abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80209074

On a day like any other, all of Earth is shocked with the arrival of large alien spacecraft that appear over major cities. The aliens themselves appear benign, offering to exchange their advanced technologies in return for replenishing their supplies. The aliens' spokesperson, Anna, is downright charming eventually focusing on news reporter Chad Decker as a means of seducing Earth's population. Earthlings are soon divided into two camps: those who welcome the Visitors with open arms and those, like Father Jack Landry, who see them as a threat. For FBI Agent Erica Evans, it's work as usual but as a single parent, she is concerned with her son Tyler's apparent obsession with the new arrivals. She also learns that the terrorist cell she has been investigating may have been made up of Visitors

V 2009 (Deel 2)
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef pberends het volgende:
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren" .
The G's

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_80209770
Ben benieuwd of de kwaliteit weer gaat stijgen de komende aflevering.
pi_80209963
tot nu toe vind ik het na de break beter te pruimen dan ervoor, dus ik heb nog hoop
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 11 april 2010 @ 23:32:39 #4
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_80210387
Qua verhaal is het niet slecht, maar ook niet opvallend goed ofzo. Al mag Erica meer haar FBI expertise gebruiken. Tyler acteur moet eruit en Anna moet zich meer en meer enger gedragen in de loop van de serie.

En minder rare shots en greenscreen echter laten zien, schaduwen doen ze altijd slecht, en het lijkt alsof de acteurs zweven. Denk dat ze de greenscreen ook onder hun voeten gebruiken en dat ziet er niet uit.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 11 april 2010 @ 23:34:04 #5
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_80210465
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zondag 11 april 2010 @ 23:55:51 #6
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_80211341
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.

ben ook benieuwd wat chad decker nu allemaal gaat doen
pi_80214075
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.

niets
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 12 april 2010 @ 09:00:15 #8
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_80215105
Morgen weer een ep?
Burnt to the core but not broken
pi_80220948
ook bijgekeken, vind het green-screen gehalte ook wel erg hoog. Vooral die scene als die v dat medicijn gaat halen zag er erbarmelijk uit. Kwa verhaal is het wel aardig, maar niet hoogstaand. Heb Anna nu al 5x (met spannend muziekje) horen zeggen dat ze de 5de colonne nu toch écht kapot gaan maken
pi_80230747
Ik blijf het tot nu toe een vermakelijke serie vinden.
quote:

In de preview die ik gisteren zag zei hij "I'm not buying it." tegen Anna, dus ik ben benieuwd waar hij achterdochtig over aan het worden is en of hij iets gaat ondernemen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_80234831
die chad is maar een slappe lul hoor... wat een watje!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80244395
Ep 6 zonet even gezien. Aan de ene kant vind ik het een vermakelijke serie, aan de andere kant is het af en toe zo wazig als wat, alsof het slecht is uitgewerkt. Maar wat niet is, kan nog komen denk ik dan maar. Hoewel, gezien de ratings mag ik hopen dat er genoeg afleveringen komen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_80247128
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Zo, alle 6 de afleveringen gezien. Best aardig. Maar hebben hier meer mensen last van de HD-rips van de serie?

Ik vind de HD-rips nogal "schokkerig" overkomen from time to time . Erg vervelend.
Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makers !

Ik snap niet dat jullie het niet zien.

Je ziet zeer duidelijk, als je bv. "vloeiende" shots ziet van steden, dat het helemaal niet vloeiend gaat en dat ie af en toe frames lijkt in te halen.
pi_80247217
quote:
Das maar een van de 1000 loopholes .
pi_80248480
Je kunt het ook overdrijven...
pi_80250130
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makers !

Ik snap niet dat jullie het niet zien.

Je ziet zeer duidelijk, als je bv. "vloeiende" shots ziet van steden, dat het helemaal niet vloeiend gaat en dat ie af en toe frames lijkt in te halen.
Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..
pi_80252570
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef sbientje het volgende:

[..]

Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..
Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.

En dan de "Sydney-shot", van 0 minuut 29 tot 0 minuut 40. Dat gaat tyfusschokkerig. Hij loopt de hele tijd frames in te halen ! Het gebeurt iets van 8 keer ofzo.

Ben ik nu zo slim of zijn jullie zo dom?
pi_80255606
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 08:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.

En dan de "Sydney-shot", van 0 minuut 29 tot 0 minuut 40. Dat gaat tyfusschokkerig. Hij loopt de hele tijd frames in te halen ! Het gebeurt iets van 8 keer ofzo.

Ben ik nu zo slim of zijn jullie zo dom?
Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerig
Wel slecht gerenderd hoor
pi_80265366
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerig
Wel slecht gerenderd hoor
Iemand met een IQ hoger dan 80 .

Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen) . Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
pi_80267431
Lijkt me eerder dat het encoden niet goed is gegaan of niet helemaal de goede instellingen.
pi_80268556
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Lijkt me eerder dat het encoden niet goed is gegaan of niet helemaal de goede instellingen.
Die laatste afleveringen komen toch allemaal van verschillende rippers vandaan, lijkt me sterk dat zulke profs allemaal zulke bagger produceren.
pi_80268914
Ik zal straks eens kijken of ik thuis hetzelfde probleem heb.
pi_80268994
Wanneer krijgen we nou 's een hele reptielen-V te zien

Misschien als het babytje naar buiten komt
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:46:19 #24
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_80269781
Die priester lijkt wel enorm op de cameraman/reporter uit V TOS

Of roep ik nu enorm hard naar captain obvious ?
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_80280628
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Iemand met een IQ hoger dan 80 .

Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen) . Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
Ik voel me gevleid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')