Waarom stel jij je niet-geilste foto als profielfoto inquote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Waarom post je mijn niet geilste foto?
euh euh.. vandaag euh.. euh.. geef ik een half college.. euhmquote:Op zondag 11 april 2010 16:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
die vent kan echt niet uitleggen.
Voor de liefhebber, het vervolg.
http://collegerama.tudelf(...)4ac4ac96b6b47ed1daed
[x] Ongeschiktquote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
euh euh.. vandaag euh.. euh.. geef ik een half college.. euhm
euh.. want de andere helft.. euh.. zeg ik euhhh
djzz.. voor hem is de term droeftoeter uitgevondenquote:
irritant ja. hij probeert het wel, maar het komt niet over.quote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
euh euh.. vandaag euh.. euh.. geef ik een half college.. euhm
euh.. want de andere helft.. euh.. zeg ik euhhh
jouw profielfoto neerzetten ipv de harequote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
TS heeft wachtwoord van MSN/Hyves exvriendin, wat kan ik als wraak doen?
ww veranderen.quote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
dan gaat het topic wss op slot en krijgt Ts een banquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef LeNick het volgende:
suggestie: hier posten?![]()
ps. ik heb geen schulddit is slechts een suggestie
Nare dingen zeggen tegen de gozer waarmee ze vreemd is gegaan op msn, dôhquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
In Delft misschienquote:Op zondag 11 april 2010 16:32 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
het stikt echt van die pipo's op de TU. Ze zijn vaak uberslim, maar overbrengen van stof...
zelf van de martinitoren springenquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
Wachtwoord veranderen in iets wat alleen jij weet en de mail aanpassenquote:Op zondag 11 april 2010 16:34 schreef Haarklip het volgende:
dan is hij niet veel beter dan die vriendin ehquote:Op zondag 11 april 2010 16:36 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Nare dingen zeggen tegen de gozer waarmee ze vreemd is gegaan op msn, dôh
boeiend. Vrouwen mogen geen plezier hebben wanneer mannen dat ook niet hebbenquote:Op zondag 11 april 2010 16:37 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dan is hij niet veel beter dan die vriendin eh
Ik krijg mijn vest van haar nog in de meivakantie, is dat wel handig dan?quote:Op zondag 11 april 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wachtwoord veranderen in iets wat alleen jij weet en de mail aanpassen
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 16:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vest van haar nog in de meivakantie, is dat wel handig dan?
daar heb je een puntquote:Op zondag 11 april 2010 16:39 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
boeiend. Vrouwen mogen geen plezier hebben wanneer mannen dat ook niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |