laatste postquote:Op zondag 11 april 2010 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Als het klopt zit er een bak onder. Met het tussengleufje in de wasmiddelbakje moet je een schroef omdraaien. Dan kun je de la eruit trekken en daar ligt het filter in. Succes.
Oh daar ga ik eens even naar kijken.quote:Op zondag 11 april 2010 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Een bak onder de wasmachine. Alleen heb je daarvoor dat tussenstukje uit het wasmiddelbakje nodig om die te kunnen openen.
Ik heb hier mijn wasmachine niet anders had ik even foto's gemaakt. Ik heb ook een whirlpool namelijk.
Uhhuhquote:Op zondag 11 april 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt goed Enfermera![]()
Van dat Judische Museum, dat heb ik al van meerdere mensen gehoord dat dat er zo in hakt.
Ik wil zulke plekken niet eens meer in het echt zien.
Veel te heftig vind ik dat.
Zooo, ik heb net de afwas af, de laatste ronde gelopen, en de Sjon gelushed, ik wacht tot ie een beetje droog is en drink ondertussen nog een glas jasmijnthee en dan duiken we es lekker vroeg het nest in.
Kijken of ik mijn spannend boek nog uit krijg vanaaf
Jeetje, echt johquote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
Ik ben wel een keer in Theresienstad geweest, echt 15 jaar geleden of zo.
Dat was ook echt vreselijk heftig.
Geantwoord!quote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Ynske het volgende:
[GEZ] Koelvriescombi / gasfornhuis / wasmachine
Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.quote:Op zondag 11 april 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeetje, echt johJa, dat kan ik me voorstellen dat je daar dan niet heen hoeft als je het al van zo dichtbij ziet... Heftig joh.
Toch vind ik het goed dat dit er is en dat er nog steeds aandacht aan besteedt wordt, mijn opa en oma hebben de oorlog meegemaakt maar waren niet Joods, dus dat is toch iets anders. Mn opa heeft er wel veel over verteld maar toen was ik ook nog klein, en het interesseert me wel allemaal enorm. Zo bizar dat zoiets gebeurd is, alleen maar om een geloof.
Ja preciesquote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook echt heel belangrijk dat er gehamerd wordt op wat vreemdelingenhaat kan doen en waar het toe kan leiden, het blijft zo vreselijk actueel helaas. Brrrr.
Maar voor mij is dat niet nodig, persoonlijk
Ze vinden Mouna duidelijkk lief en lekker ruikenquote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef nokwanda het volgende:
Hier doen de katten een beetje raar. Mouna was straks hier en die heeft op de grond zitten spelen, tegen de bank aan leunend. Maar nu likken de poezen de vloer daar af en gaan helemaal liggen rollen. En dan gaan ze ook aan elkaar ruiken omdat ze dan blijkbaar naar die plek gaan ruiken.
Ach die lieve kleine meid!quote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef oh-oh het volgende:Ik wilde de honden nog een snackje geven, iets lekkers van wat karel van t buurmeisje voor zn verjaardag had gekregen.
Chico lag al in bed![]()
Maar die kwam wel toen ik vroeg wie er een snoepje wilde![]()
Was ik Kees echt he-le-maal kwijt![]()
En die staat normaal met Sjon vooraan als er eten in het spel is.
Ik roepen, alle dekentjes voelen, ik stond al buiten in de gang omdat ik dacht dat ze per ongeluk daar was blijven staan net.
Lag ze dus megacomateusch in een kussensloop op de bank, moegewandeld, mn meissie
Ja, wat dat aan gaat denk ik dat er ook heel wat energie blijft plakken/hangen op die plaatsen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken persoonlijk iemand heel erg goed die Auschwitz overleefd heeft, en hij heeft daar heel veel over verteld, hij heeft het nr nog op zijn arm staan, en ik zie van dichtbij wat die Holocaust voor een impact heeft op de familie, de generaties erna en zo.
Dat vind ik zelf confronterend en dichtbij genoeg, ik ga die plekken niet ook nog eens opzoeken...
Ik ben wel een keer in Theresienstad geweest, echt 15 jaar geleden of zo.
Dat was ook echt vreselijk heftig.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja preciesen vrijheid van meningsuiting (van alleen Geert), bah
Precies.....
Haha nee
Maarre, ik ga lekker pitten. Trusten
Yep wandeling was gisteren! Erg leuk, veel mopsen. We hadden snel getelt een stuk of 30 of 40 mopsen geloof ik! Was erg leuk om te zien als die mopsen over het strand rennen!quote:Op maandag 12 april 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Taiga!
Hoest ie daar, ouwe?
Was je nog naar de mopsenwandeling gisteren???
Hahah ja Womanizerquote:Op maandag 12 april 2010 09:24 schreef oh-oh het volgende:
Waarom heb ik nu meteen Womanizer in mn hoofd?
Grappig zo een grote groep zeg!
Meer mensen dan honden op de foto, bij ons is het altijd andersom, iedereen heeft meerdere honden, en de meeste mensen zelfs wel 3 of meer.
Kun je ze goed uit elkaar houden als alles door elkaar rent of moet je echt op de tuigjes letten?
quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hahah ja WomanizerDat was hij gisteren wel ja. Hij is zijn puberteit nog niet helemaal ontgroeit.
Er zitten ook zwarte mopsen tussen, en die zie je niet goed op de foto.Maar vaak komen de mensen met hun hele gezin om er meteen een dagje uit van te maken. Sommigen komen van ver. Zelfs Leeuwarden en Limburg!
Uitelkaar houden? Tja...das soms moeilijk, maar je eigen hond herken je altijd wel meteen. Maar sommigen hadden daarom een sjaal om, zodat ze sneller te herkennen waren.
Baas boven baasquote:Op maandag 12 april 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij hebben ook altijd mensen uit België en verder komen wij vaak van het verste natuurlijk, uit Mestreech.
Met Pasen waren er ook mensen uit Brugge en Leeuwarden bij mij komen wandelen![]()
We gaan begin mei naar de Soesterduinen weer![]()
Wij hebben gelukkig niet zo veel mensen die met kids komen![]()
Maar wel veel mensen met veel hondjes, dus dat tikt echt aan.
Als wij met zn tienen of zo wandelen dan hebben we vaak al snel 30 / 40 hondjes bij elkaar.
We waren es een weekend naar de Ardennen met 11 mensen en 36 honden, en dan hadden er al mensen niet alle hondjes meegenomen
Ooooh wat enorm leuk!!quote:Op maandag 12 april 2010 09:20 schreef Taiga het volgende:
Bram met zijn eerste chickie
[ afbeelding ]
Bram staat even te showen
[ afbeelding ]
Lekker de zee in
[ afbeelding ]
Bram aan het oefenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zijn ze moe en zitten ze op schoot, dan toch nog ff stoeien. (Bram is de linker)
[ afbeelding ]
De groep (sommige mensen waren al weggelopen dus dit zijn ze eigenlijk niet allemaal.)
[ afbeelding ]
Hij speelde een aantal keren te hard en toen kreeg hij geblaas en een een tik dus hij was hier even over de nieuwe benadering aan het nadenkenquote:Op maandag 12 april 2010 09:40 schreef Taiga het volgende:
Geweldig filmpje!!
Je ziet de grote echt kijken van, "dat is wel mijn muis hoor..."
Oh nou dat gaat helemaal goed komen! Hier was het ook in het begin even geblaas en een beetje slaan en daarna was het klaar.quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij speelde een aantal keren te hard en toen kreeg hij geblaas en een een tik dus hij was hier even over de nieuwe benadering aan het nadenkenHij doet nu wat zachter en dat gaat goed, hij heeft Dodge zelfs even liggen wassen
Dank je! Het was ook echt heel leuk. De hondjes kunnen op het strand ook lekker veel rennen en dat deden ze ook!quote:
Whehehe ja, wij hebben gisteren een heuvelwandeling gemaakt van 4.5 uur, meer dan eten hebben ze ook niet meer gedaan sindsdien, ze zijn nu nog moe dr vanquote:Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef Taiga het volgende:
[..]
Baas boven baas![]()
Ach het gaat mij niet altijd om het aantal, maar of het gezellig is en de honden het naar hun zin hebben. En dat was zoDus het was een geslaagde wandeling.
Bram heeft sinds hij thuis gekomen was niets anders gedaan dan geslapen. Even rond 7 uur zijn vlees gegeten, maar daarna weer meteen slapen
quote:
Heerlijk hoor! Ja helaas kan ik niet 4.5 uur wandelenquote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe ja, wij hebben gisteren een heuvelwandeling gemaakt van 4.5 uur, meer dan eten hebben ze ook niet meer gedaan sindsdien, ze zijn nu nog moe dr van![]()
Strandwandelingen zijn sowieso altijd heerlijk![]()
Nog 2 weekjes en ik zit weer lekker 5 dagen op Texel, ik heb er echt zoooooooooooooo een zin in al
Ik vond zelf 4.5 uur ook wat veel hoor achteraf , maar meer omdat het echt berg op en berg af was de hele wandelingquote:Op maandag 12 april 2010 09:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Heerlijk hoor! Ja helaas kan ik niet 4.5 uur wandelenDaarom is het strand voor mij heerlijk omdat de honden meer rennen en lopen dan wij
quote:Op maandag 12 april 2010 00:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen Geer(t), woont bij JJH en is uiterst tolerant.
Beter dan gister ja, toen vond ik het maar koud!quote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Wat een heerlijk weer trouwens!![]()
Hier ook! Maar vond ik het wel fris buiten.quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef senesta het volgende:
Het is hier heerlijk zonnig buiten, ik word er helemaal blij van
Ja was dat zo?quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan gister ja, toen vond ik het maar koud!
gister was t idd koud.quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter dan gister ja, toen vond ik het maar koud!
quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
![]()
Lang leve de gekken die bellen
quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
![]()
Ja dat dacht ik dus ookquote:
En je kent ze ook? Of was het gewoon verkeerd verbonden? Of zeggen ze het om een redenquote:Op maandag 12 april 2010 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook![]()
En drie keer terugbellen om door te schelden he
Was gewoon een gek, die bellen hier wel vakerquote:Op maandag 12 april 2010 10:22 schreef Taiga het volgende:
[..]
En je kent ze ook? Of was het gewoon verkeerd verbonden? Of zeggen ze het om een reden
Hier ook...quote:
Het scheelt vaak niet veel met wat er hier beltquote:Op maandag 12 april 2010 10:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier ook...
Wat een gekken dan zeg die zo bellen...heb het ook weleens meegemaakt, maar toen werkte ik ook bij een psychiatrisch ziekenhuis
Welnee, gewoon een gebakje nemenquote:Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja en dat op maandagmorgen
![]()
Damn, dr is gewoon weer iemand jarig vandaag, moeten we weer gebak eten, ik ga passen deze keer denk ik
We hadden donderdag Bosche Bollen uit den Bosch, vrijdag heb ik twee stukken vlaai op want toen werd een collega 70, van t weekend was er overheerlijke cocoscitroencake omdat Karel jarig was, ik ben wel ff klaar met al die zoetigheidquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hadden donderdag Bosche Bollen uit den Bosch, vrijdag heb ik twee stukken vlaai op want toen werd een collega 70, van t weekend was er overheerlijke cocoscitroencake omdat Karel jarig was, ik ben wel ff klaar met al die zoetigheid
Ja psies, tis een beetje tequote:
Ooh wat eindeloos liefquote:
Ja euhh waar moeten we dat erbij plakkenquote:
aaaah wat ubercute!quote:
Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.quote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef Taiga het volgende:
Uitelkaar houden? Tja...das soms moeilijk, maar je eigen hond herken je altijd wel meteen. Maar sommigen hadden daarom een sjaal om, zodat ze sneller te herkennen waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja hee hoe moeten wij dat wetenquote:
Dank je! Het was ook weer heel leuk. Volgende wandeling doen we in het najaar.quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
leuk filmpje Senesta!!
En gave foto's Taiga al die mopsjes
Aaah how cute!!quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.![]()
Eten laten staan en er direct achteraan gerend, snel de hond redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aw liefquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vrienden van mijn ouders zaten in het restaurant van een bungalowpark te eten, komt ineens een stel mensen voorbij lopen met hun Shar-Pei bij zich, terwijl die toch echt in het huisje hoorde te zitten.![]()
Eten laten staan en er direct achteraan gerend, snel de hond redden.Das dan ook wel heel toevallig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh, geweldig. Zo als Dodge zich uitslooft!quote:
Wat leuke mopsen!quote:Op maandag 12 april 2010 09:44 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dank je! Het was ook echt heel leuk. De hondjes kunnen op het strand ook lekker veel rennen en dat deden ze ook!
Inderdaad heerlijk zo'n dag! Maar ben er wel kapot van.quote:Op maandag 12 april 2010 12:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat leuke mopsen!
Leuke foto's, lekker zo'n dag.![]()
Bram is ook echt een lekker ding!
Nee, helemaal met je eens hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
LOL, dat filmpje Senesta!![]()
![]()
@Zwabber: Ahw, was je net te laat gister?xD Nu lig je zeker nog te maffen?
[..]
![]()
![]()
Ik zat meer na te denken over wat er in de oorlog allemaal is gebeurd, ohja, was trouwens ook nog in het Duits historisch museum geweest, dus vanaf het vroegste begin der tijden tot nu. Was vooral geinteresseerd in de periode 1930-1945, waarin je de opkomst van Hitler ziet, de posters hingen er ook nog enzo, bizar om te zien. Maar dat dus ook de joden heel sneaky ingeperkt werden in hun vrijheden, heel langzaam. En omdat Hitler toen ook wat goede dingen heeft gedaan (werk gecreëerd, wegen aangelegd), viel dat niet zo op voor de mensen toen en kon hij gewoon zijn gang gaan. Maar die wisten ook niet dat zijn uiteindelijke doel was om een oorlog te beginnen.![]()
Als ik nu zo kijk naar Wilders en wat ie allemaal uitkraamt, dat 'de vrijheid van meningsuiting op het spel staat' enzo, dan denk ik, waar heeft ie het over?
Ja, er zijn een paar gekken geweest die mensen hebben vermoord die zeiden wat ze dachten, maar het is niet structureel zo dat de regering mensen wegmoffelt die iets zeggen over het regeringsbeleid enzo. En het lijkt (voor mij) alsof hij dat alleen maar zegt om zelf te kunnen zeggen wat HIJ wil, de mening van Geert, niet de vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Want als een moslim zegt dat hij discrimineert, dan mag dat weer niet ofzoCome on. En het is gewoon lang niet zo erg als toen, hij moet gewoon niet zeiken, hij moet ook eens een les trekken uit wat er in 40-45 gebeurd is, dat doet hij totaal niet, hij zet ook gewoon een hele groep aan de kant, ik kan me daar echt kwaad om maken.
![]()
Zo.
De wind staat verkeerd. Daardoor voelt het wat koud en schraal. Zonnetje schijnt gelukkig wel!quote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hier ook! Maar vond ik het wel fris buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Stuur de honden op ze af!quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef oh-oh het volgende:Zo, ik werd net al voor K*Thoer uitgescholden aan de telefoon en hij komt met de auto hierheen om me dood te rijden
![]()
Komt niet op een dag aan hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
aaaah wat ubercute!
Strega, ben zonder postzegels de deur uit gegaandus moet die vanavond thuis even pakken.
Ja, precies. Hij ruikt macht, en dat wil hij. Koste wat het kost. Discussies met mensen interesseren 'm niet ofzo.. Heel raar.quote:Op maandag 12 april 2010 12:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, helemaal met je eens hoor.
Maar het erge vind ik bij Wilders, hij roept wat... maar is daarna niet bereid tot discussie met mensen.
Je zag het ook bij die gemeente verkiezingen..... als het er op aan komt is hij er sowieso niet.
Ik denk dat die man de laatste tijd de weg kwijt is, ook door het abnormale leven dat hij leid.
Maar....ik denk ook, laten we deze man zo weinig mogelijk "voeden" met z'n allen.
Dat is volgens mij koren op z'n molen.
quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
het feit dat die man niet buigt voor de mening van anderen is een zegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wat dacht jij?quote:Op maandag 12 april 2010 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel oogsten met je oren dicht he, of gebruiken julllie de honden daarvoor?
quote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
het feit dat die man niet buigt voor de mening van anderen is een zegen
Ja, dat bedoel ik. Hij gaat het echt niet redden gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Hey, Bob komt toch hier ook es meeten?quote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
Ik vind die mopsjesmeet op het strand echt leuk. Ik hoop ook op chihuahuameets straksMet Bobbie hebben we alleen Bink - Bobbiemeets. Ook heeeeeel leuk
Of die mensen die niet achter de punten van de andere partijen kunnen staan en hun stem op wilders zien als een proteststem.quote:Op maandag 12 april 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Kijk, dat die Wilders een op macht belust aandachtsgeil dom ventje is, daar kan ie zelf echt vrij weinig aan doen hoor. Ik maak me meer zorgen om al die hersenloze medelanders die m maar klakkeloos geweldig vinden hoor
Ja, das idd helemaal een mooiequote:Op maandag 12 april 2010 12:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Of die mensen die niet achter de punten van de andere partijen kunnen staan en hun stem op wilders zien als een proteststem.
dat is inderdaad het treurige, van die joelende figuren zonder eigen inzichtquote:Op maandag 12 april 2010 12:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das idd helemaal een mooie![]()
Ze vergeten even na te denken over wat de gevolgen van die proteststem zijn.
we are all equal, and some are more equal than othersquote:Op maandag 12 april 2010 12:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Hij ruikt macht, en dat wil hij. Koste wat het kost. Discussies met mensen interesseren 'm niet ofzo.. Heel raar.
Ja die mogen elkaar wel he, vanaf het begin al!quote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef Maes het volgende:
Ik vind die mopsjesmeet op het strand echt leuk. Ik hoop ook op chihuahuameets straksMet Bobbie hebben we alleen Bink - Bobbiemeets. Ook heeeeeel leuk
Ja idd. Tokkie ftw?quote:Op maandag 12 april 2010 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is inderdaad het treurige, van die joelende figuren zonder eigen inzicht![]()
[..]
we are all equal, and some are more equal than others
Dat was 't idd zeker!quote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Klinkt als een geslaagd weekend Enfermera![]()
En lieve slaapfoto's en speelfilmpjes![]()
Ik heb net de DA gebeld voor Droopy en ze wil dat ik eerst advies vraag bij een kattengedragstherapeute.
En dan wil ze Clomicalm combineren met het advies van de therapeute.
Ik ben nog een beetje sceptisch eerlijk gezegd, maar goed....ik zal straks wel es bellen
Oh, wel jammer dat het niet gelijk kan zegquote:Op maandag 12 april 2010 @ 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Klinkt als een geslaagd weekend Enfermera![]()
En lieve slaapfoto's en speelfilmpjes![]()
Ik heb net de DA gebeld voor Droopy en ze wil dat ik eerst advies vraag bij een kattengedragstherapeute.
En dan wil ze Clomicalm combineren met het advies van de therapeute.
Ik ben nog een beetje sceptisch eerlijk gezegd, maar goed....ik zal straks wel es bellen
Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.quote:
Ow, das wel al lang zo he?quote:Op maandag 12 april 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.
En Tom en Luna vinden dat reuze-interessant natuurlijk en dan gaan ze lopen etteren.
Ik schrok me net suf omdat Hummer Dodge een paar keer in zijn nek beet en ook best hardhandig speeltquote:Op maandag 12 april 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde; 's nachts en overdag zit ze alleen in de kamer en dan is ze blij, maar 's avonds komt de rest erbij en dan is het maar even en zit ze onder de bank.
En Tom en Luna vinden dat reuze-interessant natuurlijk en dan gaan ze lopen etteren.
Lijkt me geen slechte stap Qquote:
Ik zou niet weten wat het precies inhoudt eerlijk gezegdquote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik schrok me net suf omdat Hummer Dodge een paar keer in zijn nek beet en ook best hardhandig speelt![]()
En toen las ik over dingen als herintroductie en zo, voor Hummer en Dodge wat voorbarig maar is dat voor jou geen optie of had je zoiets al geprobeerd?
Mij ook nietquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef Ynske het volgende:stortkoker is ontstopt, al 15
zakken met spul dat weg kon erdoor heen gestouwd
2 kasten, 1 bed, 1 bureau, 1 stoel en tot nu toe 7 dozenquote:Op maandag 12 april 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt veel, neem je nog wel iets mee?
14m2quote:Hoe groot is je kamer wel niet
donderdag eerste lading, volgende week nog sporten, en dan donderdags tweede ladingquote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
14 m2, dat is echt maar krap he.
Ga je dr deze week echt uit al?
Oh heerlijk he!quote:Op maandag 12 april 2010 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
donderdag eerste lading, volgende week nog sporten, en dan donderdags tweede lading
Geeft een collega dat dan? Ik zou er echt niet blij mee zijn als mensen mijn dier taart/slagroom gingen voeren als ik het niet zag. Of weten ze dat dat mag?quote:Op maandag 12 april 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik net de keuken in, staan Chico en Billy gewoon wéér taart te vreten
![]()
Gisteren uitgebreid in bad geweest, nu alweer de slagroom in de oren
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 12 april 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey, Bob komt toch hier ook es meeten?
nee, maar das een uitdaging, en gewoon jezelf oppakken en gaan zwemmen bv.quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk he!
Ken je mensen in je nieuwe woonplaats?
Ik zou er ook niet echt blij van worden nee.quote:Op maandag 12 april 2010 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft een collega dat dan? Ik zou er echt niet blij mee zijn als mensen mijn dier taart/slagroom gingen voeren als ik het niet zag. Of weten ze dat dat mag?
Daar heb je mazzel mee, als ze er niet ziek van worden. En ze kunnen idd wel wat hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ze krijgen dat altijd, ze kunnen het wel hebben hoor, ze worden nooit ergens ziek van of zo, en ze zijn verre van te dik![]()
Tis alleen wat veel achter elkaar nu, maar ach, straks weer een hele poos niks
Oh hier valt alles prima gelukkig!quote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je mazzel mee, als ze er niet ziek van worden. En ze kunnen idd wel wat hebben
Gister hebben we Bink een stukje paling en makreel gegeven van de visboer.
Dat viel niet helemaal goed
quote:Op maandag 12 april 2010 16:45 schreef DanseMacabre het volgende:
De laatste keer dat wij gingen had ik last van een nogal ontstoken teen en WJ van iets anders. Toen waren we snel weer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |