Lijkt me een prachtige situatie als ajax, feyenoord, ado en FC Utrecht tegelijk spelenquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij bedoelt 1 groot stadion met 5 velden naast elkaar, net als bij curling.
Gewoon 1 middagje voetbal dan dus.
Hij is er weer, onze boregaar. Ons huistrolletje en thuiskloontje. Welkom terug hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:37 schreef Beauregard het volgende:
Niet om 't een of ander, maar een mannetje of 50.000 per trein aanvoeren richting een stadion binnen een acceptabele tijd is onmogelijk.
Verder leuk dat je je fantasie de vrije loop hebt gelaten hoor, niets op aan te merken.
Welk probleem probeer je op te lossen dan? Kom eens met cijfers?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Ook al eerder gezegd, kan niet want de supporters komen de stad niet meer in. Die kunnen alleen per trein het stadion bereiken en verlaten.
Ik ben er wel klaar mee. Zodra een mod die zinloze reacties gaat weghalen kom ik wel terug om weer eens een onderbouwing te geven. Eventueel met cijfers. Maar heb geen zin om steeds te moeten lezen dat ik mensen wil laten happen. Daarvoor ga ik wel naar KLB.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Welk probleem probeer je op te lossen dan? Kom eens met cijfers?
Tot nu toe ga je namelijk ook niet echt in op de inhoudelijke argumenten tegen je voorstel (waarbij ik overigens echt denk dat je voorstel puur bedoeld is om mensen te laten happen, maar dat terzijde)
Grappig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:01 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik ben er wel klaar mee. Zodra een mod die zinloze reacties gaat weghalen kom ik wel terug om weer eens een onderbouwing te geven. Eventueel met cijfers. Maar heb geen zin om steeds te moeten lezen dat ik mensen wil laten happen. Daarvoor ga ik wel naar KLB.
Kun je ook nog ontopic reageren en me uitleggen hoe jij denkt die 50.000 per trein naar het stadion te vervoeren, of blijf je vervallen in nietszeggende huilposts als bovenstaande?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hij is er weer, onze boregaar. Ons huistrolletje en thuiskloontje. Welkom terug hoor.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee. Zodra een mod die zinloze reacties gaat weghalen kom ik wel terug om weer eens een onderbouwing te geven. Eventueel met cijfers. Maar heb geen zin om steeds te moeten lezen dat ik mensen wil laten happen. Daarvoor ga ik wel naar KLB.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:33 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb al een TR geplaatst, maar wil een mod alsjeblieft z.s.m. de zinloze reacties verwijderen!
Dan komt S1nn3rz met onderbouwingen en eventueel met cijfers. MET CIJFERS MENSEN!
Dus, actie graag.
Helaas niet. Maar het zou voor mijn werk wel handig zijnquote:Op zondag 11 april 2010 14:26 schreef MassimO het volgende:
Pfff wat een onzin idee. En je hoeft natuurlijk echt geen Einstein te zijn om te begrijpen dat dit nooit kan werken.
Bovendien moet je de infrastructuur dusdanig aanpassen dat voetbalsupporters zonder oponthoud naar en van de wedstrijden kunnen reizen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:51 schreef Merkie het volgende:
Dit lijkt me een vrij kansloos plan.
Commercieel gezien is het heel dom om op woensdagochtend om 11.00 Feyenoord-Ajax te spelen. Mensen moeten werken, niemand kijkt, sponsorinkomsten dalen dramatisch, TV-inkomsten zijn geen klap meer waard.
Ten tweede snap ik het voordeel niet. Denk je nou echt dat er geen politiemacht meer nodig is als Feyenoord tegen Ajax moet spelen omdat het duel niet in Rotterdam of Amsterdam gespeeld wordt?
Ik zie geen voordelen en alleen maar nadelen; derhalve is TS een mongool [ afbeelding ] .
ow was al gepostquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:37 schreef gers het volgende:
ts moet even een bezoekje brengen aan het strahovstadion![]()
[ afbeelding ]
Denk jij. Misschien moet je stoppen met denken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
die dalen helemaal niet.
A. Er zullen genoeg mensen blijven komen naar de wedstrijden.
B. Ochtendwedstrijden kunnen altjd nog in de avond worden uitgezonden (eventueel samenvatingen)
C. Sponsoren zijn op een groter deel van de dag te zien (overdag, in de middag en in de avond) dus die zullen echt niet dalen hoor.
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |