Ja precies jaquote:Op zondag 11 april 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,het weekend is weer voorbij gevlogen.
Hoi Fjetsquote:
Ik morgen alweer.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Renesite het volgende:
Over 2 dagen alweer 'weekend'. Dus what the heck
ik loop ook stage!quote:
halloooo lnoooquote:
Het leven is zo oneerlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Renesite het volgende:
Over 2 dagen alweer 'weekend'. Dus what the heck
Wou net zeggen ja, wat jank je, je hebt tot 20 april vrij!quote:
jij ook hier!quote:
Het is hier een grote guitige bende!quote:
laatste week gek!quote:
Bezig met afstudeerstagequote:
Ik krijg donderdag mn cijfer, dan ben ik ook officieel stagiair afquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bezig met afstudeerstageWat ga jij doen
quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag mn cijfer, dan ben ik ook officieel stagiair af
We zullen je missenquote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag mn cijfer, dan ben ik ook officieel stagiair af
Nou!quote:
Ik jullie ookquote:
daarom dusquote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou!
Ik weet toch al dat ik een voldoende heb
quote:
Link?quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
Die nieuwe bavaria reclamenemen ze een wereldberoemde acteur en komen ze met zo'n kut reclame waar ik ook de hoofdrol had kunnen spelen
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef jna het volgende:
Die nieuwe bavaria reclamenemen ze een wereldberoemde acteur en komen ze met zo'n kut reclame waar ik ook de hoofdrol had kunnen spelen
Ik had vorige week taart en afgelopen week ook taartquote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
ik ga m'n laatste stageweek doen
taart morgen
Bij de gemeente bij tijd en wijle 3 keer per weekquote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Dat vond ik misschien wel het tofste van stage, de taart op maandag![]()
Het tofste aan mijn stage is dat ik vrijwel alles mag roepen naar m'n collega's.quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Dat vond ik misschien wel het tofste van stage, de taart op maandag![]()
Oh ja, bij ons meestal ook hoor, maar maandag was de 'normale' dagquote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de gemeente bij tijd en wijle 3 keer per week! En daarnaast regelmatig ijsjes van de supermarkt omdat het best warm was
![]()
Ik vond het vorige weekend wel lekker eigenlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies ja
Het voelt net als zaterdagavond
Ja het is weekend hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |