quote:
Ja, hij was furieus toen! Sloeg zelfs een deur kapot (al was dat volgens mij opgezet)quote:Op woensdag 14 april 2010 09:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Brock's commentaar gehoord voor Lesnar-Mir 2? Geen goed woord over voor de ref!
Deuren hebben het bij UFC/TUF wel vaker te verduren... Ook dit seizoen gaan er weer een paar vervangen worden!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, hij was furieus toen! Sloeg zelfs een deur kapot (al was dat volgens mij opgezet)
Truequote:Op woensdag 14 april 2010 09:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Deuren hebben het bij UFC/TUF wel vaker te verduren... Ook dit seizoen gaan er weer een paar vervangen worden!
Nou die deuren hebben ook een kwaliteit van lik me vestje. Lijkt wel van karton. Misschien hebben ze dat met opzet gedaan, want het ziet er altijd wel gaaf uit. Ook zo'n rampage die even een deurtje helemaal aan gort slaat en trapt.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Deuren hebben het bij UFC/TUF wel vaker te verduren... Ook dit seizoen gaan er weer een paar vervangen worden!
Vind die van Tito mooierquote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Nou die deuren hebben ook een kwaliteit van lik me vestje. Lijkt wel van karton. Misschien hebben ze dat met opzet gedaan, want het ziet er altijd wel gaaf uit. Ook zo'n rampage die even een deurtje helemaal aan gort slaat en trapt.
Denk dat ie eerder Jenna verbouwd heeft, maar goed die is wel wat gewend natuurlijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito zal zijn huis ook wel aan gort verbouwt hebben na dat heel gedoe om UFC 115..?
Dat is ook waar jaquote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Nou die deuren hebben ook een kwaliteit van lik me vestje. Lijkt wel van karton. Misschien hebben ze dat met opzet gedaan, want het ziet er altijd wel gaaf uit. Ook zo'n rampage die even een deurtje helemaal aan gort slaat en trapt.
Ligt eraan wat voor deuren je hebt, heb eens een verbouwing gehad en daar ook staan slopen en daar sloeg je er ook zo doorheen..quote:Op woensdag 14 april 2010 11:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is ook waar ja![]()
Als ik hier op mijn deuren zou gaan slaan dan zou ik m'n handen breken
Jenna is precies het tegenovergestelde van Tito met haar crack figuur.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat ie eerder Jenna verbouwd heeft, maar goed die is wel wat gewend natuurlijk!
Ach als je de tattoo's wegdenkt dan vind ik het nog wel wat hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jenna is precies het tegenovergestelde van Tito met haar crack figuur.
Laten we hopen dat Tito niet hetzelfde ondergaat...Tito on crack
En Mart Smeets voor de nabeschouwing!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Want we willen allemaal UFC met Evert ten Napel als commentator...
Die maincard is echt om je vingers bij af te likken!quote:Main Card
* Middleweight Championship bout: Jake Shields (c) vs. Dan Henderson
* Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi (c) vs. Muhammed Lawal
* Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez (c) vs. Shinya Aoki
Preliminary Card
* Middleweight bout: Jason Miller vs. Tim Stout
* Light Heavyweight bout: Chris Hawk vs. Ovince St. Preux
* Welterweight bout: Dustin West vs. Andrew Uhrich
* Light Heavyweight bout: Josh Schockman vs. Cale Yarbrough
* Middleweight bout: Zach Underwood vs. Hunter Worsham
* Flyweight bout: Dustin Ortiz vs. Justin Pennington
* Featherweight bout: Cody Floyd vs. Thomas Campbell
Dan krijg je dit Carwin van Brock Lesnar weet te winnen:quote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Want we willen allemaal UFC met Evert ten Napel als commentator...
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dan krijg je dit Carwin van Brock Lesnar weet te winnen:
Goeie genade! Die dekselse Carwin, dat is een baasje hoor! Deze ontknoping had niemand kunnen verzinnen! Dit komt aan als een mokerslag bij Lesnar! Eerlijk is eerlijk, wat een klasbak! Dat scheelde maar een haartje hoor! Hoe is het mogelijk! De octagon ontploft! En het zal nog lang onrustig blijven hier in Las Vegas, Nevada!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |