Kvind het niet erg om met de spons even de auto af te nemen.. Maar om nou dat ding glimmend schoon te krijgen, met een paar dagen is ie toch weer ranzig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:43 schreef 2cv het volgende:
Hogedrukreiniger en dan door de wasstraat. maar alleen als het ding ECHT vies is en er dus een flinke laag vuil op zit. * 2cv HAAT schoonmaken/poetsen.
Interieur is dan weer wat anders, daar zit je de hele tijd tegenaan te kijken. Maar stiekem vind ik een beetje ranzige auto's wel tof, weet je tenminste dat ie gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef 2cv het volgende:
Ik heb het topic even bekeken. Hij glimt ECHT mooi, mijn complimenten. Echter, wat Sjoegerd ook al zegt: met een paar dagen zie je daar niet/nauwelijks meer iets van. Dat is (ook) een reden waarom ik poetsen en schoonmaken haat.
Dat is best ranzig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:50 schreef 2cv het volgende:
Interieur van mijn hok is ook vies. Niet zichtbaar vies, maar als je een paar uur gestuurd hebt zijn je handen zwart
Als je echt degelijk spul gebruikt is de auto na een paar dagen nog echt niet vies hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef 2cv het volgende:
Ik heb het topic even bekeken. Hij glimt ECHT mooi, mijn complimenten. Echter, wat Sjoegerd ook al zegt: met een paar dagen zie je daar niet/nauwelijks meer iets van. Dat is (ook) een reden waarom ik poetsen en schoonmaken haat.
Je wordt gecheckt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee waarmee ik een .DAT bestand kan openen? Ik heb een tripmaster op mn Tomtom geinstalleerd welke deze bestand logged, alleen kan ik daar nu niks mee.
Dat is dus voor dat IQ routes spul als ik het zo leesquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Je wordt gecheckt.
http://www.yournav.com/forum/index.php?showtopic=10014
Ik heb ook een kennis in Mexico zitten die nu niet terug naar huis kanquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
Door dat gekut met die vliegtuigen heb ik nu 2 gasten hier een week langer zitten
Waar gebruik je die tripmaster software voor dan ??quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef PeuRac het volgende:
iemand enig idee waarmee ik een .DAT bestand kan openen? Ik heb een tripmaster op mn Tomtom geinstalleerd welke deze bestand logged, alleen kan ik daar nu niks mee.
Ik vind het ook helemaal niet erg dat hij na een paar dagen weer vies is hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:48 schreef 2cv het volgende:
nee huiswerk? ze werkt tochquote:
Ja, weet ik veel hoe het heet. Een blaadje waarmee ik dinsdag mijn nieuwe mountainbike op mag halen.quote:
quote:
Oh zo, ik dacht dat je er een gewonnen had met tanken oidquote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel hoe het heet. Een blaadje waarmee ik dinsdag mijn nieuwe mountainbike op mag halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |