Dat dus.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:54 schreef Orbis het volgende:
Ik heb altijd mijn broek over mijn schoenen hangen (tvp, dus)
idemquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:54 schreef Orbis het volgende:
Samequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:54 schreef Orbis het volgende:
Zwart... of sneakersokken zodat je ze niet zietquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef mrPanerai het volgende:
Mogen witte sokken nou eigenlijk wel in lows of niet? en indien niet...wat dan wel?
high of low?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:48 schreef CherryLips het volgende:
ik draag nu m'n blauwe all stars met groene sokken
Dat gezeur over witte sokken. Zolang je geen witte sokken in sandalen draagt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Orbis het volgende:
Ik dacht dat witte sokken überhaupt gevaarlijk terrein waren?
Oh mên, major turn off...quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gezeur over witte sokken. Zolang je geen witte sokken in sandalen draagt...
Major turn off?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh mên, major turn off...
Sokken mogen in alle kleuren, als je ze maar niet te nadrukkelijk ziet
Ik draag kniekousenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh mên, major turn off...
Sokken mogen in alle kleuren, als je ze maar niet te nadrukkelijk ziet
Ok, nuancering:quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Major turn off?
Dat vind ik echt aanstellerij.![]()
Die sneakersokjes zijn pas verschrikkelijk. Die zitten na een halve dag voorin je schoen.
Die blijven gewoon goed zitten hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die sneakersokjes zijn pas verschrikkelijk. Die zitten na een halve dag voorin je schoen.
Van mij wel hoor... Die zie je toch nietquote:Op zondag 11 april 2010 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
maar sneakersokjes mogen wel in het wit?
Ik denk het wel, maar ik durf er eigenlijk niks meer over te zeggen.quote:Op zondag 11 april 2010 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
maar sneakersokjes mogen wel in het wit?
quote:Op zondag 11 april 2010 10:26 schreef Dupje het volgende:
Ik zou gewoon lekker aan doen waar je zelf zin in hebt
Maar dan wel een extra paar zwarte meenemen voor het geval je je schoenen uit wil doen.quote:Op zondag 11 april 2010 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van mij wel hoor... Die zie je toch niet
Ik ook.quote:Op zondag 11 april 2010 10:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb gewoon allerlei kleuren sokken aan hoor
En met een beetje pech af en toe 2 verschillendequote:Op zondag 11 april 2010 10:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.In de meest hysterische patroontjes.
maat vijf?????woon je in een paddestoel ofzo?quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er misschien al iemand waar ik die knalroze uit het vorige topic kan halen? Maat 5
Wauw, die zijn echt geniaalquote:Op zondag 11 april 2010 10:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik durf er eigenlijk niks meer over te zeggen.
OT:
[ afbeelding ]
Je punt was eerder al duidelijkquote:Op zondag 11 april 2010 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan wel een extra paar zwarte meenemen voor het geval je je schoenen uit wil doen.
!!!
Vriendin van mij doet niet anders... Die gooit een van haar sokken terug in de la als ze toevallig 2 dezelfde paktquote:Op zondag 11 april 2010 10:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En met een beetje pech af en toe 2 verschillende
Ik zat ook al aan een dwerg te denken.quote:Op zondag 11 april 2010 12:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maat vijf?????woon je in een paddestoel ofzo?
Is toch niet zo'n gekke maat? Ik heb maat 6.quote:Op zondag 11 april 2010 13:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan een dwerg te denken.
Maat 38 is US maat 7, meen ik?quote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er misschien al iemand waar ik die knalroze uit het vorige topic kan halen? Maat 5
6 = 39quote:
Ik had eerder wel chuck taylor all star double upper hi, maar eerder geen layer up gezien. Vind de laatste toch toffer.quote:
Hangt ervanaf of je dames of herenmaten gebruikt.quote:
Ja, mannenmaat 6 ja, maar volgens mij is Cyntiaa een vrouwtjequote:
Blijkbaar heb ik dan altijd de mannenmaat.quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, mannenmaat 6 ja, maar volgens mij is Cyntiaa een vrouwtje
Ik ook hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dan altijd de mannenmaat.
Die heb ik ook! Denk even lang als jij ze hebt.quote:Op zondag 11 april 2010 15:19 schreef Gibeon het volgende:
Ik besef me net dat ik m'n All Stars al weer ruim een jaar heb, vind ze nog best netjes eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag nieuwe bestellen
Ik heb ze vorige week ook nog weer gewassen, scheelt ook weerquote:Op zondag 11 april 2010 16:06 schreef Soempie het volgende:
Die heb ik ook! Denk even lang als jij ze hebt.
Kan me er echt niet meer op vertonen. Ze vallen helemaal uit elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Die van jou zijn inderdaad echt nog wel netjes.![]()
Het is een 10, maar valt als een 9.5..quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige week ook nog weer gewassen, scheelt ook weerDie van jou zijn ook nog veel mooi donkerder.. Ooit gewassen?
Kan alleen nog geen mooie Layer Up vinden voor mij, heb nu de "This is not a shoe.." besteld, eindelijk
@Disconnected: 10,5 toevallig?![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef MilanILF het volgende:
Nog even terugkomen op het hele sokken verhaal.
Ik buk altijd op straat en dan trek ik mensen's broek omhoog om te zien wat voor sokken ze aanhebben als het dan wit is nouuuuuu, wat een turnofff.
Echt, de mongool die dat verzonnen heeft over witte sokken, kon ik haar maar afschieten.
Sneakersokjes zie je nog steeds als ik lows aan heb, en als ik dan m'n groene lows aan heb, waar geen zwart in zit, enkel groen en wit, doe ik toch liever wit aan.
Nope.quote:Op zondag 11 april 2010 16:26 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige week ook nog weer gewassen, scheelt ook weerDie van jou zijn ook nog veel mooi donkerder.. Ooit gewassen?
Oh ben jij dat!! Ik dacht al wat een raar persoon.quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef MilanILF het volgende:
Ik buk altijd op straat en dan trek ik mensen's broek omhoog om te zien wat voor sokken ze aanhebben als het dan wit is nouuuuuu, wat een turnofff.
quote:Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, mannenmaat 6 ja, maar volgens mij is Cyntiaa een vrouwtje
Aaaaaaaahw!quote:
Kjoet hé. haha!quote:Op zondag 11 april 2010 19:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaaaaaahw!![]()
OT: Duurt lang nieuwe schoenenNog 4 dagen volgens de tracker
Die wil ik nog... i need money mayn.quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef MilanILF het volgende:
Kan niet wachten tot ik m'n lage Pink Floyds onder een korte broek aankan. Het weer moet echt snel beter worden.
Stipje al gevonden?quote:
Ik ga deze week naar New York, eens zien of ik ook die Pink Floyds kan vinden. Ze zijn wel héél gaaf, namelijk!quote:Op zondag 11 april 2010 20:12 schreef MilanILF het volgende:
Kan niet wachten tot ik m'n lage Pink Floyds onder een korte broek aankan. Het weer moet echt snel beter worden.
Stipje op je zoolquote:
Mensen, ben nieuw hier en heb eventjes een vraagje.quote:
We hebben hier grotere maten gezien, dus mogelijk is het sowiesoquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Mensen, ben nieuw hier en heb eventjes een vraagje.
Ik heb maat 47 en zou graag de bovenstaande all stars willen hebben. Is dit mogelijk en zo ja staat dit een beetje of vinden jullie dat ''not done'' met zo'n grote maat.
En waar zou ik ze kunnen halen? Ik weet dat ze op ebay wel te vinden zijn, maar misschien hier ook in NL?
Alvast bedankt!
En omdat het daar goedkoper is ^^quote:Op zondag 11 april 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hebben hier grotere maten gezien, dus mogelijk is het sowiesoIn NL weet ik niet, ik koop ze meestal op Amazon of andere (Amerikaanse) webshops, omdat ze daar tot lekker groot gaan
maat 5 = maat 37,5quote:Op zondag 11 april 2010 12:53 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
maat vijf?????woon je in een paddestoel ofzo?
Hi tops krijg ik clownsvoeten van vind ik neem altijd low topsquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Gibeon het volgende:
Mits in verhouding met je eigen lengte kan het wel, zeker bij hi tops vind ik t reuze meevallen
Oh ik dacht dat je ze al gekocht hadquote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
En omdat het daar goedkoper is ^^
Over dat stipje, niet gevonden, maar om het op zo'n foto te vinden...
M'n ogen zijn al slecht
Ik vind het juist altijd andersomquote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Hi tops krijg ik clownsvoeten van vind ik neem altijd low tops
Nee, maar ik wil dat type wel graag.quote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hi tops krijg ik clownsvoeten van vind ik neem altijd low tops
[..]
Oh ik dacht dat je ze al gekocht had
quote:Op zondag 11 april 2010 20:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil dat type wel graag.
Amazon is dus aan te bevelen?
Thanksquote:
En dit dan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:57 schreef Atomatico het volgende:
zie al dat amazon niks wordt. die hebben geen maat 12.5.
trouwens maat 47 is amerika is toch 12.5 he? want in UK is 47 maat 12, maar in Amerika zie je bijna niks van 47. lijkt me toch sterk dat niemand daar 47 heeft.
Ze vallen groot volgens mij, maar dat hangt er maar net weer vanaf met welke merken je het vergelijktquote:Op zondag 11 april 2010 20:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Vallen All Stars eigenlijk klein of groot uit?
Ik heb ze namelijk nog nooit gehad...
Moet maat 43 hebben, US 9,5 dacht ik.
ik doelde eigenlijk op die witte.quote:Op zondag 11 april 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dit dan?
[..]
Ze vallen groot volgens mij, maar dat hangt er maar net weer vanaf met welke merken je het vergelijkt
Maattabelquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Atomatico het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op die witte.
nou zie ik weer een andere site waar staat dat 47 13 is in amerika.Iemand die de Amerikaanse site beter weet?
en nog iemand met andere goede webshops? vind die in australie een beetje duur eigenlijk, want daar komen nog een hoop verzendkosten enzo bij.
Hmm... misschien dat ik beter eerst even naar de schoenenzaak kan gaan om wat te passen voordat ik wat bestelquote:Op zondag 11 april 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dit dan?
[..]
Ze vallen groot volgens mij, maar dat hangt er maar net weer vanaf met welke merken je het vergelijkt
Mja, ik varieer van maat 46.5 tot 49, het hangt maar net van het merk afquote:Op zondag 11 april 2010 21:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... misschien dat ik beter eerst even naar de schoenenzaak kan gaan om wat te passen voordat ik wat bestel
Gewoon .comquote:Op zondag 11 april 2010 21:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
Trouwens, amazon.com verzend het niet naar Nederland.
Heb je het toevallig van amazon.co.uk of amazon.de?
En hoe gaat het betalen?
Want ik krijg dit te zien (probeerde even wat):quote:Op zondag 11 april 2010 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon .comIk heb al paar keer daar besteld, gewoon met credit card betalen
Express shipping (binnen 6 werkdagen) is ongeveer 25/30 per persoon, als we splittenquote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Atomatico het volgende:
vind die in australie een beetje duur eigenlijk, want daar komen nog een hoop verzendkosten enzo bij.
Via welke webshop? Volgens mij kwamen mijne (bijna) altijd van Shoe Metro afquote:Op zondag 11 april 2010 21:23 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Want ik krijg dit te zien (probeerde even wat):
http://img695.imageshack.us/i/vreemd.png/
Deze is van amazon.com.quote:Op zondag 11 april 2010 21:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Via welke webshop? Volgens mij kwamen mijne (bijna) altijd van Shoe Metro af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |