quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nom nom nommm. Dat ziet er goed uit Zelihaquote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
Kijk wat ik heb gemaakt. Het is niet helemaal gelukt, maar toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gelukt? Ik vind het er echt mooi uitzien.quote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Ik typte 'Turken zijn' in bij Google en ik kreeg dit.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goedd. En met jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet té perfectionistisch zijn, het gaat om de smaakquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Het had er zo uit moeten zien.
http://www.alacuisine.org/.m/photos/uncategorized/terrine_1.jpg
Graagquote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jul en Sinan, kom maar eten. Ik heb nog een bakje over.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging mij puur om het uiterlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet té perfectionistisch zijn, het gaat om de smaak.
Dat vind ik een erg oppervlakkige opmerking van je, Zeliha, heb je nooit geleerd dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk?quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ging mij puur om het uiterlijk.
Ja, dat klopt. Ik moet me schamen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vind ik een erg oppervlakkige opmerking van je, Zeliha, heb je nooit geleerd dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk?
"Nederland islamiseert, Nederland is vol, Nederland is ziek, Nederland is geen democratie"quote:
Gelukkig weet ik jouw pudding wel te waarderen. Alhoewel, ik weet natuurlijk niet of ze lekker zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik moet me schamen.
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijntquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijnt
Kroegjool is dat de winnende vereniging de rest van de verenigingen over de vloer krijgt en de drankrekening betaaldAls Njord had gewonnen was het bij Minerva geweest, omdat het bij hun groter enzo is
Nee, het is gewoon Nederlandse oploskoffie.quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit er ook van die dikke smurrie in die Turken zo graag in hun koffie hebben?
Lekkerquote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon Nederlandse oploskoffie.
Winnen en alles betalen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel mensen gingen niet naar de kroegjool, is nogal kut schijnt
Kroegjool is dat de winnende vereniging de rest van de verenigingen over de vloer krijgt en de drankrekening betaaldAls Njord had gewonnen was het bij Minerva geweest, omdat het bij hun groter enzo is
Niet iedereen doet zoals jij alles voor gratis drank.quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Winnen en alles betalen.![]()
Waarom gaan ze niet naar de kroegjool dan, gratis drank?
...quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, het superieure Nederlandse voedsel dient niet gemengd te worden met Turkse gerechten.
Beetje rellen aan het ontketenen Julis?quote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Zeliha, weet je wat Wik gister zei? Dit:
[..]
...
Het was waarschijnlijk mooier geweest in het Armeens.quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ik begin dit lied steeds leuker te vinden.
Relturkquote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Julis het volgende:
Zeliha, weet je wat Wik gister zei? Dit:
[..]
...
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet danquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
"Turken zijn heel trotse, nationalistische mensen die buitengewoon agressief zijn en snel kwaad worden. Bovendien zijn Turken heel emotioneel en heel geil."
Wondere wereld van internet.
Jajajajajajajaja ik faalquote:
Ja kloptquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Winnen en alles betalen.![]()
Waarom gaan ze niet naar de kroegjool dan, gratis drank?
Moet je ook niet op dat soort dingen gaan googlen, hèquote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
"Turken zijn heel trotse, nationalistische mensen die buitengewoon agressief zijn en snel kwaad worden. Bovendien zijn Turken heel emotioneel en heel geil."
Wondere wereld van internet.
Moet ik nu boos worden?quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef msnk het volgende:
Agressie emotie test;
Hey IHVK, die Armeense Genocide hè. Dat ging echt te fuuurrrr gewoon.
Ja, maar alleen omdat je denkt dat ik daar boos om wordt.quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik niet. Voel je geen woede of agitatie
Heb je een piercing in je heup?quote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb net bijna m'n piercing uit m'n heup getrokken.
Heel diep vanbinnen is IHVK waarschijnlijk zelfs een doodnormale jongeman.quote:
Welke genocide?quote:Op zondag 11 april 2010 20:25 schreef msnk het volgende:
Agressie emotie test;
Hey IHVK, die Armeense Genocide hè. Dat ging echt te fuuurrrr gewoon.
En niet alleen die test.quote:Op zondag 11 april 2010 20:27 schreef IHVK het volgende:
Ja, maar alleen omdat je denkt dat ik daar boos om wordt.![]()
Ik faal wel voor deze test.
Het meest veelzijdige stukje vlees?quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef msnk het volgende:
[..]
En niet alleen die test.
Oké sorry
Hey IHVK, kip?
Youtbequote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef msnk het volgende:
Nee maar, dit is toch een realistische beeld van de gemiddelde Turk hoor. Snel agressief, geagiteerd en emotioneel
Als voorbeeld, de reacties in het volgende filmpje:
verwachte reacties: Youtube
Of Kaas.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef msnk het volgende:
[..]
En niet alleen die test.
Oké sorry
Hey IHVK, kip?
quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Sorry m'n beste Turken, maar dit verslaat jullie gerechten natuurlijk anytime:
[ afbeelding ]
Ben ik het niet mee eens, GS en FOK! zijn je reinste relsites. Youtube is dat allerminst, bepaalde onderwerpen daargelaten. Maar met dergelijke filmpjes lok je wel de onderliggende en echte emoties van de Turken uitquote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Youtbeis natuurlijk een terechte reactie.
Dat is hetzelfde als de reacties op Geenstijl of op de Fok!FP als graadmeter nemen voor Nederland.
Ik kan moeilijk rellende Turken van de straat afplukken, ze een account laten maken op FOK! en ze laten posten of wel? Oh wacht, dan baseer ik mijn mening weer op relsite FOK! natuurlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Je mening op relreacties en ruziezoekende opmerkingen op youtube baseren is geen goed idee, beste msnk.
Echt kinky en niet haram.quote:Op zondag 11 april 2010 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je een piercing in je heup?![]()
Zoooooooooooooooooooooooooooooooo, jij bent me er eentje hoor
Je hebt gelijk: Turkenquote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, GS en FOK! zijn je reinste relsites. Youtube is dat allerminst, bepaalde onderwerpen daargelaten. Maar met dergelijke filmpjes lok je wel de onderliggende en echte emoties van de Turken uit
[..]
Ik kan moeilijk rellende Turken van de straat afplukken, ze een account laten maken op FOK! en ze laten posten of wel? Oh wacht, dan baseer ik mijn mening weer op relsite FOK! natuurlijk.
Weet je wat, ik neem je een keer gezellig mee naar Sivas. Kun je het first-handed zien hoe agressief men daar is, en kun je ook nog 's échte döner eten
Daar zit bacon op.quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Sorry m'n beste Turken, maar dit verslaat jullie gerechten natuurlijk anytime:
[ afbeelding ]
Een hamburger van KFC met... kip! in plaats van brood.
Pff ik ben ook in Sivas geweest, je doet echt alsof je daar niet over straat kunt.quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, GS en FOK! zijn je reinste relsites. Youtube is dat allerminst, bepaalde onderwerpen daargelaten. Maar met dergelijke filmpjes lok je wel de onderliggende en echte emoties van de Turken uit
[..]
Ik kan moeilijk rellende Turken van de straat afplukken, ze een account laten maken op FOK! en ze laten posten of wel? Oh wacht, dan baseer ik mijn mening weer op relsite FOK! natuurlijk.
Weet je wat, ik neem je een keer gezellig mee naar Sivas. Kun je het first-handed zien hoe agressief men daar is, en kun je ook nog 's échte döner eten
Ok, is dat mooi?quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Echt kinky en niet haram.
Nee het valt allemaal wel mee hoor. Maar ik heb er inderdaad eentje in m'n heup.
Lekker sappige bacon waar het vet vanaf druiptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker sappige bacon waar het vet vanaf druipt.
Spek helemaal opbakken zodat het vet eruit is, laten drogen op keuken papier en dan super knapperig opetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee? Dat maak jij ervan. Als er gezegd wordt dat Turken agressieve mensen zijn, dan is dat natuurlijk niet zómaar. Maar je krijgt ze wel érg makkelijk geagiteerd, veel te makkelijk en dat is best*... Zielig eigenlijk. Dieptriest.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
Pff ik ben ook in Sivas geweest, je doet echt alsof je daar niet over straat kunt.![]()
Het is chill daar ze hebben een waterval, en iedereen is gastvrij en aardig.![]()
Er zal altijd wel een kern van waarheid inzitten. Turken zijn inderdaad emotioneler dan Nederlanders gemiddeld gezien. Agressief vind ik echter iets te simpel, agressie kan je op verschillende manieren uiten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee? Dat maak jij ervan. Als er gezegd wordt dat Turken agressieve mensen zijn, dan is dat natuurlijk niet zómaar. Maar je krijgt ze wel érg makkelijk geagiteerd, veel te makkelijk en dat is best*... Zielig eigenlijk. Dieptriest.
Selale is
Anderen hoeven het toch ook niet te zien? Bij mij ziet gewoon niemand het, ik trek geen naveltruitjes aan oid gewoon omdat ik dat ehh.. hoe ga ik dat netjes zeggen. Niet. Gewoon omdat ik dat hoerig vind.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, is dat mooi?Ik snap het meestal niet echt, 9/10x zie je het niet eens
Hoe snel krijg je jou geagiteerd?quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee? Dat maak jij ervan. Als er gezegd wordt dat Turken agressieve mensen zijn, dan is dat natuurlijk niet zómaar. Maar je krijgt ze wel érg makkelijk geagiteerd, veel te makkelijk en dat is best*... Zielig eigenlijk. Dieptriest.
Selale is
Nee weet ik, maar jij ook niet, tenzij je steeds naar je heup kijktquote:Op zondag 11 april 2010 20:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Anderen hoeven het toch ook niet te zien? Bij mij ziet gewoon niemand het, ik trek geen naveltruitjes aan oid gewoon omdat ik dat ehh.. hoe ga ik dat netjes zeggen. Niet. Gewoon omdat ik dat hoerig vind.![]()
Maar ik vind 'm zelf heel mooi ja, is wat anders dan een navelpiercing.En de mensen die het van me weten waren ook enthousiast haha.
Jup je zult eeuwig branden in hel vanwege racisme.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben je een racist als je om dit soort plaatjes moet grinniken?
[ afbeelding ]
Ik wil je wel een foto sturen in een PB?quote:Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar jij ook niet, tenzij je steeds naar je heup kijktEn naveltruitjes zijn te jaren '90 en goedkoop idd
Ok
PM bedoel je? Is goedquote:Op zondag 11 april 2010 20:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto sturen in een PB?
Hè, wat vervelend nou.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup je zult eeuwig branden in hel vanwege racisme.
Relturkjülidequote:
Nou.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik wel weet hoe ik msnk geagiteerd krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |