Maar de pootjes staan er nogquote:Op maandag 19 april 2010 13:59 schreef StephanL het volgende:
ze hebben de foto met de kast weggehaald
quote:
zal meer geen foto's van mijn huis plaatsenquote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Stefkeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dit staat wel heel vol.
De rest van het huis:
http://www.funda.nl/koop/huizen/huis-47638531-flevolaan-5/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door T42 op 19-04-2010 18:09:38 ]
Dat is een kinder/tienerkamer volgens mij.quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Stefkeeh het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van het huis:
Ik vind de buitenkant zo mooiquote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Stefkeeh het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van het huis:
Voor 3 miljoen verwacht ik wel wat betere foto's. Buiten met een zonnetje, en binnen niet met die achterlijke gele gloed. Volgens mij moet daar een photoshop correctie-tje overheen. En wie neemt er foto's bij daglicht met binnenshuis alle schemerlampen aan??quote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vind de buitenkant zo mooi, die witte muren met dat blauwe dak.
Het interieur daarentegen, het is echt een allegaartje van allerlei stijlen die nog gigantisch met elkaar vloeken ook
Sla een willekeurig woonmagazine open en de foto's zijn overdag met de lampen aan.quote:Op maandag 19 april 2010 20:26 schreef caroline88 het volgende:
En wie neemt er foto's bij daglicht met binnenshuis alle schemerlampen aan??
quote:Op maandag 19 april 2010 17:23 schreef Selyn het volgende:
Dat is een kinder/tienerkamer volgens mij.
rest van het huis is niet echt mijn smaak qua inrichting
Och, als je dat huis koopt, is dat met een tonnetje extra zó opgelost hoorquote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind de buitenkant zo mooi, die witte muren met dat blauwe dak.
Het interieur daarentegen, het is echt een allegaartje van allerlei stijlen die nog gigantisch met elkaar vloeken ook
zo ver had ik nog niet gekeken, dus ik vond het in eerste instantie wel opmerkelijk.. maar ik val weer door de mandquote:Op maandag 19 april 2010 12:47 schreef T42 het volgende:
[..]
das een nieuw gemetselde put dus tegen regen dus niet echt opmerkelijkhaha
ze zitten daar ook op fok, de foto met kast is inmiddels weggehaaldquote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)t-156/fotos/#foto-16
En dan 1 verder!!
Mooi zo, Fok heeft zo wel zijn nut bewezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef kvd het volgende:
[..]
ze zitten daar ook op fok, de foto met kast is inmiddels weggehaald
wow!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef muts88 het volgende:
Excuus als deze al eens langs is gekomen, wou hem toch nog even met jullie delen
Omschrijving Funda: "Dit bijzondere 4-kamer appartement.."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht je geïnteresseerd zijn in dit paleisje:
http://www.funda.nl/koop/(...)5824-sikkelstraat-1/
Op dat bed (?) in de keuken wil je ook niet wakkerschrikken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef muts88 het volgende:
Excuus als deze al eens langs is gekomen, wou hem toch nog even met jullie delen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:55 schreef Gwywen het volgende:
Wat een vondst! En het is zowat bij mij om de hoek!![]()
(En waarom las ik nou weer iets heel anders bij die straatnaam)
Wat was er met die kast dan? Ik zie alleen nog de pootjes?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef kvd het volgende:
[..]
daar moet je met een zonnebril op werkenquote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Sla een willekeurig woonmagazine open en de foto's zijn overdag met de lampen aan.
Een woning met inpandig kantoor.
En een baas die er belang in stelt dat zijn personeel altijd een zonnig humeur heeft.
[ link | afbeelding ]
daar ging het ook om. Je zag eerst een foto van de kamer waar een kast in stond die niet echt bij het interieur past, vervolgens zezelfde foto, maar dan de kast wergeshopt (op pootjes je) en dan een foto van de wand waar de kast staat, maar waar die (op de pootjes na) weer is weggeshoptquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat was er met die kast dan? Ik zie alleen nog de pootjes?
Omdat er nergens gordijnen hangen, bedoel je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:00 schreef farscapevr7 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)2-+-p/fotos/#foto-15
deed me afvragen wat de buren van de vrouw des huizes vonden
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Er is toch geen enkele Nederlander die 's avonds zijn gordijnen dicht doet.
Er staat 'del' op de muur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat er nergens gordijnen hangen, bedoel je?
zetten we 'm toch hier weer terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:14 schreef kvd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:36 schreef quo_ het volgende:
[..]
zetten we 'm toch hier weer terug
[ afbeelding ]
wat is daar opmerkelijk aan? als ik mijn normaal raam openlaat heb ik ook een natte vloer bij regen...quote:Op woensdag 21 april 2010 00:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker handig, dat bed onder de ramen. 's Zomers lekker met de ramen open slapen en wakker worden in een natgeregend bed
Handig kijken ook jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:16 schreef Ireth het volgende:
"Gezellig" tv kijken met zijn allen...
[ link | afbeelding ]
Byzonder is het zékerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef muts88 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat er nergens gordijnen hangen, bedoel je?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:36 schreef quo_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
apart, zal niet weinig kostenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Dwyrin het volgende:
Dit is niet zo opmerkelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar toch wel een beetje als je vervolgens ziet dat het hier in zit:
[ afbeelding ]
linkje
Die knalroze, gayparade boot ookquote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
op een manier wel mooiquote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Ik hou helemaal niet van strak, maar oef.... dat is echt mooi!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Ik ben ook absoluut niet van het strakke, maar dit hebben ze toch best netjes gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
*proestquote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef bigger het volgende:
Mijn huidige favoriet:
[ afbeelding ]
Bron
eigenlijk best een blunderquote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef bigger het volgende:
Mijn huidige favoriet:
[ afbeelding ]
Bron
hahaha hilarisch !quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:36 schreef quo_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |