quote:Op zondag 11 april 2010 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Peter r de Vries in de uitzending
Hugo Borst Wordt jij morgen van je bed gelicht Peter
Nee joh Aad maakt spelers altijd beter, dat weet je tochquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef Snuf. het volgende:
Die klote Jack ook weer met we moeten het over de top hebben. Altijd weer dat vieze kut ajax en dat klote twente. Gaat het eindelijk even over een fatsoenlijke club (lees: Sparta) moet hij het weer afkappen. Kut amsterdammer.
Ben het trouwens volledig met Hugo eens. De Mos maakt Falkenburg kapot en die zal op deze manier wel vertrekken.
Het was heel vredig hoor, het was niet dreigend ofzo.quote:Op zondag 18 april 2010 23:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Vreselijk, die lui met die petjes. Stoere mannen hoor.
Hiep hoi, mag nooit goedgekeurd worden dit.quote:Op zondag 18 april 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was heel vredig hoor, het was niet dreigend ofzo.
Ja, ik ben ook heel trots op het werk wat in ziekenhuizen gebeurt, maar ik ga geen operatiekamers in rennen om de chirurg mijn steun te betuigen.quote:Op zondag 18 april 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ze wilden even laten weten dat ze trots waren op hun Feyenoord.
Dat is het in de volksmond al.quote:Op zondag 18 april 2010 23:37 schreef Snuf. het volgende:
Jack wil het programma eigenlijk Studio Ajax noemen
quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jack van Gelder, wat heeft hij het er moeilijk mee
Beetje zeuren over een Feyenoord dat niet zn best doet en zich laat intimideren door supporters enzo .... however geen woord over een paar stoeptegels tegen een Twente-bus
Alsof je Jack daarover hoortquote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
deed Heracles dan wel hun best ??
Die hebben toch ook de pesthekel aan Twente
Moet goedkomen denk ik.quote:Op zondag 18 april 2010 23:58 schreef rubbereend het volgende:
Nou AZ gaat echt niet naar Schotland, woensdag vliegt er echt nog niks daar heen
Heb je de wedstrijd wel gekeken?quote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
deed Heracles dan wel hun best ??
Die hebben toch ook de pesthekel aan Twente
Weet jij wie daarvoor verantwoordelijk is dan? Helder licht.quote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje zeuren over een Feyenoord dat niet zn best doet en zich laat intimideren door supporters enzo .... however geen woord over een paar stoeptegels tegen een Twente-bus
Alsof dat mijn punt was Fritsiequote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Weet jij wie daarvoor verantwoordelijk is dan? Helder licht.
mooi he, die opgekropte frustratie bij die griezelquote:Op zondag 18 april 2010 23:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Helemaal niet. Ik constateer alleen dat het vrij dubieus van Jack is om wel het Feyenoord-momentje aan de kaak te stellen en het Twente-momentje totaal te negeren. Meer niet.quote:Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Maar nu suggereer jij dat Jack het maar wat mooi vond dat die tegel tegen de bus van Twente werd geflikkerd.
Feyenoord ging er ook voor tot de 1-0quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gekeken?Heracles ging er tot de doelpunten van Ajax echt wel voor. Dit hadden de club en de trainer ook al aangegeven.
[..]
Weet jij wie daarvoor verantwoordelijk is dan? Helder licht.
Dat siert je, niets mis met Stijn (ik bedoel , er zijn dommere gasten)quote:Op maandag 19 april 2010 00:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik moet even terug komen hierop, ik vond hem een goede gast.
Was wel een leuke uitzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |