Dat dusquote:Op maandag 26 april 2010 13:33 schreef Estrys het volgende:
ze zal het vanzelf toch wel leren met de lepel eten?
Ik neem aan dat ze niet op haar 18de nog met een vork soep zal proberen te etenquote:Op maandag 26 april 2010 13:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat is waar, maar dan moet ze wel de kans krijgen om het te leren.
Whehe, dat doet me denken aan het versje wat wij thuis altijd kregen te horen: 'Pork, pork, pork, soep eet je met een... 'quote:Op maandag 26 april 2010 14:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet op haar 18de nog met een vork soep zal proberen te etenJe hebt nog even de tijd om het haar te leren. Seb kan nog niks met een vork. Maar het is goed hoor, dat komt allemaal wel.
Ik heb Seb trouwens ontheven van zijn moederdag/omadag knutseltaken. Knutselen en kleuren en zo is gewoon niet zijn ding. Moest hij samen met twee andere op het kdv kleuren op een stuk behang. De leidsyer liet het zien: 'deze is van Tess (heel veel gekras), deze van Lisa (ook veel krassen) en deze is van Seb... twee strepen en een grote scheur, want hij had geen zin meerHet arme schaap gaat veel liever buiten spelen
![]()
Je kan toch ook gewoon met potloden kleuren?quote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Whehe, dat doet me denken aan het versje wat wij thuis altijd kregen te horen: 'Pork, pork, pork, soep eet je met een... '![]()
Ik wil ook met Annicka kleuren en dergelijke, maar tot nu toe heb ik alleen maar stiften kunnen vinden voor kinderen voor boven de drie jaar...
Sten heeft klei, maar hij vindt de potjes en dekseltjes leukerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |