Klopt, voor een auto van 1992 vind ik het een best leuk interieur.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat interieur valt me nog heel erg mee
Wanneer hebben jullie tijd? En een leuke plek ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou van jouw interieur en je wuppie ook al is die niet meer
Wanneer gaan we eigenlijk meeten?ST gaat dan ook mee, als onderdeel van mijn witte auto
![]()
Ik zal hier eens overleggenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wanneer hebben jullie tijd? En een leuke plek ofzo?
Woah! Da's wel tof, alleen wil ik erg graag iets zwarts zonder detail, is een mooi contrast op m'n witte gebakjequote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Zoiets niet wat voor je Marijke?
[ afbeelding ]
Nadeel van dat soort stickers is dat je je auto amper meer verkoopt (zie de schrale mxjes op de vorige pagina...
ik heb mn kabouterbaard weer terugquote:Op donderdag 15 april 2010 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]Een collega van de redactie noemde me vanmorgen Magnum omdat ik full-open aan kwam rijden... nou moet ik een snor laten staan
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
De volgende keer schiet ik wel even niet op F/2.8 1/8000e
ja, ik oest toen nog wennen aan peilen! en ik negerde het lampjeniet, gewoon zsm naar de kwik fit gegaan ten, daar was je zelf bij mevrouw!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had al gecorrigeerd![]()
En nee, je oliepeil was echt te laag... dat weet jij ook donders goed. Maar he, het is niet mijn auto
Ja, zeker!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, voor een auto van 1992 vind ik het een best leuk interieur.
Stickers kunnen er weer afquote:Op donderdag 15 april 2010 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Zoiets niet wat voor je Marijke?
[ afbeelding ]
Nadeel van dat soort stickers is dat je je auto amper meer verkoopt (zie de schrale mxjes op de vorige pagina...
Misschien stuur nog een keer switchen voor een sportstuurquote:
Op eeuwenoude lak?quote:
Is zo'n stuur gemakkelijk te vervangen? Ik ben aan het overwegen een goedkoop tweedehands stuur op de kop te tikken die kleiner is dan het originele stuur. Dat is echt een enorm stuur vergeleken met de restquote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien stuur nog een keer switchen voor een sportstuur.. Er zat er vandaag wel één in een ZX, maar die was kats versleten
.. En had niet de goede dopsleutel ervoor
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien stuur nog een keer switchen voor een sportstuur.. Er zat er vandaag wel één in een ZX, maar die was kats versleten
.. En had niet de goede dopsleutel ervoor
Nee, dat denk ik ook inderdaad... Maar ach, op zo'n oud en al moeilijk verkoopbaar gebakje durf ik het wel aanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op eeuwenoude lak?
De bestickering van onze carbagerun Saab blijft er na de run ook gewoon opzitten... dat komt er nooit meer goed af
en wat voor stuur heb je nu?quote:
Dan zou je hem 'professioneel' moeten laten poetsen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op eeuwenoude lak?
De bestickering van onze carbagerun Saab blijft er na de run ook gewoon opzitten... dat komt er nooit meer goed af
Bij dit plaatje wat hierboven staat is het t middenstuk lostrekken. Daar zit een grote bout onder die losgedraaid moet worden, maar voor de ratelset heb ik niet zo'n grote dop. En de gewone sleutels komen niet in dat gat zeg maar. Mits het goede gereedschap aanwezig is, is het vrij eenvoudigquote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is zo'n stuur gemakkelijk te vervangen? Ik ben aan het overwegen een goedkoop tweedehands stuur op de kop te tikken die kleiner is dan het originele stuur. Dat is echt een enorm stuur vergeleken met de restMaar ik weet het nog niet zeker of ik dat doe hoor, meer een ideetje
Eerst maar eens door de APK in juni
![]()
Wat op de eerdere foto te zien isquote:Op donderdag 15 april 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en wat voor stuur heb je nu?
ja, dat kanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op eeuwenoude lak?
Stond bij de sloop nog het nieuwe model A4.. Die had een flinke klap gehadquote:Op donderdag 15 april 2010 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze audi ga ik naar Duitsland, nu we het toch over Audi's hebben
Zilveren spiegels komen van een S of RS ja geloof ikquote:Op donderdag 15 april 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, ik zie nu dat die audi zilveren spiegels heeft, daar hadden de autogefaptboys het altijd over... ik wist dat ie 4x4 had... maar volgens mij zijn we erg rap in door duitsland
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zie deze ineens ook in mn archief staan
het was toen wel uitzonderlijk warm... 2007 toch? Gsiter nog wat fotso van de bauma 2007 gekeken, ook allemaal inde korte broek...quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het weer. No way dat ik toen zulke kleren aan kon.
Ja, toen was het echt heet. Maar wel leuk en lekker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was toen wel uitzonderlijk warm... 2007 toch? Gsiter nog wat fotso van de bauma 2007 gekeken, ook allemaal inde korte broek...
haha, deze zet ikin mn fobo! Denkt iedereen dat het over mij gaatquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, toen was het echt heet. Maar wel leuk en lekker.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haha, deze zet ikin mn fobo! Denkt iedereen dat het over mij gaat
Ik heb nog wel een kabeltje liggen, maar die kan ik helaas niet weggeven. Als ik jou was zou ik morgen gewoon even naar de Computerland/Norrod oid gaan, die hebben vast zo'n kabeltje liggen voor een paar euro. Is sneller dan dat iemand em naar je opstuurtquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Hey, heeft iemand nog een SATA kabeltje liggen ofso? Ik wil de HD uit mn laptop bijpluggen in mn PC, maar heb geen kabelEn in mn laptop zat die direct op t moederbord.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, ik heb ook een keer zoiets gehad, we waren lekker bezig, ik was dr aan t vingeren en ineens waren mn vingers roze. Toen bleek dat ze medicijnen had waardoor ze last had van bloederige afscheiding. Was best kut op een witte bank
Ik heb er denk ik nog wel eentje liggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Hey, heeft iemand nog een SATA kabeltje liggen ofso? Ik wil de HD uit mn laptop bijpluggen in mn PC, maar heb geen kabelEn in mn laptop zat die direct op t moederbord.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef Dingest het volgende:
Na lang twijfelen Grou gereden om bij die Baleno te kijken, was hij net die avond ervoor verkocht en had hij vergeten vanochtend de advertentie eraf te halen. Dus vandaag in totaal 200 km voor niets gereden![]()
Wil ik weer in de auto stappen om naar huis te rijden, breekt de enige sleutel die ik heb af in het portier - en daar werd ik wel flink chagrijnig van. Ik kon nog wel in de auto, en uiteindelijk de ANWB maar gebeld om het stuurslot eraf te laten slopen (de rest kon ik zelf eraf schroeven met m'n zakmes) terwijl ik op het parkeerterrein van een garage sta. Er werd daar niet even aangegeven of er hulp nodig was, maar die gast wilde me nog wel even vlug een andere bak aansmeren![]()
Een half uur later met een half gedemonteerd interieur naar huis gereden. Van de week even kijken of ik ergens een sleutel kan bijbestellen - schijnt te kunnen volgens die ANWBer en er staat een nummer op het startslot - en twee nieuwe bouten regelen zodat het startslot weer terug op zijn plaats kan.
Gaaf !quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:02 schreef Erasmo het volgende:
2CV kijk eens
http://farm5.static.flickr.com/4052/4525666379_97f141fc84_o.jpg
Sinds 2 september vorig jaar zeg ik uit mijn hoofd, hoezo ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds wanneer sleep je Arthur zijn neef mee, 2cv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |