Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef capricia het volgende:
Okay, veel plezier jij ook. Hoop dat je lekker weer krijgt!
Ik ben om 1800 uur in de winkel van sinkel!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef Goverman het volgende:
^^ lijkt me het beste. Winkel van Sinkel is bij iedereen wel bekend. Hoe laat spreken we af? Ik hoorde nl. 14:00, maar ook 18:00...
Kom gewoon en je zal ´t zien. Ik weet ´t niet, capricia heeft wat mensen die serieus interesse hadden per PM benaderd en ´t verder geregeld. Niet iedereen zal meer online komen de meet. Vorige keer waren we ook met 6 of 8 mensen of zo, was ook erg gezellig. Het aantal maakt niet zo heel veel uit.quote:
In de OP staan de mensen die komen.quote:
Hmmm, ben net thuis. Het was een select gezelschap. Maar super leuk. En ik heb inhoudelijk veel geleerd van Lasagne! Was tof!!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
*wacht op verslag van mensen die er wel bij waren, compleet met presentielijsten foto's*
Zo te horen hebben jullie het gezellig gehadquote:Op zondag 16 mei 2010 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat was ik dronken, 7u thuis. Maar gezellig
![]()
Tuurlijk kan dat, de vraag is of je het redquote:Op zondag 16 mei 2010 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wist niet dat je in Nederland tot 6 uur kon gaan stappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |