Dat dus.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:54 schreef Orbis het volgende:
Ik heb altijd mijn broek over mijn schoenen hangen (tvp, dus)
idemquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:54 schreef Orbis het volgende:
Samequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:54 schreef Orbis het volgende:
Zwart... of sneakersokken zodat je ze niet zietquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef mrPanerai het volgende:
Mogen witte sokken nou eigenlijk wel in lows of niet? en indien niet...wat dan wel?
high of low?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:48 schreef CherryLips het volgende:
ik draag nu m'n blauwe all stars met groene sokken
Dat gezeur over witte sokken. Zolang je geen witte sokken in sandalen draagt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Orbis het volgende:
Ik dacht dat witte sokken überhaupt gevaarlijk terrein waren?
Oh mên, major turn off...quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gezeur over witte sokken. Zolang je geen witte sokken in sandalen draagt...
Major turn off?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh mên, major turn off...
Sokken mogen in alle kleuren, als je ze maar niet te nadrukkelijk ziet
Ik draag kniekousenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh mên, major turn off...
Sokken mogen in alle kleuren, als je ze maar niet te nadrukkelijk ziet
Ok, nuancering:quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Major turn off?
Dat vind ik echt aanstellerij.![]()
Die sneakersokjes zijn pas verschrikkelijk. Die zitten na een halve dag voorin je schoen.
Die blijven gewoon goed zitten hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die sneakersokjes zijn pas verschrikkelijk. Die zitten na een halve dag voorin je schoen.
Van mij wel hoor... Die zie je toch nietquote:Op zondag 11 april 2010 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
maar sneakersokjes mogen wel in het wit?
Ik denk het wel, maar ik durf er eigenlijk niks meer over te zeggen.quote:Op zondag 11 april 2010 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
maar sneakersokjes mogen wel in het wit?
quote:Op zondag 11 april 2010 10:26 schreef Dupje het volgende:
Ik zou gewoon lekker aan doen waar je zelf zin in hebt
Maar dan wel een extra paar zwarte meenemen voor het geval je je schoenen uit wil doen.quote:Op zondag 11 april 2010 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van mij wel hoor... Die zie je toch niet
Ik ook.quote:Op zondag 11 april 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb gewoon allerlei kleuren sokken aan hoor
En met een beetje pech af en toe 2 verschillendequote:Op zondag 11 april 2010 10:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.In de meest hysterische patroontjes.
maat vijf?????woon je in een paddestoel ofzo?quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er misschien al iemand waar ik die knalroze uit het vorige topic kan halen? Maat 5
Wauw, die zijn echt geniaalquote:Op zondag 11 april 2010 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik durf er eigenlijk niks meer over te zeggen.
OT:
[ afbeelding ]
Je punt was eerder al duidelijkquote:Op zondag 11 april 2010 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan wel een extra paar zwarte meenemen voor het geval je je schoenen uit wil doen.
!!!
Vriendin van mij doet niet anders... Die gooit een van haar sokken terug in de la als ze toevallig 2 dezelfde paktquote:Op zondag 11 april 2010 10:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En met een beetje pech af en toe 2 verschillende
Ik zat ook al aan een dwerg te denken.quote:Op zondag 11 april 2010 12:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maat vijf?????woon je in een paddestoel ofzo?
Is toch niet zo'n gekke maat? Ik heb maat 6.quote:Op zondag 11 april 2010 13:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan een dwerg te denken.
Maat 38 is US maat 7, meen ik?quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er misschien al iemand waar ik die knalroze uit het vorige topic kan halen? Maat 5
6 = 39quote:
Ik had eerder wel chuck taylor all star double upper hi, maar eerder geen layer up gezien. Vind de laatste toch toffer.quote:
Hangt ervanaf of je dames of herenmaten gebruikt.quote:
Ja, mannenmaat 6 ja, maar volgens mij is Cyntiaa een vrouwtjequote:
Blijkbaar heb ik dan altijd de mannenmaat.quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, mannenmaat 6 ja, maar volgens mij is Cyntiaa een vrouwtje
Ik ook hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dan altijd de mannenmaat.
Die heb ik ook! Denk even lang als jij ze hebt.quote:Op zondag 11 april 2010 15:19 schreef Gibeon het volgende:
Ik besef me net dat ik m'n All Stars al weer ruim een jaar heb, vind ze nog best netjes eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag nieuwe bestellen
Ik heb ze vorige week ook nog weer gewassen, scheelt ook weerquote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef Soempie het volgende:
Die heb ik ook! Denk even lang als jij ze hebt.
Kan me er echt niet meer op vertonen. Ze vallen helemaal uit elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Die van jou zijn inderdaad echt nog wel netjes.![]()
Het is een 10, maar valt als een 9.5..quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige week ook nog weer gewassen, scheelt ook weerDie van jou zijn ook nog veel mooi donkerder.. Ooit gewassen?
Kan alleen nog geen mooie Layer Up vinden voor mij, heb nu de "This is not a shoe.." besteld, eindelijk
@Disconnected: 10,5 toevallig?![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef MilanILF het volgende:
Nog even terugkomen op het hele sokken verhaal.
Ik buk altijd op straat en dan trek ik mensen's broek omhoog om te zien wat voor sokken ze aanhebben als het dan wit is nouuuuuu, wat een turnofff.
Echt, de mongool die dat verzonnen heeft over witte sokken, kon ik haar maar afschieten.
Sneakersokjes zie je nog steeds als ik lows aan heb, en als ik dan m'n groene lows aan heb, waar geen zwart in zit, enkel groen en wit, doe ik toch liever wit aan.
Nope.quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige week ook nog weer gewassen, scheelt ook weerDie van jou zijn ook nog veel mooi donkerder.. Ooit gewassen?
Oh ben jij dat!! Ik dacht al wat een raar persoon.quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef MilanILF het volgende:
Ik buk altijd op straat en dan trek ik mensen's broek omhoog om te zien wat voor sokken ze aanhebben als het dan wit is nouuuuuu, wat een turnofff.
quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, mannenmaat 6 ja, maar volgens mij is Cyntiaa een vrouwtje
Aaaaaaaahw!quote:
Kjoet hé. haha!quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaaaaaahw!![]()
OT: Duurt lang nieuwe schoenenNog 4 dagen volgens de tracker
Die wil ik nog... i need money mayn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef MilanILF het volgende:
Kan niet wachten tot ik m'n lage Pink Floyds onder een korte broek aankan. Het weer moet echt snel beter worden.
Stipje al gevonden?quote:
Ik ga deze week naar New York, eens zien of ik ook die Pink Floyds kan vinden. Ze zijn wel héél gaaf, namelijk!quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef MilanILF het volgende:
Kan niet wachten tot ik m'n lage Pink Floyds onder een korte broek aankan. Het weer moet echt snel beter worden.
Stipje op je zoolquote:
Mensen, ben nieuw hier en heb eventjes een vraagje.quote:
We hebben hier grotere maten gezien, dus mogelijk is het sowiesoquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Mensen, ben nieuw hier en heb eventjes een vraagje.
Ik heb maat 47 en zou graag de bovenstaande all stars willen hebben. Is dit mogelijk en zo ja staat dit een beetje of vinden jullie dat ''not done'' met zo'n grote maat.
En waar zou ik ze kunnen halen? Ik weet dat ze op ebay wel te vinden zijn, maar misschien hier ook in NL?
Alvast bedankt!
En omdat het daar goedkoper is ^^quote:Op zondag 11 april 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hebben hier grotere maten gezien, dus mogelijk is het sowiesoIn NL weet ik niet, ik koop ze meestal op Amazon of andere (Amerikaanse) webshops, omdat ze daar tot lekker groot gaan
maat 5 = maat 37,5quote:Op zondag 11 april 2010 12:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maat vijf?????woon je in een paddestoel ofzo?
Hi tops krijg ik clownsvoeten van vind ik neem altijd low topsquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Gibeon het volgende:
Mits in verhouding met je eigen lengte kan het wel, zeker bij hi tops vind ik t reuze meevallen
Oh ik dacht dat je ze al gekocht hadquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
En omdat het daar goedkoper is ^^
Over dat stipje, niet gevonden, maar om het op zo'n foto te vinden...
M'n ogen zijn al slecht
Ik vind het juist altijd andersomquote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Hi tops krijg ik clownsvoeten van vind ik neem altijd low tops
Nee, maar ik wil dat type wel graag.quote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hi tops krijg ik clownsvoeten van vind ik neem altijd low tops
[..]
Oh ik dacht dat je ze al gekocht had
quote:Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil dat type wel graag.
Amazon is dus aan te bevelen?
Thanksquote:
En dit dan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Atomatico het volgende:
zie al dat amazon niks wordt. die hebben geen maat 12.5.
trouwens maat 47 is amerika is toch 12.5 he? want in UK is 47 maat 12, maar in Amerika zie je bijna niks van 47. lijkt me toch sterk dat niemand daar 47 heeft.
Ze vallen groot volgens mij, maar dat hangt er maar net weer vanaf met welke merken je het vergelijktquote:Op zondag 11 april 2010 20:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Vallen All Stars eigenlijk klein of groot uit?
Ik heb ze namelijk nog nooit gehad...
Moet maat 43 hebben, US 9,5 dacht ik.
ik doelde eigenlijk op die witte.quote:Op zondag 11 april 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dit dan?
[..]
Ze vallen groot volgens mij, maar dat hangt er maar net weer vanaf met welke merken je het vergelijkt
Maattabelquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Atomatico het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op die witte.
nou zie ik weer een andere site waar staat dat 47 13 is in amerika.Iemand die de Amerikaanse site beter weet?
en nog iemand met andere goede webshops? vind die in australie een beetje duur eigenlijk, want daar komen nog een hoop verzendkosten enzo bij.
Hmm... misschien dat ik beter eerst even naar de schoenenzaak kan gaan om wat te passen voordat ik wat bestelquote:Op zondag 11 april 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dit dan?
[..]
Ze vallen groot volgens mij, maar dat hangt er maar net weer vanaf met welke merken je het vergelijkt
Mja, ik varieer van maat 46.5 tot 49, het hangt maar net van het merk afquote:Op zondag 11 april 2010 21:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... misschien dat ik beter eerst even naar de schoenenzaak kan gaan om wat te passen voordat ik wat bestel
Gewoon .comquote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Trouwens, amazon.com verzend het niet naar Nederland.
Heb je het toevallig van amazon.co.uk of amazon.de?
En hoe gaat het betalen?
Want ik krijg dit te zien (probeerde even wat):quote:Op zondag 11 april 2010 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon .comIk heb al paar keer daar besteld, gewoon met credit card betalen
Express shipping (binnen 6 werkdagen) is ongeveer 25/30 per persoon, als we splittenquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Atomatico het volgende:
vind die in australie een beetje duur eigenlijk, want daar komen nog een hoop verzendkosten enzo bij.
Via welke webshop? Volgens mij kwamen mijne (bijna) altijd van Shoe Metro afquote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Want ik krijg dit te zien (probeerde even wat):
http://img695.imageshack.us/i/vreemd.png/
Deze is van amazon.com.quote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via welke webshop? Volgens mij kwamen mijne (bijna) altijd van Shoe Metro af
Maar Amazon laat ze leveren door losse webshops als ik het goed heb?quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Deze is van amazon.com.
Zal eens kijken bij Shoe Metro
Hmm.... dat weet ik eigenlijk zo niet.quote:Op zondag 11 april 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar Amazon laat ze leveren door losse webshops als ik het goed heb?
Als je die mogelijkheid hebt kan je ze op converse.com nog helemaal zelf maken...dan heb je helemaal een paartje die je nooit gaat tegenkomen.quote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook nog de mogelijkheid om te vragen of familie uit California de schoenen opstuurt.
quote:Op maandag 12 april 2010 04:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je die mogelijkheid hebt kan je ze op converse.com nog helemaal zelf maken...dan heb je helemaal een paartje die je nooit gaat tegenkomen.
Ze shippen wel to the netherlands..quote:Op maandag 12 april 2010 23:41 schreef Enfermera het volgende:
Even een TVP om te klagen. Ik vind die converse light leuk, op converse.com dat ontwerpding gevonden, maar natuuuuurlijk shippen ze nog niet internationaalZonde! Zijn leuke dingen!
Nouja, dan maar de lage classics bestellen, dat wilde ik sowieso al doen. Deze dus:
[ afbeelding ]
Of weet nog iemand of je ook in Europa die custom dingen kan krijgen? Ik heb er een hard hoofd in....
Ja? Ook vanaf de originele converse site?quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ze shippen wel to the netherlands..
Kost je alleen 80 dollar en meer![]()
Oeh!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef Gibeon het volgende:
Er zijn ook bedrijven die je een adres in the USA aanbieden om je spullen naar toe te sturen. Vervolgens shippen zij het weer naar Nederland, is vaak goedkoper en op die manier kan je alles uit USA naar Nederland krijgen
Dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef Diconnected het volgende:
Op converse.com is het zeker alleen met CC te betalen? Kan daar niks over vinden namelijk
Hmm okay. Naja want een paar zelfgemaakte All Stars is wel heersch natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:34 schreef Gibeon het volgende:
Ook daar is weer iets voor, heb ik ooit een stukje over geschreven. Zal m even copypasten![]()
Het voordeel van iDeal (vertrouwd betalen) werkt inderdaad niet in het buitenland. Maar met PayPal of een creditcard kan je overal betalen maar ben je erg kwetsbaar. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een alternatief, namelijk een virtuele creditcard. Al snel kwam ik uit bij vele louche ogende sites met vage voorwaarden. Tot ik bij Neteller.com uit kwam. Een duidelijke site, duidelijke voorwaarden. Op deze site maak je een account aan, die vervolgens geverifieerd moet worden. Hiertoe moet je een kopie van een legitimatiebewijs sturen. Vervolgens word er contact met je op genomen via de telefoon om te bevestigen (indien je wilt zelfs met een tolk!). Daarna kan je een virtuele creditcard aanmaken, en die opladen via iDeal!. Het voordeel van deze creditcard is dat je hem op kan laden, dus dat je nooit over je limiet heen gaat. Maar ook dat je voor elke betaling een uniek creditcardnummer gebruikt! Zodra je je browser sluit is het creditcardnummer ongeldig, dus er kan nooit misbruik van gemaakt worden.
Het is even werk om het opgezet te krijgen, maar ik gebruik het nu een jaar naar volle tevredenheid!
Om me alvast even in te dekken, ik heb geen belangen in die site ofzo
Ik heb ze via Amazon en daar is de shippingcost 22 euroquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:42 schreef Kyddil het volgende:
Weet iemand waar je dit type converse ergens anders te verkrijgen is? Zij hebben een shippingcosts van 40 dollar wat ik overdreven vind..![]()
http://cgi.ebay.com/CONVE(...)ae67c#ht_2182wt_1167
quote:Subtotal of Items: EUR 38,80
Shipping & Handling: EUR 22,50
------
Total for this Order: EUR 61,30
Kijk eens aan! Thxquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb ze via Amazon en daar is de shippingcost 22 euro
[..]
Zomaar uit het niets. Goed dat ik hier even kijk.quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Kan alleen nog geen mooie Layer Up vinden voor mij, heb nu de "This is not a shoe.." besteld, eindelijk
@Disconnected: 10,5 toevallig?![]()
Maak je foto's als je ze hebt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb ze via Amazon en daar is de shippingcost 22 euro
[..]
Oh nah. Die man gaat All Stars kopen voor het leven!quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Deze is van amazon.com.
Zal eens kijken bij Shoe Metro
Zeker weten jonge, jwtz!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Oh nah. Die man gaat All Stars kopen voor het leven!
Hier mag ik zeker niet meedoen zonder mijne te posten (Star Players, geen All Stars maar goed):
[ afbeelding ]
Ik vind ze tof!
Pics?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
Nieuwe binnen en ze lijken wel echtStipje op zool is present, 'label' op de hiel volgt de contouren van de zool ipv dat hij plat is, zool is gestikt ipv geplakt en het zwarte randje is ook voelbaar ipv plat
Ah, bestaan dus echt
Waarvan precies?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Pics?
Ik heb vandaag witte hoge gekocht..
Foto komt morgen na mijn laatste schooldag
In Nederland hebben ze ze vaak maar tot 45/46 en ik heb mijne nog nooit in Nederland gezien (maar dat kan natuurlijk; ik ga niet alle winkels af)quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
@ Bravebart
Ik las dat je schoenen zo'n €60,- hebben gekost.
Je kan ze voor dat geld toch net zo goed in Nederland zelf halen?
(of heb je hele speciale)
Toevallig heeft één van m'n vrienden deze week ook All Stars gehaald, had maat 48.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Nederland hebben ze ze vaak maar tot 45/46 en ik heb mijne nog nooit in Nederland gezien (maar dat kan natuurlijk; ik ga niet alle winkels af)
Dudley? Of reken je hem niet tot je vrienden?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Toevallig heeft één van m'n vrienden deze week ook All Stars gehaald, had maat 48.
Hij had het geluk dat z'n zus bij een schoenenzaak werkte, en toen de schoenen binnenkwamen, ze ze meteen voor hem heeft gereserveerd.
Hij zei wel dat het anders een onmogelijke taak was om aan die maat te komen.
Joah, als ze een aantal paar hebben zijn het vaak de standaard All Stars en die zijn dan zo wegquote:Op donderdag 15 april 2010 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Toevallig heeft één van m'n vrienden deze week ook All Stars gehaald, had maat 48.
Hij had het geluk dat z'n zus bij een schoenenzaak werkte, en toen de schoenen binnenkwamen, ze ze meteen voor hem heeft gereserveerd.
Hij zei wel dat het anders een onmogelijke taak was om aan die maat te komen.
Wel tot m'n vrienden (denk ik), maar hij kan sowieso geen All Stars betalen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dudley? Of reken je hem niet tot je vrienden?
Hele schoen..quote:
Eigenlijk precies zoals op dit plaatjequote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hele schoen..
Dat ze echt zijn geloof ik op je woord wel..
Ik wil alleen even weten hoe ze er in het echie eruit zien
Betere schoenen, linkje van Amazon toevallig?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eigenlijk precies zoals op dit plaatje
[ afbeelding ]
Maar ik zal nog even een foto maken
Klik.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Betere schoenen, linkje van Amazon toevallig?
(2 paar is namelijk ook wel leuk)
Wel mobielfoto's zonder flits, dus niet echt jippie jeej kwaliteit, maar jammer danquote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hele schoen..
Dat ze echt zijn geloof ik op je woord wel..
Ik wil alleen even weten hoe ze er in het echie eruit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten trouwens ook nog een set witte veters bij
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel mobielfoto's zonder flits, dus niet echt jippie jeej kwaliteit, maar jammer danNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten trouwens ook nog een set witte veters bij
![]()
Klopt de kleur van je eigen foto's een beetje met de werkelijkheid?Als ook van de sarcastische opmerkingen
Die kleur op de laatste foto, die is het zo ongeveer. Ietsje lichter misschien.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nice![]()
Klopt de kleur van je eigen foto's een beetje met de werkelijkheid?
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel mobielfoto's zonder flits, dus niet echt jippie jeej kwaliteit, maar jammer danMooie schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten trouwens ook nog een set witte veters bij
Echt leder neem ik aan?
Hoe lang duurde de zending van Amazon naar jouw huis?
Jeps, echt lederquote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Mooie schoenen!
Echt leder neem ik aan?
Hoe lang duurde de zending van Amazon naar jouw huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:44 schreef bokkepoot het volgende:
Mine
[ afbeelding ]Of als je een keer door de regen looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Soldier2000 het volgende:
Deze lijkt ook wel nice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef leonie-89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De linkse worden nog gedragen. De rechtse alleen op festivals, is ook al wel te zien.
Bij mij gaat de hak aan de binnenkant zo snel kapot
Ik ook, al is het bij m'n nieuwe minder. Maar goed, die heb ik nog niet zo lang.quote:
Ofcoursequote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Please tell me dat je ook naar The Who luistert
Links ervoor en rechts erachter, is dat hip?quote:Op zondag 18 april 2010 21:52 schreef ad0rable het volgende:
voor én achter..
als in kan allebei, maar niet allebei tegelijk.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Links ervoor en rechts erachter, is dat hip?
Ja, maar vervolgens loop ik de hielen van mijn sokken kapot door het rubber + rafelig linnenquote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef Gibeon het volgende:
Heb ik ook, maar je hebt dan dat rubber toch nog?
Same herequote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens loop ik de hielen van mijn sokken kapot door het rubber + rafelig linnen
Nee als je te heet wast of te vaak dan gaan de lijmlagen los zitten..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
Kunnen All Stars zonder problemen de was in trouwens?
Wat is de max temperatuur dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee als je te heet wast of te vaak dan gaan de lijmlagen los zitten..
Ze worden dan ook wat valer.
Je kunt ze beste of heel laag of met de hand wassen
Geen idee. Je mag ze natuurlijk zo heet wassen als je zelf maar wilt.quote:
Hm, met de hand kan dus ook. En stomme vraag misschien...maar dan wel gewoon met vloeibaar wasmiddel of iets anders?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef Gibeon het volgende:
Doe het lekker met de hand in lauwwarm water! En laat ze daarna langzaam drogen, vooral niet in de zon zetten!
Poeder mag ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, met de hand kan dus ook. En stomme vraag misschien...maar dan wel gewoon met vloeibaar wasmiddel of iets anders?
Ik zou voor de bovenste gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik twijfel tussen deze twee
[ afbeelding ]
Iemand een idee of die toevallig ook ergens in Nederland te krijgen zijn, kan ze nergens vinden
Vetquote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee of die toevallig ook ergens in Nederland te krijgen zijn, kan ze nergens vinden
dat van die hak heb ik ook. heb je ze denk ik een maat te groot (waardoor je heen en weer schuift in de schoen?) maar alleen zo vind ik ze lekker zitten.. hahaquote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef leonie-89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De linkse worden nog gedragen. De rechtse alleen op festivals, is ook al wel te zien.
Bij mij gaat de hak aan de binnenkant zo snel kapot
Ik zou vloeibaar doenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, met de hand kan dus ook. En stomme vraag misschien...maar dan wel gewoon met vloeibaar wasmiddel of iets anders?
Ik vind de bovenste ook gaver inderdaad. Ik heb in Nederland nog niks van Kurt Cobain gezien, maar ze zijn/worden deze lente ook pas uitgebrachtquote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Of een linker van de ene schoenen en de rechter van de andere.quote:Op donderdag 22 april 2010 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn jullie moeilijk
MAar ik zit met hetzelfde probleem, als ik een webshop vind die ze beide verkoopt dan koop ik ze allebei
kobain draait zich in zijn graf om.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb vloeibaar gebruikt en met de hand in water van ongeveer 30-35 graden. Zitten nu zo'n 2 uur in de emmer.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou vloeibaar doen
Lost beter op in het water, zeker bij lagere temperatuur.
Why?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
kobain draait zich in zijn graf om.
wie?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dribbel_ op 22-04-2010 18:35:47 ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Heel Rotterdam en Den Haag afgleopen vandaag, nergens toffe allstars, overal dezelfde alleen footlocker had wat meer keuze maar het was het allemaal net niet, dus maar weer eens online zoeken.
Dus toen maar nieuwe Nikes gekochtgrote kans dat je daar minder mensen op ziet lopen dan converse... Dat dan weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Heel Rotterdam en Den Haag afgleopen vandaag, nergens toffe allstars, overal dezelfde alleen footlocker had wat meer keuze maar het was het allemaal net niet, dus maar weer eens online zoeken.
Dus toen maar nieuwe Nikes gekochtBen vanmiddag hier bij Footlocker geweest, maar daar hadden ze helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die jongen verwees me naar een winkel waarvan hij de naam niet meer wist, alleen waar die ongeveer zat.
Lekker handig.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dus toen maar nieuwe Nikes gekochtBen je in Rotterdam ook bij Britain geweest? Ik heb ook die twee steden eens afgezocht naar goede Converse. En daar vond ik ze dus. Pro shoes had ook n aardige collectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
De neus loopt niet uit, heb ik het idee. Ik zou een halve of een hele maat groter nemen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:33 schreef Finland. het volgende:
Lopen All Stars eigenlijk veel uit? Want ze zitten me eigenlijk net iets te strak bij mijn tenen, maar ik vind ze wel mooi. En als ze nog wat uitlopen durf ik de gok wel aan, dus kopen of niet?
Yep ook echt alles wat ik kon bedenken van Funky House tot de Bijenkorfquote:Op zondag 25 april 2010 14:11 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ben je in Rotterdam ook bij Britain geweest? Ik heb ook die twee steden eens afgezocht naar goede Converse. En daar vond ik ze dus. Pro shoes had ook n aardige collectie.
Je faalt dribsquote:Op maandag 26 april 2010 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep ook echt alles wat ik kon bedenken van Funky House tot de BijenkorfMaar overal practisch hetzelfde.
Nu deze toch maar via internet besteld, wou nog wat anders naast m'n gewone zwarte
[ afbeelding ]
Come againquote:Op woensdag 28 april 2010 22:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mensen hier weten niet en geen fragment logo
Ik heb het 10x overgelezen maar ik snap 'm nogsteeds niet.quote:
Zal hij bedoelen dat wij -mensen- er niks van snappen (haha, de dubbelzinnigheidquote:Op donderdag 29 april 2010 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het 10x overgelezen maar ik snap 'm nogsteeds niet.
Geen idee, ik wil ondertiteling.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal hij bedoelen dat wij -mensen- er niks van snappen (haha, de dubbelzinnigheid![]()
![]()
) en dat er geen logo op zit, dus nep?
Nee Sinji heeft het over de Converse leather jacket.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal hij bedoelen dat wij -mensen- er niks van snappen (haha, de dubbelzinnigheid![]()
![]()
) en dat er geen logo op zit, dus nep?
Oké, dat ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef twoarmedman het volgende:
Dat de hele schoen vaal is, de zijkanten loslaten, en hij zelfs niet echt schoon wordt na de wasmachine in ongeveer een half jaar.
even een vraagje , waar heb je die gekocht?, zien er leuk uit!!quote:
Dat is niet afgetrapt, dat is gewoon ingelopenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef twoarmedman het volgende:
Dat de hele schoen vaal is, de zijkanten loslaten, en hij zelfs niet echt schoon wordt na de wasmachine in ongeveer een half jaar.
Ik weet niet wat jij er allemaal mee doet maar zo snel gaat dat bij mij niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:17 schreef twoarmedman het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:16 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Dat is niet afgetrapt, dat is gewoon ingelopen
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:53 schreef Honeymooner het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste paar ever gekocht.. Kan nergens een plaatje vinden, maar het zijn hoge met zo'n dunne zool en dan van bruin leer.
Maar vroeg me af of die uit de nieuwe collectie zijn of al een tijd bestaan?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:09 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik zag laatst bij iemand een All Star variant met een dikke tong, weet iemand welke dat zijn?
Ja klopt! Maar dan in bruin leer dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze? Volgens mij is deze lijn nog redelijk nieuw. Zijn wel leuk!
Oeh leuk!! Zijn die in Nederland te koop?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De cons hebben een dikke tong
[ afbeelding ]
Nog nergens gezien; ik heb ze uit Amerika gehaaldquote:Op maandag 3 mei 2010 10:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Oeh leuk!! Zijn die in Nederland te koop?
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:24 schreef MissSpooky het volgende:
Na 2 jaar op m'n allstars te hebben gelopen zijn ze toch maar eens vervangen
[ afbeelding ]
Alleen heb ik nu een blaar op m'n kleine teentje
Hardcore Skatestore Den Haagquote:Op maandag 3 mei 2010 10:55 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Oeh leuk!! Zijn die in Nederland te koop?
Thnxquote:Op maandag 3 mei 2010 16:53 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Hardcore Skatestore Den Haag
Sevenply Rotterdam
Supervet Utrecht
Toms Amsterdam
Frisco Arnhem
Shifty Enschede
Manus Den Haag
Of als je dicht bij de grens woont Lockwood in Antwerpen.
Komt goed joh, na een paar weken zijn ze helemaal naar je voet gevormd.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Liausson het volgende:
Ik heb laatst (mijn eerste) all stars gekocht en in de winkel leken ze heel lekker te zitten maar later merkte ik dat het pijn deed bij mijn kleine teeninmiddels, ongeveer een/anderhalve week later, is mijn kleine teen helemaal kapot aan de zijkant.. het lijkt dat mijn kleine teen tegen het naai randje aan komt op de linker schoen, het randje loopt dan van buiten naar binnen de schoen in, hier:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit misschien ook gehad of weet iemand een oplossing? dan hoor ik het graag, want dit loopt niet lekker
Dat lijkt me best hoog, voor de zijkant van je kleine teenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Liausson het volgende:
Ik heb laatst (mijn eerste) all stars gekocht en in de winkel leken ze heel lekker te zitten maar later merkte ik dat het pijn deed bij mijn kleine teeninmiddels, ongeveer een/anderhalve week later, is mijn kleine teen helemaal kapot aan de zijkant.. het lijkt dat mijn kleine teen tegen het naai randje aan komt op de linker schoen, het randje loopt dan van buiten naar binnen de schoen in, hier:
[ afbeelding ]
Heeft iemand dit misschien ook gehad of weet iemand een oplossing? dan hoor ik het graag, want dit loopt niet lekker
Ze vallen gewoon omlaag enorm groot. Zeker halve tot hele maat kleiner nemen, beste is gewoon passen bij een van de winkels die ik noemde.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zou niet online halen, dingen vallen heel raar.
quote:Your order status has changed to "Order cancelled by store - Your credit card has been refunded".
Comments:-
"3 May 10: We have been notified by the store today that the item from this order #1167714 is no longer available in the requested size. We apologize for any inconvenience. We have refunded your credit card payment in full
Oh da's kut.quote:
Converse zal wel 1 maatlijn gebruiken hoor, voor z'n hele assortiment.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu maar nieuwe besteld
Hopen dat ze hetzelfde vallen qua maat als allstars maar zal wel
[ afbeelding ]
Mijn allstars zijn maat 44, mijn star players 44,5. Maar mijn allstars waren net wat te klein, dus ze vallen hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Hiet ook mensen die van die Star Players hebben, vallen ide hetzelfde qua maat als allstars ?
Okee mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Mijn allstars zijn maat 44, mijn star players 44,5. Maar mijn allstars waren net wat te klein, dus ze vallen hetzelfde.
Wie koopt er nu te weer kleine schoenen dan, tsss.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Mijn allstars zijn maat 44, mijn star players 44,5. Maar mijn allstars waren net wat te klein, dus ze vallen hetzelfde.
Ga ergens anders de tong80 uithangen en laat mijn voeten gewoon groeien aub.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wie koopt er nu te weer kleine schoenen dan, tsss.
Die man voelt zich weer aangevallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ga ergens anders de tong80 uithangen en laat mijn voeten gewoon groeien aub.
Aight, The Doors! Ik heb deze met een plaatje van Jim en het logo erop, maar die zien er stukken beter uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit moeten m'n meest verneukte allstars ooit zijnHoop festival en concerten en vakantie en toen waren helemaal dood
[ afbeelding ]
Ik voel mij aangevallen als ware ik één van Leonidas' 300 spartanen ten tijde van de slag bij Thermopylae.quote:
Ziek!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik voel mij aangevallen als ware ik één van Leonidas' 300 spartanen ten tijde van de slag bij Thermopylae.
Maar die hadden sandalen aan, geen allstars.
Serieus...zijn dit Doors All stars?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit moeten m'n meest verneukte allstars ooit zijnHoop festival en concerten en vakantie en toen waren helemaal dood
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja, ik twijfel om ze ook weer opnieuw te kopen
Ja geen idee of ze nog een beetje te koop zijn is alweer anderhalf jaar terug ofzoquote:
Heb jij nou al je allstars?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ziek!
Jij hebt je huiswerk goed gedaan jongeman.![]()
Ja, homo's zijn het met hun sandalen!
Oef die met die gele rand vind ik wel stoer, weet je toevallig in welke winkels te koop?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De cons hebben een dikke tong
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Oef die met die gele rand vind ik wel stoer, weet je toevallig in welke winkels te koop?
Ook tof! Maar vind die bovenste mooier.quote:
skatewinkels.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef twoarmedman het volgende:
[..]
Oef die met die gele rand vind ik wel stoer, weet je toevallig in welke winkels te koop?
Hoezo niet? Mij lukt het altijd gewoon hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
Begrijp van de site geloof ik dat ik ze niet in Nederland vanuit Amerika over kan laten komen.
Jeps, CONS is de skaterlijn van Conversequote:
ook!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:54 schreef Orbis het volgende:
zie ook Conversequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Toch iets minder goedBlijkt dat de linkerschoen gewoon goed is in maat 46, maar hebben ze de linkerschoen in 45 gedaan
zit ik met 2 verschillende
Nouja gelukkig waren ze bij die winkel netjes en hebben ze een nieuwe opgestuurd die morgen binnen is en deze kan ik gewoon kostenloos terugsturen.
Kan je me uitleggen hoe dan? Want ik begrijp van ze dat ze niet leveren in Nederland.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mij lukt het altijd gewoon hoor.
Ik zal eens kijken hoe ver ik komquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen hoe dan? Want ik begrijp van ze dat ze niet leveren in Nederland.
quote:International Shipping: SHOEBACCA.com has partnered with a trusted third-party company, International Checkout, to fulfill orders for our International customers. Simply put the items you wish to purchase in our Shopping Cart and choose the "International Checkout" option.
Die op Amazon gaan kunnen niet naar Nederlandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat het me weten, heb echt interesse in die schoenen.
Hm, binnenkort nog maar eens kijken dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe ver ik kom
Al moet ik oppassen dat ik niet per ongeluk een paar bestelVolgens mij shippen ze gewoon internationaal hoor.
[..]
Nee, dacht ik toch ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die op Amazon gaan kunnen niet naar Nederland
Maar zijn die niet veeeel te groot ook voor je ?
Welke wil je? Als ik ze dan per ongeluk bestel stuur ik ze gewoon door naar jouquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, binnenkort nog maar eens kijken dan.![]()
[..]
Nee, dacht ik toch ook.![]()
Nah ja, ik heb gewoon 40/41.
Haha, euh...ik twijfel nog over die ene met die mic. of waar hij op de grond ligt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke wil je? Als ik ze dan per ongeluk bestel stuur ik ze gewoon door naar jou
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, euh...ik twijfel nog over die ene met die mic. of waar hij op de grond ligt.En wel de goeie maat dan he.
Die met die mic is alleen nog in maar 46,5 te krijgen zoals er staatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, euh...ik twijfel nog over die ene met die mic. of waar hij op de grond ligt.En wel de goeie maat dan he.
Zag ik dus niet. Zover was ik nog niet gekomen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die met die mic is alleen nog in maar 46,5 te krijgen zoals er staat
Dat staat op de beginpaginaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zag ik dus niet. Zover was ik nog niet gekomen.
quote:Only 1 left in stock--order soon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |