En jij, durf jij?quote:Op zondag 18 april 2010 17:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Gerrit Zalm durft niet en Wellink heeft geen tijd en Hansie Hoogervorst is ondergedoken
quote:
Leuk!quote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
geen probleem, moet alleen nog ff de ageda checken en vervoer regelen
Enig idee welke lokatie het wordt?
Komt Bolkesteijn wel als ik kom ?![]()
nu ff
Je staat genoteerd.quote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
geen probleem, moet alleen nog ff de ageda checken en vervoer regelen
Enig idee welke lokatie het wordt?
Komt Bolkesteijn wel als ik kom ?![]()
nu ff
Gezellig!quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef RvLaak het volgende:
15 mei... Interessant... onder voorbehoud van mn agenda, mogen jullie mij ook bijschrijven. Vond de vorige meet erg interessant en gezellig
merciquote:Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezellig!
Je staat erbij, onder voorbehoud.
Ik begrijp dat je tentamens voorgaan.quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Rejected het volgende:
Valt voor mij in de tentamenperiode,wat wel even voorgaat, misschien dat we in de zomer nog een meeting kunnen houden, lijkt me stiekem toch wel heel leuk.
En dan kan ik tot die tijd nog wat extra kennis opdoen.
Ik heb ook tentamens maar snap inderdaad dat die dingen voor gaan. Van Mei tot ergens begin Juni heb ik mijn laatste tentamen periode daarna direct zomer. Probleem is alleen dat ik daarna helemaal geen tijd heb en dan moet ik het weer uitstellen en heb al een PMs gehad dat het toch wel leuk zou zijn als ik langs zou komenquote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Rejected het volgende:
Valt voor mij in de tentamenperiode,wat wel even voorgaat, misschien dat we in de zomer nog een meeting kunnen houden, lijkt me stiekem toch wel heel leuk.
En dan kan ik tot die tijd nog wat extra kennis opdoen.
Dat is jammer.quote:
Ja, had het ook wel leuk gevonden jullie IRL te zien. Maar een voorjaarsvakantie naar Turkije is natuurlijk ook wel lekker.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is jammer.Was wel tof geweest als je er bij was, uit pure interesse
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:38 schreef capricia het volgende:
We houden het op 15 mei. Iedereen akkoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |