Weet ik nog niet precies, ze zou me nog bellen voor een datum. Maar ik verwacht dat het binnen nu en 2 weken ofzo is.quote:Op maandag 26 april 2010 20:33 schreef Raissa het volgende:
Wanneer mag je naar het cb Bla?
Laatst was ik op zondagmiddag in de V&D en het was prijzencircus. DAT was al een slecht idee, maar Seb die zilveren schoenen aan geven was een nog slechter idee. Ja hoor, schoen kwijtquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Irritant is dat he. Doet Tyler ook, altijd opletten in de buggy. In de auto trekt hij vaak zn schoenen uit. En dan maar lachen.
Was ie er wél in 80quote:Op maandag 26 april 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Van de Hema... een shirt met lange mouwen met een shirt met korte mouwen erover. Hij kan hem alleen helaas niet meer zo lang aan, het zit nu al aan de krappe kant. Ik heb een maat 80 gekocht omdat ze maat 86 niet meer hadden en ik het persé wilde hebben voor hem.![]()
Dank je wel, heel erg lief van je!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:10 schreef mikoxx het volgende:
Fruppel, ik lees hier zo af en toe eens mee.... wil je eventjes succes wensen voor morgen. Wat eng joh, hopelijk valt het mee morgen!
Tis weer ooronststeking. Zucht.quote:Op maandag 26 april 2010 21:26 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vrolijke momenten, maar soms is het erg huilen om niks en wil hij alleen maar bij één van ons hangen. Fijn dat jouw M. wel vrolijk is
Hier hadden ze er nog best veel hangen..alleen geen roze meer in 86quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:09 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Was ie er wél in 80ik heb nog zó gezocht....
Oooow, dat is ook echt te liefquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:38 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Tis weer ooronststeking. Zucht.
Wat die rare kabouter deed:
M. en ik zijn bij de dokter. Dokter komt de mensen voor ons halen. M. denkt "ha!"
en loopt achter de dok aan (die ziet dat niet). Ik zeg dat we nog niet aan de beurt zijn,
zometeen als die mensen klaar zijn. Na een tijdje komen de mensen uit de spreekkamer, dok
loopt erachter. M. ziet dat en begint tegen mijn billen op de stoel aan te duwen, pakt mijn vinger,
wil dat ik opsta. Ik wacht tot de dokter ons roept. M. niet, die loopt naar de dok, pakt zijn hand en
trekt de dokter mee naar de spreekkamer. Dokter smolt ter plekke. <3
Fruppel, alvast veel sterkte voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |