ik ben gewoon niet goed in titels. Ik moet eerst het lied horen, voor ik het kenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn reactie was dan ook op het eerste stukje
Het Tetten-trio komt zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef Paul het volgende:
Ik heb wel zin in een negatief jury commentaar
Ja héérlijk!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Die stem van Jaap is echt zó fijn!
Heel makkelijk om naar te luisteren, geen seconde bang dat ie vals gaat.
quote:
sarina komt dadelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef Paul het volgende:
Ik heb wel zin in een negatief jury commentaar
Had haar inderdaad Janis Joplin laten doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Anonymousz het volgende:
o die junk
en ik moet plassenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Waar blijft de reclame, ik wil mijn wijn bijvullen.
Nog meer reclame?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Waar blijft de reclame, ik wil mijn wijn bijvullen.
je krijgt er blauwe nagels van?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef Cee het volgende:
Goh. Wat doet me dit net zo veel als het stoten van m'n blote teen aan de tafel.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeensquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:06 schreef Yenthe het volgende:
Kan Stacey er vanavond ook uit?![]()
Ik ben bijna in staat om gewoon niet meer te kijken, wat is dat mens godsgruwelijk irritant.
En wat een kutlachje heeft ze
Ik zit eigenlijk amper te kijken, meer te luisteren. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef Blossom86 het volgende:
Ze trekt steeds zi'n irritant gezicht na elke zin.
Romy is vast aan het oefenen met Guitar Hero 5.quote:
liever nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |