quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nom nom nommm. Dat ziet er goed uit Zelihaquote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
Kijk wat ik heb gemaakt. Het is niet helemaal gelukt, maar toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gelukt? Ik vind het er echt mooi uitzien.quote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Ik typte 'Turken zijn' in bij Google en ik kreeg dit.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet té perfectionistisch zijn, het gaat om de smaakquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Het had er zo uit moeten zien.
http://www.alacuisine.org/.m/photos/uncategorized/terrine_1.jpg
Graagquote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jul en Sinan, kom maar eten. Ik heb nog een bakje over.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging mij puur om het uiterlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet té perfectionistisch zijn, het gaat om de smaak.
Dat vind ik een erg oppervlakkige opmerking van je, Zeliha, heb je nooit geleerd dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk?quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ging mij puur om het uiterlijk.
Ja, dat klopt. Ik moet me schamen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg oppervlakkige opmerking van je, Zeliha, heb je nooit geleerd dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk?
"Nederland islamiseert, Nederland is vol, Nederland is ziek, Nederland is geen democratie"quote:
Gelukkig weet ik jouw pudding wel te waarderen. Alhoewel, ik weet natuurlijk niet of ze lekker zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik moet me schamen.
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijntquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijnt
Kroegjool is dat de winnende vereniging de rest van de verenigingen over de vloer krijgt en de drankrekening betaaldAls Njord had gewonnen was het bij Minerva geweest, omdat het bij hun groter enzo is
Nee, het is gewoon Nederlandse oploskoffie.quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit er ook van die dikke smurrie in die Turken zo graag in hun koffie hebben?
Lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon Nederlandse oploskoffie.
Winnen en alles betalen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijnt
Kroegjool is dat de winnende vereniging de rest van de verenigingen over de vloer krijgt en de drankrekening betaaldAls Njord had gewonnen was het bij Minerva geweest, omdat het bij hun groter enzo is
Niet iedereen doet zoals jij alles voor gratis drank.quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Winnen en alles betalen.![]()
Waarom gaan ze niet naar de kroegjool dan, gratis drank?
...quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, het superieure Nederlandse voedsel dient niet gemengd te worden met Turkse gerechten.
Beetje rellen aan het ontketenen Julis?quote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Zeliha, weet je wat Wik gister zei? Dit:
[..]
...
Het was waarschijnlijk mooier geweest in het Armeens.quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ik begin dit lied steeds leuker te vinden.
Relturkquote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Zeliha, weet je wat Wik gister zei? Dit:
[..]
...
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet danquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
"Turken zijn heel trotse, nationalistische mensen die buitengewoon agressief zijn en snel kwaad worden. Bovendien zijn Turken heel emotioneel en heel geil."
Wondere wereld van internet.
Jajajajajajajaja ik faalquote:
Ja kloptquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Winnen en alles betalen.![]()
Waarom gaan ze niet naar de kroegjool dan, gratis drank?
Moet je ook niet op dat soort dingen gaan googlen, hèquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
"Turken zijn heel trotse, nationalistische mensen die buitengewoon agressief zijn en snel kwaad worden. Bovendien zijn Turken heel emotioneel en heel geil."
Wondere wereld van internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |