abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80331785
Oh crap, is dit de nieuwe zeikreeks van pberends? De kopspijkers topics waren ook al onleesbaar door dat wekenlange geteringzeik van 'm, KIJK DAN GEWOON NIET KLOJO.

Kritiek, prima, maar obious troll is very obvious...
pi_80342590
quote:
Op donderdag 15 april 2010 07:57 schreef KingOfMars het volgende:
Oh crap, is dit de nieuwe zeikreeks van pberends? De kopspijkers topics waren ook al onleesbaar door dat wekenlange geteringzeik van 'm, KIJK DAN GEWOON NIET KLOJO.

Kritiek, prima, maar obious troll is very obvious...
.

Ik doe het met alle liefde.

geteringzeik

mooi woord trouwens.
pi_80342779
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:06:04 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80345642
Welke versie keek je? Xvid of x264?
Ze coden die zooi natuurlijk supersnel om als eerste het net op te kunnen gooien uiteraard.
Ik klaag niet, ik koop de bluray toch wel
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_80350779
HD720p natuurlijk.

Kan iemand trouwens Anna vertellen dat het erg nep en wantrouwend overkomt als ze elke keer "We are of peace. Always." zegt?
pi_80352086
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
Ik heb er nu extra opgelet en ik heb het idd ook niet gemerkt.
  donderdag 15 april 2010 @ 19:34:04 #57
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_80355189
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:46 schreef zuigmarmot het volgende:
Die priester lijkt wel enorm op de cameraman/reporter uit V TOS

Of roep ik nu enorm hard naar captain obvious ?
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:30:32 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80369436
Ik blijf een beetje met een dubbel gevoel kijken naar deze serie. Aan de ene kant is het best soort van spannend. Bovendien is die Lisa wel een chick.

Aan de andere kant heb je echter een telefoon in de vorm van een gloeiende bol en een huilende priester
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80373086
wat ik me afvraag, zijn de mensen niet geïnteresseerd in de V´s en dan met name de regeringen ofzo, nu gaat alleen een reporter en een groepje verdwaalde rebellen uitzoeken wat er aan de hand is terwijl over de hele wereld schepen boven de steden hangen.
pi_80395622
Oh, ik was jullie kwijt. Moet dit niet #3 zijn?
pi_80395644
Ik vind Anna echt briljant. Haar zwangerschap, en dat einde enzo .
pi_80395801
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.

ben ook benieuwd wat chad decker nu allemaal gaat doen
Ze willen toch de mensheid in de gaten houden...
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:35:46 #63
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_80403813
Phoei.
Ik vond het best een interessante ep eigenlijk.
Het verhaal van Ty... mams lijkt mij inderdaad niet vreemdgegaan, wat zit hier achter.
Sam Anders als John Mays.
Georgie dood, het verzet begint ondertussen een beetje vorm te krijgen al is het maar één cel.
Commander Riker als regisseur.

Voorlopig toch maar even in de gaten blijven houden deze serie, al balanceert het af en toe op het randje van afhaken en doorkijken.
Burnt to the core but not broken
pi_80403921
Ty is Jezus christ superman..lijkt me duidelijk..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80547800
Nondeju, meest voorspelbare aflevering tot nu toe, geloof ik. Nou ja, alles wat ik uit zat te kramen bleek ook nog eens te kloppen.
Ik vond de eerste helft erg matig, de tweede helft begon het eindelijk op gang te komen. Hopelijk blijft Chad nog wel wat achterdochtig. In de preview voor volgende week leek het weer wat spannender te worden. Maar goed, previews zeggen vaak weinig. .

Die draadloze stroom lijkt me overigens wel wat. Zonder die blauwe gloed dan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_80555958
quote:

Zo even de nieuwe ep downloaden. Mag hopen dat die een stuk beter is dan die van vorige week. Soms snap ik niet helemaal waarom ik blijf kijken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_80566715
Net even gekeken, toch een aardige aflevering. Het einde was alleen een beetje mwah, mensen die opeens vechten voor de V's? Het moet niet gekker worden hoor
pi_80567015
quote:
S01E08 was wél weer schokkerig .

Overigens vond ik de aflevering zelf niet slecht. Laat die baby met staart maar geboren worden!
pi_80567603
Mwah, geen onaardige aflevering...

Maar dat Chad Decker inmiddels niet is opgegeten door Anna kan ik bijna niet geloven, ik had hem dus echt allang uit een ruimteschip gekickt..
pi_80567702
quote:
Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, geen onaardige aflevering...

Maar dat Chad Decker inmiddels niet is opgegeten door Anna kan ik bijna niet geloven, ik had hem dus echt allang uit een ruimteschip gekickt..
Hij's ook zo objectief als journalist dat hij 80% van z'n tijd bij Anna verblijft.
pi_80569519
Die Chad en zeker die Anna werken me zo op mijn zenuwen
pi_80569563
Anna is juist hilarisch .
pi_80569585
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef pberends het volgende:

[..]

S01E08 was wél weer schokkerig .

Overigens vond ik de aflevering zelf niet slecht. Laat die baby met staart maar geboren worden!
Hoe was Ryan trouwens ongemerkt (en uiteraard nét op het juiste moment door die trace) in die healing center gekomen? Lijkt me sterk dat die V's hem zomaar hebben binnengelaten
pi_80569605
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:13 schreef Tegan het volgende:
Anna is juist hilarisch .
Anna is een freak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80570414
Lijkt me pijnlijk, een blowjob van Anna... van die Reptiliantanden in je zaakje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')