Ja, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 18 april 2010 19:27 schreef leonie-89 het volgende:
[ link | afbeelding ]
De linkse worden nog gedragen. De rechtse alleen op festivals, is ook al wel te zien.
Bij mij gaat de hak aan de binnenkant zo snel kapot
Ik ook, al is het bij m'n nieuwe minder. Maar goed, die heb ik nog niet zo lang.quote:
Ofcoursequote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Please tell me dat je ook naar The Who luistert
Links ervoor en rechts erachter, is dat hip?quote:Op zondag 18 april 2010 21:52 schreef ad0rable het volgende:
voor én achter..
als in kan allebei, maar niet allebei tegelijk.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Links ervoor en rechts erachter, is dat hip?
Ja, maar vervolgens loop ik de hielen van mijn sokken kapot door het rubber + rafelig linnenquote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef Gibeon het volgende:
Heb ik ook, maar je hebt dan dat rubber toch nog?
Same herequote:Op zondag 18 april 2010 22:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens loop ik de hielen van mijn sokken kapot door het rubber + rafelig linnen
Nee als je te heet wast of te vaak dan gaan de lijmlagen los zitten..quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef vencodark het volgende:
Kunnen All Stars zonder problemen de was in trouwens?
Wat is de max temperatuur dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee als je te heet wast of te vaak dan gaan de lijmlagen los zitten..
Ze worden dan ook wat valer.
Je kunt ze beste of heel laag of met de hand wassen
Geen idee. Je mag ze natuurlijk zo heet wassen als je zelf maar wilt.quote:
Hm, met de hand kan dus ook. En stomme vraag misschien...maar dan wel gewoon met vloeibaar wasmiddel of iets anders?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef Gibeon het volgende:
Doe het lekker met de hand in lauwwarm water! En laat ze daarna langzaam drogen, vooral niet in de zon zetten!
Poeder mag ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, met de hand kan dus ook. En stomme vraag misschien...maar dan wel gewoon met vloeibaar wasmiddel of iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |