laatste postquote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Als het klopt zit er een bak onder. Met het tussengleufje in de wasmiddelbakje moet je een schroef omdraaien. Dan kun je de la eruit trekken en daar ligt het filter in. Succes.
Oh daar ga ik eens even naar kijken.quote:Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Een bak onder de wasmachine. Alleen heb je daarvoor dat tussenstukje uit het wasmiddelbakje nodig om die te kunnen openen.
Ik heb hier mijn wasmachine niet anders had ik even foto's gemaakt. Ik heb ook een whirlpool namelijk.
Uhhuhquote:Op zondag 11 april 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt goed Enfermera![]()
Van dat Judische Museum, dat heb ik al van meerdere mensen gehoord dat dat er zo in hakt.
Ik wil zulke plekken niet eens meer in het echt zien.
Veel te heftig vind ik dat.
Zooo, ik heb net de afwas af, de laatste ronde gelopen, en de Sjon gelushed, ik wacht tot ie een beetje droog is en drink ondertussen nog een glas jasmijnthee en dan duiken we es lekker vroeg het nest in.
Kijken of ik mijn spannend boek nog uit krijg vanaaf
Jeetje, echt johquote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
Ik ben wel een keer in Theresienstad geweest, echt 15 jaar geleden of zo.
Dat was ook echt vreselijk heftig.
Geantwoord!quote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Ynske het volgende:
[GEZ] Koelvriescombi / gasfornhuis / wasmachine
Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.quote:Op zondag 11 april 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetje, echt johJa, dat kan ik me voorstellen dat je daar dan niet heen hoeft als je het al van zo dichtbij ziet... Heftig joh.
Toch vind ik het goed dat dit er is en dat er nog steeds aandacht aan besteedt wordt, mijn opa en oma hebben de oorlog meegemaakt maar waren niet Joods, dus dat is toch iets anders. Mn opa heeft er wel veel over verteld maar toen was ik ook nog klein, en het interesseert me wel allemaal enorm. Zo bizar dat zoiets gebeurd is, alleen maar om een geloof.
Ja preciesquote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.
Maar voor mij is dat niet nodig, persoonlijk
Ze vinden Mouna duidelijkk lief en lekker ruikenquote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef nokwanda het volgende:
Hier doen de katten een beetje raar. Mouna was straks hier en die heeft op de grond zitten spelen, tegen de bank aan leunend. Maar nu likken de poezen de vloer daar af en gaan helemaal liggen rollen. En dan gaan ze ook aan elkaar ruiken omdat ze dan blijkbaar naar die plek gaan ruiken.
Ach die lieve kleine meid!quote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:Ik wilde de honden nog een snackje geven, iets lekkers van wat karel van t buurmeisje voor zn verjaardag had gekregen.
Chico lag al in bed![]()
Maar die kwam wel toen ik vroeg wie er een snoepje wilde![]()
Was ik Kees echt he-le-maal kwijt![]()
En die staat normaal met Sjon vooraan als er eten in het spel is.
Ik roepen, alle dekentjes voelen, ik stond al buiten in de gang omdat ik dacht dat ze per ongeluk daar was blijven staan net.
Lag ze dus megacomateusch in een kussensloop op de bank, moegewandeld, mn meissie
Ja, wat dat aan gaat denk ik dat er ook heel wat energie blijft plakken/hangen op die plaatsen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
Ik ben wel een keer in Theresienstad geweest, echt 15 jaar geleden of zo.
Dat was ook echt vreselijk heftig.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja preciesen vrijheid van meningsuiting (van alleen Geert), bah
Precies.....
Haha nee
Maarre, ik ga lekker pitten. Trusten
Yep wandeling was gisteren! Erg leuk, veel mopsen. We hadden snel getelt een stuk of 30 of 40 mopsen geloof ik! Was erg leuk om te zien als die mopsen over het strand rennen!quote:Op maandag 12 april 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Taiga!
Hoest ie daar, ouwe?
Was je nog naar de mopsenwandeling gisteren???
Hahah ja Womanizerquote:Op maandag 12 april 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb ik nu meteen Womanizer in mn hoofd?
Grappig zo een grote groep zeg!
Meer mensen dan honden op de foto, bij ons is het altijd andersom, iedereen heeft meerdere honden, en de meeste mensen zelfs wel 3 of meer.
Kun je ze goed uit elkaar houden als alles door elkaar rent of moet je echt op de tuigjes letten?
quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hahah ja WomanizerDat was hij gisteren wel ja. Hij is zijn puberteit nog niet helemaal ontgroeit.
Er zitten ook zwarte mopsen tussen, en die zie je niet goed op de foto.Maar vaak komen de mensen met hun hele gezin om er meteen een dagje uit van te maken. Sommigen komen van ver. Zelfs Leeuwarden en Limburg!
Uitelkaar houden? Tja...das soms moeilijk, maar je eigen hond herken je altijd wel meteen. Maar sommigen hadden daarom een sjaal om, zodat ze sneller te herkennen waren.
Baas boven baasquote:Op maandag 12 april 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hebben ook altijd mensen uit België en verder komen wij vaak van het verste natuurlijk, uit Mestreech.
Met Pasen waren er ook mensen uit Brugge en Leeuwarden bij mij komen wandelen![]()
We gaan begin mei naar de Soesterduinen weer![]()
Wij hebben gelukkig niet zo veel mensen die met kids komen![]()
Maar wel veel mensen met veel hondjes, dus dat tikt echt aan.
Als wij met zn tienen of zo wandelen dan hebben we vaak al snel 30 / 40 hondjes bij elkaar.
We waren es een weekend naar de Ardennen met 11 mensen en 36 honden, en dan hadden er al mensen niet alle hondjes meegenomen
Ooooh wat enorm leuk!!quote:Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef Taiga het volgende:
Bram met zijn eerste chickie
[ afbeelding ]
Bram staat even te showen
[ afbeelding ]
Lekker de zee in
[ afbeelding ]
Bram aan het oefenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zijn ze moe en zitten ze op schoot, dan toch nog ff stoeien. (Bram is de linker)
[ afbeelding ]
De groep (sommige mensen waren al weggelopen dus dit zijn ze eigenlijk niet allemaal.)
[ afbeelding ]
Hij speelde een aantal keren te hard en toen kreeg hij geblaas en een een tik dus hij was hier even over de nieuwe benadering aan het nadenkenquote:Op maandag 12 april 2010 09:40 schreef Taiga het volgende:
Geweldig filmpje!!
Je ziet de grote echt kijken van, "dat is wel mijn muis hoor..."
Oh nou dat gaat helemaal goed komen! Hier was het ook in het begin even geblaas en een beetje slaan en daarna was het klaar.quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij speelde een aantal keren te hard en toen kreeg hij geblaas en een een tik dus hij was hier even over de nieuwe benadering aan het nadenkenHij doet nu wat zachter en dat gaat goed, hij heeft Dodge zelfs even liggen wassen
Dank je! Het was ook echt heel leuk. De hondjes kunnen op het strand ook lekker veel rennen en dat deden ze ook!quote:
Whehehe ja, wij hebben gisteren een heuvelwandeling gemaakt van 4.5 uur, meer dan eten hebben ze ook niet meer gedaan sindsdien, ze zijn nu nog moe dr vanquote:Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Baas boven baas![]()
Ach het gaat mij niet altijd om het aantal, maar of het gezellig is en de honden het naar hun zin hebben. En dat was zoDus het was een geslaagde wandeling.
Bram heeft sinds hij thuis gekomen was niets anders gedaan dan geslapen. Even rond 7 uur zijn vlees gegeten, maar daarna weer meteen slapen
quote:
Heerlijk hoor! Ja helaas kan ik niet 4.5 uur wandelenquote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe ja, wij hebben gisteren een heuvelwandeling gemaakt van 4.5 uur, meer dan eten hebben ze ook niet meer gedaan sindsdien, ze zijn nu nog moe dr van![]()
Strandwandelingen zijn sowieso altijd heerlijk![]()
Nog 2 weekjes en ik zit weer lekker 5 dagen op Texel, ik heb er echt zoooooooooooooo een zin in al
Ik vond zelf 4.5 uur ook wat veel hoor achteraf , maar meer omdat het echt berg op en berg af was de hele wandelingquote:Op maandag 12 april 2010 09:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Heerlijk hoor! Ja helaas kan ik niet 4.5 uur wandelenDaarom is het strand voor mij heerlijk omdat de honden meer rennen en lopen dan wij
quote:Op maandag 12 april 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen Geer(t), woont bij JJH en is uiterst tolerant.
Beter dan gister ja, toen vond ik het maar koud!quote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Wat een heerlijk weer trouwens!![]()
Hier ook! Maar vond ik het wel fris buiten.quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef senesta het volgende:
Het is hier heerlijk zonnig buiten, ik word er helemaal blij van
Ja was dat zo?quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan gister ja, toen vond ik het maar koud!
gister was t idd koud.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan gister ja, toen vond ik het maar koud!
quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
![]()
Lang leve de gekken die bellen
quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
![]()
Ja dat dacht ik dus ookquote:
En je kent ze ook? Of was het gewoon verkeerd verbonden? Of zeggen ze het om een redenquote:Op maandag 12 april 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook![]()
En drie keer terugbellen om door te schelden he
Was gewoon een gek, die bellen hier wel vakerquote:Op maandag 12 april 2010 10:22 schreef Taiga het volgende:
[..]
En je kent ze ook? Of was het gewoon verkeerd verbonden? Of zeggen ze het om een reden
Hier ook...quote:
Het scheelt vaak niet veel met wat er hier beltquote:Op maandag 12 april 2010 10:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier ook...
Wat een gekken dan zeg die zo bellen...heb het ook weleens meegemaakt, maar toen werkte ik ook bij een psychiatrisch ziekenhuis
Welnee, gewoon een gebakje nemenquote:Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja en dat op maandagmorgen
![]()
Damn, dr is gewoon weer iemand jarig vandaag, moeten we weer gebak eten, ik ga passen deze keer denk ik
We hadden donderdag Bosche Bollen uit den Bosch, vrijdag heb ik twee stukken vlaai op want toen werd een collega 70, van t weekend was er overheerlijke cocoscitroencake omdat Karel jarig was, ik ben wel ff klaar met al die zoetigheidquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hadden donderdag Bosche Bollen uit den Bosch, vrijdag heb ik twee stukken vlaai op want toen werd een collega 70, van t weekend was er overheerlijke cocoscitroencake omdat Karel jarig was, ik ben wel ff klaar met al die zoetigheid
Ja psies, tis een beetje tequote:
Ooh wat eindeloos liefquote:
Ja euhh waar moeten we dat erbij plakkenquote:
aaaah wat ubercute!quote:
Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:
Uitelkaar houden? Tja...das soms moeilijk, maar je eigen hond herken je altijd wel meteen. Maar sommigen hadden daarom een sjaal om, zodat ze sneller te herkennen waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja hee hoe moeten wij dat wetenquote:
Dank je! Het was ook weer heel leuk. Volgende wandeling doen we in het najaar.quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
leuk filmpje Senesta!!
En gave foto's Taiga al die mopsjes
Aaah how cute!!quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.![]()
Eten laten staan en er direct achteraan gerend, snel de hond redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aw liefquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.![]()
Eten laten staan en er direct achteraan gerend, snel de hond redden.Das dan ook wel heel toevallig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh, geweldig. Zo als Dodge zich uitslooft!quote:
Wat leuke mopsen!quote:Op maandag 12 april 2010 09:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dank je! Het was ook echt heel leuk. De hondjes kunnen op het strand ook lekker veel rennen en dat deden ze ook!
Inderdaad heerlijk zo'n dag! Maar ben er wel kapot van.quote:Op maandag 12 april 2010 12:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuke mopsen!
Leuke foto's, lekker zo'n dag.![]()
Bram is ook echt een lekker ding!
Nee, helemaal met je eens hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
LOL, dat filmpje Senesta!![]()
![]()
@Zwabber: Ahw, was je net te laat gister?xD Nu lig je zeker nog te maffen?
[..]
![]()
![]()
Ik zat meer na te denken over wat er in de oorlog allemaal is gebeurd, ohja, was trouwens ook nog in het Duits historisch museum geweest, dus vanaf het vroegste begin der tijden tot nu. Was vooral geinteresseerd in de periode 1930-1945, waarin je de opkomst van Hitler ziet, de posters hingen er ook nog enzo, bizar om te zien. Maar dat dus ook de joden heel sneaky ingeperkt werden in hun vrijheden, heel langzaam. En omdat Hitler toen ook wat goede dingen heeft gedaan (werk gecreëerd, wegen aangelegd), viel dat niet zo op voor de mensen toen en kon hij gewoon zijn gang gaan. Maar die wisten ook niet dat zijn uiteindelijke doel was om een oorlog te beginnen.![]()
Als ik nu zo kijk naar Wilders en wat ie allemaal uitkraamt, dat 'de vrijheid van meningsuiting op het spel staat' enzo, dan denk ik, waar heeft ie het over?
Ja, er zijn een paar gekken geweest die mensen hebben vermoord die zeiden wat ze dachten, maar het is niet structureel zo dat de regering mensen wegmoffelt die iets zeggen over het regeringsbeleid enzo. En het lijkt (voor mij) alsof hij dat alleen maar zegt om zelf te kunnen zeggen wat HIJ wil, de mening van Geert, niet de vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Want als een moslim zegt dat hij discrimineert, dan mag dat weer niet ofzoCome on. En het is gewoon lang niet zo erg als toen, hij moet gewoon niet zeiken, hij moet ook eens een les trekken uit wat er in 40-45 gebeurd is, dat doet hij totaal niet, hij zet ook gewoon een hele groep aan de kant, ik kan me daar echt kwaad om maken.
![]()
Zo.
De wind staat verkeerd. Daardoor voelt het wat koud en schraal. Zonnetje schijnt gelukkig wel!quote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier ook! Maar vond ik het wel fris buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Stuur de honden op ze af!quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
![]()
Komt niet op een dag aan hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
aaaah wat ubercute!
Strega, ben zonder postzegels de deur uit gegaandus moet die vanavond thuis even pakken.
Ja, precies. Hij ruikt macht, en dat wil hij. Koste wat het kost. Discussies met mensen interesseren 'm niet ofzo.. Heel raar.quote:Op maandag 12 april 2010 12:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, helemaal met je eens hoor.
Maar het erge vind ik bij Wilders, hij roept wat... maar is daarna niet bereid tot discussie met mensen.
Je zag het ook bij die gemeente verkiezingen..... als het er op aan komt is hij er sowieso niet.
Ik denk dat die man de laatste tijd de weg kwijt is, ook door het abnormale leven dat hij leid.
Maar....ik denk ook, laten we deze man zo weinig mogelijk "voeden" met z'n allen.
Dat is volgens mij koren op z'n molen.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
het feit dat die man niet buigt voor de mening van anderen is een zegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wat dacht jij?quote:Op maandag 12 april 2010 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel oogsten met je oren dicht he, of gebruiken julllie de honden daarvoor?
quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
het feit dat die man niet buigt voor de mening van anderen is een zegen
Ja, dat bedoel ik. Hij gaat het echt niet redden gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Hey, Bob komt toch hier ook es meeten?quote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
Ik vind die mopsjesmeet op het strand echt leuk. Ik hoop ook op chihuahuameets straksMet Bobbie hebben we alleen Bink - Bobbiemeets. Ook heeeeeel leuk
Of die mensen die niet achter de punten van de andere partijen kunnen staan en hun stem op wilders zien als een proteststem.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, dat die Wilders een op macht belust aandachtsgeil dom ventje is, daar kan ie zelf echt vrij weinig aan doen hoor. Ik maak me meer zorgen om al die hersenloze medelanders die m maar klakkeloos geweldig vinden hoor
Ja, das idd helemaal een mooiequote:Op maandag 12 april 2010 12:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Of die mensen die niet achter de punten van de andere partijen kunnen staan en hun stem op wilders zien als een proteststem.
dat is inderdaad het treurige, van die joelende figuren zonder eigen inzichtquote:Op maandag 12 april 2010 12:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das idd helemaal een mooie![]()
Ze vergeten even na te denken over wat de gevolgen van die proteststem zijn.
we are all equal, and some are more equal than othersquote:Op maandag 12 april 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij ruikt macht, en dat wil hij. Koste wat het kost. Discussies met mensen interesseren 'm niet ofzo.. Heel raar.
Ja die mogen elkaar wel he, vanaf het begin al!quote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
Ik vind die mopsjesmeet op het strand echt leuk. Ik hoop ook op chihuahuameets straksMet Bobbie hebben we alleen Bink - Bobbiemeets. Ook heeeeeel leuk
Ja idd. Tokkie ftw?quote:Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is inderdaad het treurige, van die joelende figuren zonder eigen inzicht![]()
[..]
we are all equal, and some are more equal than others
Dat was 't idd zeker!quote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Klinkt als een geslaagd weekend Enfermera![]()
En lieve slaapfoto's en speelfilmpjes![]()
Ik heb net de DA gebeld voor Droopy en ze wil dat ik eerst advies vraag bij een kattengedragstherapeute.
En dan wil ze Clomicalm combineren met het advies van de therapeute.
Ik ben nog een beetje sceptisch eerlijk gezegd, maar goed....ik zal straks wel es bellen
Oh, wel jammer dat het niet gelijk kan zegquote:Op maandag 12 april 2010 @ 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Klinkt als een geslaagd weekend Enfermera![]()
En lieve slaapfoto's en speelfilmpjes![]()
Ik heb net de DA gebeld voor Droopy en ze wil dat ik eerst advies vraag bij een kattengedragstherapeute.
En dan wil ze Clomicalm combineren met het advies van de therapeute.
Ik ben nog een beetje sceptisch eerlijk gezegd, maar goed....ik zal straks wel es bellen
Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.quote:
Ow, das wel al lang zo he?quote:Op maandag 12 april 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.
En Tom en Luna vinden dat reuze-interessant natuurlijk en dan gaan ze lopen etteren.
Ik schrok me net suf omdat Hummer Dodge een paar keer in zijn nek beet en ook best hardhandig speeltquote:Op maandag 12 april 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.
En Tom en Luna vinden dat reuze-interessant natuurlijk en dan gaan ze lopen etteren.
Lijkt me geen slechte stap Qquote:
Ik zou niet weten wat het precies inhoudt eerlijk gezegdquote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik schrok me net suf omdat Hummer Dodge een paar keer in zijn nek beet en ook best hardhandig speelt![]()
En toen las ik over dingen als herintroductie en zo, voor Hummer en Dodge wat voorbarig maar is dat voor jou geen optie of had je zoiets al geprobeerd?
Mij ook nietquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef Ynske het volgende:stortkoker is ontstopt, al 15
zakken met spul dat weg kon erdoor heen gestouwd
2 kasten, 1 bed, 1 bureau, 1 stoel en tot nu toe 7 dozenquote:Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt veel, neem je nog wel iets mee?
14m2quote:Hoe groot is je kamer wel niet
donderdag eerste lading, volgende week nog sporten, en dan donderdags tweede ladingquote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
14 m2, dat is echt maar krap he.
Ga je dr deze week echt uit al?
Oh heerlijk he!quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
donderdag eerste lading, volgende week nog sporten, en dan donderdags tweede lading
Geeft een collega dat dan? Ik zou er echt niet blij mee zijn als mensen mijn dier taart/slagroom gingen voeren als ik het niet zag. Of weten ze dat dat mag?quote:Op maandag 12 april 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik net de keuken in, staan Chico en Billy gewoon wéér taart te vreten
![]()
Gisteren uitgebreid in bad geweest, nu alweer de slagroom in de oren
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 april 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, Bob komt toch hier ook es meeten?
nee, maar das een uitdaging, en gewoon jezelf oppakken en gaan zwemmen bv.quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk he!
Ken je mensen in je nieuwe woonplaats?
Ik zou er ook niet echt blij van worden nee.quote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft een collega dat dan? Ik zou er echt niet blij mee zijn als mensen mijn dier taart/slagroom gingen voeren als ik het niet zag. Of weten ze dat dat mag?
Daar heb je mazzel mee, als ze er niet ziek van worden. En ze kunnen idd wel wat hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ze krijgen dat altijd, ze kunnen het wel hebben hoor, ze worden nooit ergens ziek van of zo, en ze zijn verre van te dik![]()
Tis alleen wat veel achter elkaar nu, maar ach, straks weer een hele poos niks
Oh hier valt alles prima gelukkig!quote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je mazzel mee, als ze er niet ziek van worden. En ze kunnen idd wel wat hebben
Gister hebben we Bink een stukje paling en makreel gegeven van de visboer.
Dat viel niet helemaal goed
quote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef DanseMacabre het volgende:
De laatste keer dat wij gingen had ik last van een nogal ontstoken teen en WJ van iets anders. Toen waren we snel weer thuis.
Das geen kattenpis , voor een dagje in de rij staanquote:
Daarom gaan we ook altijd als het niet druk zou zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das geen kattenpis , voor een dagje in de rij staan
Ja dag, t duurde 3 uur en 11 minuten eer ie kwamquote:Op maandag 12 april 2010 18:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje jammer, iemand roepen en dan net voordat ie er is weggaan.
Ja, dat bedoel ik dus...dat we die man gewoon niet moeten voeden met aandacht enz.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, dat die Wilders een op macht belust aandachtsgeil dom ventje is, daar kan ie zelf echt vrij weinig aan doen hoor. Ik maak me meer zorgen om al die hersenloze medelanders die m maar klakkeloos geweldig vinden hoor
Nou, in de TV-kantine heb ik er vrijdag wel vreselijk om gelachenquote:Op maandag 12 april 2010 18:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus...dat we die man gewoon niet moeten voeden met aandacht enz.
Nee, dat was een hele leukequote:Op maandag 12 april 2010 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, in de TV-kantine heb ik er vrijdag wel vreselijk om gelachen![]()
Maar ja, dawas ook niet de echte
tuut tuutquote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, t duurde 3 uur en 11 minuten eer ie kwam![]()
What's up with the paupermaaltijd daaro?
Ik zit aan de spaghetti van gisteren , gruwelijk lekker issie![]()
Zwabber, ben je er nu wel?
Ik heb Ziggo en behalve dat regelen via Ziggo niet altijd even handig is heb ik verder niet echt klachten hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met tv/internet en eventueel telefonie via Tele2?
of moet ik toch gaan kijken via bv Ziggo? of wat zijn de ervaringen
Mijn collega heeft via Tele2 en altijd gezeur.quote:Op maandag 12 april 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met tv/internet en eventueel telefonie via Tele2?
Je aanvullende beurs blijft afhankelijk van het inkomen van je ouders. Altijd, maakt niet uit in of uitwonend.quote:
Ik kreeg zo een leuke mail van iemand met een stukje over Murakami, dat moet je ff lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Kittens voelen dat aan, zoals bij Hummer, ze houden zich dan gelijk slap.quote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik schrok me net suf omdat Hummer Dodge een paar keer in zijn nek beet en ook best hardhandig speelt![]()
En toen las ik over dingen als herintroductie en zo, voor Hummer en Dodge wat voorbarig maar is dat voor jou geen optie of had je zoiets al geprobeerd?
TV sinds een maand of 2 van Ziggo. Geen probleem op die landelijke storing van laatst na.quote:Op maandag 12 april 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
Smac???? Bestaat dat nog?quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef JJH het volgende:
Behoorlijk crisis qua eten. eten. Paar gebakken aardappeltjes, potje rode kool en Smac erbij.
Een feest der herkenning vond ik het, echt geweldig leuk om te lezen, ik ga bijna die Krabbé weer leuk vindenquote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
holy crap, die lult maar door![]()
daar ga ik zo even voor zitten
iets zouts... in blik...quote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Smac vind ik echt goooooooor, maar dat andere spul in blik, uhm hoe heet t nog es, dat zoute, daar kun je met wat knoflook, een uitje en wat pepertjes en ketjap nog best een lekker maal van maken als t echt niet anders kan
Nee nee, ik weet t alweer, corned beefquote:
Dat gaat hier altijd door de macaronisausquote:
quote:
Da's met mais.quote:Op maandag 12 april 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik weet t alweer, corned beef
Nee dat is niet met mais hoor, dat is gewoon gepekeld rundvlees.quote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Da's met mais.
Ik dacht dat je wat anders bedoelde, daarom riep ik het maar niet...
Nee dat corned slaat op t zout of zo toch?quote:Op maandag 12 april 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb dus echt jaaaaaaaren gedacht dat dat 'corned' van corn/mais afkwam, totdat ik net op wikipedia keek.
ja soort hammig iets of nie?quote:Op maandag 12 april 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Smac is gewoon een dik stuk boterhamworst volgens mij
Volgens mij wel, van dat spons achtige ja wat...quote:
Daar kwam ik dus ook net achter.quote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat corned slaat op t zout of zo toch?
quote:Op maandag 12 april 2010 19:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Volgens mij wel, van dat spons achtige ja wat...
Vroeger toen ik veel oppaste bij een gezin, als ze bv tennisweekends hadden zorgde ik voor 3 oppasjongens.
De boodschappen waren dan al in huis, voor macaroni met idd smac.
Ik ging dan altijd gauw naar de winkel om stiekem ander vlees te kopen en er door te doen.
De vrouw heeft zich jaaaren afgevraagd waarom de jongens mijn pasta altijd lekkerder vonden!
Anyhow, van corned beef kan ik nog wel een eetbaar prutje maken.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind Smac echt niets aan, maar meneer I. vindt het heerlijk door de macaroni.
Dus hier gaat er altijd gehakt en Smac door
Oh dat klinkt heel erg jammie!quote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef Strega het volgende:
Hier gaan we zo lekker aan de griekse balletjes, griekse tzaiziki, kikkererwten, en griekse kritharaki![]()
Krijg nu van Pagan net een ouzo.
Jeugdsentiment waarschijnlijk voor heer I!!quote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind Smac echt niets aan, maar meneer I. vindt het heerlijk door de macaroni.
Dat vond mijn ex-man ook zo lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Corned beef op brood vind ik heel soms ineens heel lekker, geen idee waarom, net als varkenslever.quote:
Nee, cornedbeef en smac mogen van mij beide uit de schappen!quote:
Ja, lekker al een beetje zomers!quote:Op maandag 12 april 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat klinkt heel erg jammie!
Ik heb hier ook een fles ouzo staan, echte , uit Griekenland, van mn Griekse vrind.
1 glaasje en je kan me wegdragen, maar tis zo lekker
We gaan hier zo aan tafelquote:Op maandag 12 april 2010 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Corned beef is ook snel en makkelijk door koude schotel of zo.
Mijn vader kan dat heel lekker maken op zn Indisch, heel pittig en zout.
Voor op brood, dat hele cheap ass beleg, dat at ik altijd bij de bijstandmoeder in Nijmegen voor wie ik oppaste in Nijmegen, eerder had ik dat nog nooit gegeten.quote:
Selamat makan!quote:
Wat is dat dan?quote:
Luisterquote:
Mmmm, kick some ass straks!quote:Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Selamat makan!
Over mn Griekse vrind gesproken, die knakker zou naar mn wasmasjien komen kijken vanaaf, nog geen Griek te zien hier
quote:Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Luisterik kook wel eens teveel en dat gaat hier in bakjes in de vriezer. Op maandag gaat Raissa naar zangles en dan zijn we rond 18.45 uur thuis. Dan kook ik niet meer maar wordt de vriezer geplunderd en de magnetron gebruikt. Ik eet meestal een pizza
quote:Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh de GoGo's zijn ook alweer een week oud vandaag![]()
[ afbeelding ]
Hij legt altijd zn dochter in bed en valt dan uren in slaap, dus ik zal zo zn vrouw es bellen dat ze m wakker moet makenquote:
Die rechter is bijna net mijn Billeke als pup.quote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die rechter is bijna net mijn Billeke als pup.
Maar zo mooi en lief wordt ie natuurlijk never ever
Noooooo waaaaaaaay, not even close natuurlijkquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh de GoGo's zijn ook alweer een week oud vandaag![]()
[ afbeelding ]
Daar kan ik je ook niet bij helpen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noooooo waaaaaaaay, not even close natuurlijk![]()
Ik ben een beetje inspiratieloos wat mn bento betreft, ik ga zo es kiekn wat ik allemaal heb voor dr in, mss moet ik maar weer es sushi brouwen.
Nice, wat voor bed???quote:Op maandag 12 april 2010 20:09 schreef Maes het volgende:
We hebben een nieuw bed gekocht. En nu ben ik aan het twijfelen over de kleur. Zo ben ik normaal nooit.
Hejje geen bakje voor mijn dan?quote:
Fortunately they are not mine to givequote:
ok, en lossen ze problemen snel op? bv bij tele2quote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
TV sinds een maand of 2 van Ziggo. Geen probleem op die landelijke storing van laatst na.
Internet via Tele2. Al bijna 2,5 jaar en geen enkele klacht.
Ik zal es even voor je kijken. Er is nog wel wat Chinees geloof ikquote:
Ik ben dol op chineeeeeeeeesjesquote:Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zal es even voor je kijken. Er is nog wel wat Chinees geloof ik
Boxspringquote:
Wij hebben Ziggo en KPN allebei geen last mee tot nu toe, gelukkigquote:Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, en lossen ze problemen snel op? bv bij tele2
die landelijke storing bij ziggo (lol hier in utrecht geen last van gehad) dat kan altijd gebeuren
Die zijn altijd zo hondonvriendelijk hoogquote:
Ik doe het in een envelopje voor jequote:
Wij hebben er een Ikea-opstapje bijquote:Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn altijd zo hondonvriendelijk hoog
Voor mijn visualisering. Rennen ze achter elkaar aan om de tafel?quote:Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Het gebied rondom mijn salontafel is strijdtoneel nu
Ik heb een trappetje naast mn bed voor de hondenquote:
Deels, en Sjon duikt dr dan af en toe heel sneaky onderdoor om aan te vallen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Voor mijn visualisering. Rennen ze achter elkaar aan om de tafel?
Gelukkig maar, is die ellende ook voorbijquote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deels, en Sjon duikt dr dan af en toe heel sneaky onderdoor om aan te vallen.
En dan stoot ie zn domme harses want eigenlijk past ie dr niet meer onderdoor.
Hij kan overigens ook niet meer onder de bank staan of hurken of zn poot optillen
Dus daar kan ik de bende gewoon weer heerlijk ouderwets laten verstoffen![]()
Ter compensatie vreet ie nu als ie de kans krijgt aan mn meubels.quote:Op maandag 12 april 2010 20:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is die ellende ook voorbij
quote:Op maandag 12 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ter compensatie vreet ie nu als ie de kans krijgt aan mn meubels.
Pure balddadigheid.
En in de stad issie zo enthousiast dat ie de hele weg als een husky hijgend en grommend in zn lijn hangt en dan half stikt, je schaamt je echt dood dr mee
En Billy en Chico die lopen er dan echt keuuuuuuurig naast , je ziet ze echt denken "die malloot hoort niet bij ons hoorquote:Op maandag 12 april 2010 20:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Stomme honden, Bobbie doet dat ook als ze buurhond Bobby ziet.
*Mental imagequote:Op maandag 12 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ter compensatie vreet ie nu als ie de kans krijgt aan mn meubels.
Pure balddadigheid.
En in de stad issie zo enthousiast dat ie de hele weg als een husky hijgend en grommend in zn lijn hangt en dan half stikt, je schaamt je echt dood dr mee
Ikke nog lang nietquote:Op maandag 12 april 2010 20:55 schreef Maes het volgende:
Met Sjonnie gaat het ook helemaal goed komenIk ben ervan overtuigd
fingers crossed voor de wasmasjienquote:Op maandag 12 april 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ikke nog lang niet![]()
Oeh, mn wasmachineman is on his way, ik bid echt dat ie m kan fixen
Leuk hè, hondenquote:
Ja joh, moet je dr vijf nemenquote:
Is wel gezellig in de taxi zo onderwegquote:Op maandag 12 april 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Een hond die ik af en toe mag uit laten is genoeg hoor.
Dat is fijn dat hij zich zo snel weer terug thuis voelt.quote:Op maandag 12 april 2010 21:29 schreef Enfermera het volgende:
Zo, net Puk opgehaald van z'n oppasadres waar hij was toen we in Berlijn waren. Hij ligt nu alweer te slapen op z'n favo stoel, is net een half uurtje binnen![]()
Is Maesje echt niet altijd even lief?quote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is fijn dat hij zich zo snel weer terug thuis voelt.![]()
Onze Maes is buiten, op jacht, denk ik
Nee Maes is soms niet lief maar dat komt dan omdat ze bang is. Ze heeft mij een keer in mijn kuit gebetenquote:Op maandag 12 april 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is Maesje echt niet altijd even lief?
Dat is precies de reden waarom ik geen hond wil, ik ben te veel en te onregelmatig van huis weg.quote:
Leuk dat je haar hond af en toe mag lenen om uit te latenquote:Op maandag 12 april 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik geen hond wil, ik ben te veel en te onregelmatig van huis weg.
Ik bedoelde de hond van mams.
quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee Maes is soms niet lief maar dat komt dan omdat ze bang is. Ze heeft mij een keer in mijn kuit gebetenhet bloed liep in mijn schoenen. Ze is een poes met gebruiksaanwijzing. En daarom mag ze ook bij ons blijven wonen
Oeh sauna.quote:Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Hallo meisjes en jongens,
Vandaag hebben wij een zomerse blote dag gehad. Lekker saunaatje in, saunaatje uit, lekker buiten zitten in een handdoekje in het zonnetje![]()
![]()
![]()
![]()
ENNNN... een hamambehandeling gehad door zo'n reus van een vent met grote zachte handen
Was hier ook een geslaagd verhaardagscadeautjequote:Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oeh sauna.![]()
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een dagje sauna cadeau gehad van m'n zus. Wij gingen een weekendje weg en zij had een dagje zwaluwhoeve voor ons geregeld. Zo fijn.
Als ik iets niet ben is het een saunamensquote:Op maandag 12 april 2010 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Hallo meisjes en jongens,
Vandaag hebben wij een zomerse blote dag gehad. Lekker saunaatje in, saunaatje uit, lekker buiten zitten in een handdoekje in het zonnetje![]()
![]()
![]()
![]()
ENNNN... een hamambehandeling gehad door zo'n reus van een vent met grote zachte handen
Haha, ja leuk he. Hij vertrouwt ons ook zo veel meer sinds we 'm een keer uit logeren hebben gedaan en ook weer mee terug hebben genomen, hij weet gewoon dat wij 'm niet weggeven zoals zijn vorige eigenaars. Zo mooi om te zien.quote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is fijn dat hij zich zo snel weer terug thuis voelt.![]()
Onze Maes is buiten, op jacht, denk ik
neequote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens ook echt helemaal niet van de sauna's. Ik vind t echt niks, alleen toen ik in Finland was en bij mensen thuis in prive saunas werd uitgenodigd vond ik dat wel heel erg leuk![]()
Yns, zit je nu dan nog twee weken in een lege kamer zonder spullen???
dat kan ook nog jaquote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet t nog niet zeker hoor, hij moet nog een uur en tis natuurlijk de vraag of ie nu wel goed doorpompt, ik vind het superspannend![]()
Ik zou lekker volgende week alleen ff heen en weer komen voor t sporten en de laatste spullies en in de tussentijd fijn hier in Limboland blijven als ik jou was joh!
ik heb net idd om ervaringen gevraagd in een REV topicquote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
Yns, jij vroeg toch nog ergens iets over de klachtenafhandelijng bij Tele2 ofzo? Kan het zo snel niet vinden.
Daar heb ik dus nog geen ervaring mee. Misschien kun je ergens wel reviews ofzo vinden? Alhoewel, mensen zijn eerder geneigd om slechte dan goede verhalen op internet te gooien.
Jullie hebben geloof ik niet echt veel contact daar hequote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ook nog ja
nog een weekje gezellig bij paps en mams zijn
huisgenoot geint net "ga je verhuizen?"
quote:Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Je laat er geen gras over groeien Yns![]()
![]()
oh-oh, mooi dat ie het weer doet, scheelt je weer een paar 100 euro![]()
Hier heeft de kattenspiegoloog nog niet teruggebeld.
Op zich wel geinig; er zit in heel Friesland maar 1 gecertificeerde kattentherapeut en dan toevallig net hier int durp. Nooit geweten
Oh joh dat hou je toch echt altijd met zulke dingen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb net idd om ervaringen gevraagd in een REV topic
tis zo tegenstrijdig, de een is superhappy met Tele2 en de ander totaal niet, zo ook met Ziggo
iedereen wist t behalve hij. omdat hij steeds zo stom deed.quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie hebben geloof ik niet echt veel contact daar he
t scheelt 2 euroquote:Op maandag 12 april 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh dat hou je toch echt altijd met zulke dingen.
Gewoon de goedkoopste nemen
Nou ja, de DA wil me alleen Clomicalm voorschrijven icm die therapie.quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Ho ho, ik hoooooop dat ie het niet doet, hij heeft nog steeds niet gepompt volgens mij, maar hij loopt nog steeds, dus fingers crossed nog steeds....
Tja, zo een kattenspiegoloog , ik weet het niet, ik heb altijd een beetje een hard hoofd in die dingen, jij ook begreep ik, maar ik snap ook wel weer dat je het wel met beide handen aan wil grijpen ondertussen.
En dan is t idd wel heel handig dat ie zo kort bij zit![]()
Ik hoop echt dat het iets uithaalt![]()
Ik ga es voor de laatste wandeling hier , ik geloof dat t alweer iets minder regent dan net ...
Zonder te kijken.quote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef Ynske het volgende:
ik dacht dat ie dat beest al had laten inslapen![]()
Hond overleden!
niet dus
Welterusten en veel plezier morgen!quote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pitten
Dacht trouwens dat ik morgen moest werken, maar ik ben gewoon nog een heerlijk dagje vrij!xD Woensdag pas werken!
Trusten!
Yups, zij praatte altijd met Frits.quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, de DA wil me alleen Clomicalm voorschrijven icm die therapie.
En in de Clomicalm geloof ik dan weer wel, dus dan maar 100 euro extra voor therapie.
Droop ligt toch al de godganze dag op de bank, mss kan ze een beetje gezellig met kletsen![]()
Jouw vriendin kon toch ook met dieren praten?
Thanks!quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, zij praatte altijd met Frits.
Kan ze nu nog als ik zou willen maar ik wil het niet![]()
Maar ik heb er echt heel erg veel aan gehad de laatste paar jaren met Frits, gewoon omdat t zo een kleine zeurkous en jammerkont was![]()
Chico en Billy heeft ze ook wel es gedaan, maar die waren saai en tevree![]()
Oh ja, bij Billy was wel echt nog iets heel erg treffends.
Die zei vorig jaar ergens heel erg resoluut tegen haar dat ie pas volwassen ging worden als ie drie werd, dan moest ie wel zei hij.
Nou hadden we daar meteen een heel naar gevoel bij, want ik dacht dat de enige reden waarom Billeke ooit minder puppig zou worden het wegvallen van Chico zou kunnen zijn, want Billy hangt enorm aan Chico.Ikhad het aan een paar vriendinnen verteld en ik heb dat berichtje toen ook opgeslagen en zo.
En verdomme, weer had ze gelijk alleen de reden hadden wij allemaal helemaal verkeerd geinterpreteerd:
de week na Billy zn verjaardag kregen wij Sjon kado en vanaf dat moment was Billy meteen baby af![]()
Het blijft echt onwijs freaky, zulke dingen.
En ik had er zelf niet eens meer aan gedacht, maar een vriendin riep het meteen, toen ze hoorde hoe Bil op Sjon reageerde
Dat vertelde ze iddquote:Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, zij praatte altijd met Frits.
Kan ze nu nog als ik zou willen maar ik wil het niet![]()
Maar ik heb er echt heel erg veel aan gehad de laatste paar jaren met Frits, gewoon omdat t zo een kleine zeurkous en jammerkont was![]()
Chico en Billy heeft ze ook wel es gedaan, maar die waren saai en tevree![]()
Oh ja, bij Billy was wel echt nog iets heel erg treffends.
Die zei vorig jaar ergens heel erg resoluut tegen haar dat ie pas volwassen ging worden als ie drie werd, dan moest ie wel zei hij.
Nou hadden we daar meteen een heel naar gevoel bij, want ik dacht dat de enige reden waarom Billeke ooit minder puppig zou worden het wegvallen van Chico zou kunnen zijn, want Billy hangt enorm aan Chico.Ikhad het aan een paar vriendinnen verteld en ik heb dat berichtje toen ook opgeslagen en zo.
En verdomme, weer had ze gelijk alleen de reden hadden wij allemaal helemaal verkeerd geinterpreteerd:
de week na Billy zn verjaardag kregen wij Sjon kado en vanaf dat moment was Billy meteen baby af![]()
Het blijft echt onwijs freaky, zulke dingen.
En ik had er zelf niet eens meer aan gedacht, maar een vriendin riep het meteen, toen ze hoorde hoe Bil op Sjon reageerde
Godverdomme zeg, wat een dierenmishandeling zeg...quote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef Ynske het volgende:
Hond overleden!
niet dus
Idd...wat een eikeltje is het ookquote:Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, wat een dierenmishandeling zeg...
![]()
Pffff...
jezus wat een kneusquote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef Ynske het volgende:
Hond overleden!
niet dus
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vertelde ze idd![]()
Ik zou het eerst moeten zien, dan pas geloven denk ik.
Ik blijf zoiets een beetje "spooky" vinden.
Al leek het me wel es makkelijk als de beesten zodanig tegen me konden praten dat ik ze kon verstaan.
Ik denk alleen dat Droebel alleen maar zou schelden als ik haar naar Tom zou vragen
Sjon?quote:Op maandag 12 april 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar apart, maar ben dan op een of andere manier heel nieuwsgierig wat Sjon te melden heeft.
Naja, zowel Frits als Whoopy hoor je wel erg vaak hoor, dus dat is echt gewoon toeval gok ik.quote:Op maandag 12 april 2010 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jezus wat een kneus![]()
valt het mensen hier niet op btw dat zijn honden whoopy en frits heten...
weird...
Nee Ml heeft een Whoopyquote:
aaahquote:
Gooi je inbox eens leeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |