Oneens.quote:
RTL haat niet-Microsoftgebruikers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik kijk de backstagestreams.
Sarina was een van de betere, die blijft wel. Danielle komt misschien wel in de gevarenzone, maar wint het dan toch van 4granted en Sumera.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie gaan eruit? Sowieso Danielle, misschien Sarina? Fierce heeft wel verrast en de mannen krijgen veel stemmen van de meisjes. Ik denk Daniella en Sarina.
Je gaat slapen?!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga me laptop uitzetten. Weltrusten allemaal!
WTFquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaap is fucking briljant trouwens. Hij zingt gewoon al op cd-kwaliteit.
Je mist niks, Kelvin heeft al 3 x verteld dat hij het volgende week beter gaat doen (inside information?) en verder reclame voor het stemmenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
o hijquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar sopte stacey van... vorig jaar
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
Dat verwachtte ik al. Dat ik niets mis dan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Je mist niks, Kelvin heeft al 3 x verteld dat hij het volgende week beter gaat doen (inside information?) en verder reclame voor het stemmen
Ik vind Sumera juist wel schattig, maar kan me voorstellen dat het grote publiek niet door de verlegenheid heen prikt en haar niet spontaan en 'gezellig' genoeg vindt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sumera zou ook best eens exit kunnen gaan, ze blijft te onsympathiek. 4Granted blijft nog wel een paar shows, dankzij de soppende meisjes.
Ga je mond en alles spoelen NU.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
WTF? Hij viel me echt enorm tegen juist
!
Eensch!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind Sumera juist wel schattig, maar kan me voorstellen dat het grote publiek niet door de verlegenheid heen prikt en haar niet spontaan en 'gezellig' genoeg vindt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |