We hebben in het maine coon topic in F&F al elke week iedereen gespamd met de wekelijkse foto's en updates van de fokker maar na heel wat weekjes wachten was het gisteren eindelijk zover, we gingen onze nieuwe aanwinst ophalen.
Sweet Rialto's Buffalo Bill is zijn stamboom naam maar bij ons zal hij als Dodge door het leven gaan en we hopen als kameraadje voor onze andere Maine Coon kater Hummer.
Het was de derde keer dat we bij de cattery op bezoek waren en het is toch elke keer weer een aaah en oooh show, want wat zijn die kittens toch geweldig leuk, je zou ze zo allemaal mee willen nemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar de allerleukste vinden wij natuurlijk Dodge
In de reisbox vond hij niet echt leuk, maar behalve om de zoveel tijd een vragende miauw heeft hij zich keurig gedragen, heel anders dan Hummer, die zich de hele weg aan alle kanten uit de box probeerde te graven
Miauuuuw:
![]()
Eénmaal hier thuis was het wel erg indrukwekkend voor hem, een grote hond terwijl hij geen honden gewend was en daarnaast nog een grote kater die meteen kwam kijken en zich niet echt netjes gedroeg en blies en gromde.
De hond had hij al vrij snel zijn mand in gejaagd trouwens
![]()
Maar de nieuwsgierig is toch ook wel erg groot want Hummer kwam steeds een stukje dichterbij:
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk contrast he? Een kater van 7 kilo naast een kitten van 1720 gram.
Zien jullie dat leuke mandje op de achtergrond, die groene met streepjes? Die hebben we van de fokker meegekregen, tesamen met een leuk kittenhuis, die door beiden al meer dan goed gekeurd is

Vanmorgen hebben we Hummer even boven laten liggen en ben ik er vroeg uitgegaan om lekker met Dodge even beneden te kijken, aldoende word hij steeds brutaler en gaat steeds meer rond kijken, hij heeft al gegeten en gedronken en ook al gebruik gemaakt van de kattenbak dus het gaat vast helemaal goed komen
![]()
![]()
Bij Samara (net uit bed

)
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal vanmiddag nog even betere foto's maken want deze waren niet zo scherp geloof ik