2010 23:49 schreef HaagsPietje het volgende:
wie was vanavond eigenlijk de gast?? heb em niet kunnen ontdekken namelijk
eerlijk is eerlijk, best een beschaafde goeie jongen en volgens mij wel een echt voetbaldier....quote:
Leuk om te zien.quote:
4.6.quote:Op maandag 26 april 2010 01:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef eens een punt voor deze uitzending?
Ome Sjek heeft het inderdaad zwaar die ouwe jood haha, een lach gaat er moeilijk af, maar wat wil je als je cluppie met 1 punt het kampioenschap mislooptquote:
quote:
ja het begon al vanavond door bij studio sport vrij nutteloos die wedstrijd tegen sparta te laten zien met alle gemiste kansen ipv alle hoogtepunten van twente.....hoe kansloosquote:Op zondag 2 mei 2010 22:14 schreef mikerw het volgende:
jack en aanhangwormen moeten nog even snel de traantjes wegvegen voordat ze weer een zware avond hebben op tv. Kijken hoe ze het dit jaar weer allemaal goedpraten. oja, dat andere studio neus was ook zo zielig, dan nog maar even weer een oude 0-0 van 020 uit de stoffige doos halen, alleen maar om nog maar wat 020 in de show te hebben.
50 % gaat over Ajax hoor.quote:
Jack is wel blijquote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef Albertoooo het volgende:
Wat heeft Sjek een mooi zwart jasje over zn shirt getrokken.
Zo lijkt het of die een rode polo aan heeft.
Maar stiekem denk ik toch dat het alleen de rode baan is van het Ajaxshirt is die je ziet, die Sjek onder zijn jasje draagt.
Volgens mij had Sjek stiekem gewoon 2 jasjes klaar liggen voor over z'n rode shirtje. Een wit colbertje voor als Ajax kampioen zou worden en een zwart jasje voor als Twente kampioen zou worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef Albertoooo het volgende:
Wat heeft Sjek een mooi zwart jasje over zn shirt getrokken.
Zo lijkt het of die een rode polo aan heeft.
Maar stiekem denk ik toch dat het alleen de rode baan is van het Ajaxshirt is die je ziet, die Sjek onder zijn jasje draagt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Toad het volgende:
Jongens, we gaan het over Ajax hebben. Donderdag bekerfinale, zeg het maar.
Hoe verzint ie het hequote:Op zondag 2 mei 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Jack: "Als je hoog staat kun je geschoren en geknipt worden."![]()
![]()
Timmer?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:51 schreef Type-R het volgende:
38 trouwens al, oudste speler van de eredivisie?
Denk je dat het hem wat interesseert?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Evertjan het volgende:
schande dat Theo daar met een biertray liep terwijl hij een paar maanden geleden nog bijna nog bijna ze beste vriend dood reed door met alcohol op te rijden![]()
Nou ja schande, erg slim vind ik het niet. Maar ja, Theo Janssenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Evertjan het volgende:
schande dat Theo daar met een biertray liep terwijl hij een paar maanden geleden nog bijna nog bijna ze beste vriend dood reed door met alcohol op te rijden![]()
Zelden zoveel onzin gelezen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Evertjan het volgende:
Het gebeurde 5 maanden geledenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:23 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Kan hij het helpen dat ze nu de hele dag gefilmd worden?
Net alsof hij nu nooit meer bier mag drinken ofzo...
Die gast heeft totaal geen logisch denkvermogen. Dat hij überhaupt op het idee komt om van een rijdende bus af te stappen om effe bier te halen bewijst dat maar weer eens.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou ja schande, erg slim vind ik het niet. Maar ja, Theo Janssen
Natuurlijk zou Theo nooit meer bier mogen drinken en geen camera mogen opzoeken. Ik snap waar je naar toe wilt... uh nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is niet verboden nee, het is alleen behoorlijk dom
Maar ik heb niet de illusie dat jij het snapt dus laat maar hangen
daar begreep ik nou ook geen hout van!?!? waarom?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Zipportal het volgende:
Blijft kut, dat je dit niet gewoon terug kunt kijken op internet.
Die jongen is net kampioen geworden er valt een hoop druk van hem af, laat lekker gaan joh. Mensen die altijd maar over andere moeten oordelenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:14 schreef Evertjan het volgende:
Ik ben bang van wel. En hij zal de actie van Vertonghen wel proberen goed te praten (dit omdat VI het juist extra veroordeelde).quote:Op zondag 9 mei 2010 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
Kut, vorige week de uitzending niet gekeken hiervan.
Nu gaat Jack met z'n dikke kop zeker hosanna zingen vanwege de beker?
Van Gaalquote:Op zondag 9 mei 2010 21:26 schreef Evertjan het volgende:
o wacht ze staan op de NOS site
http://nos.nl/video/15620(...)von-deutschland.html
Adolf is terug.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:26 schreef Evertjan het volgende:
o wacht ze staan op de NOS site
http://nos.nl/video/15620(...)von-deutschland.html
Vindt ie leuk.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:04 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Waarom moet Jack perse altijd een bruggetje maken?
Komt iequote:Op zondag 9 mei 2010 23:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom laten ze die Adolf speech niet ff zien...
Eensch. Dit is toch prachtig om te zien?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Youri moet zn bek houden
Denk dat vd Gijp er nog wel om kan lachenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Blijft toch een klasbak die Van Gaal! Maandag maar kijken wat ze bij RTL er over zeggen
hij had wel gelijk, het publiek keek echt zo van: wat zit onze fuhrer allemaal uit te kramenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Youri moet zn bek houden
Dit dus . Mensen hadden echt duidelijk zoiets van wtf roept die gast nou allemaalquote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij had wel gelijk, het publiek keek echt zo van: wat zit onze fuhrer allemaal uit te kramen
Hij wil weer een moralistisch statement maken van "bij Ajax hebben ze een hekel aan Rotterdam en alle andere clubs en in Duitsland zijn het allemaal vrienden van elkaar" ofzo, brr.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij had wel gelijk, het publiek keek echt zo van: wat zit onze fuhrer allemaal uit te kramen
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 9 mei 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij wil weer een moralistisch statement maken van "bij Ajax hebben ze een hekel aan Rotterdam en alle andere clubs en in Duitsland zijn het allemaal vrienden van elkaar" ofzo, brr.
Of gewoon als analist bij studio sport zie hem wel richting Zuid Afrika (WK) vertrekkenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Roy Makaay
Ze hebben nog een vacature bij Studio bromsnor toch?
'bovendien laten oud-spelers zelden het achterste van hun tong zien'quote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Roy is een te koele kikker, die laat zich niet opfokken door de Snor.
Misschien gaat tie Hansie wel opvolgen bij Studio Oranje of hoe dat WK programma van VI ook heetquote:Op zondag 9 mei 2010 23:53 schreef maril het volgende:
[..]
Of gewoon als analist bij studio sport zie hem wel richting Zuid Afrika (WK) vertrekken
Zolang hij maar wat nuttigs zegt over voetbal. Johan is de relnicht, eentje is voldoendequote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Roy is een te koele kikker, die laat zich niet opfokken door de Snor.
Niet mee eensquote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
'bovendien laten oud-spelers zelden het achterste van hun tong zien'
Zie dat nog wel gebeurenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Misschien gaat tie Hansie wel opvolgen bij Studio Oranje of hoe dat WK programma van VI ook heet
Kan wel eens leuk wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen met Guus Hiddink.
Heb Sjek weleens horen zeggen dat ze doorgaan i.v.m. W.K.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wanneer is de laatste uitzending, of gaat het de hele zomer door of wordt het op een gegeven moment Studio Sportzomer?
Zou een stunt zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 11:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij gaat zich presenteren als de nieuwe trainer van Twente![]()
Superboeren zijn geen Twentenarenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij gaat zich presenteren als de nieuwe trainer van Twente![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zou Munsterman zo'n belastingontduiker willen hebben denk je?
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
tvp alvast voor Hugo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |