Ik zie hem nog nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:03 schreef Cerbie het volgende:
Er is al een nieuwe (ep 10)
Ik lees jouw bericht echt 5 sec. voordat het gebeurt in die serie. ik zo van huh wat bedoelt ie, oh dat!quote:
Eensch...quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef Salamander het volgende:
Ik denk dat als Anna Lisa niet vermoord ze zich uiteindelijk bij de 5th Column aansluit.
Die Lisa is wel een vies sletje. "Ik wil gewoon weten hoe het was" over haar eerste seks met een mensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Salamander het volgende:
Hij is een terrorist, dus het lijkt me aannemelijk dat hij aan dit soort dingen kan komen. Binnen een paar uur is misschien een beetje snel.
Maar over Tyler; Anna wil perse hem als vriend voor Lisa. Zijn verwekking is een mysterie.
Ik denk dat hij genetisch aangepast is om een kind met een V te kunnen krijgen. Zodat ze als paar een voorbeeld kunnen zijn voor de hele mensheid.
Nu hebben ze al seks gehad, dus kan ze al zwanger zijn. Dus haar kind is Star Child (voor de mensen die de originele serie kennen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef pberends het volgende:
Anna had tegen Lisa moeten zeggen: "Go anal" om zo Tyler terug te krijgen.
Niks Star Child, hij is Jezusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Salamander het volgende:
Maar over Tyler; Anna wil perse hem als vriend voor Lisa. Zijn verwekking is een mysterie.
Ik denk dat hij genetisch aangepast is om een kind met een V te kunnen krijgen. Zodat ze als paar een voorbeeld kunnen zijn voor de hele mensheid.
Nu hebben ze al seks gehad, dus kan ze al zwanger zijn. Dus haar kind is Star Child (voor de mensen die de originele serie kennen.
Ik denk dat we die niet meer terugzien. Misschien sterft de moeder wel tijdens de bevalling.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Witchfynder het volgende:
Als dat kind Star Child zou zijn, wat maakt dat het kind van Ryan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |