The G'squote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef pberends het volgende:
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren".
nietsquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.
ben ook benieuwd wat chad decker nu allemaal gaat doen
In de preview die ik gisteren zag zei hij "I'm not buying it." tegen Anna, dus ik ben benieuwd waar hij achterdochtig over aan het worden is en of hij iets gaat ondernemen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
ben ook benieuwd wat chad decker nu allemaal gaat doen
Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makersquote:Op zondag 11 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Zo, alle 6 de afleveringen gezien. Best aardig. Maar hebben hier meer mensen last van de HD-rips van de serie?
Ik vind de HD-rips nogal "schokkerig" overkomen from time to time. Erg vervelend.
Das maar een van de 1000 loopholesquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.
Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makers!
Ik snap niet dat jullie het niet zien.
Je ziet zeer duidelijk, als je bv. "vloeiende" shots ziet van steden, dat het helemaal niet vloeiend gaat en dat ie af en toe frames lijkt in te halen.
Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..
Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerigquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.
En dan de "Sydney-shot", van 0 minuut 29 tot 0 minuut 40. Dat gaat tyfusschokkerig. Hij loopt de hele tijd frames in te halen! Het gebeurt iets van 8 keer ofzo.
Ben ik nu zo slim of zijn jullie zo dom?
Iemand met een IQ hoger dan 80quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerig![]()
Wel slecht gerenderd hoor
Die laatste afleveringen komen toch allemaal van verschillende rippers vandaan, lijkt me sterk dat zulke profs allemaal zulke bagger produceren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Lijkt me eerder dat het encoden niet goed is gegaan of niet helemaal de goede instellingen.
Ik voel me gevleidquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Iemand met een IQ hoger dan 80.
Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen). Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |