quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nom nom nommm. Dat ziet er goed uit Zelihaquote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
Kijk wat ik heb gemaakt. Het is niet helemaal gelukt, maar toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gelukt? Ik vind het er echt mooi uitzien.quote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Ik typte 'Turken zijn' in bij Google en ik kreeg dit.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet té perfectionistisch zijn, het gaat om de smaakquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Het had er zo uit moeten zien.
http://www.alacuisine.org/.m/photos/uncategorized/terrine_1.jpg
Graagquote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jul en Sinan, kom maar eten. Ik heb nog een bakje over.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging mij puur om het uiterlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet té perfectionistisch zijn, het gaat om de smaak.
Dat vind ik een erg oppervlakkige opmerking van je, Zeliha, heb je nooit geleerd dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk?quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ging mij puur om het uiterlijk.
Ja, dat klopt. Ik moet me schamen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg oppervlakkige opmerking van je, Zeliha, heb je nooit geleerd dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk?
"Nederland islamiseert, Nederland is vol, Nederland is ziek, Nederland is geen democratie"quote:
Gelukkig weet ik jouw pudding wel te waarderen. Alhoewel, ik weet natuurlijk niet of ze lekker zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik moet me schamen.
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijntquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijnt
Kroegjool is dat de winnende vereniging de rest van de verenigingen over de vloer krijgt en de drankrekening betaaldAls Njord had gewonnen was het bij Minerva geweest, omdat het bij hun groter enzo is
Nee, het is gewoon Nederlandse oploskoffie.quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit er ook van die dikke smurrie in die Turken zo graag in hun koffie hebben?
Lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon Nederlandse oploskoffie.
Winnen en alles betalen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijnt
Kroegjool is dat de winnende vereniging de rest van de verenigingen over de vloer krijgt en de drankrekening betaaldAls Njord had gewonnen was het bij Minerva geweest, omdat het bij hun groter enzo is
Niet iedereen doet zoals jij alles voor gratis drank.quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Winnen en alles betalen.![]()
Waarom gaan ze niet naar de kroegjool dan, gratis drank?
...quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, het superieure Nederlandse voedsel dient niet gemengd te worden met Turkse gerechten.
Beetje rellen aan het ontketenen Julis?quote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Zeliha, weet je wat Wik gister zei? Dit:
[..]
...
Het was waarschijnlijk mooier geweest in het Armeens.quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ik begin dit lied steeds leuker te vinden.
Relturkquote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Zeliha, weet je wat Wik gister zei? Dit:
[..]
...
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet danquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
"Turken zijn heel trotse, nationalistische mensen die buitengewoon agressief zijn en snel kwaad worden. Bovendien zijn Turken heel emotioneel en heel geil."
Wondere wereld van internet.
Jajajajajajajaja ik faalquote:
Ja kloptquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Winnen en alles betalen.![]()
Waarom gaan ze niet naar de kroegjool dan, gratis drank?
Moet je ook niet op dat soort dingen gaan googlen, hèquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
"Turken zijn heel trotse, nationalistische mensen die buitengewoon agressief zijn en snel kwaad worden. Bovendien zijn Turken heel emotioneel en heel geil."
Wondere wereld van internet.
Moet ik nu boos worden?quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef msnk het volgende:
Agressie emotie test;
Hey IHVK, die Armeense Genocide hè. Dat ging echt te fuuurrrr gewoon.
Ja, maar alleen omdat je denkt dat ik daar boos om wordt.quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik niet. Voel je geen woede of agitatie
Heb je een piercing in je heup?quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb net bijna m'n piercing uit m'n heup getrokken.
Heel diep vanbinnen is IHVK waarschijnlijk zelfs een doodnormale jongeman.quote:
Welke genocide?quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef msnk het volgende:
Agressie emotie test;
Hey IHVK, die Armeense Genocide hè. Dat ging echt te fuuurrrr gewoon.
En niet alleen die test.quote:Op zondag 11 april 2010 20:27 schreef IHVK het volgende:
Ja, maar alleen omdat je denkt dat ik daar boos om wordt.![]()
Ik faal wel voor deze test.
Het meest veelzijdige stukje vlees?quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef msnk het volgende:
[..]
En niet alleen die test.
Oké sorry
Hey IHVK, kip?
Youtbequote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef msnk het volgende:
Nee maar, dit is toch een realistische beeld van de gemiddelde Turk hoor. Snel agressief, geagiteerd en emotioneel
Als voorbeeld, de reacties in het volgende filmpje:
verwachte reacties: Youtube
Of Kaas.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef msnk het volgende:
[..]
En niet alleen die test.
Oké sorry
Hey IHVK, kip?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Sorry m'n beste Turken, maar dit verslaat jullie gerechten natuurlijk anytime:
[ afbeelding ]
Ben ik het niet mee eens, GS en FOK! zijn je reinste relsites. Youtube is dat allerminst, bepaalde onderwerpen daargelaten. Maar met dergelijke filmpjes lok je wel de onderliggende en echte emoties van de Turken uitquote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Youtbeis natuurlijk een terechte reactie.
Dat is hetzelfde als de reacties op Geenstijl of op de Fok!FP als graadmeter nemen voor Nederland.
Ik kan moeilijk rellende Turken van de straat afplukken, ze een account laten maken op FOK! en ze laten posten of wel? Oh wacht, dan baseer ik mijn mening weer op relsite FOK! natuurlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Je mening op relreacties en ruziezoekende opmerkingen op youtube baseren is geen goed idee, beste msnk.
Echt kinky en niet haram.quote:Op zondag 11 april 2010 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je een piercing in je heup?![]()
Zoooooooooooooooooooooooooooooooo, jij bent me er eentje hoor
Je hebt gelijk: Turkenquote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, GS en FOK! zijn je reinste relsites. Youtube is dat allerminst, bepaalde onderwerpen daargelaten. Maar met dergelijke filmpjes lok je wel de onderliggende en echte emoties van de Turken uit
[..]
Ik kan moeilijk rellende Turken van de straat afplukken, ze een account laten maken op FOK! en ze laten posten of wel? Oh wacht, dan baseer ik mijn mening weer op relsite FOK! natuurlijk.
Weet je wat, ik neem je een keer gezellig mee naar Sivas. Kun je het first-handed zien hoe agressief men daar is, en kun je ook nog 's échte döner eten
Daar zit bacon op.quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Sorry m'n beste Turken, maar dit verslaat jullie gerechten natuurlijk anytime:
[ afbeelding ]
Een hamburger van KFC met... kip! in plaats van brood.
Pff ik ben ook in Sivas geweest, je doet echt alsof je daar niet over straat kunt.quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, GS en FOK! zijn je reinste relsites. Youtube is dat allerminst, bepaalde onderwerpen daargelaten. Maar met dergelijke filmpjes lok je wel de onderliggende en echte emoties van de Turken uit
[..]
Ik kan moeilijk rellende Turken van de straat afplukken, ze een account laten maken op FOK! en ze laten posten of wel? Oh wacht, dan baseer ik mijn mening weer op relsite FOK! natuurlijk.
Weet je wat, ik neem je een keer gezellig mee naar Sivas. Kun je het first-handed zien hoe agressief men daar is, en kun je ook nog 's échte döner eten
Ok, is dat mooi?quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Echt kinky en niet haram.
Nee het valt allemaal wel mee hoor. Maar ik heb er inderdaad eentje in m'n heup.
Lekker sappige bacon waar het vet vanaf druiptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker sappige bacon waar het vet vanaf druipt.
Spek helemaal opbakken zodat het vet eruit is, laten drogen op keuken papier en dan super knapperig opetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee? Dat maak jij ervan. Als er gezegd wordt dat Turken agressieve mensen zijn, dan is dat natuurlijk niet zómaar. Maar je krijgt ze wel érg makkelijk geagiteerd, veel te makkelijk en dat is best*... Zielig eigenlijk. Dieptriest.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
Pff ik ben ook in Sivas geweest, je doet echt alsof je daar niet over straat kunt.![]()
Het is chill daar ze hebben een waterval, en iedereen is gastvrij en aardig.![]()
Er zal altijd wel een kern van waarheid inzitten. Turken zijn inderdaad emotioneler dan Nederlanders gemiddeld gezien. Agressief vind ik echter iets te simpel, agressie kan je op verschillende manieren uiten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee? Dat maak jij ervan. Als er gezegd wordt dat Turken agressieve mensen zijn, dan is dat natuurlijk niet zómaar. Maar je krijgt ze wel érg makkelijk geagiteerd, veel te makkelijk en dat is best*... Zielig eigenlijk. Dieptriest.
Selale is
Anderen hoeven het toch ook niet te zien? Bij mij ziet gewoon niemand het, ik trek geen naveltruitjes aan oid gewoon omdat ik dat ehh.. hoe ga ik dat netjes zeggen. Niet. Gewoon omdat ik dat hoerig vind.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, is dat mooi?Ik snap het meestal niet echt, 9/10x zie je het niet eens
Hoe snel krijg je jou geagiteerd?quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee? Dat maak jij ervan. Als er gezegd wordt dat Turken agressieve mensen zijn, dan is dat natuurlijk niet zómaar. Maar je krijgt ze wel érg makkelijk geagiteerd, veel te makkelijk en dat is best*... Zielig eigenlijk. Dieptriest.
Selale is
Nee weet ik, maar jij ook niet, tenzij je steeds naar je heup kijktquote:Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Anderen hoeven het toch ook niet te zien? Bij mij ziet gewoon niemand het, ik trek geen naveltruitjes aan oid gewoon omdat ik dat ehh.. hoe ga ik dat netjes zeggen. Niet. Gewoon omdat ik dat hoerig vind.![]()
Maar ik vind 'm zelf heel mooi ja, is wat anders dan een navelpiercing.En de mensen die het van me weten waren ook enthousiast haha.
Jup je zult eeuwig branden in hel vanwege racisme.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben je een racist als je om dit soort plaatjes moet grinniken?
[ afbeelding ]
Ik wil je wel een foto sturen in een PB?quote:Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar jij ook niet, tenzij je steeds naar je heup kijktEn naveltruitjes zijn te jaren '90 en goedkoop idd
Ok
PM bedoel je? Is goedquote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto sturen in een PB?
Hè, wat vervelend nou.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup je zult eeuwig branden in hel vanwege racisme.
Relturkjülidequote:
Nou.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik wel weet hoe ik msnk geagiteerd krijg.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
http://www.afca.nl/
Ajax.Faal.
![]()
Feyenoord FTW
Huh, jij was toch niet voor Feyenoordquote:Op zondag 11 april 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
http://www.afca.nl/
Ajax.Faal.
![]()
Feyenoord FTW
Een van de vaste onderwerpen in het Turkentopicquote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
O MIJN GOD HOUD OP OVER VOETBAL!!!!!111111111111111111111
Hahaha nu niet gaan overdrijven he Rook!quote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Normaal zou iemand hierom moeten smeken, maar jij biedt het gewoon aan![]()
Ja, ik vond het wel opvallendquote:Op zondag 11 april 2010 21:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hahaha nu niet gaan overdrijven he Rook!![]()
![]()
Ik wel zekerquote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Emel hoeft dat niet te zeggen, hoor. Ik vond het alleen grappig
.
Komtie weer met SODquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca jij hebt veel ervaringen met de webcam
mijne geeft nu zulk slecht beeld, hoe krijg ik dit normaal?
Door een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
lukt dus niet..quote:Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je hem goed scherpzetten door aan de lens te draaien.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
In het donker geeft de webcam meestal slecht beeldquote:Op zondag 11 april 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het wordt beter en beterquote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef Julis het volgende:
[..]
In het donker geeft de webcam meestal slecht beeld. Cam je vaker in het donker? Of weet je zeker dat het daar niet aan ligt?
Ja, bijna alleen maar in het donker, maar hij geeft nu ook overdag slecht beeld..quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef Julis het volgende:
[..]
In het donker geeft de webcam meestal slecht beeld. Cam je vaker in het donker? Of weet je zeker dat het daar niet aanligt?
Wat een spannend dubbelleven hebben julliequote:Op zondag 11 april 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, bijna alleen maar in het donker, maar hij geeft nu ook overdag slecht beeld..
Jaaquote:Op zondag 11 april 2010 22:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja he, zag het ook, mensen die het thuis kregen konden het ook wel gebruiken geloof ik
Ja primaquote:Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Heerlijk! Jij ook?
Ik sta verdorie al VEERTIEN MINUTEN in de wacht bij de Belastingdienst.
quote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja prima
Leuker kunnen ze het niet maken
Is dat nummer gratis of niet?quote:Op maandag 12 april 2010 10:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
..gesprek van 2 minuten, en daar wacht ik dan 16 minuten op.
Het is niet eens relevant voor die reclame, dus gewoon pure discriminatiequote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef Bortecinem het volgende:
''Een Turks-Nederlands model werd in Nederland afgewezen voor een commercial van het populaire drankje Bacardi.
Volgens modellenbureau Dutch Casting Agency in Amsterdam werd ze afgewezen omdat de Armeense klant nadrukkelijk had gezegd “geen Turkse mensen te boeken voor deze klus.”''
Ik heb dik 14 maanden voor mezelf gewerkt, dus ik krijg wel geld terug van de Belastingdienst ja, maar daar ging dit niet over. Dit ging om de wegenbelasting van m'n auto.quote:Op maandag 12 april 2010 11:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is dat nummer gratis of niet?
En heb je geld kunnen aftroggelen of niet?
Echt superveel mensen laten dat geld liggen hequote:Op maandag 12 april 2010 11:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb dik 14 maanden voor mezelf gewerkt, dus ik krijg wel geld terug van de Belastingdienst ja, maar daar ging dit niet over. Dit ging om de wegenbelasting van m'n auto.![]()
Ja, het is wel een 0800-nummer.
Ja, echt dóm gewoon. M'n ex die zei altijd 'nee man, je moet dat gewoon niet betalen. gewoon bezwaar indienen'. Jahoor schatje, we leven in Nederland.quote:Op maandag 12 april 2010 11:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Echt superveel mensen laten dat geld liggen he![]()
Auto is wel een geldslurper
Sinds wanneer is Bacardi Armeens?quote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef Bortecinem het volgende:
''Een Turks-Nederlands model werd in Nederland afgewezen voor een commercial van het populaire drankje Bacardi.
Volgens modellenbureau Dutch Casting Agency in Amsterdam werd ze afgewezen omdat de Armeense klant nadrukkelijk had gezegd “geen Turkse mensen te boeken voor deze klus.”''
Ja ik miste (mistte?) je al!quote:Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Damn, ben er een dagje niet en gelijk een topic en 4 pagina's versleten
quote:Op maandag 12 april 2010 15:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja ik miste (mistte?) je al!
O en 4 pagina's valt mee hoor. Meestal zijn 't meteen 4 TOPICS.De Turken zijn stil.
YENIDEN/BIR DAHA?!quote:Op maandag 12 april 2010 15:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ik hadd het ergg druk, ga morgen kijken voor een nieuwe auto![]()
Miste. Mistte betekent dat het mistig was.quote:Op maandag 12 april 2010 15:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja ik miste (mistte?) je al!
O en 4 pagina's valt mee hoor. Meestal zijn 't meteen 4 TOPICS.De Turken zijn stil.
Mistte is geen woord dan. Want dan zeg je 'het was mistig'.quote:Op maandag 12 april 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Miste. Mistte betekent dat het mistig was.
Stuur me een foto @ msn?quote:Op maandag 12 april 2010 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Yess.. No 4![]()
Maar die MOET ik gewoon kopen
quote:Op maandag 12 april 2010 16:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Mistte is geen woord dan. Want dan zeg je 'het was mistig'.
http://www.woorden.org/woord/mistenquote:misten
` mis - ten
(het mistte, het h. gemist)
mistig zijn
Dat heb ik echt nog nooooit gehoord.quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
http://www.woorden.org/woord/misten
Nepnederlanderquote:Op maandag 12 april 2010 16:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooooit gehoord.
Ja als jij blijft dubbelposten ook.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Als iedereen voor 1 "t" 1 post maakt, dan is zo'n topic natuurlijk zo snel vol
Waarom zeg je niks op msn?quote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja als jij blijft dubbelposten ook.
quote:Op maandag 12 april 2010 19:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt geweldigmaar dat was al een tijdje duidelijk...
Ga je nog wel over?
Bespeel jij dan een instrument?quote:Op maandag 12 april 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
Jwt, IHVK is een mysterieuze, hippe jongen
Ik wilde altijd al gitaar of piano leren spelenquote:Op maandag 12 april 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
Ik niet, heb niet zo'n motivatie om het te leren, luisteren vind ik ook goed. Wil het best kunnen hoor, maar leren hoeft voor mij niet, dus dan blijft het uit, misschien ooit nog
Jwtzlf.quote:Op maandag 12 april 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
Jwt, IHVK is een mysterieuze, hippe jongen
Eerste les.quote:
Kan altijd nog.quote:Op maandag 12 april 2010 21:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wilde altijd al gitaar of piano leren spelen.
Maar dat kan nog wel... misschien moet ik een keer beginnen in de mei of zomervakantie met de 'basis'.
Aldus IHVK die voor het eerst contact maakte met de buitenwereld.quote:Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eerste les.
Onderweg naar huis kwam ik trouwens een jongen met een saz tegen. Hij keek naar mijn gitaartar, ik naar zijn saztas. En we liepen door. Was wel een mooi moment.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eerste les.
Onderweg naar huis kwam ik trouwens een jongen met een saz tegen. Hij keek naar mijn gitaartar, ik naar zijn saztas. En we liepen door. Was wel een mooi moment.
Oeh, dat wist ik niet. Dankjequote:Op maandag 12 april 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan altijd nog.
En als je student bent krijg je allemaal kortingen, dus ik zou daarop wachten. (tenzij ze in jouw stad korting geven als je minderjarig bent, dan zou ik niet wachten)
Ja het was moeilijk, maar ik heb het gedaan.quote:Op maandag 12 april 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aldus IHVK die voor het eerst contact maakte met de buitenwereld.
Welke gitaar heb je?
Hij dacht natuurlijk "Kaasquote:Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eerste les.
Ik dacht dat hij verliefd was op jouw gitaarquote:Op maandag 12 april 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
Akoestisch.
Het gaat erom, gitaar versus saz. Clash of civilizations. Jullie snappen het niet menn.
Ik vroeg welke gitaar, niet of hij elektrisch of akoestisch was.quote:Op maandag 12 april 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
Akoestisch.
Het gaat erom, gitaar versus saz. Clash of civilizations. Jullie snappen het niet menn.
Stressbestendigquote:Op maandag 12 april 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik kan hard werken indien nodig.
Ik heb de clip niet gezien. Alleen de muziek.quote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Houd je van als vrouw verklede japanners?
Turkenquote:Op maandag 12 april 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jezus, flikker eens een eind op of zo.
Anders gaat AryaMehr je geven.
Ik ging douchen en toen snel eten en toen naar Dordrecht.quote:
Cuus Cuus Cuus Cuus, je hebt het nog drukker dan mijquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:09 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ging douchen en toen snel eten en toen naar Dordrecht.En nu moet ik weer gaan werken @ Tilburg, om 18.oo terug naar Breda, dan eten/douchen/hondjes uitlaten en dan weer naar een dorpje naast Breda voor een verjaardag.
Leugens! Beter dan alkmaar, dat wel!quote:
Bij wat familie op bezoek.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:35 schreef Julis het volgende:
Ah, leuk. Wat ga je dan doen in Am <3 Ster <3 Dam?
Jouw familie is best verspreid over Nederlandquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leugens! Beter dan alkmaar, dat wel!
[..]
Bij wat familie op bezoek.
Mijn familie bestaat louter uit avontuurlijke mensen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Jouw familie is best verspreid over Nederland.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn familie bestaat louter uit avontuurlijke mensen.
hater!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leugens! Beter dan alkmaar, dat wel!
[..]
Bij wat familie op bezoek.
Het is wel echt leerzaam, ik merk soms pas hoe moeilijk het is om onder tijdsdruk een plaats/land te vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.travelpod.com/traveler-iq
Dit spel is zo verslavend omg.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef msnk het volgende:
Kan niet wachten op vanavond, wordt echt te spannend
Het is inderdaad verslavendquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.travelpod.com/traveler-iq
Dit spel is zo verslavend omg.
Oh, okquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Half Life 2 is nog altijd een van de beste spellen.
Episode 1 is wat minder, maar met Episode 2 en Portal is het een heel vet verhaal met potentiequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Half Life 2 is nog altijd een van de beste spellen ooit. Episch.
Misschien kun je je omdraaien en de stukken oprapenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wilde een album beginnen. Mijn droom, wat doe je.
Of ik begin er helemaal niet aan! Dat lijkt me beterquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien kun je je omdraaien en de stukken oprapen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik moet jullie voor een deel bedanken, mijn beste medefokkers.
Van een dag dik blijven zitten naar volgende dag op: OVERGAAN.![]()
![]()
![]()
Maar voor 1 toets heb ik niet het aantal punten gekregen waar ik recht op had en m'n docente blijft moeilijk doen, ik ga vechten voor m'n recht.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik moet jullie voor een deel bedanken, mijn beste medefokkers.
Van een dag dik blijven zitten naar volgende dag op: OVERGAAN.![]()
![]()
![]()
Maar voor 1 toets heb ik niet het aantal punten gekregen waar ik recht op had en m'n docente blijft moeilijk doen, ik ga vechten voor m'n recht.
Die eerste was niet voor bilmi bedoeld, maar het leek wel zoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:15 schreef msnk het volgende:
Ter ere van Bilmiyorem, een tof liedje;
[..]
Ninja edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |