quote:
Leuk!quote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
geen probleem, moet alleen nog ff de ageda checken en vervoer regelen
Enig idee welke lokatie het wordt?
Komt Bolkesteijn wel als ik kom ?![]()
nu ff
Je staat genoteerd.quote:Op zondag 18 april 2010 18:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
geen probleem, moet alleen nog ff de ageda checken en vervoer regelen
Enig idee welke lokatie het wordt?
Komt Bolkesteijn wel als ik kom ?![]()
nu ff
Gezellig!quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef RvLaak het volgende:
15 mei... Interessant... onder voorbehoud van mn agenda, mogen jullie mij ook bijschrijven. Vond de vorige meet erg interessant en gezellig
merciquote:Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezellig!
Je staat erbij, onder voorbehoud.
Ik begrijp dat je tentamens voorgaan.quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Rejected het volgende:
Valt voor mij in de tentamenperiode,wat wel even voorgaat, misschien dat we in de zomer nog een meeting kunnen houden, lijkt me stiekem toch wel heel leuk.
En dan kan ik tot die tijd nog wat extra kennis opdoen.
Ik heb ook tentamens maar snap inderdaad dat die dingen voor gaan. Van Mei tot ergens begin Juni heb ik mijn laatste tentamen periode daarna direct zomer. Probleem is alleen dat ik daarna helemaal geen tijd heb en dan moet ik het weer uitstellen en heb al een PMs gehad dat het toch wel leuk zou zijn als ik langs zou komenquote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Rejected het volgende:
Valt voor mij in de tentamenperiode,wat wel even voorgaat, misschien dat we in de zomer nog een meeting kunnen houden, lijkt me stiekem toch wel heel leuk.
En dan kan ik tot die tijd nog wat extra kennis opdoen.
Dat is jammer.quote:
Ja, had het ook wel leuk gevonden jullie IRL te zien. Maar een voorjaarsvakantie naar Turkije is natuurlijk ook wel lekker.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is jammer.Was wel tof geweest als je er bij was, uit pure interesse
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:38 schreef capricia het volgende:
We houden het op 15 mei. Iedereen akkoord?
Moet je van ver komen?quote:
Als je een lezing van een lozer wilt regel ik iets voor de helft ;-)quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hebben we nu al die 5.000 euri bijelkaar voor een lezing van Dirk
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:21 schreef lutser.com het volgende:
Als je een lezing van een lozer wilt regel ik iets voor de helft ;-)
Uit Amsterdam, dus niet echt ver. Maar ik kan helaas niet omdat ik moet leren voor de 19e.quote:
Zijn kloon staat toch in het lijstje?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
7 komers maar, wie waren er vorige keer ook alweer bij die nu niet op de lijst staan?
Lemmeb
quote:
Jammer dat je niet kan komen simmu. Wat betreft foto's ik probeer online en offline een beetje gescheiden te houden, dus ik heb eigenlijk liever niet dat er foto's gemaakt worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:53 schreef simmu het volgende:
jullie iig veel plezier, kunnen jullie geen foto's maken?
Idd. Gewoon een biertje doen en over van alles en nog wat, incl. handelen, praten.quote:Op maandag 10 mei 2010 07:42 schreef hmm_lasagne het volgende:
Wat is het doel van de meet ? Gewoon biertje doen en over handelen praten oid? Dan wil ik eigenlijk wel even langs waggelen. Verder handel ik niet op de AEX, maar vrijwel uitsluitend op de nasdaq.
Mijn stijl is TA met een preselectie op fundamenteel in orde zijnde bedrijven. Het algemene nieuws is iets dat ik volledig negeer (tenzij er uitzonderlijke situaties zijn).
ok coolquote:Op maandag 10 mei 2010 08:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Gewoon een biertje doen en over van alles en nog wat, incl. handelen, praten.
Ik zet je op het lijstje!
Jammer, vond het gezellig met je de vorige keer!quote:Op maandag 10 mei 2010 08:50 schreef RvLaak het volgende:
Ik moet helaas verstek laten gaan. Eergisteren een hele mooie slag kunnen slaan voor mijn Queen verzameling, maar daardoor is mn geld wel op. Soz.
Vind het zelf ook erg jammer, maar ja... De obsessie gaat voor allesquote:Op maandag 10 mei 2010 08:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Jammer, vond het gezellig met je de vorige keer!
Dat weten we nog niet...wat wil jij? Gewoon wat drinken of ook een hapje eten?quote:
Tja, op mij hoef je niet te letten. Toevallig ben ik die dag in Zeist en als ik daarna niets anders heb, dan kom ik wel even langs. After office-borrel lijkt met het gezelligst, maar da's mijn mening.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet...wat wil jij? Gewoon wat drinken of ook een hapje eten?
Vorige keer hadden we een groepje van 6 man met het eten bij elkaar. Dat was erg gezellig.
15 mei is wel een zaterdag.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, op mij hoef je niet te letten. Toevallig ben ik die dag in Zeist en als ik daarna niets anders heb, dan kom ik wel even langs. After office-borrel lijkt met het gezelligst, maar da's mijn mening.
Zie de OP. Die is correct volgens mij.quote:
quote:Aanvulling
Voorstel:
Indien genoeg gegadigden (meer dan 3 of zo) dan vanaf 18.00 uur hapje eten in de Winkel van Sinkel.
Daarna (zeg vanaf 20.00 uur) borrelen. Start lokatie ook in de Winkel van Sinkel.
Adres: http://www.dewinkelvansinkel.nl/
Vanaf 23.00 heet het de NACHTWINKEL: BEAT GALLERY. Partytime dus.
Maar we moeten maar zien of we daar wel zin in hebben, of dat we allang verkast zijn.
PM me ff voor mijn mobiel nummer!
Gewoon komende zaterdag centraal afspreken voor het eten en centraal afspreken voor het borrelen. Zodat iedereen het makkelijk kan vinden. Daarna gaan we de stad onveilig maken!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een aardig programma vind ik om 14 uur beginnen, en dan om een uur of 19 eten en dan natafelen tot ieders voorkeur. Wat betreft de locatie, ik vind het zuidelijk deel van de Oude Gracht (dus richting Vismarkt, Lijnmarkt) altijd wat aardiger, het is er wat minder druk en er zijn veel gezellige zaken. Kom alleen echt nooit meer in Utrecht dus weet niet direct namen, weet jij misschien iets capricia? Een andere mogelijkheid is dat we op een centraal punt afspreken en dan gewoon wat zoeken, dat ging bij de POL-meet ook prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |