quote:Op donderdag 15 april 2010 07:57 schreef KingOfMars het volgende:
Oh crap, is dit de nieuwe zeikreeks van pberends? De kopspijkers topics waren ook al onleesbaar door dat wekenlange geteringzeik van 'm, KIJK DAN GEWOON NIET KLOJO.
Kritiek, prima, maar obious troll is very obvious...
Ik heb er nu extra opgelet en ik heb het idd ook niet gemerkt.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:46 schreef zuigmarmot het volgende:
Die priester lijkt wel enorm op de cameraman/reporter uit V TOS
Of roep ik nu enorm hard naar captain obvious ?
Ze willen toch de mensheid in de gaten houden...quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.
ben ook benieuwd wat chad decker nu allemaal gaat doen
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
S01E08 was wél weer schokkerigquote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Hij's ook zo objectief als journalist dat hij 80% van z'n tijd bij Anna verblijft.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, geen onaardige aflevering...
Maar dat Chad Decker inmiddels niet is opgegeten door Anna kan ik bijna niet geloven, ik had hem dus echt allang uit een ruimteschip gekickt..
Hoe was Ryan trouwens ongemerkt (en uiteraard nét op het juiste moment door die trace) in die healing center gekomen? Lijkt me sterk dat die V's hem zomaar hebben binnengelatenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
S01E08 was wél weer schokkerig.
Overigens vond ik de aflevering zelf niet slecht. Laat die baby met staart maar geboren worden!
Anna is een freakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |