quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:35 schreef 988012 het volgende:Jeroen aan de coke? Mis ik iets of was het gewoon een gebrek aan inspiratie voor de TT?
quote:
Jeroen Pauw: XTC, cocaine, drank, maar geen langdurige relaties
Wat Jeroen pauw betreft gaat een XTC-pilletje er doorgaans wel in. Liever dan een lijntje cocaine, want dat gebruikt de NOVA-man maar een paar keer per jaar als hij echt te dronken is....En wat de vrouwen betreft:ze hoeven niet te rekenen op huisje, boompje, beest je want Pauw ziet niets in langdurige relaties.... "Ik heb geen langdurige relatie, ik heb wisselende banen en geen kinderen." Pauw neemt bepaald geen blad voor de mond in een vraaggesprek met Nathalie Huigsloot, de journaliste die eerder dit jaar voor veel opschudding zorgde door te onthullen dat het geslachtsdeel van Jort Kelder ondermaats zou zijn...
Was Jeroen Pauw niet helemaal bij de les toen hij zich liet interviewen en de vraag voorgeschoteld kreeg 'Wat vind je het lekkerst? Drank, XTC of coke?', want het antwoord dat hj geeft zal menigeen die het boegbeeld van Nova denkt te kennen als een keurig man verbazen. Pauw antwoordt namelijk: "Coke vind ik niks. Dat gebruik ik hooguit een à twee keer per jaar, als correctie. Als ik echt té dronken ben. XTC vind ik wel lekker. Ik drink wel veel, maar niet vaak."
Maar net zo openhartig als hij over zijn drugsgebruik praat zo vertelt hij ook over zijn filosofie wat betreft vrouwen. De man die de harten brak van o.a. Loretta Schrijver, Manuela Kemp en recent nog Daphne Bunskoek laat weten zeker geen behoefte te hebben aan een langdurige relatie. "Mijn definitie van een midlifecrisis is dat je wakker wordt en denkt: ik ben 45 en nou zit ik hier met mijn vrouw, die toch ook niet meer de allermooiste is. In het huis, dat ik eigenlijk nooit heb gewild. En dat lawaai dat van boven komt, zijn mijn kinderen. Toen ik zeventien jaar geleden aan die baan begon, had ik toch gedacht dat ik die maar twee jaar zou doen. Dat je dan opeens denkt: ik moet hier uitbreken. Dan word je verliefd op de secretaresse van het naburige bedrijfspand. Dan ga je een XTC-pil slikken op een feestje en blijf je bij haar slapen. En dan denk je dat je verliefd op haar bent en zeg je tegen je vrouw dat je bij haar weggaat. En tegen de kinderen dat je ze zal blijven zien en dat je van ze zal blijven houden. Dat heb ik allemaal niet. Ik ben nooit in een web verstrikt geraakt."
Pauw zal dan ook niet in de relatie val lopen zo vertrouwt hij Huigsloot toe, die het interview maakte voor BLVD. "Door het gewoon niet aan te gaan. Ik heb geen langdurige relatie, ik heb wisselende banen en geen kinderen. "
Dat daarbij weleens slachtoffers vallen neemt hij dan ook voor lief. Dat zowel Loretta Schrijver als Manuele Kemp emotioneel gewond uit de relatie met pauw stapten lijkt hem weinig te deren."N ou ja, goed. Kijk, na mij is het gewoon minder leuk... Nee, dat is flauw. Sommigen crashen misschien wel, ja. Maar net zoals ik niet vind dat ik verantwoordelijk ben voor het geluk van degene die met mij is, ben ik ook niet verantwoordelijk voor het ongeluk van degene die niet meer met mij is."
De vrouwenversierder Jeroen Pauw onthult overigens ook dat hij lang heeft gedacht homo te zijn. "Ik heb dat vroeger wel gedacht. Ik heb me zelfs voorgenomen om het te zijn. Ik was toen een jaar of achttien en had ontzettend veel mannen achter mij aan die zeiden: 'Jij bent wel zo maar jij weet het nog niet.' Toen dacht ik: misschien moet ik me er eens toe zetten. Maar ik red het gewoon niet. Nee. Ik heb het echt geprobeerd. Dan ging ik 's avonds weg en dan dacht ik: nu ga ik eens niet op meisjes letten, maar op jongens. Hoe ingewikkeld is het? Nou ja, na tien minuten was ik het alweer vergeten."
Hoewel Jeroen Pauw menig vrouw op zijn woonboot ontvangen heeft vindt hij zichzelf geen goede minnaar: "Ik ben in het seksspel niet de veroveraar die helemaal van a naar b naar c naar. . . gaat. Als het instappunt ergens halverwege het alfabet ligt, vind ik het een stuk beter."