Mijn humeur is niet geweldig nu (understatement). Ik mocht deze week gaan werken bij de tabaksboer, de hele week. Echter, men had mij ingepakt bij de storterij. Dna moet er tabak op lopende banden gestort worden ofzo. het is in elk geval zwaar werk waar ze alleen mannen voor vragen omdat het voor vrouwen vaak te zwaar is (diegene die nu gaat brullen dat dat discriminatie is: mannen en vrouwen ZIJN verschillend (maar wel gelijkwaardig) en ik spreek in algemene termen). Dat is dus werk waarvan ik bij voorbaat al weet dat ik het niet lang vol ga houden. Men heeft wat geschoven en nu kon ik vandaag toch aan het werk bij een lopende band. Echter, ik hoef morgen niet meer terug te komen. Ze begrijpen de situatie enzo, lopen ook niet moeilijk te doen, te pesten, enzovoorts, maar ze hadden aan het uitzendbureau iemand gevraagd voor dat zware werk, terwijl ik al aangegeven heb dat zware werk niet te willen/kunnen.
Tevens lijkt het er op dat 1 of andere dame bij het UWV gaat besluiten dat ik maar niet meer in de metaal moet gaan werken omdat dat te zwaar is. Zij zullen een baan in de metaal dus niet "subsidiëren". Het is nog niet in kannen en kruiken, maar dat vermoeden heb ik wel. Ik hoop echt dat mijn vermoeden verkeerd is en/of niet uit gaat komen, want als het wel zo gaat zijn dan denk ik dat ik de eerstkomende 10 jaar een humeur heb om te schieten om daarna mezelf door de kop te schieten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/