abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80201234

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole | DanseMacabre| sararaats

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
  • pi_80201275
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
    Als het klopt zit er een bak onder. Met het tussengleufje in de wasmiddelbakje moet je een schroef omdraaien. Dan kun je de la eruit trekken en daar ligt het filter in. Succes.
    laatste post
      † In Memoriam † zondag 11 april 2010 @ 20:57:16 #3
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_80201288
    Niet kapot, alleen verstopt.

Zoek, zoek
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    pi_80201760
    Huh???? Filter in het wasmiddelbakje??? Da's raar. Die zit toch meestal rechts onder achter een klepje of soort schroef.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_80201923
    Een bak onder de wasmachine. Alleen heb je daarvoor dat tussenstukje uit het wasmiddelbakje nodig om die te kunnen openen.
    Ik heb hier mijn wasmachine niet anders had ik even foto's gemaakt. Ik heb ook een whirlpool namelijk.
    pi_80202325
    Hier doen de katten een beetje raar. Mouna was straks hier en die heeft op de grond zitten spelen, tegen de bank aan leunend. Maar nu likken de poezen de vloer daar af en gaan helemaal liggen rollen. En dan gaan ze ook aan elkaar ruiken omdat ze dan blijkbaar naar die plek gaan ruiken.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 11 april 2010 @ 21:19:24 #7
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_80202677
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
    Een bak onder de wasmachine. Alleen heb je daarvoor dat tussenstukje uit het wasmiddelbakje nodig om die te kunnen openen.
    Ik heb hier mijn wasmachine niet anders had ik even foto's gemaakt. Ik heb ook een whirlpool namelijk.
    Oh daar ga ik eens even naar kijken.
    Ik moet zeggen, tis een irritant apparaat ook, als je de filter opendraait loopt het water niet goed er uit, want dat ding is zo gevormd dat het gewoon er in blijft staan
    Ik ga eens op zoek naar dat tussenstuk en een bak aan de onderkant...
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 21:31:32 #8
    176471 oh-oh
    pi_80203477
    Nou, dr zit geen bak aan de onderkant, en dat ding waar de filter achter zit kan gewoon zo open.
    Anyhow, een vriend die net toevallig belde komt dr morgen ff naar kijken
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 april 2010 @ 21:45:58 #9
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80204329
    Moe is
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      zondag 11 april 2010 @ 21:47:12 #10
    176471 oh-oh
    pi_80204404
    Ik zit ook echt van vermoeidheid te tollen zowat.
    Ik ben te moe om de afwas te gaan doen, maar ik ga dr nu toch echt maar aan, en dan een vroege laatste ronde lopen, dan heb ik dat ook maar weer gehad
    Buitenlucht
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 21:50:59 #11
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80204635
    Gutenabend
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_80206074
    Hoi.
      zondag 11 april 2010 @ 22:27:25 #13
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80206756
    Berlijn was zoooo gaaf

Onwijs veel gezien. Lijstje:
    - Pergamon museum
    - Alexanderplatz
    - Potsdammerplatz (het eerdere 'niemandsland', waar ook de muur stond)
    - Mauermuseum (over de Berlijnse muur)
    - Checkpoint Charlie
    -
    - Jüdisches museum (zwaarbewaakt door poortjes en alles.. Maar wat indrukwekkend. Wow. )
    - Technikmuseum (op het laatst nog even, omdat Martin dat wilde, en vooral het vlieg-gedeelte hebben we gezien )

En ook gezien, maar niet in geweest:
    - Bodemuseum (mooi gebouw!)
    - Berliner Dom
    - Rode Rathaus
    - Holocaustmonument (2711 betonblokken)
    - Die Neue Synagoge (afgebrand tijdens de kristalnacht, en later nog gebombardeerd. Nu alleen als gerestaureerde gevel zeg maar, gebouw erachter worden tentoonstellingen gehouden) Toch indrukwekkend om langs zo'n mooi gebouw te lopen, met zo'n trieste geschiedenis.

We zijn ook nog langs de Berliner Zoo gelopen, maar niet in geweest

Het meest indrukwekkende vond ik nog het Jüdisches museum, damn. Die historie, sowieso, maar het is zo mooi en indrukwekkend vormgegeven. Je kon in een aantal gangen de verschillende Joodse 'tragedies' zien: de holocaust, maar ook de 'exile', oftewel de verplichte emigratie van Joden uit Duitsland. Aan het einde van de gang van de 'exile' stonden 16 stenen pilaren met daar bovenop olijfbomen, ze stonden heel dicht bij elkaar. Heel raar, maar wel mooi weergegeven. Meest indrukwekkende vond ik nog wat ze aan het einde van de gang van de holocaust hadden: een driehoekige ruimte van ruim 30 meter hoog, waar niks in stond. Bovenin een reepje licht, wat van buiten kwam. Verder de kou en beton wat op je af kwam. Bizar mooi weergegeven. Kreeg er echt koude rillingen van. Ja, ook omdat het de buitentemperatuur had, maar ook door de sfeer.

En in de gang naar die dingen stonden ook nog dingen; brieven van overlevenden (of juist niet, mensen die omgekomen waren in concentratiekampen), dat soort zaken. Heel intrigerend.
    En om het af te maken had ik in dat weekend ook nog het dagboek van Anne Frank gelezen, deze keer was het toch indrukwekkender dan de voorgaande keren. Dit was ook een vernieuwde uitgave, maar het feit dat ik nu ouder ben en ook omdat ik meer van die geschiedenis zag maakte het wel nog meer indruk.

En verder was het supergezellig met Martin, lekker gegeten enzo, leuk gewandeld, veel van die mooie stad gezien!
      zondag 11 april 2010 @ 22:46:48 #14
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80207831
    Iedereen zit zeker weer in de SC van ESF Overlopers!
      zondag 11 april 2010 @ 22:47:29 #15
    176471 oh-oh
    pi_80207864
    Klinkt goed Enfermera
    Van dat Judische Museum, dat heb ik al van meerdere mensen gehoord dat dat er zo in hakt.
    Ik wil zulke plekken niet eens meer in het echt zien.
    Veel te heftig vind ik dat.

Zooo, ik heb net de afwas af, de laatste ronde gelopen, en de Sjon gelushed, ik wacht tot ie een beetje droog is en drink ondertussen nog een glas jasmijnthee en dan duiken we es lekker vroeg het nest in.
    Kijken of ik mijn spannend boek nog uit krijg vanaaf
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 april 2010 @ 22:49:18 #16
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80207980
    Today is life -

Dale Carnegie
      zondag 11 april 2010 @ 22:51:04 #17
    176471 oh-oh
    pi_80208087
    Ja damn Yns, mn buren vroegen laatst nog of ik een gasfornuis wilde, ze hebben m gisteren naar t stort gebracht
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:03:21 #18
    176471 oh-oh
    pi_80208861
    Ik wilde de honden nog een snackje geven, iets lekkers van wat karel van t buurmeisje voor zn verjaardag had gekregen.
    Chico lag al in bed
    Maar die kwam wel toen ik vroeg wie er een snoepje wilde
    Was ik Kees echt he-le-maal kwijt
    En die staat normaal met Sjon vooraan als er eten in het spel is.
    Ik roepen, alle dekentjes voelen, ik stond al buiten in de gang omdat ik dacht dat ze per ongeluk daar was blijven staan net.
    Lag ze dus megacomateusch in een kussensloop op de bank, moegewandeld, mn meissie
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:04:25 #19
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80208916
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
    Klinkt goed Enfermera
    Van dat Judische Museum, dat heb ik al van meerdere mensen gehoord dat dat er zo in hakt.
    Ik wil zulke plekken niet eens meer in het echt zien.
    Veel te heftig vind ik dat.

Zooo, ik heb net de afwas af, de laatste ronde gelopen, en de Sjon gelushed, ik wacht tot ie een beetje droog is en drink ondertussen nog een glas jasmijnthee en dan duiken we es lekker vroeg het nest in.
    Kijken of ik mijn spannend boek nog uit krijg vanaaf
    Uhhuh Ben weer helemaal opgeladen om aan die stomme scriptie te werken
    Ja, tis idd wel heel heftig. Had ik ook niet gedacht van te voren, moet ik zeggen. Mn moeder had het idd ook gezegd.
    De rest van het museum is trouwens wel supergaaf hoor, alle Joodse geschiedenis enzo, tikkie lichter, leuk tentoongesteld (ook wat mee rinteractie en dingen die je zelf moet doen enzo),
      zondag 11 april 2010 @ 23:07:51 #20
    176471 oh-oh
    pi_80209117
    Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
    Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
    Ik ben wel een keer in Theresienstad geweest, echt 15 jaar geleden of zo.
    Dat was ook echt vreselijk heftig.
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:13:58 #21
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80209463
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
    Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
    Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
    Jeetje, echt joh Ja, dat kan ik me voorstellen dat je daar dan niet heen hoeft als je het al van zo dichtbij ziet... Heftig joh.
    Toch vind ik het goed dat dit er is en dat er nog steeds aandacht aan besteedt wordt, mijn opa en oma hebben de oorlog meegemaakt maar waren niet Joods, dus dat is toch iets anders. Mn opa heeft er wel veel over verteld maar toen was ik ook nog klein, en het interesseert me wel allemaal enorm. Zo bizar dat zoiets gebeurd is, alleen maar om een geloof.
    pi_80209577
    quote:
    Geantwoord!

Fijn dat Berlijn zo leuk was Enfermera! Wil ik ook nog altijd een keer naartoe.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      zondag 11 april 2010 @ 23:17:53 #23
    176471 oh-oh
    pi_80209664
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jeetje, echt joh Ja, dat kan ik me voorstellen dat je daar dan niet heen hoeft als je het al van zo dichtbij ziet... Heftig joh.
    Toch vind ik het goed dat dit er is en dat er nog steeds aandacht aan besteedt wordt, mijn opa en oma hebben de oorlog meegemaakt maar waren niet Joods, dus dat is toch iets anders. Mn opa heeft er wel veel over verteld maar toen was ik ook nog klein, en het interesseert me wel allemaal enorm. Zo bizar dat zoiets gebeurd is, alleen maar om een geloof.
    Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.
    Maar voor mij is dat niet nodig, persoonlijk
    ( Groucho Marx )
      zondag 11 april 2010 @ 23:18:11 #24
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80209684
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.
    Maar voor mij is dat niet nodig, persoonlijk
    Ja precies en vrijheid van meningsuiting (van alleen Geert), bah
    Precies.....

Haha nee

Maarre, ik ga lekker pitten. Trusten
      zondag 11 april 2010 @ 23:19:22 #25
    176471 oh-oh
    pi_80209749
    Ja k ga ook, de pup is droog en de thee is op
    ( Groucho Marx )
      Designer zondag 11 april 2010 @ 23:46:46 #26
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_80211005
    oh, daar is het topic gebleven
    🐙
      Designer zondag 11 april 2010 @ 23:47:45 #27
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80211051
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
    Maarre, ik ga lekker pitten
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:19 schreef oh-oh het volgende:
    Ja k ga ook
    crap
    🐙
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 00:22:43 #28
    72518 Strega
    Het glas is altijd halfvol.
    pi_80212148
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef nokwanda het volgende:
    Hier doen de katten een beetje raar. Mouna was straks hier en die heeft op de grond zitten spelen, tegen de bank aan leunend. Maar nu likken de poezen de vloer daar af en gaan helemaal liggen rollen. En dan gaan ze ook aan elkaar ruiken omdat ze dan blijkbaar naar die plek gaan ruiken.
    Ze vinden Mouna duidelijkk lief en lekker ruiken
    De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 00:25:52 #29
    72518 Strega
    pi_80212225
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:
    Ik wilde de honden nog een snackje geven, iets lekkers van wat karel van t buurmeisje voor zn verjaardag had gekregen.
    Chico lag al in bed
    Maar die kwam wel toen ik vroeg wie er een snoepje wilde
    Was ik Kees echt he-le-maal kwijt
    En die staat normaal met Sjon vooraan als er eten in het spel is.
    Ik roepen, alle dekentjes voelen, ik stond al buiten in de gang omdat ik dacht dat ze per ongeluk daar was blijven staan net.
    Lag ze dus megacomateusch in een kussensloop op de bank, moegewandeld, mn meissie
    Ach die lieve kleine meid!
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 00:28:19 #30
    72518 Strega
    pi_80212280
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
    Ja, wat dat aan gaat denk ik dat er ook heel wat energie blijft plakken/hangen op die plaatsen.
    Dat is net als die plaatsen....waar je dan loopt, en je ineens heel triest voelt en weet...daar zijn gewoon heftige dingen gebeurd.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 00:30:02 #31
    72518 Strega
    pi_80212327
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja precies en vrijheid van meningsuiting (van alleen Geert), bah
    Precies.....

Haha nee

Maarre, ik ga lekker pitten. Trusten
    Wij hebben onze eigen Geer(t), woont bij JJH en is uiterst tolerant.
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 08:41:33 #32
    176471 oh-oh
    pi_80214884
    Mogge!
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 08:45:57 #33
    176471 oh-oh
    pi_80214935
    Spierpijn!
    ( Groucho Marx )
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 08:51:31 #34
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80214999
    FIPO
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_80215049
    Hola!

Moe...
      maandag 12 april 2010 @ 09:00:16 #36
    176471 oh-oh
    pi_80215106
    Taiga!
    Hoest ie daar, ouwe?
    Was je nog naar de mopsenwandeling gisteren???
    ( Groucho Marx )
    pi_80215227
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
    Taiga!
    Hoest ie daar, ouwe?
    Was je nog naar de mopsenwandeling gisteren???
    Yep wandeling was gisteren! Erg leuk, veel mopsen. We hadden snel getelt een stuk of 30 of 40 mopsen geloof ik! Was erg leuk om te zien als die mopsen over het strand rennen!
    Maar ik?...Ik ben echt kapot...zo'n wandeling is eigenlijk gewoon veel te veel maar ja, het is zo leuk! En Bram was een echte casanova! Hij heeft alle teefjes even goed geroken en even gekeken of het wel zijn hoogte was en even hier en daar aan een oorlel gesabbeld.
      maandag 12 april 2010 @ 09:08:38 #38
    176471 oh-oh
    pi_80215249
    Foto's???
    ( Groucho Marx )
    pi_80215414
    Bram met zijn eerste chickie

Bram staat even te showen

Lekker de zee in

Bram aan het oefenen

Ook al zijn ze moe en zitten ze op schoot, dan toch nog ff stoeien. (Bram is de linker)

De groep (sommige mensen waren al weggelopen dus dit zijn ze eigenlijk niet allemaal.)
      maandag 12 april 2010 @ 09:24:16 #40
    176471 oh-oh
    pi_80215503
    Waarom heb ik nu meteen Womanizer in mn hoofd?
    Grappig zo een grote groep zeg!
    Meer mensen dan honden op de foto, bij ons is het altijd andersom, iedereen heeft meerdere honden, en de meeste mensen zelfs wel 3 of meer.
    Kun je ze goed uit elkaar houden als alles door elkaar rent of moet je echt op de tuigjes letten?
    ( Groucho Marx )
    pi_80215641
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
    Waarom heb ik nu meteen Womanizer in mn hoofd?
    Grappig zo een grote groep zeg!
    Meer mensen dan honden op de foto, bij ons is het altijd andersom, iedereen heeft meerdere honden, en de meeste mensen zelfs wel 3 of meer.
    Kun je ze goed uit elkaar houden als alles door elkaar rent of moet je echt op de tuigjes letten?
    Hahah ja Womanizer Dat was hij gisteren wel ja. Hij is zijn puberteit nog niet helemaal ontgroeit.

Er zitten ook zwarte mopsen tussen, en die zie je niet goed op de foto. Maar vaak komen de mensen met hun hele gezin om er meteen een dagje uit van te maken. Sommigen komen van ver. Zelfs Leeuwarden en Limburg!

Uitelkaar houden? Tja...das soms moeilijk, maar je eigen hond herken je altijd wel meteen. Maar sommigen hadden daarom een sjaal om, zodat ze sneller te herkennen waren.
      maandag 12 april 2010 @ 09:34:20 #42
    176471 oh-oh
    pi_80215703
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hahah ja Womanizer Dat was hij gisteren wel ja. Hij is zijn puberteit nog niet helemaal ontgroeit.

Er zitten ook zwarte mopsen tussen, en die zie je niet goed op de foto. Maar vaak komen de mensen met hun hele gezin om er meteen een dagje uit van te maken. Sommigen komen van ver. Zelfs Leeuwarden en Limburg!

Uitelkaar houden? Tja...das soms moeilijk, maar je eigen hond herken je altijd wel meteen. Maar sommigen hadden daarom een sjaal om, zodat ze sneller te herkennen waren.
    Wij hebben ook altijd mensen uit België en verder komen wij vaak van het verste natuurlijk, uit Mestreech.
    Met Pasen waren er ook mensen uit Brugge en Leeuwarden bij mij komen wandelen
    We gaan begin mei naar de Soesterduinen weer
    Wij hebben gelukkig niet zo veel mensen die met kids komen
    Maar wel veel mensen met veel hondjes, dus dat tikt echt aan.
    Als wij met zn tienen of zo wandelen dan hebben we vaak al snel 30 / 40 hondjes bij elkaar.
    We waren es een weekend naar de Ardennen met 11 mensen en 36 honden, en dan hadden er al mensen niet alle hondjes meegenomen
    ( Groucho Marx )
    pi_80215782
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wij hebben ook altijd mensen uit België en verder komen wij vaak van het verste natuurlijk, uit Mestreech.
    Met Pasen waren er ook mensen uit Brugge en Leeuwarden bij mij komen wandelen
    We gaan begin mei naar de Soesterduinen weer
    Wij hebben gelukkig niet zo veel mensen die met kids komen
    Maar wel veel mensen met veel hondjes, dus dat tikt echt aan.
    Als wij met zn tienen of zo wandelen dan hebben we vaak al snel 30 / 40 hondjes bij elkaar.
    We waren es een weekend naar de Ardennen met 11 mensen en 36 honden, en dan hadden er al mensen niet alle hondjes meegenomen
    Baas boven baas

Ach het gaat mij niet altijd om het aantal, maar of het gezellig is en de honden het naar hun zin hebben. En dat was zo Dus het was een geslaagde wandeling.
    Bram heeft sinds hij thuis gekomen was niets anders gedaan dan geslapen. Even rond 7 uur zijn vlees gegeten, maar daarna weer meteen slapen
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 09:38:08 #44
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80215807
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 09:38:39 #45
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80215825
    Het geblaas is over
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 09:39:37 #46
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80215857
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef Taiga het volgende:
    Bram met zijn eerste chickie
    [ afbeelding ]

Bram staat even te showen
    [ afbeelding ]

Lekker de zee in
    [ afbeelding ]

Bram aan het oefenen
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook al zijn ze moe en zitten ze op schoot, dan toch nog ff stoeien. (Bram is de linker)
    [ afbeelding ]

De groep (sommige mensen waren al weggelopen dus dit zijn ze eigenlijk niet allemaal.)
    [ afbeelding ]
    Ooooh wat enorm leuk!!
    pi_80215886
    Geweldig filmpje!!

Je ziet de grote echt kijken van, "dat is wel mijn muis hoor..."
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 09:42:21 #48
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80215938
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:40 schreef Taiga het volgende:
    Geweldig filmpje!!

Je ziet de grote echt kijken van, "dat is wel mijn muis hoor..."
    Hij speelde een aantal keren te hard en toen kreeg hij geblaas en een een tik dus hij was hier even over de nieuwe benadering aan het nadenken Hij doet nu wat zachter en dat gaat goed, hij heeft Dodge zelfs even liggen wassen
    pi_80215978
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Hij speelde een aantal keren te hard en toen kreeg hij geblaas en een een tik dus hij was hier even over de nieuwe benadering aan het nadenken Hij doet nu wat zachter en dat gaat goed, hij heeft Dodge zelfs even liggen wassen
    Oh nou dat gaat helemaal goed komen! Hier was het ook in het begin even geblaas en een beetje slaan en daarna was het klaar.
    Er leuk om te zien dat gedrag onderling. Dat vind ik bij de honden ook altijd zo leuk
    pi_80216002
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Ooooh wat enorm leuk!!
    Dank je! Het was ook echt heel leuk. De hondjes kunnen op het strand ook lekker veel rennen en dat deden ze ook!
      maandag 12 april 2010 @ 09:50:23 #51
    176471 oh-oh
    pi_80216143
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef Taiga het volgende:

[..]

Baas boven baas

Ach het gaat mij niet altijd om het aantal, maar of het gezellig is en de honden het naar hun zin hebben. En dat was zo Dus het was een geslaagde wandeling.
    Bram heeft sinds hij thuis gekomen was niets anders gedaan dan geslapen. Even rond 7 uur zijn vlees gegeten, maar daarna weer meteen slapen
    Whehehe ja, wij hebben gisteren een heuvelwandeling gemaakt van 4.5 uur, meer dan eten hebben ze ook niet meer gedaan sindsdien, ze zijn nu nog moe dr van
    Strandwandelingen zijn sowieso altijd heerlijk
    Nog 2 weekjes en ik zit weer lekker 5 dagen op Texel, ik heb er echt zoooooooooooooo een zin in al
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef senesta het volgende:
    Het geblaas is over
    Dat valt nog best mee dan toch?
    Heerlijk!
    En dat filmpje, je ziet Hummer echt denken WTF???
    ( Groucho Marx )
    pi_80216170
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Whehehe ja, wij hebben gisteren een heuvelwandeling gemaakt van 4.5 uur, meer dan eten hebben ze ook niet meer gedaan sindsdien, ze zijn nu nog moe dr van
    Strandwandelingen zijn sowieso altijd heerlijk
    Nog 2 weekjes en ik zit weer lekker 5 dagen op Texel, ik heb er echt zoooooooooooooo een zin in al
    Heerlijk hoor! Ja helaas kan ik niet 4.5 uur wandelen Daarom is het strand voor mij heerlijk omdat de honden meer rennen en lopen dan wij
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 09:53:12 #53
    163650 Greys
    pi_80216201
    Goedemorgen!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 12 april 2010 @ 09:54:26 #54
    176471 oh-oh
    pi_80216232
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:51 schreef Taiga het volgende:

[..]

Heerlijk hoor! Ja helaas kan ik niet 4.5 uur wandelen Daarom is het strand voor mij heerlijk omdat de honden meer rennen en lopen dan wij
    Ik vond zelf 4.5 uur ook wat veel hoor achteraf , maar meer omdat het echt berg op en berg af was de hele wandeling
    Hondjes hadden er beduidend minder moeite mee, zelfs de bejaarde en de puppert
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 09:54:58 #55
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80216249
    LOL, dat filmpje Senesta!

@Zwabber: Ahw, was je net te laat gister? xD Nu lig je zeker nog te maffen?
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 00:30 schreef Strega het volgende:

[..]

Wij hebben onze eigen Geer(t), woont bij JJH en is uiterst tolerant.

Ik zat meer na te denken over wat er in de oorlog allemaal is gebeurd, ohja, was trouwens ook nog in het Duits historisch museum geweest, dus vanaf het vroegste begin der tijden tot nu. Was vooral geinteresseerd in de periode 1930-1945, waarin je de opkomst van Hitler ziet, de posters hingen er ook nog enzo, bizar om te zien. Maar dat dus ook de joden heel sneaky ingeperkt werden in hun vrijheden, heel langzaam. En omdat Hitler toen ook wat goede dingen heeft gedaan (werk gecreëerd, wegen aangelegd), viel dat niet zo op voor de mensen toen en kon hij gewoon zijn gang gaan. Maar die wisten ook niet dat zijn uiteindelijke doel was om een oorlog te beginnen.
    Als ik nu zo kijk naar Wilders en wat ie allemaal uitkraamt, dat 'de vrijheid van meningsuiting op het spel staat' enzo, dan denk ik, waar heeft ie het over?
    Ja, er zijn een paar gekken geweest die mensen hebben vermoord die zeiden wat ze dachten, maar het is niet structureel zo dat de regering mensen wegmoffelt die iets zeggen over het regeringsbeleid enzo. En het lijkt (voor mij) alsof hij dat alleen maar zegt om zelf te kunnen zeggen wat HIJ wil, de mening van Geert, niet de vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Want als een moslim zegt dat hij discrimineert, dan mag dat weer niet ofzo Come on. En het is gewoon lang niet zo erg als toen, hij moet gewoon niet zeiken, hij moet ook eens een les trekken uit wat er in 40-45 gebeurd is, dat doet hij totaal niet, hij zet ook gewoon een hele groep aan de kant, ik kan me daar echt kwaad om maken.

Zo.
    pi_80216435
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
    Goedemorgen!
    Mogguh!
      maandag 12 april 2010 @ 10:02:33 #57
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80216482
    Hoi
    Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
    Ow O+
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
      maandag 12 april 2010 @ 10:03:31 #58
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80216508
    Mogguh
    Wat een heerlijk weer trouwens!
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 10:04:04 #59
    163650 Greys
    pi_80216518
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef Enfermera het volgende:
    Mogguh
    Wat een heerlijk weer trouwens!
    Beter dan gister ja, toen vond ik het maar koud!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 10:08:46 #60
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80216652
    Het is hier heerlijk zonnig buiten, ik word er helemaal blij van
    pi_80216662
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef senesta het volgende:
    Het is hier heerlijk zonnig buiten, ik word er helemaal blij van
    Hier ook! Maar vond ik het wel fris buiten.
      maandag 12 april 2010 @ 10:11:23 #62
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80216721
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja was dat zo?
    Ik zat toen nog in Berlijn, daar was het echt bewolkt, maar dat was de enige dag dat het echt wat slechter was. Donderdag was het daar meer dan 15 graden
    Mja, zonnetje, heeerlijkkkk Die warmte komt wel, maar dat duurt nog ff denk ik
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 10:11:50 #63
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80216731
    goede morgen

stortkoker nog verstopt als t goed is komen ze morgen
    geloof dat ik maar naar t stort rijd
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 10:12:25 #64
    176471 oh-oh
    pi_80216743
    Tis hier ook maar koud vandaag, gisteren was t ook vies weer
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 10:13:37 #65
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80216767
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Greys het volgende:

[..]

gister was t idd koud.
    zometeen ff aankleden, en dan wachten tot mn eggshapers geleverd worden
    en maar weer verder gaan in huis, ben echt blij dat t vorderd.

@cat, ik houd het even in gedachten
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 10:13:54 #66
    176471 oh-oh
    pi_80216779
    Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
    Lang leve de gekken die bellen
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 10:15:24 #67
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80216821
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
    Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_80216827
    quote:
      maandag 12 april 2010 @ 10:16:16 #69
    176471 oh-oh
    pi_80216837
    Ja en dat op maandagmorgen
    Damn, dr is gewoon weer iemand jarig vandaag, moeten we weer gebak eten, ik ga passen deze keer denk ik
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 10:17:02 #70
    176471 oh-oh
    pi_80216854
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:15 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook
    En drie keer terugbellen om door te schelden he
    ( Groucho Marx )
    pi_80217005
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook
    En drie keer terugbellen om door te schelden he
    En je kent ze ook? Of was het gewoon verkeerd verbonden? Of zeggen ze het om een reden
      maandag 12 april 2010 @ 10:23:05 #72
    176471 oh-oh
    pi_80217019
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:22 schreef Taiga het volgende:

[..]

En je kent ze ook? Of was het gewoon verkeerd verbonden? Of zeggen ze het om een reden
    Was gewoon een gek, die bellen hier wel vaker
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 10:23:39 #73
    176471 oh-oh
    pi_80217038
    Ik ga nog maar es voor een bakkie thee!
    ( Groucho Marx )
    pi_80217142
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
    Ik ga nog maar es voor een bakkie thee!
    Hier ook...

Wat een gekken dan zeg die zo bellen...heb het ook weleens meegemaakt, maar toen werkte ik ook bij een psychiatrisch ziekenhuis
      maandag 12 april 2010 @ 10:28:35 #75
    176471 oh-oh
    pi_80217195
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:26 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hier ook...

Wat een gekken dan zeg die zo bellen...heb het ook weleens meegemaakt, maar toen werkte ik ook bij een psychiatrisch ziekenhuis
    Het scheelt vaak niet veel met wat er hier belt
    ( Groucho Marx )
    pi_80218186
    leuk filmpje Senesta!!
    En gave foto's Taiga al die mopsjes
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 11:00:57 #77
    163650 Greys
    pi_80218266
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
    Ja en dat op maandagmorgen
    Damn, dr is gewoon weer iemand jarig vandaag, moeten we weer gebak eten, ik ga passen deze keer denk ik
    Welnee, gewoon een gebakje nemen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 12 april 2010 @ 11:02:02 #78
    176471 oh-oh
    pi_80218305
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:00 schreef Greys het volgende:

[..]

We hadden donderdag Bosche Bollen uit den Bosch, vrijdag heb ik twee stukken vlaai op want toen werd een collega 70, van t weekend was er overheerlijke cocoscitroencake omdat Karel jarig was, ik ben wel ff klaar met al die zoetigheid
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 11:02:43 #79
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80218330
    Wij hadden ook alweer gebak, ik heb een klein puntje appel genomen onder het mom van das gezond
    Ow O+
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 11:03:22 #80
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80218359
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]

We hadden donderdag Bosche Bollen uit den Bosch, vrijdag heb ik twee stukken vlaai op want toen werd een collega 70, van t weekend was er overheerlijke cocoscitroencake omdat Karel jarig was, ik ben wel ff klaar met al die zoetigheid
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 11:05:12 #81
    176471 oh-oh
    pi_80218435
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ja psies, tis een beetje te
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 11:07:39 #82
    72518 Strega
    pi_80218533

Lekker saampjes slapen.
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 11:10:06 #83
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80218625
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Strega het volgende:
    [ afbeelding ]

Lekker saampjes slapen.
    Ooh wat eindeloos lief Dat zal je hier echt nooit tegenkomen
    Ow O+
    pi_80218626
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja euhh waar moeten we dat erbij plakken
    pi_80218662
    quote:
    [ afbeelding ]

Lekker saampjes slapen.
    aaaah wat ubercute!
    Strega, ben zonder postzegels de deur uit gegaan dus moet die vanavond thuis even pakken.
      Designer maandag 12 april 2010 @ 11:11:10 #86
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80218672
    awwwww
    🐙
      maandag 12 april 2010 @ 11:15:12 #87
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_80218798
    Strega had mijn account gehacked
    Old moderators never die, they just smell that way!
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
    En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
    Bullie is thuis X-Rated Epic fail
      maandag 12 april 2010 @ 11:20:40 #88
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_80218992
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:

Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.

Eten laten staan en er direct achteraan gerend, snel de hond redden.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 12 april 2010 @ 11:22:35 #89
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80219063
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:15 schreef Pagan het volgende:
    Strega had mijn account gehacked
    Ja hee hoe moeten wij dat weten
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 11:23:20 #90
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_80219097
    Bloeiende alruin.

Nu eerst
      Designer maandag 12 april 2010 @ 11:26:40 #91
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80219213
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Pagan het volgende:
    Bloeiende alruin.

[ afbeelding ]

Nu eerst
    heksenkruid
    🐙
    pi_80219273
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
    leuk filmpje Senesta!!
    En gave foto's Taiga al die mopsjes
    Dank je! Het was ook weer heel leuk. Volgende wandeling doen we in het najaar.
    quote:
    [ afbeelding ]

Lekker saampjes slapen.
    Aaah how cute!!
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Pagan het volgende:

[..]

Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      Designer maandag 12 april 2010 @ 11:30:09 #93
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80219326
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef Pagan het volgende:
    Bloeiende alruin.

[ afbeelding ]

Nu eerst
    wel oogsten met je oren dicht he, of gebruiken julllie de honden daarvoor?
    🐙
      maandag 12 april 2010 @ 11:30:58 #94
    176471 oh-oh
    pi_80219350
    quote:
    [ afbeelding ]

Lekker saampjes slapen.
    Aw lief
    Hier liggen ze ook zo graag op een hoopje te knorren
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 11:31:31 #95
    176471 oh-oh
    pi_80219368
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Pagan het volgende:

[..]

SPOILER
    Das dan ook wel heel toevallig zeg!
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 11:59:03 #96
    72518 Strega
    pi_80220263
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef senesta het volgende:
    Het geblaas is over
    Oh, geweldig. Zo als Dodge zich uitslooft!
    En dan Hummer...
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 12:01:33 #97
    72518 Strega
    pi_80220339
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:44 schreef Taiga het volgende:

[..]

Dank je! Het was ook echt heel leuk. De hondjes kunnen op het strand ook lekker veel rennen en dat deden ze ook!
    Wat leuke mopsen!
    Leuke foto's, lekker zo'n dag.
    Bram is ook echt een lekker ding!
    Bullie is thuis
    pi_80220487
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:01 schreef Strega het volgende:

[..]

Wat leuke mopsen!
    Leuke foto's, lekker zo'n dag.
    Bram is ook echt een lekker ding!
    Inderdaad heerlijk zo'n dag! Maar ben er wel kapot van.
    Enne...Bram was natuurlijk de leukste he
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 12:07:17 #99
    72518 Strega
    pi_80220501
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
    LOL, dat filmpje Senesta!

@Zwabber: Ahw, was je net te laat gister? xD Nu lig je zeker nog te maffen?
    [..]

Ik zat meer na te denken over wat er in de oorlog allemaal is gebeurd, ohja, was trouwens ook nog in het Duits historisch museum geweest, dus vanaf het vroegste begin der tijden tot nu. Was vooral geinteresseerd in de periode 1930-1945, waarin je de opkomst van Hitler ziet, de posters hingen er ook nog enzo, bizar om te zien. Maar dat dus ook de joden heel sneaky ingeperkt werden in hun vrijheden, heel langzaam. En omdat Hitler toen ook wat goede dingen heeft gedaan (werk gecreëerd, wegen aangelegd), viel dat niet zo op voor de mensen toen en kon hij gewoon zijn gang gaan. Maar die wisten ook niet dat zijn uiteindelijke doel was om een oorlog te beginnen.
    Als ik nu zo kijk naar Wilders en wat ie allemaal uitkraamt, dat 'de vrijheid van meningsuiting op het spel staat' enzo, dan denk ik, waar heeft ie het over?
    Ja, er zijn een paar gekken geweest die mensen hebben vermoord die zeiden wat ze dachten, maar het is niet structureel zo dat de regering mensen wegmoffelt die iets zeggen over het regeringsbeleid enzo. En het lijkt (voor mij) alsof hij dat alleen maar zegt om zelf te kunnen zeggen wat HIJ wil, de mening van Geert, niet de vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Want als een moslim zegt dat hij discrimineert, dan mag dat weer niet ofzo Come on. En het is gewoon lang niet zo erg als toen, hij moet gewoon niet zeiken, hij moet ook eens een les trekken uit wat er in 40-45 gebeurd is, dat doet hij totaal niet, hij zet ook gewoon een hele groep aan de kant, ik kan me daar echt kwaad om maken.

Zo.
    Nee, helemaal met je eens hoor.
    Maar het erge vind ik bij Wilders, hij roept wat... maar is daarna niet bereid tot discussie met mensen.
    Je zag het ook bij die gemeente verkiezingen..... als het er op aan komt is hij er sowieso niet.
    Ik denk dat die man de laatste tijd de weg kwijt is, ook door het abnormale leven dat hij leid.
    Maar....ik denk ook, laten we deze man zo weinig mogelijk "voeden" met z'n allen.
    Dat is volgens mij koren op z'n molen.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 12:08:27 #100
    72518 Strega
    pi_80220533
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hier ook! Maar vond ik het wel fris buiten.
    De wind staat verkeerd. Daardoor voelt het wat koud en schraal. Zonnetje schijnt gelukkig wel!
    Bullie is thuis
      Designer maandag 12 april 2010 @ 12:08:36 #101
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80220537
    het feit dat die man niet buigt voor de mening van anderen is een zegen
    SPOILER
    🐙
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 12:10:08 #102
    72518 Strega
    pi_80220577
    quote:
    Stuur de honden op ze af!
    Maar...idioten zijn er helaas.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 12:13:07 #103
    72518 Strega
    pi_80220659
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

aaaah wat ubercute!
    Strega, ben zonder postzegels de deur uit gegaan dus moet die vanavond thuis even pakken.
    Komt niet op een dag aan hoor!
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 12:14:33 #104
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80220698
    Ik vind die mopsjesmeet op het strand echt leuk. Ik hoop ook op chihuahuameets straks Met Bobbie hebben we alleen Bink - Bobbiemeets. Ook heeeeeel leuk
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 12:15:12 #105
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80220727
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:07 schreef Strega het volgende:

[..]

Nee, helemaal met je eens hoor.
    Maar het erge vind ik bij Wilders, hij roept wat... maar is daarna niet bereid tot discussie met mensen.
    Je zag het ook bij die gemeente verkiezingen..... als het er op aan komt is hij er sowieso niet.
    Ik denk dat die man de laatste tijd de weg kwijt is, ook door het abnormale leven dat hij leid.
    Maar....ik denk ook, laten we deze man zo weinig mogelijk "voeden" met z'n allen.
    Dat is volgens mij koren op z'n molen.
    Ja, precies. Hij ruikt macht, en dat wil hij. Koste wat het kost. Discussies met mensen interesseren 'm niet ofzo.. Heel raar.
    Klopt, dat je continue beveiligd wordt en die mensen om je heen hebt zal ook zeer vermoeiend zijn.
    Inderdaad.
      maandag 12 april 2010 @ 12:15:35 #106
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80220740
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
    SPOILER
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 12:15:43 #107
    72518 Strega
    pi_80220747
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

wel oogsten met je oren dicht he, of gebruiken julllie de honden daarvoor?
    Wat dacht jij?
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 12:17:39 #108
    72518 Strega
    pi_80220810
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
    SPOILER
    Ja, dat bedoel ik. Hij gaat het echt niet redden gelukkig.
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 12:18:43 #109
    176471 oh-oh
    pi_80220843
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
    Ik vind die mopsjesmeet op het strand echt leuk. Ik hoop ook op chihuahuameets straks Met Bobbie hebben we alleen Bink - Bobbiemeets. Ook heeeeeel leuk
    Hey, Bob komt toch hier ook es meeten?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 12:19:39 #110
    176471 oh-oh
    pi_80220870
    Kijk, dat die Wilders een op macht belust aandachtsgeil dom ventje is, daar kan ie zelf echt vrij weinig aan doen hoor. Ik maak me meer zorgen om al die hersenloze medelanders die m maar klakkeloos geweldig vinden hoor
    ( Groucho Marx )
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 12:31:50 #111
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80221239
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
    Kijk, dat die Wilders een op macht belust aandachtsgeil dom ventje is, daar kan ie zelf echt vrij weinig aan doen hoor. Ik maak me meer zorgen om al die hersenloze medelanders die m maar klakkeloos geweldig vinden hoor
    Of die mensen die niet achter de punten van de andere partijen kunnen staan en hun stem op wilders zien als een proteststem.
      maandag 12 april 2010 @ 12:41:02 #112
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80221570
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Of die mensen die niet achter de punten van de andere partijen kunnen staan en hun stem op wilders zien als een proteststem.
    Ja, das idd helemaal een mooie Ze vergeten even na te denken over wat de gevolgen van die proteststem zijn.
      Designer maandag 12 april 2010 @ 12:46:21 #113
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80221757
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, das idd helemaal een mooie Ze vergeten even na te denken over wat de gevolgen van die proteststem zijn.
    dat is inderdaad het treurige, van die joelende figuren zonder eigen inzicht
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, precies. Hij ruikt macht, en dat wil hij. Koste wat het kost. Discussies met mensen interesseren 'm niet ofzo.. Heel raar.
    we are all equal, and some are more equal than others
    🐙
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 12:56:13 #114
    163650 Greys
    pi_80222073
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
    Ja die mogen elkaar wel he, vanaf het begin al!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 12 april 2010 @ 12:59:34 #115
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80222191

Klinkt als een geslaagd weekend Enfermera

En lieve slaapfoto's en speelfilmpjes

Ik heb net de DA gebeld voor Droopy en ze wil dat ik eerst advies vraag bij een kattengedragstherapeute.
    En dan wil ze Clomicalm combineren met het advies van de therapeute.
    Ik ben nog een beetje sceptisch eerlijk gezegd, maar goed....ik zal straks wel es bellen
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      maandag 12 april 2010 @ 13:00:35 #116
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_80222230
    Verhuizen -> uitwonend

Advies is welkom!
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      maandag 12 april 2010 @ 13:02:46 #117
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80222303
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

dat is inderdaad het treurige, van die joelende figuren zonder eigen inzicht
    [..]

we are all equal, and some are more equal than others
    Ja idd. Tokkie ftw?

Oeh, mooie uitspraak
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:

Ik heb net de DA gebeld voor Droopy en ze wil dat ik eerst advies vraag bij een kattengedragstherapeute.
    Ik ben nog een beetje sceptisch eerlijk gezegd, maar goed....ik zal straks wel es bellen
    Dat was 't idd zeker!

Haha! 'kattengedragstherapeute' klinkt idd wat apart.. maar misschien werkt het?
      maandag 12 april 2010 @ 13:09:41 #118
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_80222543
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 @ 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:

Oh, wel jammer dat het niet gelijk kan zeg
    Nou ja, succes met bellen, ik hoop dat het een beetje snel geregeld kan worden!
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      maandag 12 april 2010 @ 13:35:40 #119
    176471 oh-oh
    pi_80223572
    Ow Ing gaat dat nog steeds zo slecht?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 13:42:44 #120
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80223848
    Ik ben ff naar de fysio!
      maandag 12 april 2010 @ 13:47:10 #121
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80224009
    Hoi.
      maandag 12 april 2010 @ 13:51:20 #122
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80224162
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
    Ow Ing gaat dat nog steeds zo slecht?
    Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.
    En Tom en Luna vinden dat reuze-interessant natuurlijk en dan gaan ze lopen etteren.
      maandag 12 april 2010 @ 13:52:37 #123
    176471 oh-oh
    pi_80224211
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.
    En Tom en Luna vinden dat reuze-interessant natuurlijk en dan gaan ze lopen etteren.
    Ow, das wel al lang zo he?
    Niet leuk...
    Hey JJH
    ( Groucho Marx )
    pi_80224993
    Hoi.
    Als ik me wat beter voel vanavond gaan we bij m'n schoonmoeder eten. Even kijken hoe het met haar is vanwege Minetje en ze maakt lekker eten voor ons.
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 14:39:44 #125
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80226328
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik schrok me net suf omdat Hummer Dodge een paar keer in zijn nek beet en ook best hardhandig speelt
    En toen las ik over dingen als herintroductie en zo, voor Hummer en Dodge wat voorbarig maar is dat voor jou geen optie of had je zoiets al geprobeerd?
      Moderator maandag 12 april 2010 @ 14:40:36 #126
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80226371
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:00 schreef Qwea het volgende:
    Verhuizen -> uitwonend

Advies is welkom!
    Lijkt me geen slechte stap Q
      maandag 12 april 2010 @ 14:53:15 #127
    176471 oh-oh
    pi_80226897
    Zwaaaaaaaaaabber, ben je er???
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 15:14:17 #128
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80227745
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik schrok me net suf omdat Hummer Dodge een paar keer in zijn nek beet en ook best hardhandig speelt
    En toen las ik over dingen als herintroductie en zo, voor Hummer en Dodge wat voorbarig maar is dat voor jou geen optie of had je zoiets al geprobeerd?
    Ik zou niet weten wat het precies inhoudt eerlijk gezegd
      maandag 12 april 2010 @ 15:19:43 #129
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_80227949
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Lijkt me geen slechte stap Q
    Mij ook niet Woon hier toch al alleen tis een hoop geregel en uitgezoek
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 15:22:09 #130
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80228047
    stortkoker is ontstopt, al 15 zakken met spul dat weg kon erdoor heen gestouwd
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 15:22:45 #131
    176471 oh-oh
    pi_80228076
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef Ynske het volgende:
    stortkoker is ontstopt, al 15 zakken met spul dat weg kon erdoor heen gestouwd
    Das echt veel, neem je nog wel iets mee?
    Hoe groot is je kamer wel niet
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 15:25:00 #132
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80228159
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Das echt veel, neem je nog wel iets mee?
    2 kasten, 1 bed, 1 bureau, 1 stoel en tot nu toe 7 dozen
    quote:
    Hoe groot is je kamer wel niet
    14m2
    maar goed, dr stonden ook nog boelie dozen onder bed die ik al 3 jaar niet meer bekeken had en dus nu uitgezocht en weggedaan heb. en 2 vuilniszakken zijn er eigenlijk 1 want kunt maar een halve door t gat van de stortkoker stoppen
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 15:28:25 #133
    176471 oh-oh
    pi_80228287
    14 m2, dat is echt maar krap he.
    Ga je dr deze week echt uit al?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 15:28:56 #134
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80228311
    Benk weer. Zat een half uur te vroeg bij de fysio Maar wel weer lekker gekraakt enzo
    Daarna boodschapjes gedaan, ben al de hele dag wasjes aan het draaien en buiten aan het ophangen, het waait zo lekker snel droog allemaal! Ik begin op mn moeder te lijken, die doet dat ook altijd en vindt de was dan ook zo lekker ruiken, ik vond het altijd stinken. Nu ruik ik ook aan de was die buiten gedroogd is

Ga vanavond kippenpoten eten met rijst en satesaus, groenten nog even verzinnen Straks nog naar de lidl met manlief

Als ik dat zo teruglees: damn, wat ben ik een huisvrouw Mja, t moet toch allemaal gebeuren, en ik ben vrij vandaag.. dan krijg je dat he.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 15:32:28 #135
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80228469
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
    14 m2, dat is echt maar krap he.
    Ga je dr deze week echt uit al?
    donderdag eerste lading, volgende week nog sporten, en dan donderdags tweede lading
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 15:35:21 #136
    176471 oh-oh
    pi_80228587
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

donderdag eerste lading, volgende week nog sporten, en dan donderdags tweede lading
    Oh heerlijk he!
    Ken je mensen in je nieuwe woonplaats?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 15:36:41 #137
    176471 oh-oh
    pi_80228637
    Kom ik net de keuken in, staan Chico en Billy gewoon wéér taart te vreten
    Gisteren uitgebreid in bad geweest, nu alweer de slagroom in de oren
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 15:54:51 #138
    163650 Greys
    pi_80229284
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
    Kom ik net de keuken in, staan Chico en Billy gewoon wéér taart te vreten
    Gisteren uitgebreid in bad geweest, nu alweer de slagroom in de oren
    Geeft een collega dat dan? Ik zou er echt niet blij mee zijn als mensen mijn dier taart/slagroom gingen voeren als ik het niet zag. Of weten ze dat dat mag?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 12 april 2010 @ 15:55:15 #139
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80229302
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hey, Bob komt toch hier ook es meeten?
    Jaaaaaaaaa
    Ow O+
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 16:01:17 #140
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80229499
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh heerlijk he!
    Ken je mensen in je nieuwe woonplaats?
    nee, maar das een uitdaging, en gewoon jezelf oppakken en gaan zwemmen bv.
    hoewel, k ken wel de vader van een restauranthouder daar
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_80229505
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Geeft een collega dat dan? Ik zou er echt niet blij mee zijn als mensen mijn dier taart/slagroom gingen voeren als ik het niet zag. Of weten ze dat dat mag?
    Ik zou er ook niet echt blij van worden nee.
      maandag 12 april 2010 @ 16:27:36 #142
    176471 oh-oh
    pi_80230475
    Oh nou ze krijgen dat altijd, ze kunnen het wel hebben hoor, ze worden nooit ergens ziek van of zo, en ze zijn verre van te dik
    Tis alleen wat veel achter elkaar nu, maar ach, straks weer een hele poos niks
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 16:30:16 #143
    163650 Greys
    pi_80230596
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
    Oh nou ze krijgen dat altijd, ze kunnen het wel hebben hoor, ze worden nooit ergens ziek van of zo, en ze zijn verre van te dik
    Tis alleen wat veel achter elkaar nu, maar ach, straks weer een hele poos niks
    Daar heb je mazzel mee, als ze er niet ziek van worden. En ze kunnen idd wel wat hebben

Gister hebben we Bink een stukje paling en makreel gegeven van de visboer.
    Dat viel niet helemaal goed
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_80230623
    Binnenkort dus naar de efteling met de dochters van zus. Dankzij de kortingskaartjes van Strega.
    Ze waren helemaal blij net toen ik ze aan de telefoon had net. En ze durven allebei overal in.
      maandag 12 april 2010 @ 16:36:51 #145
    176471 oh-oh
    pi_80230873
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar heb je mazzel mee, als ze er niet ziek van worden. En ze kunnen idd wel wat hebben

Gister hebben we Bink een stukje paling en makreel gegeven van de visboer.
    Dat viel niet helemaal goed
    Oh hier valt alles prima gelukkig!
    Chips, patat , slagroom , kaas t gaat dr allemaal in als zoete koek en het blijft er ook in
    Kees mag niet zo veel snacken, das een dikke pad, en Karel die houdt niet van zulke dingen, die is meer van de radijsjes en meloenen en komkommers
    ( Groucho Marx )
    pi_80230928
    Rinske houdt heel erg van mandarijntjes.
    En bij Jip moeten we uitkijken als we 'n keer frikandellen hebben. Hij steelt niks van tafel alleen dat.
      maandag 12 april 2010 @ 16:43:01 #147
    176471 oh-oh
    pi_80231105
    Hahaha Jip de frikandellenkat!
    Efteling vind ik trouwens echt niks aan, Disney doe je mij ook geen plezier mee.
    Laatste keer Efteling was mn broertje een jaar of 13 denk ik, morgen wordt ie alweer 24
    ( Groucho Marx )
    pi_80231233
    De laatste keer dat wij gingen had ik last van een nogal ontstoken teen en WJ van iets anders. Toen waren we snel weer thuis.
      maandag 12 april 2010 @ 16:49:52 #149
    176471 oh-oh
    pi_80231378
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef DanseMacabre het volgende:
    De laatste keer dat wij gingen had ik last van een nogal ontstoken teen en WJ van iets anders. Toen waren we snel weer thuis.
    Das wel zonde van je geld zeg, wat kost die Efteling tegenwoordig wel niet?
    ( Groucho Marx )
    pi_80231810
    Dertig euro.
      maandag 12 april 2010 @ 17:04:30 #151
    176471 oh-oh
    pi_80231947
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DanseMacabre het volgende:
    Dertig euro.
    Das geen kattenpis , voor een dagje in de rij staan
    ( Groucho Marx )
    pi_80232699
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Das geen kattenpis , voor een dagje in de rij staan
    Daarom gaan we ook altijd als het niet druk zou zijn.
    Al gingen we de vorige keer op een maandag, niet zo'n geweldig weer en nog was het druk. En dat was niet in een schoolvakantie.
      maandag 12 april 2010 @ 17:26:16 #153
    176471 oh-oh
    pi_80232852
    Naar huis!
    ( Groucho Marx )
      Designer maandag 12 april 2010 @ 18:04:37 #154
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80234043
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
    Zwaaaaaaaaaabber, ben je er???
    boe!
    🐙
      maandag 12 april 2010 @ 18:08:59 #155
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80234155
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:04 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

boe!
    He, je werd geroepen.
      Designer maandag 12 april 2010 @ 18:16:26 #156
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80234366
    ja maar ze is net op weg naar huis
    🐙
      maandag 12 april 2010 @ 18:17:22 #157
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80234395
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
    ja maar ze is net op weg naar huis
    Beetje jammer, iemand roepen en dan net voordat ie er is weggaan.
      maandag 12 april 2010 @ 18:23:22 #158
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80234579
    Oeh, er staat een heerlijk scharrel-knoflook-kippie in de oven, met snijbonen, rijst, en satésaus zo
      maandag 12 april 2010 @ 18:27:13 #159
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80234690
    Behoorlijk crisis qua eten. eten. Paar gebakken aardappeltjes, potje rode kool en Smac erbij.
      maandag 12 april 2010 @ 18:39:29 #160
    176471 oh-oh
    pi_80235136
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Beetje jammer, iemand roepen en dan net voordat ie er is weggaan.
    Ja dag, t duurde 3 uur en 11 minuten eer ie kwam
    What's up with the paupermaaltijd daaro?
    Ik zit aan de spaghetti van gisteren , gruwelijk lekker issie
    Zwabber, ben je er nu wel?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 18:42:24 #161
    176471 oh-oh
    pi_80235255
    Hot diggety damn, Peter en Bram samen achter de desk bij Boulevard
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 18:48:20 #162
    72518 Strega
    pi_80235473
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
    Ja, dat bedoel ik dus...dat we die man gewoon niet moeten voeden met aandacht enz.
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 18:49:26 #163
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80235517
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:48 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus...dat we die man gewoon niet moeten voeden met aandacht enz.
    Nou, in de TV-kantine heb ik er vrijdag wel vreselijk om gelachen
    Maar ja, dawas ook niet de echte
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 18:50:05 #164
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80235542
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met tv/internet en eventueel telefonie via Tele2?
    of moet ik toch gaan kijken via bv Ziggo? of wat zijn de ervaringen
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 18:50:08 #165
    176471 oh-oh
    pi_80235545
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Nou, in de TV-kantine heb ik er vrijdag wel vreselijk om gelachen
    Maar ja, dawas ook niet de echte
    Nee, dat was een hele leuke
    ( Groucho Marx )
      Designer maandag 12 april 2010 @ 18:51:03 #166
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80235569
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja dag, t duurde 3 uur en 11 minuten eer ie kwam
    What's up with the paupermaaltijd daaro?
    Ik zit aan de spaghetti van gisteren , gruwelijk lekker issie
    Zwabber, ben je er nu wel?
    tuut tuut
    🐙
      maandag 12 april 2010 @ 18:51:14 #167
    176471 oh-oh
    pi_80235576
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met tv/internet en eventueel telefonie via Tele2?
    Ik heb Ziggo en behalve dat regelen via Ziggo niet altijd even handig is heb ik verder niet echt klachten hoor.
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 18:51:24 #168
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80235584
    quote:
    Mijn collega heeft via Tele2 en altijd gezeur.
    Wij hebben alles via Ziggo en dat gaat (bijnaaaa) altijd goed.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 18:52:46 #169
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80235633
    kijk dat soort info heb ik nodig
    Today is life -

Dale Carnegie
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 18:53:17 #170
    72518 Strega
    pi_80235650
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:00 schreef Qwea het volgende:
    Verhuizen -> uitwonend

Advies is welkom!
    Je aanvullende beurs blijft afhankelijk van het inkomen van je ouders. Altijd, maakt niet uit in of uitwonend.
    MM werkt, zijn inkomen telt voor jou niet mee.
    Zet het maar ff hier, anders moet ik me door een heel topic heen kluunen.
    Wil je nog iets specifieks weten, pm dan even.
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 18:53:27 #171
    176471 oh-oh
    pi_80235659
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:51 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

tuut tuut
    Ik kreeg zo een leuke mail van iemand met een stukje over Murakami, dat moet je ff lezen
    SPOILER
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 18:56:03 #172
    72518 Strega
    pi_80235757
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef senesta het volgende:

[..]

Kittens voelen dat aan, zoals bij Hummer, ze houden zich dan gelijk slap.
    Moeder poezen doen het ook zo. Op zich dus heel sociaal van Hummer!
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 18:57:02 #173
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80235799
    quote:
    TV sinds een maand of 2 van Ziggo. Geen probleem op die landelijke storing van laatst na.
    Internet via Tele2. Al bijna 2,5 jaar en geen enkele klacht.
      maandag 12 april 2010 @ 18:57:36 #174
    176471 oh-oh
    pi_80235816
    Coole X-File op Syfy.
    Wel bizar dat ze daar gewoon maar zonder volgorde uitzenden zeg
    ( Groucho Marx )
      Designer maandag 12 april 2010 @ 18:58:05 #175
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80235831
    holy crap, die lult maar door

daar ga ik zo even voor zitten
    🐙
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:00:38 #176
    72518 Strega
    pi_80235925
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef JJH het volgende:
    Behoorlijk crisis qua eten. eten. Paar gebakken aardappeltjes, potje rode kool en Smac erbij.
    Smac???? Bestaat dat nog?
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:00:44 #177
    176471 oh-oh
    pi_80235930
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
    holy crap, die lult maar door

daar ga ik zo even voor zitten
    Een feest der herkenning vond ik het, echt geweldig leuk om te lezen, ik ga bijna die Krabbé weer leuk vinden
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:04:46 #178
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80236090
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef Strega het volgende:

[..]

En ik heb altijd wel een blikkie voor dit soort gevallen staan.
      maandag 12 april 2010 @ 19:11:22 #179
    176471 oh-oh
    pi_80236354
    Smac vind ik echt goooooooor, maar dat andere spul in blik, uhm hoe heet t nog es, dat zoute, daar kun je met wat knoflook, een uitje en wat pepertjes en ketjap nog best een lekker maal van maken als t echt niet anders kan
    ( Groucho Marx )
      Designer maandag 12 april 2010 @ 19:13:34 #180
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80236442
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef oh-oh het volgende:
    Smac vind ik echt goooooooor, maar dat andere spul in blik, uhm hoe heet t nog es, dat zoute, daar kun je met wat knoflook, een uitje en wat pepertjes en ketjap nog best een lekker maal van maken als t echt niet anders kan
    iets zouts... in blik...

pringles?
    🐙
      maandag 12 april 2010 @ 19:17:09 #181
    176471 oh-oh
    pi_80236579
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

iets zouts... in blik...

pringles?
    Nee nee, ik weet t alweer, corned beef
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:17:46 #182
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80236604
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef Strega het volgende:

[..]

Dat gaat hier altijd door de macaronisaus
      maandag 12 april 2010 @ 19:20:17 #183
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80236704
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

iets zouts... in blik...

pringles?
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee nee, ik weet t alweer, corned beef
    Da's met mais.
    Ik dacht dat je wat anders bedoelde, daarom riep ik het maar niet...
      maandag 12 april 2010 @ 19:21:46 #184
    176471 oh-oh
    pi_80236767
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef JJH het volgende:

[..]

[..]

Da's met mais.
    Ik dacht dat je wat anders bedoelde, daarom riep ik het maar niet...
    Nee dat is niet met mais hoor, dat is gewoon gepekeld rundvlees.
    Smac is denk ik varkensvlees a la ham?
    Ik lust echt bijna nooit varkensvlees , brrrr, t enige wat ik wel eens lekker vind is spek.
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:22:41 #185
    176471 oh-oh
    pi_80236809
    Smac en Spam, das toch tzelfde of nie?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:23:53 #186
    176471 oh-oh
    pi_80236866
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:24:37 #187
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80236899
    Smac is gewoon een dik stuk boterhamworst volgens mij
      maandag 12 april 2010 @ 19:24:46 #188
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80236908
    Ik heb dus echt jaaaaaaaren gedacht dat dat 'corned' van corn/mais afkwam, totdat ik net op wikipedia keek.
      maandag 12 april 2010 @ 19:27:05 #189
    176471 oh-oh
    pi_80237007
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
    Ik heb dus echt jaaaaaaaren gedacht dat dat 'corned' van corn/mais afkwam, totdat ik net op wikipedia keek.
    Nee dat corned slaat op t zout of zo toch?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:27:45 #190
    176471 oh-oh
    pi_80237040
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
    Smac is gewoon een dik stuk boterhamworst volgens mij
    ja soort hammig iets of nie?
    brrrr.
    Volgens mij is Spam en Smac dan t zelfde echt.
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:29:23 #191
    72518 Strega
    pi_80237110
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
    Smac en Spam, das toch tzelfde of nie?
    Volgens mij wel, van dat spons achtige ja wat...
    Vroeger toen ik veel oppaste bij een gezin, als ze bv tennisweekends hadden zorgde ik voor 3 oppasjongens.
    De boodschappen waren dan al in huis, voor macaroni met idd smac.
    Ik ging dan altijd gauw naar de winkel om stiekem ander vlees te kopen en er door te doen.
    De vrouw heeft zich jaaaren afgevraagd waarom de jongens mijn pasta altijd lekkerder vonden!
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:30:43 #192
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80237166
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee dat corned slaat op t zout of zo toch?
    Daar kwam ik dus ook net achter.
      maandag 12 april 2010 @ 19:31:22 #193
    176471 oh-oh
    pi_80237201
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:29 schreef Strega het volgende:

[..]

Volgens mij wel, van dat spons achtige ja wat...
    Vroeger toen ik veel oppaste bij een gezin, als ze bv tennisweekends hadden zorgde ik voor 3 oppasjongens.
    De boodschappen waren dan al in huis, voor macaroni met idd smac.
    Ik ging dan altijd gauw naar de winkel om stiekem ander vlees te kopen en er door te doen.
    De vrouw heeft zich jaaaren afgevraagd waarom de jongens mijn pasta altijd lekkerder vonden!

Ik snap t principe ook niet zo goed hoor, neem dan gewoon een dikke plak ham en snij die , daar zit tenminste nog smaak aan.
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:32:19 #194
    176471 oh-oh
    pi_80237240
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:30 schreef JJH het volgende:

[..]

Daar kwam ik dus ook net achter.
    Anyhow, van corned beef kan ik nog wel een eetbaar prutje maken.
    Wat doet met met Smac om het op smaak te brengen?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:32:30 #195
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80237249
    Ik vind Smac echt niets aan, maar meneer I. vindt het heerlijk door de macaroni.
    Dus hier gaat er altijd gehakt en Smac door
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:32:57 #196
    72518 Strega
    pi_80237276
    Hier gaan we zo lekker aan de griekse balletjes, griekse tzaiziki, kikkererwten, en griekse kritharaki
    Krijg nu van Pagan net een ouzo.
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:33:15 #197
    176471 oh-oh
    pi_80237288
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
    Ik vind Smac echt niets aan, maar meneer I. vindt het heerlijk door de macaroni.
    Tegelijk?
    met rode saus?
    dat klinkt echt apart
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:33:25 #198
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80237297
    Ik vind het allebei niks
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 19:34:12 #199
    176471 oh-oh
    pi_80237333
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef Strega het volgende:
    Hier gaan we zo lekker aan de griekse balletjes, griekse tzaiziki, kikkererwten, en griekse kritharaki
    Krijg nu van Pagan net een ouzo.
    Oh dat klinkt heel erg jammie!
    Ik heb hier ook een fles ouzo staan, echte , uit Griekenland, van mn Griekse vrind.
    1 glaasje en je kan me wegdragen, maar tis zo lekker
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:34:21 #200
    72518 Strega
    pi_80237341
    quote:
    Jeugdsentiment waarschijnlijk voor heer I!!
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:35:08 #201
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80237372
    quote:
    Dat vond mijn ex-man ook zo lekker Ik heb het nooit willen klaarmaken
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 19:35:31 #202
    176471 oh-oh
    pi_80237387
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Maes het volgende:
    Ik vind het allebei niks
    Corned beef op brood vind ik heel soms ineens heel lekker, geen idee waarom, net als varkenslever.
    Oh das dus nog wel varkensvlees dat ik soms wel es lekker vind, maar echt 2 keer per jaar of zo
    En krabbetjes, dat vind ik altijd wel lekker eigenlijk
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:35:36 #203
    72518 Strega
    pi_80237397
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Maes het volgende:
    Ik vind het allebei niks
    Nee, cornedbeef en smac mogen van mij beide uit de schappen!
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:36:33 #204
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80237438
    Varkenslever *ril*
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:36:59 #205
    72518 Strega
    pi_80237456
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh dat klinkt heel erg jammie!
    Ik heb hier ook een fles ouzo staan, echte , uit Griekenland, van mn Griekse vrind.
    1 glaasje en je kan me wegdragen, maar tis zo lekker
    Ja, lekker al een beetje zomers!
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:37:09 #206
    176471 oh-oh
    pi_80237463
    Corned beef is ook snel en makkelijk door koude schotel of zo.
    Mijn vader kan dat heel lekker maken op zn Indisch, heel pittig en zout.
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:38:59 #207
    72518 Strega
    pi_80237554
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
    Corned beef is ook snel en makkelijk door koude schotel of zo.
    Mijn vader kan dat heel lekker maken op zn Indisch, heel pittig en zout.
    We gaan hier zo aan tafel
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:39:01 #208
    176471 oh-oh
    pi_80237558
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
    Varkenslever *ril*
    Voor op brood, dat hele cheap ass beleg, dat at ik altijd bij de bijstandmoeder in Nijmegen voor wie ik oppaste in Nijmegen, eerder had ik dat nog nooit gegeten.
    Maar goed, das echt iets voor 2 keer per jaar of zo dat ik dat nu nog es koop, dan zie ik dat liggen en heb ik daar ineens heel erg trek in.
    Nou ben ik toch echt dol op orgaanvlees
    Kippenlevers, kippenhartjes, tong etc
    Schapenhersenen
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:39:02 #209
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80237560
    Hier is het maandag - bakjesdag
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 19:39:45 #210
    176471 oh-oh
    pi_80237592
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:38 schreef Strega het volgende:

[..]

We gaan hier zo aan tafel
    Selamat makan!
    Over mn Griekse vrind gesproken, die knakker zou naar mn wasmasjien komen kijken vanaaf, nog geen Griek te zien hier
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:40:12 #211
    176471 oh-oh
    pi_80237627
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef Maes het volgende:
    Hier is het maandag - bakjesdag
    Wat is dat dan?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:42:40 #212
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80237729
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wat is dat dan?
    Luister ik kook wel eens teveel en dat gaat hier in bakjes in de vriezer. Op maandag gaat Raissa naar zangles en dan zijn we rond 18.45 uur thuis. Dan kook ik niet meer maar wordt de vriezer geplunderd en de magnetron gebruikt. Ik eet meestal een pizza
    Ow O+
      † In Memoriam † maandag 12 april 2010 @ 19:42:41 #213
    72518 Strega
    pi_80237733
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Selamat makan!
    Over mn Griekse vrind gesproken, die knakker zou naar mn wasmasjien komen kijken vanaaf, nog geen Griek te zien hier
    Mmmm, kick some ass straks!
    Bullie is thuis
      maandag 12 april 2010 @ 19:42:58 #214
    176471 oh-oh
    pi_80237744
    Oh de GoGo's zijn ook alweer een week oud vandaag
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:44:08 #215
    176471 oh-oh
    pi_80237796
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:

[..]

Luister ik kook wel eens teveel en dat gaat hier in bakjes in de vriezer. Op maandag gaat Raissa naar zangles en dan zijn we rond 18.45 uur thuis. Dan kook ik niet meer maar wordt de vriezer geplunderd en de magnetron gebruikt. Ik eet meestal een pizza
    Slim, ik kook ook vaak te veel, ik ga volgende week , voor ik op vakantie ga, es amper boodschappen doen en me een weg door al die bakjes heen werken denk ik, ik ga es inventariseren wat dr op voorraad is
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:44:20 #216
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80237810
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 19:44:53 #217
    176471 oh-oh
    pi_80237832
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef Strega het volgende:

[..]

Mmmm, kick some ass straks!
    Hij legt altijd zn dochter in bed en valt dan uren in slaap, dus ik zal zo zn vrouw es bellen dat ze m wakker moet maken
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:45:34 #218
    176471 oh-oh
    pi_80237860
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:44 schreef Maes het volgende:

[..]

Die rechter is bijna net mijn Billeke als pup.
    Maar zo mooi en lief wordt ie natuurlijk never ever
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 19:55:54 #219
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80238318
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die rechter is bijna net mijn Billeke als pup.
    Maar zo mooi en lief wordt ie natuurlijk never ever
    Tuurlijk niet
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 19:57:27 #220
    176471 oh-oh
    pi_80238381
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:55 schreef Maes het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
    Noooooo waaaaaaaay, not even close natuurlijk
    Ik ben een beetje inspiratieloos wat mn bento betreft, ik ga zo es kiekn wat ik allemaal heb voor dr in, mss moet ik maar weer es sushi brouwen.
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:09:51 #221
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80238947
    We hebben een nieuw bed gekocht. En nu ben ik aan het twijfelen over de kleur. Zo ben ik normaal nooit.
    Ow O+
    pi_80239017
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
    [ afbeelding ]
    *insertgimmegimmegimmesmiley*
      maandag 12 april 2010 @ 20:11:49 #223
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239034
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Noooooo waaaaaaaay, not even close natuurlijk
    Ik ben een beetje inspiratieloos wat mn bento betreft, ik ga zo es kiekn wat ik allemaal heb voor dr in, mss moet ik maar weer es sushi brouwen.
    Daar kan ik je ook niet bij helpen.
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:12:11 #224
    176471 oh-oh
    pi_80239050
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:09 schreef Maes het volgende:
    We hebben een nieuw bed gekocht. En nu ben ik aan het twijfelen over de kleur. Zo ben ik normaal nooit.
    Nice, wat voor bed???
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:12:34 #225
    176471 oh-oh
    pi_80239069
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Maes het volgende:

[..]

Daar kan ik je ook niet bij helpen.
    Hejje geen bakje voor mijn dan?
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:13:02 #226
    176471 oh-oh
    pi_80239085
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

*insertgimmegimmegimmesmiley*
    Fortunately they are not mine to give
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 20:14:12 #227
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80239130
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef JJH het volgende:

[..]

TV sinds een maand of 2 van Ziggo. Geen probleem op die landelijke storing van laatst na.
    Internet via Tele2. Al bijna 2,5 jaar en geen enkele klacht.
    ok, en lossen ze problemen snel op? bv bij tele2
    die landelijke storing bij ziggo (lol hier in utrecht geen last van gehad) dat kan altijd gebeuren
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 20:15:28 #228
    176471 oh-oh
    pi_80239194
    Sjon is bezig met een partijtje Kees irriteren, die gaat ze er dalijk echt mega van langs krijgen van Kees, en dan ook nog es van mij
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:16:37 #229
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239236
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hejje geen bakje voor mijn dan?
    Ik zal es even voor je kijken. Er is nog wel wat Chinees geloof ik
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:17:15 #230
    176471 oh-oh
    pi_80239270
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik zal es even voor je kijken. Er is nog wel wat Chinees geloof ik
    Ik ben dol op chineeeeeeeeesjes
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:17:17 #231
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239274
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nice, wat voor bed???
    Boxspring
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:17:46 #232
    176471 oh-oh
    pi_80239298
    Het gebied rondom mijn salontafel is strijdtoneel nu
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:18:05 #233
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239313
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

ok, en lossen ze problemen snel op? bv bij tele2
    die landelijke storing bij ziggo (lol hier in utrecht geen last van gehad) dat kan altijd gebeuren
    Wij hebben Ziggo en KPN allebei geen last mee tot nu toe, gelukkig
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:18:11 #234
    176471 oh-oh
    pi_80239319
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef Maes het volgende:

[..]

Boxspring
    Die zijn altijd zo hondonvriendelijk hoog
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:19:10 #235
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239376
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben dol op chineeeeeeeeesjes
    Ik doe het in een envelopje voor je
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:19:44 #236
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239400
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die zijn altijd zo hondonvriendelijk hoog
    Wij hebben er een Ikea-opstapje bij
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:21:01 #237
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239478
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
    Het gebied rondom mijn salontafel is strijdtoneel nu
    Voor mijn visualisering. Rennen ze achter elkaar aan om de tafel?
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:21:42 #238
    176471 oh-oh
    pi_80239522
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:19 schreef Maes het volgende:

[..]

Wij hebben er een Ikea-opstapje bij
    Ik heb een trappetje naast mn bed voor de honden
    Kreeg ik als kraamkado toen ik Billy kreeg van een vriendin
    Maar dat is dan weer niet hoog genoeg voor een boxspring, dus ik koop geen nieuw bed
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:22:48 #239
    176471 oh-oh
    pi_80239579
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:21 schreef Maes het volgende:

[..]

Voor mijn visualisering. Rennen ze achter elkaar aan om de tafel?
    Deels, en Sjon duikt dr dan af en toe heel sneaky onderdoor om aan te vallen.
    En dan stoot ie zn domme harses want eigenlijk past ie dr niet meer onderdoor.
    Hij kan overigens ook niet meer onder de bank staan of hurken of zn poot optillen
    Dus daar kan ik de bende gewoon weer heerlijk ouderwets laten verstoffen
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:26:26 #240
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80239756
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Deels, en Sjon duikt dr dan af en toe heel sneaky onderdoor om aan te vallen.
    En dan stoot ie zn domme harses want eigenlijk past ie dr niet meer onderdoor.
    Hij kan overigens ook niet meer onder de bank staan of hurken of zn poot optillen
    Dus daar kan ik de bende gewoon weer heerlijk ouderwets laten verstoffen
    Gelukkig maar, is die ellende ook voorbij
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:28:42 #241
    176471 oh-oh
    pi_80239863
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:26 schreef Maes het volgende:

[..]

Gelukkig maar, is die ellende ook voorbij
    Ter compensatie vreet ie nu als ie de kans krijgt aan mn meubels.
    Pure balddadigheid.
    En in de stad issie zo enthousiast dat ie de hele weg als een husky hijgend en grommend in zn lijn hangt en dan half stikt, je schaamt je echt dood dr mee
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:40:32 #242
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80240338
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Pure balddadigheid.
    En in de stad issie zo enthousiast dat ie de hele weg als een husky hijgend en grommend in zn lijn hangt en dan half stikt, je schaamt je echt dood dr mee
    Stomme honden, Bobbie doet dat ook als ze buurhond Bobby ziet.
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:42:39 #243
    176471 oh-oh
    pi_80240433
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:40 schreef Maes het volgende:

[..]

Stomme honden, Bobbie doet dat ook als ze buurhond Bobby ziet.
    En Billy en Chico die lopen er dan echt keuuuuuuurig naast , je ziet ze echt denken "die malloot hoort niet bij ons hoor ".
    Die gedroegen zich al altijd echt keurig , maar sinds Sjon dr is zijn ze net nog een stapje braver geworden.
    Of ze willen het goede voorbeeld geven...
    Of ze zijn onder de indruk van alle correcties die die kleine koekwaus de hele weg van me krijgt ...
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 20:55:05 #244
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80240966
    Met Sjonnie gaat het ook helemaal goed komen Ik ben ervan overtuigd
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 20:57:43 #245
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80241071
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Pure balddadigheid.
    *Mental image
      maandag 12 april 2010 @ 21:04:38 #246
    176471 oh-oh
    pi_80241338
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:55 schreef Maes het volgende:
    Met Sjonnie gaat het ook helemaal goed komen Ik ben ervan overtuigd
    Ikke nog lang niet
    Oeh, mn wasmachineman is on his way, ik bid echt dat ie m kan fixen
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 21:08:34 #247
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80241469
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ikke nog lang niet
    Oeh, mn wasmachineman is on his way, ik bid echt dat ie m kan fixen
    fingers crossed voor de wasmasjien
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 21:09:01 #248
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80241491
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 20:57 schreef JJH het volgende:

[..]

*Mental image
    Leuk hè, honden
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 21:10:00 #249
    176471 oh-oh
    pi_80241537
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef Maes het volgende:

[..]

Leuk hè, honden
    Ja joh, moet je dr vijf nemen
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 21:21:04 #250
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80242015
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja joh, moet je dr vijf nemen
    Een hond die ik af en toe mag uit laten is genoeg hoor.
      maandag 12 april 2010 @ 21:22:22 #251
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80242074
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Een hond die ik af en toe mag uit laten is genoeg hoor.
    Is wel gezellig in de taxi zo onderweg
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 21:29:38 #252
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80242356
    Zo, net Puk opgehaald van z'n oppasadres waar hij was toen we in Berlijn waren. Hij ligt nu alweer te slapen op z'n favo stoel, is net een half uurtje binnen
      maandag 12 april 2010 @ 21:35:46 #253
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80242602
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:29 schreef Enfermera het volgende:
    Zo, net Puk opgehaald van z'n oppasadres waar hij was toen we in Berlijn waren. Hij ligt nu alweer te slapen op z'n favo stoel, is net een half uurtje binnen
    Dat is fijn dat hij zich zo snel weer terug thuis voelt.

Onze Maes is buiten, op jacht, denk ik
    Ow O+
    pi_80242654
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Maes het volgende:

[..]

Is Maesje echt niet altijd even lief?
      maandag 12 april 2010 @ 21:41:41 #255
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80242862
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is Maesje echt niet altijd even lief?
    Nee Maes is soms niet lief maar dat komt dan omdat ze bang is. Ze heeft mij een keer in mijn kuit gebeten het bloed liep in mijn schoenen. Ze is een poes met gebruiksaanwijzing. En daarom mag ze ook bij ons blijven wonen
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 21:49:47 #256
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80243302
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:22 schreef Maes het volgende:

[..]

Is wel gezellig in de taxi zo onderweg
    Dat is precies de reden waarom ik geen hond wil, ik ben te veel en te onregelmatig van huis weg.

Ik bedoelde de hond van mams.
      maandag 12 april 2010 @ 21:53:34 #257
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80243511
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik geen hond wil, ik ben te veel en te onregelmatig van huis weg.

Ik bedoelde de hond van mams.
    Leuk dat je haar hond af en toe mag lenen om uit te laten
    Ow O+
      maandag 12 april 2010 @ 21:57:40 #258
    244933 trovey
    Nachtoele
    pi_80243719
    Ik kon jullie niet vinden ....daarom klok ik even laat in
    Optimist tot in de kist
    Miniem's internetvriendinnetje :P
    Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
    pi_80243923
    Hallo meisjes en jongens,

Vandaag hebben wij een zomerse blote dag gehad. Lekker saunaatje in, saunaatje uit, lekker buiten zitten in een handdoekje in het zonnetje
    ENNNN... een hamambehandeling gehad door zo'n reus van een vent met grote zachte handen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_80244014
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Maes het volgende:

[..]

Nee Maes is soms niet lief maar dat komt dan omdat ze bang is. Ze heeft mij een keer in mijn kuit gebeten het bloed liep in mijn schoenen. Ze is een poes met gebruiksaanwijzing. En daarom mag ze ook bij ons blijven wonen
    lief van je
    pi_80244190
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef nokwanda het volgende:

Vandaag hebben wij een zomerse blote dag gehad. Lekker saunaatje in, saunaatje uit, lekker buiten zitten in een handdoekje in het zonnetje
    ENNNN... een hamambehandeling gehad door zo'n reus van een vent met grote zachte handen
    Oeh sauna.
    Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een dagje sauna cadeau gehad van m'n zus. Wij gingen een weekendje weg en zij had een dagje zwaluwhoeve voor ons geregeld. Zo fijn.
    pi_80244510
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Oeh sauna.
    Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een dagje sauna cadeau gehad van m'n zus. Wij gingen een weekendje weg en zij had een dagje zwaluwhoeve voor ons geregeld. Zo fijn.
    Was hier ook een geslaagd verhaardagscadeautje
    Mijn meneer voelt weer zo zacht als een pas gepoederd babykontje
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 12 april 2010 @ 22:14:25 #263
    244933 trovey
    Nachtoele
    pi_80244539
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef nokwanda het volgende:

Als ik iets niet ben is het een saunamens ....maar fijn dat je een leuke dag hebt gehad
    Optimist tot in de kist
    Miniem's internetvriendinnetje :P
    Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
      maandag 12 april 2010 @ 22:20:04 #264
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80244834
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Maes het volgende:

[..]

Haha, ja leuk he. Hij vertrouwt ons ook zo veel meer sinds we 'm een keer uit logeren hebben gedaan en ook weer mee terug hebben genomen, hij weet gewoon dat wij 'm niet weggeven zoals zijn vorige eigenaars. Zo mooi om te zien.

Haha Neemt ie dat dan ook mee naar binnen of niet?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 22:52:04 #265
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80246496
    klaar

nou ja voor vandaag dan, nog 2 kratjes morgen afwassen, losse zut op bed in tas stoppen en bureau opruimen
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 22:54:03 #266
    176471 oh-oh
    pi_80246590
    Oeh naar alle waarschijnlijkheid was de slang verstopt, want de pomp pompte wel maar het water liep niet,
    Mijn Griekse vrind is nogal van de brute kracht en dacht niet lang na en blies es keihard door die slang , ik dacht ff echt dat zn kop ging ontploffen, en naar alle wss is het probleem nu opgelost, letterlijk
    Hoop ik dus, proefmachine is op de helft nu, ik draai ff een kookwasje om te flushen
    Tis echt eeuwig zonde dat t de man van mn beste vriendin is, anders had ik echt al lang werk van deze kerel gemaakt zeg.
    Toen ie naar huis ging vroeg ie of ie mn gft bak vast voor me buiten kon zetten ook nog
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 23:01:27 #267
    176471 oh-oh
    pi_80246970
    Ik ben trouwens ook echt helemaal niet van de sauna's. Ik vind t echt niks, alleen toen ik in Finland was en bij mensen thuis in prive saunas werd uitgenodigd vond ik dat wel heel erg leuk
    Yns, zit je nu dan nog twee weken in een lege kamer zonder spullen???
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:03:11 #268
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80247055
    fijn dat t alleen maar een verstopping was van je wasmachine!
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
    Ik ben trouwens ook echt helemaal niet van de sauna's. Ik vind t echt niks, alleen toen ik in Finland was en bij mensen thuis in prive saunas werd uitgenodigd vond ik dat wel heel erg leuk
    Yns, zit je nu dan nog twee weken in een lege kamer zonder spullen???
    nee ga morgen naar heerlen, kom donderdag terug, dan gaan er dozen en twee kasten en een stoel mee als t past. dan heb ik nog mn bed en bureau + stoel staan, en flaptop, dus dat valt te overleven tot de donderdag erna
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:06:58 #269
    176471 oh-oh
    pi_80247221
    Ik weet t nog niet zeker hoor, hij moet nog een uur en tis natuurlijk de vraag of ie nu wel goed doorpompt, ik vind het superspannend
    Ik zou lekker volgende week alleen ff heen en weer komen voor t sporten en de laatste spullies en in de tussentijd fijn hier in Limboland blijven als ik jou was joh!
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 23:16:54 #270
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80247655
    Yns, jij vroeg toch nog ergens iets over de klachtenafhandelijng bij Tele2 ofzo? Kan het zo snel niet vinden.
    Daar heb ik dus nog geen ervaring mee. Misschien kun je ergens wel reviews ofzo vinden? Alhoewel, mensen zijn eerder geneigd om slechte dan goede verhalen op internet te gooien.
      maandag 12 april 2010 @ 23:21:40 #271
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80247864
    Je laat er geen gras over groeien Yns

oh-oh, mooi dat ie het weer doet, scheelt je weer een paar 100 euro

Hier heeft de kattenspiegoloog nog niet teruggebeld.
    Op zich wel geinig; er zit in heel Friesland maar 1 gecertificeerde kattentherapeut en dan toevallig net hier int durp. Nooit geweten
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:26:25 #272
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80248104
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
    Ik weet t nog niet zeker hoor, hij moet nog een uur en tis natuurlijk de vraag of ie nu wel goed doorpompt, ik vind het superspannend
    Ik zou lekker volgende week alleen ff heen en weer komen voor t sporten en de laatste spullies en in de tussentijd fijn hier in Limboland blijven als ik jou was joh!
    dat kan ook nog ja
    nog een weekje gezellig bij paps en mams zijn

huisgenoot geint net "ga je verhuizen?"

Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:27:00 #273
    176471 oh-oh
    pi_80248126
    Ho ho, ik hoooooop dat ie het niet doet, hij heeft nog steeds niet gepompt volgens mij, maar hij loopt nog steeds, dus fingers crossed nog steeds....
    Tja, zo een kattenspiegoloog , ik weet het niet, ik heb altijd een beetje een hard hoofd in die dingen, jij ook begreep ik, maar ik snap ook wel weer dat je het wel met beide handen aan wil grijpen ondertussen.
    En dan is t idd wel heel handig dat ie zo kort bij zit
    Ik hoop echt dat het iets uithaalt
    Ik ga es voor de laatste wandeling hier , ik geloof dat t alweer iets minder regent dan net ...
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:27:24 #274
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80248150
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
    Yns, jij vroeg toch nog ergens iets over de klachtenafhandelijng bij Tele2 ofzo? Kan het zo snel niet vinden.
    Daar heb ik dus nog geen ervaring mee. Misschien kun je ergens wel reviews ofzo vinden? Alhoewel, mensen zijn eerder geneigd om slechte dan goede verhalen op internet te gooien.
    ik heb net idd om ervaringen gevraagd in een REV topic

tis zo tegenstrijdig, de een is superhappy met Tele2 en de ander totaal niet, zo ook met Ziggo
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:27:44 #275
    176471 oh-oh
    pi_80248159
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat kan ook nog ja
    nog een weekje gezellig bij paps en mams zijn

huisgenoot geint net "ga je verhuizen?"

Jullie hebben geloof ik niet echt veel contact daar he
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:28:00 #276
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80248167
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
    Je laat er geen gras over groeien Yns

oh-oh, mooi dat ie het weer doet, scheelt je weer een paar 100 euro

Hier heeft de kattenspiegoloog nog niet teruggebeld.
    Op zich wel geinig; er zit in heel Friesland maar 1 gecertificeerde kattentherapeut en dan toevallig net hier int durp. Nooit geweten
    moet ook wel
    t zit er nu in, als in als ik t nu niet doe komt t er niet van. dan maar doorgaan.
    hoop overigens dat ik vannacht wel doorslaap
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:28:28 #277
    176471 oh-oh
    pi_80248182
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb net idd om ervaringen gevraagd in een REV topic

tis zo tegenstrijdig, de een is superhappy met Tele2 en de ander totaal niet, zo ook met Ziggo
    Oh joh dat hou je toch echt altijd met zulke dingen.
    Gewoon de goedkoopste nemen
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:28:48 #278
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80248203
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jullie hebben geloof ik niet echt veel contact daar he
    iedereen wist t behalve hij. omdat hij steeds zo stom deed.
    tja nu gaan er twee poetsers voor hem weg :'+
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:29:02 #279
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80248211
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh joh dat hou je toch echt altijd met zulke dingen.
    Gewoon de goedkoopste nemen
    t scheelt 2 euro
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:29:04 #280
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80248213
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
    Ho ho, ik hoooooop dat ie het niet doet, hij heeft nog steeds niet gepompt volgens mij, maar hij loopt nog steeds, dus fingers crossed nog steeds....
    Tja, zo een kattenspiegoloog , ik weet het niet, ik heb altijd een beetje een hard hoofd in die dingen, jij ook begreep ik, maar ik snap ook wel weer dat je het wel met beide handen aan wil grijpen ondertussen.
    En dan is t idd wel heel handig dat ie zo kort bij zit
    Ik hoop echt dat het iets uithaalt
    Ik ga es voor de laatste wandeling hier , ik geloof dat t alweer iets minder regent dan net ...
    Nou ja, de DA wil me alleen Clomicalm voorschrijven icm die therapie.
    En in de Clomicalm geloof ik dan weer wel, dus dan maar 100 euro extra voor therapie.
    Droop ligt toch al de godganze dag op de bank, mss kan ze een beetje gezellig met kletsen
    Jouw vriendin kon toch ook met dieren praten?
      maandag 12 april 2010 @ 23:32:14 #281
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80248358
    Ik ga lekker pitten
    Dacht trouwens dat ik morgen moest werken, maar ik ben gewoon nog een heerlijk dagje vrij! xD Woensdag pas werken!

Trusten!
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:32:53 #282
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80248379
    ik dacht dat ie dat beest al had laten inslapen
    Hond overleden!

niet dus
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:33:38 #283
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80248403
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef Ynske het volgende:
    Hond overleden!

niet dus
    Zonder te kijken.
    Braddie?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:33:54 #284
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80248413
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef JJH het volgende:

[..]

Zonder te kijken.
    Braddie?
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:34:09 #285
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80248425
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef Enfermera het volgende:
    Ik ga lekker pitten
    Dacht trouwens dat ik morgen moest werken, maar ik ben gewoon nog een heerlijk dagje vrij! xD Woensdag pas werken!

Trusten!
    Welterusten en veel plezier morgen!
      maandag 12 april 2010 @ 23:36:09 #286
    176471 oh-oh
    pi_80248498
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Nou ja, de DA wil me alleen Clomicalm voorschrijven icm die therapie.
    En in de Clomicalm geloof ik dan weer wel, dus dan maar 100 euro extra voor therapie.
    Droop ligt toch al de godganze dag op de bank, mss kan ze een beetje gezellig met kletsen
    Jouw vriendin kon toch ook met dieren praten?
    Yups, zij praatte altijd met Frits.
    Kan ze nu nog als ik zou willen maar ik wil het niet
    Maar ik heb er echt heel erg veel aan gehad de laatste paar jaren met Frits, gewoon omdat t zo een kleine zeurkous en jammerkont was
    Chico en Billy heeft ze ook wel es gedaan, maar die waren saai en tevree
    Oh ja, bij Billy was wel echt nog iets heel erg treffends.
    Die zei vorig jaar ergens heel erg resoluut tegen haar dat ie pas volwassen ging worden als ie drie werd, dan moest ie wel zei hij.
    Nou hadden we daar meteen een heel naar gevoel bij, want ik dacht dat de enige reden waarom Billeke ooit minder puppig zou worden het wegvallen van Chico zou kunnen zijn, want Billy hangt enorm aan Chico.Ikhad het aan een paar vriendinnen verteld en ik heb dat berichtje toen ook opgeslagen en zo.
    En verdomme, weer had ze gelijk alleen de reden hadden wij allemaal helemaal verkeerd geinterpreteerd:
    de week na Billy zn verjaardag kregen wij Sjon kado en vanaf dat moment was Billy meteen baby af
    Het blijft echt onwijs freaky, zulke dingen.
    En ik had er zelf niet eens meer aan gedacht, maar een vriendin riep het meteen, toen ze hoorde hoe Bil op Sjon reageerde
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 23:37:15 #287
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_80248544
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:34 schreef JJH het volgende:

[..]

Welterusten en veel plezier morgen!
    Thanks!

Ik ben het naar bed gaan aant uitstellen, P&W is leuk
      maandag 12 april 2010 @ 23:39:19 #288
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_80248612
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar ik heb er echt heel erg veel aan gehad de laatste paar jaren met Frits, gewoon omdat t zo een kleine zeurkous en jammerkont was
    Die zei vorig jaar ergens heel erg resoluut tegen haar dat ie pas volwassen ging worden als ie drie werd, dan moest ie wel zei hij.
    Nou hadden we daar meteen een heel naar gevoel bij, want ik dacht dat de enige reden waarom Billeke ooit minder puppig zou worden het wegvallen van Chico zou kunnen zijn, want Billy hangt enorm aan Chico.Ikhad het aan een paar vriendinnen verteld en ik heb dat berichtje toen ook opgeslagen en zo.
    En verdomme, weer had ze gelijk alleen de reden hadden wij allemaal helemaal verkeerd geinterpreteerd:
    de week na Billy zn verjaardag kregen wij Sjon kado en vanaf dat moment was Billy meteen baby af
    En ik had er zelf niet eens meer aan gedacht, maar een vriendin riep het meteen, toen ze hoorde hoe Bil op Sjon reageerde

Ik vind het ook allemaal maar apart, maar ben dan op een of andere manier heel nieuwsgierig wat Sjon te melden heeft.
      maandag 12 april 2010 @ 23:40:01 #289
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80248645
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat vertelde ze idd
    Ik zou het eerst moeten zien, dan pas geloven denk ik.
    Ik blijf zoiets een beetje "spooky" vinden.
    Al leek het me wel es makkelijk als de beesten zodanig tegen me konden praten dat ik ze kon verstaan.
    Ik denk alleen dat Droebel alleen maar zou schelden als ik haar naar Tom zou vragen
      maandag 12 april 2010 @ 23:40:48 #290
    176471 oh-oh
    pi_80248677
    quote:
    Hond overleden!

niet dus
    Godverdomme zeg, wat een dierenmishandeling zeg...

Pffff...
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 23:41:47 #291
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80248713
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Godverdomme zeg, wat een dierenmishandeling zeg...

Pffff...
    Idd...wat een eikeltje is het ook
      Designer maandag 12 april 2010 @ 23:43:30 #292
    266257 crew  DeZwabber
    pi_80248776
    quote:
    Hond overleden!

niet dus
    jezus wat een kneus

valt het mensen hier niet op btw dat zijn honden whoopy en frits heten...

weird...
    🐙
      maandag 12 april 2010 @ 23:43:48 #293
    176471 oh-oh
    pi_80248786
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dat vertelde ze idd
    Ik zou het eerst moeten zien, dan pas geloven denk ik.
    Ik blijf zoiets een beetje "spooky" vinden.
    Al leek het me wel es makkelijk als de beesten zodanig tegen me konden praten dat ik ze kon verstaan.
    Ik denk alleen dat Droebel alleen maar zou schelden als ik haar naar Tom zou vragen
    Ja dat denk ik ook
    Wss scheldt die alleen maar dat die teringkatten op moeten tiefen, heb je niks aan natuurlijk
    En echt trust me, ik geloofde totaaaaaaaaaal niet in die shit, maar met Frits heeft ze zoveel dingetjes verteld en geregeld, dat KAN niet verzonnen zijn of op toeval berusten, dat bestaat echt gewoon niet.
    Ze heeft hem me zelfs eens wakker laten maken toen ik op de bank sliep omdat ze me nodig had op msn
    En ja het is heel erg freaky en eng, maar met een gek beestje zoals Frits was het ongelooflijk nuttig.
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 23:44:57 #294
    176471 oh-oh
    pi_80248825
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:39 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik vind het ook allemaal maar apart, maar ben dan op een of andere manier heel nieuwsgierig wat Sjon te melden heeft.
    Sjon?
    Das zo een open boek joh.
    Die zou alleen maar schreeuwen.
    SEARCH AND DESTROOOOOOOOOOOOOOOOOOY.
    x 1000
    ( Groucho Marx )
      maandag 12 april 2010 @ 23:50:28 #295
    176471 oh-oh
    pi_80248994
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

jezus wat een kneus

valt het mensen hier niet op btw dat zijn honden whoopy en frits heten...

weird...
    Naja, zowel Frits als Whoopy hoor je wel erg vaak hoor, dus dat is echt gewoon toeval gok ik.
    Hijs heus niet slim genoeg om zo doortrapt te trollen
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:51:49 #296
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80249043
    had jij ook een whoopy OhOh?
    Today is life -

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:54:01 #297
    176471 oh-oh
    pi_80249126
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:51 schreef Ynske het volgende:
    Nee Ml heeft een Whoopy
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:55:19 #298
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80249174
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee Ml heeft een Whoopy
    aaah

Saar heeft alle ruimte om rond te rennen nu en is bokkesprongen aan t maken
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:56:37 #299
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80249226
    ow en tis dat je er niet om mag vragen, maar ik weet wel iemand die voor mij een topicopenban mag krijgen in F&F
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_80249232
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:51 schreef Ynske het volgende:
    Gooi je inbox eens leeg.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      maandag 12 april 2010 @ 23:58:36 #301
    176471 oh-oh
    pi_80249292
    De wasmachine doet t nog
    ( Groucho Marx )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')