enkele seconden nog welquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Tazmaniac het volgende:
pfff totaal niet met je eens
Palhares had KUNNEN loslaten toen hij de tap voelde
en MOETEN loslaten toe de ref de fight stopte, zelf stoen ging hij nog enkele seconden door!!
Kijk nog maar eens terug, hij is niet voor niks geschorst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
enkele seconden nog wel
Volgens mij liet hij gewoon los toen de ref het stopte
Gast heb je dat wel goed gezien Palhares houdt die leg lock nog 1 a 2 seconden vast nadat de ref het gevecht stopt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat heeft Palhares gedaan? Als het al iemand zijn fout was dat die knie stuk ging dan was het de fout van de ref die te laat ingreep.
Bij BJJ is het ook verboden dit soort grappen uit te halen behalve in hogere band poules.quote:Middleweight Rousimar Palhares, who defeated Tomasz Drwal via heel-hook, was suspended 90 days for failing to release the hold. The dangerous lock, which can quickly cause serious damage to the knee of a competitor, is often banned in lower-level competitions. Palhares latched on to Drwal and cranked hard even as the Polish slugger tapped repeatedly. Palhares had to be pried off of his foe by referee Kevin Mulhall before finally releasing the hold.
Second on the tieten part!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Niets mis met die tieten!
Verder vind ik UFC 115 maar een kutcard hebben.
Doet me beetje denken aan wat Brock Lesnar zei over eerste gevecht met Mir. Toen zat ie ook in een flinke greep en werd er alleen laat ingegrepen door de scheids, die ging pas er tussen na de 2e keer echt aftikken van Brock.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Blackviper het volgende:
Inderdaad niet voor niet. Kijk hier maar.
[..]
Bij BJJ is het ook verboden dit soort grappen uit te halen behalve in hogere band poules.
quote:The full list of suspensions included:
Frank Mir: Suspended 30 days for precautionary reasons
Mark Bocek: Suspended 30 days for scalp laceration
Rory Markham: Suspended 30 days for facial laceration
Rousimar Palhares: Suspended 90 days for not releasing submission
Tomasz Drwal: Suspended indefinitely pending X-ray of left knee and ankle
Jared Hamman: Suspended indefinitely pending X-rays of right foot; also suspended minimum of 60 days due to lacerations on right foot
Matthew Riddle: Suspended indefinitely pending CT scan
quote:Florian tweeted:
"Being admitted to the hospital. Not good. Minor surgery & IV antibiotics on the way. Damn!!"
quote:"I was speechless when they told me I was going to be on the cover [of UFC Undisputed 2010]. I wasn't even sure if I was ever going to be able to fight again. I was 240-pounds lying there, and now I'm back to 280-pounds and back in the gym kicking ass. I can't wait to get back into the Octagon. I've put myself in this category as this confrontational person who creates controversy, but for people to grasp what was happening and to be like, 'Holy s---, I might never be able to see this guy fight again!' That saddened them more than anything probably. I'm sure some of them said, 'I hope that son of a b---- dies.' I don't know. I'm sure there are people out there like that, but that's just the way it is. I'm glad THQ decided to have me and the UFC has really backed me through this whole thing, so it's been great."
- UFC Heavyweight Champion of the world, Brock Lesnar, via ESPN.COM
Whoo looking bad..quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kenny Florian zien we ook even niet:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:What do u guys think about my outfit? If u guys thought I looked tough before, what about now? Hahaha.
Twee posts eerderquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:20 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Nog ergens gevonden wat er gebeurt was?
Of gewoon ontsteking?
Vind dat er nog wel regelmatig iets langer wordt vastgehouden nadat een scheids ertussen komt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:43 schreef Paxlie het volgende:
net nog eens naar Palhares gekeken. De ref moet idd 1 seconden scheuren aan zijn arm. Daarvoor was die knie echter allang kapot. Snap de schorsing dus, maar het is ook fout dat de ref er relatief laat bij is.
Hij tapte ook echt vaaaaaak en snel.. Vraag me allen af wat zo een schorsing zin heeft van 30 tot 90 dagen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:43 schreef Paxlie het volgende:
net nog eens naar Palhares gekeken. De ref moet idd 1 seconden scheuren aan zijn arm. Daarvoor was die knie echter allang kapot. Snap de schorsing dus, maar het is ook fout dat de ref er relatief laat bij is.
Dat was ook het excuus van Palhares (enigzins terecht ook), je wordt continue verteld dat je moet doorvechten tot de ref je stopt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vind dat er nog wel regelmatig iets langer wordt vastgehouden nadat een scheids ertussen komt.
Een gevecht of 2 kan natuurlijk niet, dan zouden ze hem moeten booken en dan schorsen! Kijk in voetbal zijn er gewoon 34 wedstrijden per seizoen en dan kan je er gewoon een paar geschorst worden... Denk dat die 90 dagen ook zijn dat ie helemaal geen geld/ondersteuning krijgt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Hij tapte ook echt vaaaaaak en snel.. Vraag me allen af wat zo een schorsing zin heeft van 30 tot 90 dagen..
Aangezien ze toch niet meer dan 3 gevechten per jaar hebben.
Je moet die gast (niet specifiek Palhares maar gewoon een overtreder) gewoon een gevecht of 2 of 3 schorsen.. Hangt af van wat er gebeurt is natuurlijk.
Mja dat wil ik dus ook wel weten.. want wat heeft het voor zin iemand 90 dagen te schorsen als hij gewoon traint en doet.. Binnen 90 dagen hebben ze toch niet vaak een gevecht.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Een gevecht of 2 kan natuurlijk niet, dan zouden ze hem moeten booken en dan schorsen! Kijk in voetbal zijn er gewoon 34 wedstrijden per seizoen en dan kan je er gewoon een paar geschorst worden... Denk dat die 90 dagen ook zijn dat ie helemaal geen geld/ondersteuning krijgt?
heb 'n mail gestuurd met hoe en wat... Dus als ik iets hoor dan laat ik 't weten.quote:Op woensdag 14 april 2010 07:26 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Mja dat wil ik dus ook wel weten.. want wat heeft het voor zin iemand 90 dagen te schorsen als hij gewoon traint en doet.. Binnen 90 dagen hebben ze toch niet vaak een gevecht.
Tja, alleen het rare vond ik toen dat het niet op tappen leek. Hij gaf meer een soort van harde slagen op Mir z'n ass. Ik twijfelde toen eerst ook of hij nou tapte of d.m.v. een klap zichzelf wat meer ruimte wilde geven. (Maar heel even hoor, daarna was 't snel duidelijk dat hij tapte)quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Doet me beetje denken aan wat Brock Lesnar zei over eerste gevecht met Mir. Toen zat ie ook in een flinke greep en werd er alleen laat ingegrepen door de scheids, die ging pas er tussen na de 2e keer echt aftikken van Brock.
Brock's commentaar gehoord voor Lesnar-Mir 2? Geen goed woord over voor de ref!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja, alleen het rare vond ik toen dat het niet op tappen leek. Hij gaf meer een soort van harde slagen op Mir z'n ass. Ik twijfelde toen eerst ook of hij nou tapte of d.m.v. een klap zichzelf wat meer ruimte wilde geven. (Maar heel even hoor, daarna was 't snel duidelijk dat hij tapte)
Wie was de ref? Oja, toevallig was het Steve Mazzagatiquote:Op woensdag 14 april 2010 09:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Brock's commentaar gehoord voor Lesnar-Mir 2? Geen goed woord over voor de ref!
Kloptquote:Op woensdag 14 april 2010 09:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wie was de ref? Oja, toevallig was het Steve Mazzagati
quote:
Ja, hij was furieus toen! Sloeg zelfs een deur kapot (al was dat volgens mij opgezet)quote:Op woensdag 14 april 2010 09:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Brock's commentaar gehoord voor Lesnar-Mir 2? Geen goed woord over voor de ref!
Deuren hebben het bij UFC/TUF wel vaker te verduren... Ook dit seizoen gaan er weer een paar vervangen worden!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, hij was furieus toen! Sloeg zelfs een deur kapot (al was dat volgens mij opgezet)
Truequote:Op woensdag 14 april 2010 09:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Deuren hebben het bij UFC/TUF wel vaker te verduren... Ook dit seizoen gaan er weer een paar vervangen worden!
Nou die deuren hebben ook een kwaliteit van lik me vestje. Lijkt wel van karton. Misschien hebben ze dat met opzet gedaan, want het ziet er altijd wel gaaf uit. Ook zo'n rampage die even een deurtje helemaal aan gort slaat en trapt.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Deuren hebben het bij UFC/TUF wel vaker te verduren... Ook dit seizoen gaan er weer een paar vervangen worden!
Vind die van Tito mooierquote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Nou die deuren hebben ook een kwaliteit van lik me vestje. Lijkt wel van karton. Misschien hebben ze dat met opzet gedaan, want het ziet er altijd wel gaaf uit. Ook zo'n rampage die even een deurtje helemaal aan gort slaat en trapt.
Denk dat ie eerder Jenna verbouwd heeft, maar goed die is wel wat gewend natuurlijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Tito zal zijn huis ook wel aan gort verbouwt hebben na dat heel gedoe om UFC 115..?
Dat is ook waar jaquote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Nou die deuren hebben ook een kwaliteit van lik me vestje. Lijkt wel van karton. Misschien hebben ze dat met opzet gedaan, want het ziet er altijd wel gaaf uit. Ook zo'n rampage die even een deurtje helemaal aan gort slaat en trapt.
Ligt eraan wat voor deuren je hebt, heb eens een verbouwing gehad en daar ook staan slopen en daar sloeg je er ook zo doorheen..quote:Op woensdag 14 april 2010 11:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is ook waar ja![]()
Als ik hier op mijn deuren zou gaan slaan dan zou ik m'n handen breken
Jenna is precies het tegenovergestelde van Tito met haar crack figuur.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat ie eerder Jenna verbouwd heeft, maar goed die is wel wat gewend natuurlijk!
Ach als je de tattoo's wegdenkt dan vind ik het nog wel wat hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 11:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Jenna is precies het tegenovergestelde van Tito met haar crack figuur.
Laten we hopen dat Tito niet hetzelfde ondergaat...Tito on crack
En Mart Smeets voor de nabeschouwing!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Want we willen allemaal UFC met Evert ten Napel als commentator...
Die maincard is echt om je vingers bij af te likken!quote:Main Card
* Middleweight Championship bout: Jake Shields (c) vs. Dan Henderson
* Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi (c) vs. Muhammed Lawal
* Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez (c) vs. Shinya Aoki
Preliminary Card
* Middleweight bout: Jason Miller vs. Tim Stout
* Light Heavyweight bout: Chris Hawk vs. Ovince St. Preux
* Welterweight bout: Dustin West vs. Andrew Uhrich
* Light Heavyweight bout: Josh Schockman vs. Cale Yarbrough
* Middleweight bout: Zach Underwood vs. Hunter Worsham
* Flyweight bout: Dustin Ortiz vs. Justin Pennington
* Featherweight bout: Cody Floyd vs. Thomas Campbell
Dan krijg je dit Carwin van Brock Lesnar weet te winnen:quote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Want we willen allemaal UFC met Evert ten Napel als commentator...
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dan krijg je dit Carwin van Brock Lesnar weet te winnen:
Goeie genade! Die dekselse Carwin, dat is een baasje hoor! Deze ontknoping had niemand kunnen verzinnen! Dit komt aan als een mokerslag bij Lesnar! Eerlijk is eerlijk, wat een klasbak! Dat scheelde maar een haartje hoor! Hoe is het mogelijk! De octagon ontploft! En het zal nog lang onrustig blijven hier in Las Vegas, Nevada!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |