Moet je van ver komen?quote:
Als je een lezing van een lozer wilt regel ik iets voor de helft ;-)quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hebben we nu al die 5.000 euri bijelkaar voor een lezing van Dirk
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef lutser.com het volgende:
Als je een lezing van een lozer wilt regel ik iets voor de helft ;-)
Uit Amsterdam, dus niet echt ver. Maar ik kan helaas niet omdat ik moet leren voor de 19e.quote:
Zijn kloon staat toch in het lijstje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
7 komers maar, wie waren er vorige keer ook alweer bij die nu niet op de lijst staan?
Lemmeb
quote:
Jammer dat je niet kan komen simmu. Wat betreft foto's ik probeer online en offline een beetje gescheiden te houden, dus ik heb eigenlijk liever niet dat er foto's gemaakt worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef simmu het volgende:
jullie iig veel plezier, kunnen jullie geen foto's maken?
Idd. Gewoon een biertje doen en over van alles en nog wat, incl. handelen, praten.quote:Op maandag 10 mei 2010 07:42 schreef hmm_lasagne het volgende:
Wat is het doel van de meet ? Gewoon biertje doen en over handelen praten oid? Dan wil ik eigenlijk wel even langs waggelen. Verder handel ik niet op de AEX, maar vrijwel uitsluitend op de nasdaq.
Mijn stijl is TA met een preselectie op fundamenteel in orde zijnde bedrijven. Het algemene nieuws is iets dat ik volledig negeer (tenzij er uitzonderlijke situaties zijn).
ok coolquote:Op maandag 10 mei 2010 08:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Gewoon een biertje doen en over van alles en nog wat, incl. handelen, praten.
Ik zet je op het lijstje!
Jammer, vond het gezellig met je de vorige keer!quote:Op maandag 10 mei 2010 08:50 schreef RvLaak het volgende:
Ik moet helaas verstek laten gaan. Eergisteren een hele mooie slag kunnen slaan voor mijn Queen verzameling, maar daardoor is mn geld wel op. Soz.
Vind het zelf ook erg jammer, maar ja... De obsessie gaat voor allesquote:Op maandag 10 mei 2010 08:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Jammer, vond het gezellig met je de vorige keer!
Dat weten we nog niet...wat wil jij? Gewoon wat drinken of ook een hapje eten?quote:
Tja, op mij hoef je niet te letten. Toevallig ben ik die dag in Zeist en als ik daarna niets anders heb, dan kom ik wel even langs. After office-borrel lijkt met het gezelligst, maar da's mijn mening.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet...wat wil jij? Gewoon wat drinken of ook een hapje eten?
Vorige keer hadden we een groepje van 6 man met het eten bij elkaar. Dat was erg gezellig.
15 mei is wel een zaterdag.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, op mij hoef je niet te letten. Toevallig ben ik die dag in Zeist en als ik daarna niets anders heb, dan kom ik wel even langs. After office-borrel lijkt met het gezelligst, maar da's mijn mening.
Zie de OP. Die is correct volgens mij.quote:
quote:Aanvulling
Voorstel:
Indien genoeg gegadigden (meer dan 3 of zo) dan vanaf 18.00 uur hapje eten in de Winkel van Sinkel.
Daarna (zeg vanaf 20.00 uur) borrelen. Start lokatie ook in de Winkel van Sinkel.
Adres: http://www.dewinkelvansinkel.nl/
Vanaf 23.00 heet het de NACHTWINKEL: BEAT GALLERY. Partytime dus.
Maar we moeten maar zien of we daar wel zin in hebben, of dat we allang verkast zijn.
PM me ff voor mijn mobiel nummer!
Gewoon komende zaterdag centraal afspreken voor het eten en centraal afspreken voor het borrelen. Zodat iedereen het makkelijk kan vinden. Daarna gaan we de stad onveilig maken!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een aardig programma vind ik om 14 uur beginnen, en dan om een uur of 19 eten en dan natafelen tot ieders voorkeur. Wat betreft de locatie, ik vind het zuidelijk deel van de Oude Gracht (dus richting Vismarkt, Lijnmarkt) altijd wat aardiger, het is er wat minder druk en er zijn veel gezellige zaken. Kom alleen echt nooit meer in Utrecht dus weet niet direct namen, weet jij misschien iets capricia? Een andere mogelijkheid is dat we op een centraal punt afspreken en dan gewoon wat zoeken, dat ging bij de POL-meet ook prima.
Try me...zou ik zeggen...hoop dat je langs komt!quote:
Zo'n interessante borrelgast ben ik niet....quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Try me...zou ik zeggen...hoop dat je langs komt!
Dat bepalen wij wel...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo'n interessante borrelgast ben ik niet....
Wil jou wel IRL ontmoeten!quote:
Volgens mij niet.quote:
Als je komt gaan wij een potje poolenquote:
Was meer een steek onder water voor een van de users die niet durft om te gaan poolenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je komt gaan wij een potje poolen.
Ik heb een tijdje carambolebiljart gespeeld. Vond het erg leuk om te doen. Aan drie-banden enzo ben ik nooit toegekomen..das toch iets te gevorderd voor mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mijn opa had een heuse biljarttafel staan thuis. Leuk spul hoor, heel wat uurtjes mee zoet geweest.Poolen vind ik een stuk minder leuk, een soort Mickey Mouse snooker is het.
Jammer, maar ik begrijp dat je Berlijn voor laat gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ehm, ik vrees dat ik zaterdag niet kan komen.Zojuist belde een vriend die vroeg of ik zin had van het weekend naar Berlijn te gaan op een korte studiereis, en daar heb ik wel oren naar. Zijn eerdere reisgenoot kan niet mee gaan, dus nu heb ik zijn ticket overgenomen. Vrijdagavond gaan we weg, en maandag komen we weer terug, dus ik kan er niet bij zijn zaterdag.
Nope, twee dagen rondleidingen + lezingen over de economische ontwikkeling van Berlijn als stad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Te heet onder je voeten geworden
Jij komt toch nog wel?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Te heet onder je voeten geworden
Vraag dan ook ff hoe groot hun schuldenberg is. Ik denk dat Griekenland er nog een engeltje bij lijktquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nope, twee dagen rondleidingen + lezingen over de economische ontwikkeling van Berlijn als stad.
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef capricia het volgende:
Okay, veel plezier jij ook. Hoop dat je lekker weer krijgt!
Ik ben om 1800 uur in de winkel van sinkel!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef Goverman het volgende:
^^ lijkt me het beste. Winkel van Sinkel is bij iedereen wel bekend. Hoe laat spreken we af? Ik hoorde nl. 14:00, maar ook 18:00...
Kom gewoon en je zal ´t zien. Ik weet ´t niet, capricia heeft wat mensen die serieus interesse hadden per PM benaderd en ´t verder geregeld. Niet iedereen zal meer online komen de meet. Vorige keer waren we ook met 6 of 8 mensen of zo, was ook erg gezellig. Het aantal maakt niet zo heel veel uit.quote:
In de OP staan de mensen die komen.quote:
Hmmm, ben net thuis. Het was een select gezelschap. Maar super leuk. En ik heb inhoudelijk veel geleerd van Lasagne! Was tof!!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
*wacht op verslag van mensen die er wel bij waren, compleet met presentielijsten foto's*
Zo te horen hebben jullie het gezellig gehadquote:Op zondag 16 mei 2010 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat was ik dronken, 7u thuis. Maar gezellig
![]()
Tuurlijk kan dat, de vraag is of je het redquote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wist niet dat je in Nederland tot 6 uur kon gaan stappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |