Gewoon komende zaterdag centraal afspreken voor het eten en centraal afspreken voor het borrelen. Zodat iedereen het makkelijk kan vinden. Daarna gaan we de stad onveilig maken!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een aardig programma vind ik om 14 uur beginnen, en dan om een uur of 19 eten en dan natafelen tot ieders voorkeur. Wat betreft de locatie, ik vind het zuidelijk deel van de Oude Gracht (dus richting Vismarkt, Lijnmarkt) altijd wat aardiger, het is er wat minder druk en er zijn veel gezellige zaken. Kom alleen echt nooit meer in Utrecht dus weet niet direct namen, weet jij misschien iets capricia? Een andere mogelijkheid is dat we op een centraal punt afspreken en dan gewoon wat zoeken, dat ging bij de POL-meet ook prima.
Try me...zou ik zeggen...hoop dat je langs komt!quote:
Zo'n interessante borrelgast ben ik niet....quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Try me...zou ik zeggen...hoop dat je langs komt!
Dat bepalen wij wel...quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo'n interessante borrelgast ben ik niet....
Wil jou wel IRL ontmoeten!quote:
Volgens mij niet.quote:
Als je komt gaan wij een potje poolenquote:
Was meer een steek onder water voor een van de users die niet durft om te gaan poolenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je komt gaan wij een potje poolen.
Ik heb een tijdje carambolebiljart gespeeld. Vond het erg leuk om te doen. Aan drie-banden enzo ben ik nooit toegekomen..das toch iets te gevorderd voor mij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mijn opa had een heuse biljarttafel staan thuis. Leuk spul hoor, heel wat uurtjes mee zoet geweest.Poolen vind ik een stuk minder leuk, een soort Mickey Mouse snooker is het.
Jammer, maar ik begrijp dat je Berlijn voor laat gaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ehm, ik vrees dat ik zaterdag niet kan komen.Zojuist belde een vriend die vroeg of ik zin had van het weekend naar Berlijn te gaan op een korte studiereis, en daar heb ik wel oren naar. Zijn eerdere reisgenoot kan niet mee gaan, dus nu heb ik zijn ticket overgenomen. Vrijdagavond gaan we weg, en maandag komen we weer terug, dus ik kan er niet bij zijn zaterdag.
Nope, twee dagen rondleidingen + lezingen over de economische ontwikkeling van Berlijn als stad.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Te heet onder je voeten geworden
Jij komt toch nog wel?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Te heet onder je voeten geworden
Vraag dan ook ff hoe groot hun schuldenberg is. Ik denk dat Griekenland er nog een engeltje bij lijktquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nope, twee dagen rondleidingen + lezingen over de economische ontwikkeling van Berlijn als stad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |