Ik ben reserve van de TS. Nu is het mijn beurt dus weerquote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zoveel inside info hebt?
Het was nog niet uit hoor, ze heeft zelf volgehouden dat ze tijd nodig had om te bedenken wat ze nou eigenlijk wilde. Wat ze wilde is na gister wel duidelijk.quote:Op zondag 11 april 2010 16:56 schreef MB23 het volgende:
Als ze met haar ex heeft gezoend nadat het uit is gemaakt dan heb je eigenlijk niet zoveel te zeggen naar mijn mening.
Toch vele props voor je topic.
Oh, dan is het goedquote:Op zondag 11 april 2010 16:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het was nog niet uit hoor, ze heeft zelf volgehouden dat ze tijd nodig had om te bedenken wat ze nou eigenlijk wilde. Wat ze wilde is na gister wel duidelijk.
Op je 16e is dat niet makkelijk, kan ik je zeggen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
35km een lange afstandsrelatie noemen
Faalhaas.quote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Op je 16e is dat niet makkelijk, kan ik je zeggen.
Neem je een extra krantenwijkje voor een treinkaartjequote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mijn chick woont 1:45 met de trein van me af.quote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wat is haar hyves eigelijk?quote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Haarklip het volgende:
Geniale reacties op haar Hyves, ga zo door.
Ze heeft de mijne zojuist weggehaald, maar grote kans dat ze reeds dit topic aan het lezen is.quote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Haarklip het volgende:
Geniale reacties op haar Hyves, ga zo door.
FAILquote:Op zondag 11 april 2010 16:54 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik ben reserve van de TS. Nu is het mijn beurt dus weer. Nee grapje. Maar ik en TS zijn al best homies voor 3 jaar.
December'07![]()
![]()
(of wanneer was het nou?
)
Oja, TS heeft niet geneukt, leuk detail!
mijne nu ook 2:10quote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Mijn chick woont 1:45 met de trein van me af.![]()
Daarvoor had ik er een van 0:45 en daarvoor een van 2:30.Dat is pas lange afstand.
Nee, dat heeft TS gedaanquote:Op zondag 11 april 2010 17:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze heeft de mijne zojuist weggehaald, maar grote kans dat ze reeds dit topic aan het lezen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |