Misschien kunnen onze ouders ruilen van speeltje?quote:Op zondag 11 april 2010 15:47 schreef BroccoliBeer het volgende:
En je vond ook al je moeders vibrator. Je hebt het zwaar, TS.
En haar Hyves.quote:Op zondag 11 april 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
Neem wraak door haar pics op Fok! te posten
vrij terechte klacht, bonusklacht, combo bonusklacht en Superrrr-Bonusklacht.quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef Haarklip het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. TS en zijn vriendin zijn uit elkaar, na een aantal flinke ruzies. Mevrouw is vreemdgegaan met haar ex, gister. Niet voor de eerste keer overigens, maar toen was TS te dom om te beseffen dat het eigenlijk een vuile hoer is.![]()
Mevrouw heeft in het verleden gezegd dat ze nóoooooit zou vreemdgaan, omdat ze dat niet zou kunnen maken tegenover haar vriend. #(%*#)Q_%*!%+*
Klacht: Meisjes die anders zijn dan ze zich voordoen
Bonusklacht: Liefdesverdriet.![]()
Combo-Bonusklacht: Ex is een dikkertje, terwijl TS bést te doen is.
Superrrrrrr-Bonusklacht: TS moet nu weer een vriendin zoeken met net zo'n kont en Cupmaat C.
En de beelden van toen ze een keer voor de webcam een peepshow voor je ging doen met haar achternaam en telefoonnummer erbijquote:
Misschien mag TS dan wel langskomenquote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef LeNick het volgende:
TS wil dat ik de Hyves post, danwel een pic. Ik wil ook. Maar ik ben bang.![]()
Dalijk komt die enge vadert op me af.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Misschien mag TS dan wel langskomen
Ik post hem weg.quote:Op zondag 11 april 2010 15:51 schreef LeNick het volgende:
TS wil dat ik de Hyves post, danwel een pic. Ik wil ook. Maar ik ben bang.![]()
Dalijk komt die enge vadert op me af.
ziet er goed uitquote:
niks mis mee, behalve dat ze vreemd gingquote:
Zo mag ze mijn roer ook wel vastpakkenquote:
Mijn ogen, wat doe jequote:
Geen poep, Baantjerquote:Op zondag 11 april 2010 15:57 schreef Holy_Goat het volgende:
tis ook echt een hyves foto trouwens
http://ip-whois-lookup.com/lookup.php?ip=94.100.122.185
Nee niet random, dat kan ik je zeggen..quote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef Holy_Goat het volgende:
zou het een random hyves pic zijn? verder: foei, foto's plaatsen. Mag niet.
En die trui eigenlijk ook niet !
Waar moet ze die tweede hand dan laten?quote:
Dat zou echt een catastrofaal verlies zijn voor de fok!bevolkingquote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hopelijk krijg je hier een ban voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Werkt nu niet, omdat Hyverzoekenquote:Op zondag 11 april 2010 16:00 schreef LeNick het volgende:
http://www.hyverzoeken.nl/
leuke site trouwens
In mijn aars.quote:Op zondag 11 april 2010 16:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar moet ze die tweede hand dan laten?
In haar aars bedoel ik natuurlijkquote:
Er is helaas een fout opgetredeh!quote:Op zondag 11 april 2010 16:00 schreef LeNick het volgende:
Zo knap is ze toch niet?Ik heb wel eens knappere gegeven..
HAHAHA TS IS LELIJKquote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef Haarklip het volgende:
Pic van stijldansende gaylord ex met dikke kop::
[ afbeelding ]
ik ruik jaloeziequote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef Haarklip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, TS is verlaten voor een karakter uit Harry Potter![]()
![]()
WTF WAT EEN VUIGE HOMO HIJ MIJT IN DAT DECOLLETE KIJKENquote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef Haarklip het volgende:
[ afbeelding ]
hij staat als een zak hooi.quote:Op zondag 11 april 2010 16:02 schreef Haarklip het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, mits geen persoonsgegevens etc er achteraan komen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef LeNick het volgende:
Is het nou zo dat je geband kan worden voor het posten van foto's, wat TS gedaan heeft? Anyone van de crew?
quote:Op zondag 11 april 2010 16:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, TS is verlaten voor een karakter uit Harry Potter![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hij staat als een zak hooi.
oh wacht.... danste ze nog met r ex toen ze met jou had?
Nare opmerkingquote:Op zondag 11 april 2010 15:55 schreef Adelante het volgende:
Blijkbaar kreeg ze iets bij haar ex wat TS haar niet kon geven.
quote:
DAT IS HET NIETTTTTTTTTTquote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef Holy_Goat het volgende:
en als het nou eens een random hyve pic was? dan is die meid van die hyves site gewoon genaaid.
quote:
quote:Thanx voor je hulp! Hyves heeft een goede vibe en dat willen we graag zo houden...
Alleen met miljoenen foto's, video's, berichten, etc. verliezen soms zelfs wij het overzicht , en voorkomt slechts de hulp van negen miljoen Hyvers een staat van virtuele Sodom en Gomorra...
Hoe heb je hem gevonden?quote:
Potentieel backfire-topicquote:Op zondag 11 april 2010 16:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
-edit-
Mijn hyves, kijk maar naar die 'Tikken', ze is het dus echt.
lees 2 comments boven jequote:
TS postte ook zijn eigen korf, dan moet het best kunnen tochquote:Op zondag 11 april 2010 16:10 schreef Adelante het volgende:
KAPPEN MET PLAATSEN VAN HYVES EN NAW GEGEVENS OF TOPIC DICHT
Whehe. Ik leef mee met ts.quote:Op zondag 11 april 2010 16:03 schreef Penisbaard het volgende:
Whehe TS is verlaten voor een mollige stijldanser
Kijk maar op mijn Hyves, eerste krabbel.quote:Op zondag 11 april 2010 16:12 schreef Holy_Goat het volgende:
ts kiest random kennis van die hyves chick uit en doet zichvoor als hem/haar!
post ff een krabbel in 'je eigen hyves' met fok! ofzo. Dan weten we dat je et echt bent
Nee, meisje heeft hier niet om gevraagd of mee ingestemd.quote:Op zondag 11 april 2010 16:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
TS postte ook zijn eigen korf, dan moet het best kunnen toch
Heb je nou al op mijn Hyves gekeken zodat je kan zien dat ik het echt ben?quote:
Ik heb geen link gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heb je nou al op mijn Hyves gekeken zodat je kan zien dat ik het echt ben?
dat meisje moet er idd wel buiten blijven, maar je ziet het potentie van het popcorn - backfire - potentietopic toch wel in?quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, meisje heeft hier niet om gevraagd of mee ingestemd.
nee je eigen hyveslink is ook weg.quote:Op zondag 11 april 2010 16:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Heb je nou al op mijn Hyves gekeken zodat je kan zien dat ik het echt ben?
ja dat zeker , jammerquote:Op zondag 11 april 2010 16:16 schreef Mieuwkloas het volgende:
Helaas, dit had zulks een parel van een topic kunnen worden
Hoeft ook niet, want 1: het is een vrouw, 2: ze is vreemdgegaan.quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #28 deze wel?quote:Op zondag 11 april 2010 16:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
die geilen er waarschijnlijk wel op dat iemand hun foto verspreidtquote:Op zondag 11 april 2010 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #28 deze wel?
WTF, stukje van die gebufferde les gekekenquote:Op zondag 11 april 2010 16:17 schreef Holy_Goat het volgende:
als je even wilt afkoelen met zn allen, dat kan hier:
klik
idd, er worden zoveel en zovaak foto's gepost van mensen die daar niet om gevraagd hebben. En dan een topic met zoveel potentie moet weer lastig gevallen wordenquote:Op zondag 11 april 2010 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat valt niet onder mensenquote:Op zondag 11 april 2010 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar staan geen hyveslinks met het doel ze lastig te vallenquote:Op zondag 11 april 2010 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook netquote:Op zondag 11 april 2010 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF, stukje van die gebufferde les gekeken
Micha is ook volledig 'niet OK' gestemtquote:Op zondag 11 april 2010 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar staan geen hyveslinks met het doel ze lastig te vallen
Ja, maar dat is Michaquote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Micha is ook volledig 'niet OK' gestemt
die vent kan echt niet uitleggen.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 16:24 schreef RichCalibier het volgende:
Dankzij Adelante is dit topic dus verpest.
Ik ben weg!
wtf is dit nou weerquote:Op zondag 11 april 2010 16:25 schreef AdvancedPower het volgende:
www.jenz--janssen.hyves.nl
Die oprichting van Ms.
Bedankt, precies waar ik nu behoefte aan hebquote:Op zondag 11 april 2010 16:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
die vent kan echt niet uitleggen.
Voor de liefhebber, het vervolg.
http://collegerama.tudelf(...)4ac4ac96b6b47ed1daed
mijn ogen en oren bloeden na 7 colleges inmiddels.quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, precies waar ik nu behoefte aan heb
Waarom stel jij je niet-geilste foto als profielfoto inquote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Waarom post je mijn niet geilste foto?
euh euh.. vandaag euh.. euh.. geef ik een half college.. euhmquote:Op zondag 11 april 2010 16:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
die vent kan echt niet uitleggen.
Voor de liefhebber, het vervolg.
http://collegerama.tudelf(...)4ac4ac96b6b47ed1daed
[x] Ongeschiktquote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
euh euh.. vandaag euh.. euh.. geef ik een half college.. euhm
euh.. want de andere helft.. euh.. zeg ik euhhh
djzz.. voor hem is de term droeftoeter uitgevondenquote:
irritant ja. hij probeert het wel, maar het komt niet over.quote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
euh euh.. vandaag euh.. euh.. geef ik een half college.. euhm
euh.. want de andere helft.. euh.. zeg ik euhhh
jouw profielfoto neerzetten ipv de harequote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
TS heeft wachtwoord van MSN/Hyves exvriendin, wat kan ik als wraak doen?
ww veranderen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
dan gaat het topic wss op slot en krijgt Ts een banquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef LeNick het volgende:
suggestie: hier posten?![]()
ps. ik heb geen schulddit is slechts een suggestie
Nare dingen zeggen tegen de gozer waarmee ze vreemd is gegaan op msn, dôhquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
In Delft misschienquote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
het stikt echt van die pipo's op de TU. Ze zijn vaak uberslim, maar overbrengen van stof...
zelf van de martinitoren springenquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
Wachtwoord veranderen in iets wat alleen jij weet en de mail aanpassenquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
dan is hij niet veel beter dan die vriendin ehquote:Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nare dingen zeggen tegen de gozer waarmee ze vreemd is gegaan op msn, dôh
boeiend. Vrouwen mogen geen plezier hebben wanneer mannen dat ook niet hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 16:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dan is hij niet veel beter dan die vriendin eh
Ik krijg mijn vest van haar nog in de meivakantie, is dat wel handig dan?quote:Op zondag 11 april 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wachtwoord veranderen in iets wat alleen jij weet en de mail aanpassen
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 16:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vest van haar nog in de meivakantie, is dat wel handig dan?
daar heb je een puntquote:Op zondag 11 april 2010 16:39 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
boeiend. Vrouwen mogen geen plezier hebben wanneer mannen dat ook niet hebben
En de ass!?quote:Op zondag 11 april 2010 16:46 schreef Ireyon het volgende:
Waar is nou die C-cup waar TS het in de OP over had?
quote:Op zondag 11 april 2010 16:48 schreef Holy_Goat het volgende:
heeft iemand de topiclink al gemaild naar die ex?
hoewel 'vreemdgaan' natuurlijk niet zo best is, heeft TS natuurlijk alleen zijn eenzijdige nerdenverhaal gegeven. Misschien zat ie wel de hele dag te WoWen en Fokken terwijl vriendin leuke dingen wilde doen. Sja, dan vraag je erom. Maar dat weten wij niet he....
tevens, post eens wat meer foto's of naaktpics.
dat valt dan wel weer meequote:
quote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
KAP EENS MET HET GELUL EN POST WAT NAAKTFOTO'S STELLETJE FLIKKERS!
quote:Op zondag 11 april 2010 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat voor tepels/vagina heeft ze
PICS!!quote:
Ik ben reserve van de TS. Nu is het mijn beurt dus weerquote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zoveel inside info hebt?
Het was nog niet uit hoor, ze heeft zelf volgehouden dat ze tijd nodig had om te bedenken wat ze nou eigenlijk wilde. Wat ze wilde is na gister wel duidelijk.quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef MB23 het volgende:
Als ze met haar ex heeft gezoend nadat het uit is gemaakt dan heb je eigenlijk niet zoveel te zeggen naar mijn mening.
Toch vele props voor je topic.
Oh, dan is het goedquote:Op zondag 11 april 2010 16:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het was nog niet uit hoor, ze heeft zelf volgehouden dat ze tijd nodig had om te bedenken wat ze nou eigenlijk wilde. Wat ze wilde is na gister wel duidelijk.
Op je 16e is dat niet makkelijk, kan ik je zeggen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
35km een lange afstandsrelatie noemen
Faalhaas.quote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Op je 16e is dat niet makkelijk, kan ik je zeggen.
Neem je een extra krantenwijkje voor een treinkaartjequote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mijn chick woont 1:45 met de trein van me af.quote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat is haar hyves eigelijk?quote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Haarklip het volgende:
Geniale reacties op haar Hyves, ga zo door.
Ze heeft de mijne zojuist weggehaald, maar grote kans dat ze reeds dit topic aan het lezen is.quote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Haarklip het volgende:
Geniale reacties op haar Hyves, ga zo door.
FAILquote:Op zondag 11 april 2010 16:54 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik ben reserve van de TS. Nu is het mijn beurt dus weer. Nee grapje. Maar ik en TS zijn al best homies voor 3 jaar.
December'07![]()
![]()
(of wanneer was het nou?
)
Oja, TS heeft niet geneukt, leuk detail!
mijne nu ook 2:10quote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Mijn chick woont 1:45 met de trein van me af.![]()
Daarvoor had ik er een van 0:45 en daarvoor een van 2:30.Dat is pas lange afstand.
Nee, dat heeft TS gedaanquote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze heeft de mijne zojuist weggehaald, maar grote kans dat ze reeds dit topic aan het lezen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |