Mijne kan ook een wasbeurt gebruiken. Maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef SinofEnvy het volgende:
Morgen voor het eerst m'n C30 wassen, hij's nu net een maand oud't zal nu nog (relatief) leuk zijn, over een keer of 2 al niet meer...
Nee, sorry, een C30 is nooit leuk, ook niet als je hem wast. Als het nou een 480 was geweest...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef SinofEnvy het volgende:
Morgen voor het eerst m'n C30 wassen, hij's nu net een maand oud't zal nu nog (relatief) leuk zijn, over een keer of 2 al niet meer...
Ik doe het eens in de 2-3 weken en het verveelt nog steeds niet na een jaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef SinofEnvy het volgende:
Top Gear test, geef Alex een Hiluxquote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik durf te wedden dat de meest betrouwbare auto binnen een maand finaal kapot gaat zodra hij van mij is.....
Dus wie geeft me een Toyota cadeau?
Kmoet er niet aan denkenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het eens in de 2-3 weken en het verveelt nog steeds niet na een jaar.
Dat zijn bij mij aangeboren genenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kmoet er niet aan denken.. Maar ik houd wel van wat ranzigheid op een auto
Tof hoor!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Veel is met behulp van paps... En hij rijd lekker, dinsdag nog mee naar mijn zus in Utrecht geweest. Nu bijna alles zo ongeveer werkt zoals t moet, kan ik mijn tijd besteden aan het leuk maken van de auto
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik durf te wedden dat de meest betrouwbare auto binnen een maand finaal kapot gaat zodra hij van mij is.....
Dus wie geeft me een Toyota cadeau?
Hij is wit he?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kmoet er niet aan denken.. Maar ik houd wel van wat ranzigheid op een auto
Dat is best tofquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof hoor!En geeft toch niets, doe mijn zo'n handige vader
Ik bedoel, mijn paps is best handig, maar lassen e.d. gaat een stap te ver
En het leuk maken van je auto is ook tof!Ik heb bedacht dat ik wel bestickering wil voor mijn wagen
Bloemetjes en vlindertjes met sierlijke krullen oid, gewoon zwart en dan aan een kant van de motorkap of het dak
![]()
Zoiets maar dan anders
[ afbeelding ]
Maakt de auto net anders dan normaal, ik vind em stiekem wel een beetje saai
Hihi haha hoho. Nee.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, een C30 is nooit leuk, ook niet als je hem wast. Als het nou een 480 was geweest...
Haha, logisch. Als je hem door de wasstraat kan halen zou ik het ook vaker doen, maar vanwege nieuwe verf/lak/whatever kan het nog even niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe het eens in de 2-3 weken en het verveelt nog steeds niet na een jaar.
Banden overzetten ben je voor 20-30 euro wel klaar hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is best tof, maar niks voor mij
.. Vandaag nog wel gezocht naar een paar rechthoekige mistlampen maar die waren er donders kut af te krijgen en we waren al 2 uur aan t prutsen daar
.. Ik heb ook al een stel leuke originele AX velgen gezien, maar daar wacht ik nog wel even mee. Want om de banden enzo over te laten zetten kost ook nog weer wat.
Die vogelschijt peuter ik er wel een keertje af. Maar het zand/stof/modder aan de zijkant blijft mooi nog even zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is wit he?Je ziet alles, ook vogelstront ookal zou je denken dat je een camouflagekleur hebt daarvoor
Ik heb em nu 2 keer gewassen sinds ik d'r heb, ze was ook echt smerig bij aankoop, maar ik wil het nu al nog een keer doen
![]()
Ik rij hem alleen in de winter door de wasstraat hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
Hihi haha hoho. Nee.
[..]
Haha, logisch. Als je hem door de wasstraat kan halen zou ik het ook vaker doen, maar vanwege nieuwe verf/lak/whatever kan het nog even niet.
Ik vind t het nu nog niet waardquote:Op donderdag 15 april 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Banden overzetten ben je voor 20-30 euro wel klaar hoor.
Deze Niva was voor mijn doen heel duurquote:Op donderdag 15 april 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel jaEcht, zorg eens iets beter voor je wagens! Dan heb je er langer plezier van. Ik zou beginnen met het zoeken van een fatsoenlijke garage
![]()
Of koop zo'n dure auto dat je er wel zuinig op wilt zijn
![]()
Ik snap dat, jij bent een jongetje, wat moet je met bloemen en vlinders op je auto!?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is best tof, maar niks voor mij
.. Vandaag nog wel gezocht naar een paar rechthoekige mistlampen maar die waren er donders kut af te krijgen en we waren al 2 uur aan t prutsen daar
.. Ik heb ook al een stel leuke originele AX velgen gezien, maar daar wacht ik nog wel even mee. Want om de banden enzo over te laten zetten kost ook nog weer wat.
Daarom rijd je door met een lekke differentieel en negeer je olielampjes?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deze Niva was voor mijn doen heel duurEn ik ben er zuinig op... maar ze moet wel leven!
Maar ik doe nu reguleir onderhoud, en ik negeer de tekenen van verval niet!
Enige die ik momenteel heb is deze:quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat, jij bent een jongetje, wat moet je met bloemen en vlinders op je auto!?![]()
Ja precies, leuk hoe je zo lekker enthousiast bezig bent met je autootje!Wil je trouwens nog eens wat plaatjes laten zien van je interieur? Dat is vast ook een tof ouderwets interieurtje
Dat motorstoringlampje is uit zichzelfuit gegaan ondertussen, gebruikelijke niva kwaal, dat de motrostringlamp zo nu en dan spontaan gaat brandenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom rijd je door met een lekke differentieel en negeer je olielampjes?Nee Alex, mij heb je niet met dat soort praat
Dat interieur valt me nog heel erg meequote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Enige die ik momenteel heb is deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik rij vaak langs een MX5 die te kop staat, t jeukt wel hoor....
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, sorry, een C30 is nooit leuk, ook niet als je hem wast. Als het nou een 480 was geweest...
Ik had al gecorrigeerdquote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat motorstoringlampje is uit zichzelfuit gegaan ondertussen, gebruikelijke niva kwaal, dat de motrostringlamp zo nu en dan spontaan gaat branden![]()
en de koppakking is niet lek!een of andere keerring in het differentieel of zo...
Ik hou van jouw interieur en je wuppie ook al is die niet meerquote:Op donderdag 15 april 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Enige die ik momenteel heb is deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |