"bronnen" zeggen dit, maar het is niet officieel?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
quote:Ook werd vrijdag bekend dat tv-netwerk ABC doorgaat met een tweede seizoen van de science-fictionserie V, dit ondanks zeer matige ratings. De toekomst van een andere Amerikaanse serie, Heroes, hangt aan een zijden draadje. Mogelijk komt er van Heroes een verkort nieuw seizoen dat de serie gaat afsluiten.
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef sbientje het volgende:
nou, ik kijk het nog steeds, het wordt wel steeds beter maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vind, neuh...
Hahaha, die Chad moet bij Fox News gaan werken. Wat een objectieve pipo is dat. Zelfs de Televaag is nog objectiever.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:56 schreef Tegan het volgende:
Chad is echt een mongool. Ik kan gewoon niet serieus naar hem kijken.
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Leuk - niemand die zich afvraagt wat hun echte namen zijn, van welke planeet ze komen, hoe hun alien-ras heet en of ze in God geloven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:26 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.
Orki en Butuquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Das toch allang bekend, ze gaan de mensheid converteren naar V's. Is in een v/d eerste afleveringen aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
Vast wel, dat wordt alleen niet benoemd in het verhaal. Ik zie ook niet in waarom dat belangrijk is.
Het is juist vreemder dat de verzetsleden zich niet afvragen wat ze komen doen.
V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lijkt mij dat ze gewoon willen dat mensen met V's kunnen kruisen zodat ze een soort creëren dat immuun is voor de stof die de wetenschappers maken.
Op de officiele V-site staan al foto's dat Anna met een kind in haar handen staat, dus wellicht wil ze er gewoon controle over?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?
Is die er al wel een?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Einde was niet slecht![]()
Alleen jammer van Ryan. Ben benieuwd naar het 2e seizoen. Hopelijk zullen de schrijvers de komende maanden wat beter gaan nadenken over de vele fouten die zijn begaan in het 1e seizoen![]()
Nog even wat mooie kiekjes van onze florissante Anna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol pas over 3 maanden op zijn vroegst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
Die lag nog in zijn medicijnkastje in de badkamer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Spannend einde, waarom nam Joshua niet zijn pil?
Hoe?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
quote:
Erger dan Prisonbreak of Heroes wordt het niet..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef Cerbie het volgende:
Je bent in de vorige aflevering nog de meest gezochte crimineel in Amerika. Goed idee om dan een volle kerk in te lopen. Net als openlijk duidelijk maken dat je de V's niet vertrouwt terwijl je hoofd van de V-taskforce bent
Wel goede aflevering verder, vooral het einde.![]()
Die neusgaten gingen zover open dat ik dacht dat ik erin zou vallen als ik dichter bij mijn scherm zou komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Einde was niet slecht![]()
Alleen jammer van Ryan. Ben benieuwd naar het 2e seizoen. Hopelijk zullen de schrijvers de komende maanden wat beter gaan nadenken over de vele fouten die zijn begaan in het 1e seizoen![]()
Nog even wat mooie kiekjes van onze florissante Anna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde slagtanden zien. Maar zag enkelt een perfect recht modellen-gebit waar Colgate jaloers op kan zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die neusgaten gingen zover open dat ik dacht dat ik erin zou vallen als ik dichter bij mijn scherm zou komen.
Dat doen we ook, meteen na de geboorte..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Tegan het volgende:
Als wij als volwassenen voor het eerst sad zouden zijn zouden we ook zo huilen.
En waarom denk je dat er een 2e seizoen aankomt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel balen dat dit al het seizoenseinde is, ik vind het nu zo niet afgerond.
Met het huidige zenderbeleid in Amerika zegt dat niks, van andere goede series hebben ze ook de stekker eruit gehaald.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En waarom denk je dat er een 2e seizoen aankomt?
V is anders al officieel renewed hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met het huidige zenderbeleid in Amerika zegt dat niks, van andere goede series hebben ze ook de stekker eruit gehaald.
Ik denk dat de 5th Column V's aan boord hem redde en hem volgend seizoen naar beneden proberen te sturen om met Erica enzo te vechten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Asskimo het volgende:
Is Marcus nu 5th column en wordt Joshua nergens van verdacht dat ze m terughalen?
denk dat marcus joshua martelt om erachter te komen wie er allemaal nog meer 5th column zijn, aan de andere kant joshua zou toch (als hoofd medical) moeten weten dat V's tot leven gewekt kunnen worden. gewoon een goed eindequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5th Column V's aan boord hem redde en hem volgend seizoen naar beneden proberen te sturen om met Erica enzo te vechten.
Kan ook zijn dat Marcus Joshua redde om 'm te kunnen ondervragen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Asskimo het volgende:
Is Marcus nu 5th column en wordt Joshua nergens van verdacht dat ze m terughalen?
Queen, is ze dan anders dan de andere V'squote:Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef PPL het volgende:
Beschouwt Joshua nu Lisa als 'Queen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |