K haal er morgen wel ff eentje denk ik, kosten toch maar iets van 5 euro ofso. K moet nl ook nog ff wat extra geheugen hebben. 1G icm Win7 is niet echt snel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik nog wel eentje liggen.
Lekker!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:52 schreef 2cv het volgende:
Ik ook niet, ik zit aan de cointreau (en als dat een wijvendrankje is: dat zal mij aan mijn reet roesten).
Ik weet niet of je daar haast mee hebt? Maar kijk dan even in de pricewatch van tweakers. Met name geheugen wil qua prijs erg verschillenquote:Op zaterdag 17 april 2010 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K haal er morgen wel ff eentje denk ik, kosten toch maar iets van 5 euro ofso. K moet nl ook nog ff wat extra geheugen hebben. 1G icm Win7 is niet echt snel.
Morgen Lex!quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, wat fijn dat jullie er weer zijn
Hihihi, ik hoop voor je dat ie er nog staatquote:Op zaterdag 17 april 2010 09:16 schreef PeuRac het volgende:
Goede morgen, eens kijken of mn fiets nog in de stad staat, vorige week op Mariaplaats laten staan.
Je kan er morgen één halen, of één via de post binnenkrijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K haal er morgen wel ff eentje denk ik, kosten toch maar iets van 5 euro ofso. K moet nl ook nog ff wat extra geheugen hebben. 1G icm Win7 is niet echt snel.
Hij kan er vandaag eentje halen of overmorgen eentje per post krijgen bedoel jequote:Op zaterdag 17 april 2010 09:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan er morgen één halen, of één via de post binnenkrijgen.
Oja, scherp.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij kan er vandaag eentje halen of overmorgen eentje per post krijgen bedoel je
Hmm, zie dat je in Utrecht woont, waar ergens?quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan er morgen één halen, of één via de post binnenkrijgen.
Tegen de Meern aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, zie dat je in Utrecht woont, waar ergens?
Ja, klopt. Nieuwbouwwijk hè.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:47 schreef PeuRac het volgende:
Dat is geen Utrecht hoordat is wannabe-Utrecht
Maar dan loop ik wel ff naar de stad, dat is een stuk dichterbij(woon vlakbij t centrum)
Dat ligt niet echt op de rit.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:59 schreef PeuRac het volgende:
Tuinwijkmaar ga over een uurtje de stad in.
Moest even naar een vriend toe, en vanavond naar Hoograven, dus daarom.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Wat voor een werk doe je dan, dat je rondje Utc moet doen?
Ik vind een half uurtje met een spons en de tuinslang wel voldoende altijd.quote:
Ik vind het een voldoening geven als ik zie hoe hij glimtquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:43 schreef 2cv het volgende:
Hogedrukreiniger en dan door de wasstraat. maar alleen als het ding ECHT vies is en er dus een flinke laag vuil op zit. * 2cv HAAT schoonmaken/poetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |