Ja precies jaquote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,het weekend is weer voorbij gevlogen.
Hoi Fjetsquote:
Ik morgen alweer.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Renesite het volgende:
Over 2 dagen alweer 'weekend'. Dus what the heck
ik loop ook stage!quote:
halloooo lnoooquote:
Het leven is zo oneerlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Renesite het volgende:
Over 2 dagen alweer 'weekend'. Dus what the heck
Wou net zeggen ja, wat jank je, je hebt tot 20 april vrij!quote:
jij ook hier!quote:
Het is hier een grote guitige bende!quote:
laatste week gek!quote:
Bezig met afstudeerstagequote:
Ik krijg donderdag mn cijfer, dan ben ik ook officieel stagiair afquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bezig met afstudeerstageWat ga jij doen
quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag mn cijfer, dan ben ik ook officieel stagiair af
We zullen je missenquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag mn cijfer, dan ben ik ook officieel stagiair af
Nou!quote:
Ik jullie ookquote:
daarom dusquote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou!
Ik weet toch al dat ik een voldoende heb
quote:
Link?quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
Die nieuwe bavaria reclamenemen ze een wereldberoemde acteur en komen ze met zo'n kut reclame waar ik ook de hoofdrol had kunnen spelen
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
Die nieuwe bavaria reclamenemen ze een wereldberoemde acteur en komen ze met zo'n kut reclame waar ik ook de hoofdrol had kunnen spelen
Ik had vorige week taart en afgelopen week ook taartquote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
ik ga m'n laatste stageweek doen
taart morgen
Bij de gemeente bij tijd en wijle 3 keer per weekquote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Dat vond ik misschien wel het tofste van stage, de taart op maandag![]()
Het tofste aan mijn stage is dat ik vrijwel alles mag roepen naar m'n collega's.quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Dat vond ik misschien wel het tofste van stage, de taart op maandag![]()
Oh ja, bij ons meestal ook hoor, maar maandag was de 'normale' dagquote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de gemeente bij tijd en wijle 3 keer per week! En daarnaast regelmatig ijsjes van de supermarkt omdat het best warm was
![]()
Ik vond het vorige weekend wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies ja
Het voelt net als zaterdagavond
Ja het is weekend hequote:
Zit hier nog steeds met een glas sinas te wachten op die stok manquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit hier nog steeds met een glas sinas te wachten op die stok man
Hij Luctort mequote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk niet dat hij langskomt.
Ik had hem best naar Delft willen brengen, maar Friesland, dat kost me een hele maand stufi manquote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je mag hier wel blijven pitten als je de laatste boot niet meer haaltquote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had hem best naar Delft willen brengen, maar Friesland, dat kost me een hele maand stufi man
quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je mag hier wel blijven pitten als je de laatste boot niet meer haalt
quote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:
De route Zeeland - Friesland komt door zowat heel Nederland, dus ik kan je wel even ophalen hoorquote:
Hoe doet ie het? Ik ben peterrrrrrrr de vries aan het kijkenquote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef Piles het volgende:
Masters of Golf, wat een baas is die Tiger af en toe ook![]()
Niet best, nog 11 holes te gaan en 4 achterquote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe doet ie het? Ik ben peterrrrrrrr de vries aan het kijken
Wie staat er 1?quote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet best, nog 11 holes te gaan en 4 achter
Maar wel een paar briljante slagen net
Oude Haagse mattie van mequote:Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Waar gaat Peter deze keer over? Ene Koos?
Ah.quote:
Ik ga zo naar bed.quote:
ok. Die heb ik hier niet op de monitor ingesteld.quote:
Ik eerst ook niet, maar Top Gear komt er op hè, dus moest welquote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok. Die heb ik hier niet op de monitor ingesteld.
Dat kijk ik altijd op Veronicaquote:Op zondag 11 april 2010 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, maar Top Gear komt er op hè, dus moest wel
Dan loop je een seizoen achterquote:Op zondag 11 april 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kijk ik altijd op Veronica
Zo kun je het ook zien jaquote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog een seizoen te gaan als het ooit stopt
Inderdaadquote:
Ik loop met alle buitenlandse series achter. Dus ik zie het probleem niet zo.quote:
Toch nog een voordeel.quote:Op zondag 11 april 2010 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog een seizoen te gaan als het ooit stopt
Neeheeeeeequote:
1 |
Nu snap ik 'em ook.quote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja nee, dan zie je het niet
[ code verwijderd ]
Zo dan.
wat..quote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja nee, dan zie je het niet
[ code verwijderd ]
Zo dan.
Die had ik al gezien netquote:Op zondag 11 april 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)uck_god_dammit_.html
quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat..
introduceer jij de kvp nu in een andere slowchat?
Ik dacht, laat ik na 3 jaar eens de grenzen gaan opzoekenquote:
nee!quote:Op zondag 11 april 2010 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik na 3 jaar eens de grenzen gaan opzoeken
quote:Op zondag 11 april 2010 23:58 schreef jna het volgende:
Kom er net achter dat m'n telefoon stopwatch al 74 uur aanstaat
Okquote:
ja dan mag hetquote:Op maandag 12 april 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIk zie dat er een spelfout in mn KVP statement zat
En 'tetters'
Dat heft elkaar wel op
quote:
quote:
quote:
Met je weekendverhalen-fetisjquote:
Ja, je zal maar niets te doen hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Met je weekendverhalen-fetisj![]()
![]()
Maar weinig boeiend, zaterdag beetje buiten aan het werk geweest, en gisteren anderhalf uur gereden om de FOK!stok op te halen
De stok lag in Middelburg, dus ik dacht ik kom Dzjenn dan wel tegen, maar toen verplaatste iemand hem snelquote:Op maandag 12 april 2010 08:49 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, je zal maar niets te doen hebben![]()
Ben je niet ff chicks gaan hosselen ofzo..?
Rofl. Fubar...quote:Op maandag 12 april 2010 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
De stok lag in Middelburg, dus ik dacht ik kom Dzjenn dan wel tegen, maar toen verplaatste iemand hem snel
Je moet het er maar voor over hebben.. 100 km rijden voor een plankjequote:
Er zijn idioten die er +500km voor gereden hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 09:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet het er maar voor over hebben.. 100 km rijden voor een plankje
Je kan hem evt. wel op de post doen. Dat is dan wel weer grappig. Ik zou er denk ik hooguit 10 km voor willen rijden. Besides. Op het moment dat je weet dat hij in plaats X ligt, moet je nog achterhalen op welke plek dat exact is. Volgens mij wordt er niet eens een straatnaam aangegeven..quote:Op maandag 12 april 2010 09:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zijn idioten die er +500km voor gereden hebben
En Dean wilde dat ik 'm ff in Friesland bracht
Klopt, maar dat is het leuke juistquote:Op maandag 12 april 2010 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je kan hem evt. wel op de post doen. Dat is dan wel weer grappig. Ik zou er denk ik hooguit 10 km voor willen rijden. Besides. Op het moment dat je weet dat hij in plaats X ligt, moet je nog achterhalen op welke plek dat exact is. Volgens mij wordt er niet eens een straatnaam aangegeven..
Is dat ding van dieplood tegenwoordig? Hij was toch gewoon van hout? Of zit er een zware ketting omheen..? Link naar topic plx?quote:Op maandag 12 april 2010 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is het leuke juistEn met Google Maps vindt je hem redelijk snel
En op de post?! Dat ding weegt een kilo of 10
Het lijkt er opquote:Op maandag 12 april 2010 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus Pilemoos.. Zijn wij de enige 2 hier?
Doe maar zoquote:Op maandag 12 april 2010 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Het lijkt er op
En ik moet eigenlijk wel aan het werk zo onderhand
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat ik op dit moment productiever ben dan jijquote:Op maandag 12 april 2010 09:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook eens nuttig maken
Die moet je ook verdienenquote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef Etcetera het volgende:
Nog steeds geen stagevergoedingZo begeleider maar even porren
quote:Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef Bootje84 het volgende:
Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat ik op dit moment productiever ben dan jij![]()
Goed bezigquote:Ik ben opzich aardig op weg met typen. Ben in een working mood..
Hoezo nog steeds niet, zit je er al lang op te wachten?quote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef Etcetera het volgende:
Nog steeds geen stagevergoedingZo begeleider maar even porren
Oh dat sla ik overquote:Op maandag 12 april 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die moet je ook verdienen
Goeiemorgen zeggen we hier btw altijd
Sinds ongeveer 1 aprilquote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Piles het volgende:
Hoezo nog steeds niet, zit je er al lang op te wachten?
Daar heb je het probleem al.quote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat sla ik overEn ik werk hard genoeg
[..]
Sinds ongeveer 1 april
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef MvdZ het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Het weekend ging veeeeeeeelste snel voorbij! Het is weer hoogtijd voor weekend.
Mja, eerst viel m'n oog op Beau Tieck, maar bij het vergroten van de foto had ik zoiets van 'mwah.. laat maar'.quote:Op maandag 12 april 2010 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
Miss Emmen verkiezingen: http://missemmen.nl/ronde2.php
Vind ze nou niet spectaculair zeg maar
Zitten een paar mooie bij, maar sommige zou ik niet eens verder inspecteren
Zaterdag was er een sloeproeiwedstrijd in Utrecht. De vriendin van mijn vader deed mee dus wij moesten natuurlijk even aanmoedigen, in het zonnetje op een terras aan de gracht met een biertje. Heel vervelend!quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
En jij dan? Je zei productief bezig te zijn momenteel.. Maar je bent het meest actief van allemaal in dit topic momenteel. Is dat jouw opvatting van 'productief bezig zijn' ?quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Je weekend weggezopen dusquote:Op maandag 12 april 2010 10:24 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Mja, eerst viel m'n oog op Beau Tieck, maar bij het vergroten van de foto had ik zoiets van 'mwah.. laat maar'.
Toen keek ik naar Lisette, en daar had ik bij het vergroten van de foto al zoiets van 'mwah, leuke meid om te zien maar...' Dus spectaculair is het inderdaad niet, geloof ik.
[..]
Zaterdag was er een sloeproeiwedstrijd in Utrecht. De vriendin van mijn vader deed mee dus wij moesten natuurlijk even aanmoedigen, in het zonnetje op een terras aan de gracht met een biertje. Heel vervelend!![]()
Daarna was er bij de finish een feesttent met een bandje erin. Was heel erg gezellig en ook hier vloeide het bier rijkelijk.
's Avonds met wat vrienden en huisgenoten bij mij thuis geborreld om vervolgens de stad in te gaan. Ik was de hele zondag brak en suf en heb echt moeten 'bijkomen'. Vandaar dat m'n weekend veel te snel ging. Ik heb gewoon m'n zondag 'weggegooid'.
Ik zei niet waarquote:Op maandag 12 april 2010 10:27 schreef MvdZ het volgende:
[..]
En jij dan? Je zei productief bezig te zijn momenteel.. Maar je bent het meest actief van allemaal in dit topic momenteel. Is dat jouw opvatting van 'productief bezig zijn' ?
Werkdag was gewoon kut, shit happensquote:
Ik vind het allemaal niksquote:Op maandag 12 april 2010 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
Miss Emmen verkiezingen: http://missemmen.nl/ronde2.php
Vind ze nou niet spectaculair zeg maar
Zitten een paar mooie bij, maar sommige zou ik niet eens verder inspecteren
Brazi-schijf is een begrip wat bij de bekenden van mij is ontstaan. Had iets met een meid uit Suriname (die uit Delft) en die noemde ik gekscherend de Suri-schijf (wat Humberto Tan altijd uitzond als hij Edwin E. moest vervangenquote:Op maandag 12 april 2010 10:50 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Werkdag was gewoon kut, shit happens![]()
Echt een onmogelijke flop gewoon! Te lekker. Dan is het de kunst om rustig te blijven en bijvoorbeeld een 'te opzichtige' bluf te maken zodat mensen je callen 'hij heeft die A toch niet'. En vervolgens leeg trekken.
En, "met de Brazi-schijf"Ik ben verder ook niet van de attracties.. Wat dat betreft ben ik gewoon een mietje
Glijbanen daarentegen!
![]()
Ik begrijp dat je met een meisje 'potentieel vriendinnetje' naar het Tikibad bent gegaan (ik vermoed dat er al wat spanning was o.i.d?) en alle gevoelens werden bevestigd.. Gefeliciteerd!!
Verliefd zijn is leuk
Die piercing vind ik echt not done. Zonde gewoon. Daarom valt die al af.quote:Op maandag 12 april 2010 10:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niksBoetiek is misschien nog wel de beste...
Oh piercing, zie ik nu pasquote:Op maandag 12 april 2010 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die piercing vind ik echt not done. Zonde gewoon. Daarom valt die al af.
Dakaya heeft wel de leukste lach vind ik. Ziet er leuk uit.
Lady heeft ook een leuk kopje. Die vind ik knap.
Lisette vind ik een beetje dom kijken(idem met Lonneke en Mayke )
Mirjanna heeft een neplach
Simone valt volgens mij onder het kopje 25+ ofzo
Ja, als sbs6 het gaat doen krijg je waarschijnlijk ook alleen volk wat elke vrije dag naar 'de camping' gaatquote:Op maandag 12 april 2010 11:02 schreef jna het volgende:
Hoewel er met dit soort verkiezingen altijd een bepaald type vrouwen meedoenat5 had een keer een Miss Amsterdam verkiezing waardoor je dacht dat er alleen lelijke vrouwen in Amsterdam wonen
Of naar het tikibad..quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, als sbs6 het gaat doen krijg je waarschijnlijk ook alleen volk wat elke vrije dag naar 'de camping' gaat
Het tikibad is vet ouwe!quote:
Haha gebanned! Ach ja... Een relatie dat via Fok is ontstaan.. Het kan blijkbaar. Wel gaaf!quote:Op maandag 12 april 2010 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Brazi-schijf is een begrip wat bij de bekenden van mij is ontstaan. Had iets met een meid uit Suriname (die uit Delft) en die noemde ik gekscherend de Suri-schijf (wat Humberto Tan altijd uitzond als hij Edwin E. moest vervangen)
Nu is het dus een Brazi-schijf, daar zij uit Brazilië komt. We kenden elkaar al even. Dit was onze 6e date geloof ik. Paar keer uit eten geweest en dvd'tjes gekeken. Ze zat ook op FoK maar heeft een permban. Geloof dat ze niet zo lief was voor een mod/admin
Heb haar eigenlijk ook via FoK leren kennen. In een impulsieve bui.. Ach
M'n ex zit ook in dit topic dus alles is mogelijkquote:Op maandag 12 april 2010 11:05 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Haha gebanned! Ach ja... Een relatie dat via Fok is ontstaan.. Het kan blijkbaar. Wel gaaf!
Even iets heel anders: vandaag was het plan om wat op papier te krijgen voor m'n eindrapport. Nog geen letter in het document getypt... Dat ga ik nu eventjes doen!
QFTquote:
Ik ben er volgens mij in 2007 nog geweest met studievereniging, maar dat was alleen tikibadquote:Op maandag 12 april 2010 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Daar ben ik echt al lang niet geweestsowieso duinrell
Gingen ze toen ook alle krachten en hoeken berekenen van de glijbanen?quote:Op maandag 12 april 2010 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben er volgens mij in 2007 nog geweest met studievereniging, maar dat was alleen tikibad
quote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Gingen ze toen ook alle krachten en hoeken berekenen van de glijbanen?
Uuuh dude, ik doe geen natuurkunde ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Gingen ze toen ook alle krachten en hoeken berekenen van de glijbanen?
Jij zou eerder het chloorgehalte enzo onderzoeken toch?quote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh dude, ik doe geen natuurkunde ofzo?
Ik zeg toch ook "ze"quote:Op maandag 12 april 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh dude, ik doe geen natuurkunde ofzo?
Uuuh, duh?quote:Op maandag 12 april 2010 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "ze"of heb je alleen mensen van jouw studie in je vereniging zitten?
Juh, of de hoeveelheid bacteriën in het waterquote:Op maandag 12 april 2010 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij zou eerder het chloorgehalte enzo onderzoeken toch?
Zaterdag en zondag in Amsterdam doorgebracht en op m'n neefje en nichtjes gepast.quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
Maar goed. Jan, wat heb jij dit weekend uitgespookt?
Dan heb ik het beter gedaan in het tikibadquote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef jna het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag in Amsterdam doorgebracht en op m'n neefje en nichtjes gepast.
Tering, misschien moet k nog ff m'n bed in duikenquote:Op maandag 12 april 2010 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, duh?Het is een studievereniging, geen studentenvereniging
Ja doen!quote:Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef jna het volgende:
[..]
Tering, misschien moet k nog ff m'n bed in duiken
De hamvraag (halal) is natuurlijk; sprak de dader de zin in het Nederlands? Dan had hij daar natuurlijk niet hoeven te zitten...quote:Dode bij steekpartij op school Goor
GOOR - Een Irakese asielzoeker (46) is maandagmorgen omgekomen bij een steekpartij op een school in het Twentse Goor. Een 23-jarige Somaliër stak zijn medeleerling neer tijdens een inburgeringscursus.
Het drama vond plaats op ROC De Reggehof gelegen aan De Höfte. Het een locatie waar veelal cursussen aan volwassenen worden gegeven.
De steekpartij speelde zich af tijdens een inburgeringscursus. Volgens ooggetuigen riep de dader: 'Je hebt mijn familie vermoord', om vervolgens op het slachtoffer in te steken.
Heuj!quote:
Wel ice age 3 gezien. 2 keer zelfsquote:Op maandag 12 april 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan heb ik het beter gedaan in het tikibad
Heb LOTR marathon gehouden, was echt mega vet maar wel echt langquote:
Als je het over de duivel hebt..quote:
Siquote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef PieterBas het volgende:
hehe, heb je dan eindelijk iets met die brazi-schijf
* PieterBas wist meteen wat je bedoelde met de "brazi-schijf"
Er staan er hier volgens mij nog een paar in U$. Maar het zou ook kunnen dat die weggehaald zijn.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb LOTR marathon gehouden, was echt mega vet maar wel echt langEn gister tijdens basketbalwedstrijd mn enkelband ingescheurd/zwaar verrekt waardoor ik de komende week(en) op krukken moet lopen
You lucky basterdquote:Op maandag 12 april 2010 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb LOTR marathon gehouden, was echt mega vet maar wel echt langEn gister tijdens basketbalwedstrijd mn enkelband ingescheurd/zwaar verrekt waardoor ik de komende week(en) op krukken moet lopen
Bootjequote:
Linkjes willen we bootjequote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt..
[..]
Si
[..]
Er staan er hier volgens mij nog een paar in U$. Maar het zou ook kunnen dat die weggehaald zijn.
Dien!quote:
quote:
quote:
Geloof ik graag. Die krijg ik ook nooit van jouquote:
Reks!quote:
Ohja, hierquote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geloof ik graag. Die krijg ik ook nooit van jou
Ik ben dan ook met niemand aan het datenquote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geloof ik graag. Die krijg ik ook nooit van jou
Good point.. Maar ik zal eerst ff overleggen met haar of ze dat wel zo tof vindt..quote:Op maandag 12 april 2010 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben dan ook met niemand aan het daten
In dit topic? Via mij..quote:Op maandag 12 april 2010 11:37 schreef jna het volgende:
Hoe komt l.no hier eigenlijk? Via jou toen bootje?
Via mij dusquote:
Wat, in dit topic?quote:
quote:
Begint dr naam met een D?quote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar goed JNA, heb je je Sherlock-hoed al op? Ben je al aan het zoeken..? Lastig zal het denk ik niet zijn...
quote:
* PieterBas kwam geloof ook met de opmerking "Brazi-schijf" in navolging op de "Suri-schijf"?quote:
En, wat vind je ervan?quote:Op maandag 12 april 2010 11:54 schreef jna het volgende:
Erg moeilijk was het niet nee, zelfs met de
mobiele Hyves lukte het
Val zelf (in eerste instantie) niet echt op donkere vrouwen maar ze ziet er leuk uitquote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan?
Er is nog geen hyvesapplicatie geschreven voor de HD2
Nou, ik ook niet. Maar ik kom elke keer op buitenlandse vrouwen uit..quote:Op maandag 12 april 2010 11:59 schreef jna het volgende:
[..]
Val zelf (in eerste instantie) niet echt op donkere vrouwen maar ze ziet er leuk uit
En Somaliërs?quote:Op maandag 12 april 2010 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet. Maar ik kom elke keer op buitenlandse vrouwen uit..
Al blijf ik met mn handen van de Mocro's en Turken. Die blief ik niet.
überhaupt moet ik geen moslims hebben. in mijn optiek lopen die nog een paar honderd jaar achter op de "moderne" wereld.quote:
En als ze nou atheïst zijn maar wel Turk of Marokkaan?quote:Op maandag 12 april 2010 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
überhaupt moet ik geen moslims hebben. in mijn optiek lopen die nog een paar honderd jaar achter op de "moderne" wereld.
Dan hebben ze een snorquote:Op maandag 12 april 2010 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En als ze nou atheïst zijn maar wel Turk of Marokkaan?
quote:
Gisteren in het bubbelbad zaten er nog een stuk of 4 van die meiden. Leeftijd rond de 13 jaar. Ze waren niet onaardig ofzo, maar stuk voor stuk een snor en een enkeling een unabrowquote:
Mwah, de enkeling die wel batsbaar is, doe ik dan maar niet uit principequote:
Ze komt uit den haag, dat zijn al pluspuntenquote:Op maandag 12 april 2010 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gisteren in het bubbelbad zaten er nog een stuk of 4 van die meiden. Leeftijd rond de 13 jaar. Ze waren niet onaardig ofzo, maar stuk voor stuk een snor en een enkeling een unabrow
Maar goed. Ben al lang blij dat JNA haar goedgekeurd heeft
Beetje zoals de dochter van Madonna dus?quote:Op maandag 12 april 2010 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gisteren in het bubbelbad zaten er nog een stuk of 4 van die meiden. Leeftijd rond de 13 jaar. Ze waren niet onaardig ofzo, maar stuk voor stuk een snor en een enkeling een unabrow
Maar goed. Ben al lang blij dat JNA haar goedgekeurd heeft
Tja, waar je betaald moet parkerenquote:Op maandag 12 april 2010 12:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ze komt uit den haag, dat zijn al pluspunten
Dat is dan zeker wel die 52 euro waardquote:Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, waar je betaald moet parkeren
Gisteren ook weer illegaal 15 minuten geparkeerd. Scheet bagger maar ja.. Dan lig je daar met haar in je armen.. Is het ook niet echt romantisch om dan gelijk weg te gaan...
Daarom joh. Vind het nu wel bestquote:Op maandag 12 april 2010 12:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is dan zeker wel die 52 euro waard
Klein beetje NSFWquote:Hey there i just seen your pic online..looks good
i would love to chat with you!! check out my profile and email me at sammy.rouillier29@hotmail.com tell me what you think
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef Bootje84 het volgende:
Blijft leuk, die hoax mailtjes van lekkere chicks...
[..]
Klein beetje NSFWDie ga ik ook toevoegen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ah joh maakt niet uit. Jij bent toch van de bacteriën ?quote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
Kom ik net bij de koelkast (fapfap), ligt er een hele plas water voorBlijkbaar is de stekker half uit het stopcontact gegaan, want toen ik die aandrukte sprong hij weer aan
Wel hele vriesvak ontdooit, en koelkast was 14 graden, maar volgens mij stonden er weinig (echt) bederfelijke dingen in
Ja, maar niet zo van de schimmelsquote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ah joh maakt niet uit. Jij bent toch van de bacteriën ?
Daar kom je dan vandaag of morgen wel achterquote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
Kom ik net bij de koelkast (fapfap), ligt er een hele plas water voorBlijkbaar is de stekker half uit het stopcontact gegaan, want toen ik die aandrukte sprong hij weer aan
Wel hele vriesvak ontdooit, en koelkast was 14 graden, maar volgens mij stonden er weinig (echt) bederfelijke dingen in
quote:Op maandag 12 april 2010 13:03 schreef jna het volgende:
NOS journaalberichten ze eerst over een treinramp in noord Italië. Schakelen ze terug naar de presentator, staat er als plaatje de omhoog gebogen rails bij kamp westerbork.
Ja precies jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar kom je dan vandaag of morgen wel achter
quote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien hebben ze een bepaalde doelgroep
Of heb je zin in dat kliekje macaroni, doe je deur open en springt het je al tegemoetquote:Op maandag 12 april 2010 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies jaZal je net zien, heb ik donderdag mn stage afronding, ben ik ziek
Ik moet me schamen, maar waar staat MOTD voor?quote:Op maandag 12 april 2010 13:37 schreef jna het volgende:
Leuk als je telefoon gaat dat je dan meteen MOTD in je hoofd hebt hebt zitten de rest van de dag
Heul niet. Niemand heeft dezequote:Op maandag 12 april 2010 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Andere ringtone pakken
Ik ga zo eens een uurtje fietsen... stukje reggeaskapunk op de iPod, zonnebril op en cruisen maar
Oh goddank ik ben niet de enigequote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik moet me schamen, maar waar staat MOTD voor?
Match Of The Day.quote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zoquote:
Match of the dayquote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef jna het volgende:
Het mooiste aan MOTD vind ik nog dat het muziekje totaal niet meer past bij het supermoderne 3D intro filmpje
Ik ben geen roker, kan er niks over zeggen, maar lijkt me dat je dat wel even een uurtje kan laten toch?quote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef jna het volgende:
Is het normaal om in een stille tocht bij kamp Westerbork even lekker een peukie te gaan roken?
Dat lijkt mij ook jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben geen roker, kan er niks over zeggen, maar lijkt me dat je dat wel even een uurtje kan laten toch?
Alleen bootje?quote:
Maarja, de gemiddelde roker denkt daar heel anders overquote:
Sta al lang in dat topicquote:
Fuck yeah!quote:
Niet overdrijven casanovaquote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fuck yeah!
* Bootje84 vuist op hart slaat
quote:
kwaliteitstopic in spéquote:
Ik heb deel 2 gemaaktquote:
Ik wou bijna IBTL plaatsenquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
Vertel hier ikbennieuwopfok hoe het is om...
Ik ben in een goeie bui vandaagquote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef jna het volgende:
Het had z'n hoogtepunt eigenlijk wel gehad hoor bootje
quote:
Bijna?quote:
* meldt!quote:
Dat klopt!quote:
Topickillerquote:
Ik Broodje Bakpao. Maar als er wat nieuws komt zal ik die wel nemen. Ik loop beetje achterquote:
Tussen jouw post en die van mij zat langer dan tussen die van mij en die van Jan hoorquote:
Toen ik het postte, stonden er ineens 3 berichtjes. Beetje jammer idd..quote:Op maandag 12 april 2010 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tussen jouw post en die van mij zat langer dan tussen die van mij en die van Jan hoor
Ik moet nog een goede vinden. Heb nu de standaard HTC tune, maar ik wil iets pakkends.. Iets leuks..quote:Op maandag 12 april 2010 14:47 schreef Etcetera het volgende:
SMS deuntje is gewoon iets standaards van m'n Hero. Kwam er laatst wel achter dat ik het blijkbaar wel iets anders kan instellen, maar ben ik te lui voor
Gedeponeerdquote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem sowieso altijd op tril staanMensen met hun geluid aan in openbare ruimtes mogen echt door een bushokje getyfd worden
Of is het getyft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |