they're watching you...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha.![]()
En ik hoorde net dat m'n schoonvader ook al op fok zit. Omg.
en de bank is gemaakt van rinske's moederquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Nooooooooooh. Ze weten toch niet hoe ik heet.![]()
gezocht goed baasje voor vrolijke jonge kater
De TS van dit topic heet hetzelfde als Rinske's moeder.
nou gooi maar weg danquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
WIEZEN BANK DAN???
Niet de mijne in ieder geval.![]()
oh nee, hier moeten sterke kwaadaardige krachten aan het werk geweest zijn!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg. Wie heeft sara uit de OP gehaald.
Ja dat MOET wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh nee, hier moeten sterke kwaadaardige krachten aan het werk geweest zijn!
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
foto?
nee das morgen. Ik heb nu 3 bier op, en nu ben ik klaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qutje, moet jij niet gaan comazuipen vanaaf?
Nope.Zit al de hele dag hard, en hij is niet 1x weggevallen. Morhen ff een wrt610 halenquote:
Oh ik dacht dat jij dat gewoon t hele weekend deej johquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee das morgen. Ik heb nu 3 bier op, en nu ben ik klaar.
Morgen moet ik out gaan van tha alcohol
Ik ken netgear eigk helemaal niet.quote:
welneeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat gewoon t hele weekend deej joh
Ja we blijven niet jubelen.quote:
Hij zingt nooit: de bank die gemaakt is van de moeder van Rinske uit Friesland.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ is nu Anton aus Tirol aan het zingen.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey, ik hou het voor gezien, ik kruip lekker met mn honden op de bank voor X-Factor![]()
misschien is jip bang dat WJ em op eetquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Dirty mind.![]()
Ik hoor me toch allemaal schietgeluiden uit WJ's kamer komen. Geen wonder dat Jip 'm zo haat.
Er past helemaal geen kat in dat magere lijf van 'm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien is jip bang dat WJ em op eet![]()
counterstrike?
quequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef nieslief het volgende:
Ik volg dit nou helemaal niet meer.
Wie is Sara
Nou zo zat ik ook dus...quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg. Wie heeft sara uit de OP gehaald.
quote:
Net als een ex overbuurvrouw. Chinese dame met een zware stem. Ze hadden een snackbar annex afhaalchinees en ook een heel slank poesje, Kitty.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Er past helemaal geen kat in dat magere lijf van 'm.
Nee, assassins creed.
jij bent vrij jong om de vriending van hem te zijn zo te zien...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Dit is de andere kant van WJ.
[ afbeelding ]
Als ie geen agressieve spelletjes speelt dus.
Dan verleidt hij jonge meisjes in het park?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Dit is de andere kant van WJ.
[ afbeelding ]
Als ie geen agressieve spelletjes speelt dus.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan verleidt hij jonge meisjes in het park?
[ afbeelding ]
Vriendjens
Dabennikheulnie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij bent vrij jong om de vriending van hem te zijn zo te zien...
't gaat, eten blijft nu beter binnen..quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
hai Barbrfffttttprrrrrttttll.....inmiddels al een beetje beter?
misschien moet je binnenkort een week lang op kinddinges passen ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dabennikheulnie.
Da's Marit, de jongste van m'n zus.
M'n zus doet de laatste tijd aardig tegen me, ik denk dat ze ziek is.
ik heb een huge lijst in m'n rss feeds staan van die dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't gaat, eten blijft nu beter binnen..
Slimme spin:
[ afbeelding ]
hoop sites met leuke foto's zijn er toch, je kan er dagen zoekmaken
Haha, dan doet ze niet eens aardig. Als ik een keer bij m'n ouders ben is het meteen: Kom je dan oppassen ja ok?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien moet je binnenkort een week lang op kinddinges passen ofzo
nee daar ga je een nobelprijs mee krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Trusten!
Ik ga ook iets nuttigs doen, tv kijken.
quote:
quote:
Ik wil ze wel eens proberen voor Bullie, die is soms wat stijf in de gewrichtjes!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Senesta!!!!!!!!!![]()
![]()
Iemand interesse? Heb hier zo'n 60 verpakkingen deels al vergeven maar als iemand een doggie heeft die dit mag?
Heb ze incl actiecodes om het een 6 weken gratis te proberen
[ afbeelding ]
Pm je adres maarquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil ze wel eens proberen voor Bullie, die is soms wat stijf in de gewrichtjes!
Vlag uit!!quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, het weggehaalde weefsel is eindelijk onderzocht en het blijken toch kwaadaardige tumoren te zijn.![]()
Ik geloof wel dat ze alles weggehaald hebben.
Over m'n tante, die bleek gokverslaafd te zijn en aan alle mogelijke loterijen mee te doen die er maar zijn, loterijen tot Australie aan toe.
M'n oom had nog wat geld op een spaarrekening staan en ook nog wat geld in de kluis. Geld uit de kluis was weg en dat op de spaarrekening ook. Ze had z'n handtekening vervalst.
Leuk!quote:
Ech wel! Mn bek staat in de fik, en drinken helpt nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
de supermarkt verkoopt geen heet eten
Dan laat maar zittenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
melk, de vetten in melk breken de capsaicine af![]()
is het enige dat echt helpt, de rest verdoezelt het alleen maar tijdelijk
alcohol helpt ook btw, daar lost het ook in opquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan laat maar zittenIk ga alleen van de geur van melk al over mn nek
Men, het is alsof ik een pot sambal heb lopen vreten
*bier pakt*quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alcohol helpt ook btw, daar lost het ook in op
Ik heb maar 4 slokken pure wodka genomenquote:Water drinken neemt het branderig gevoel niet erg weg omdat capsaïne slecht oplosbaar is in water. (Het is veel beter oplosbaar in vet en alcohol). De chemische stof is erg stabiel, verdampt nauwelijks en ontleedt niet door koken. Bereiding maakt rode-pepergerechten niet minder pittig.
*nog maar slok neemt*quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
even door je mond heen laten klotsen als mondwater helpt meer, dan het gewoon recht doorslikken he
en ik straks stront lazerusquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, als je het gewoon meteen doorslikt moet je wel meer drinken voor hetzelfde effect ja
Like an alcoholic party! Ain't no party like an alcoholic party, cause there ain't no party like an alcoholic partyyyyyhh!quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
*bier koud zet*
cause there ain't no party... tralalalala
Ja, maar daar was nu geen tijd voor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja die souplesse dingen wilde ik es kopen voor Chico,maar ik denk dat ie t niet lust ( hijs wel de enige die dingen als een jumbome lust hier).
Maar Bullie kan ze vast beter gebruiken![]()
Balen dat Tashi m weer aanviel zeg.
Grijpt jullie roedelleider dan niet in?
Castreren vind ik zelf nooit een goede optie als remedie voor gedragsproblemen , maar if all else fails...
Senes, veeeeeeeel plezier vandaag![]()
heul niet, hijs een ukje!quote:
Godin, wat is het toch een lekker ding, die Sjon!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
heul niet, hijs een ukje!
Bil was op deze leeftijd al even groot als Chico, Sjon heb nog steeds een teckelmodel, die korte pootjes zijn echt vrij kansloos
lambalquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:50 schreef DanseMacabre het volgende:
marielle zegt: (16:49:50)
ik moet eigenlijk ook nog gaan rennen vandaag maar heb niet zo'n zin
Saskia zegt: (16:49:56)
gewoon doen![]()
Saskia zegt: (16:50:02)
verrekte lambal![]()
is dat niet een beetje teveel eer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar daar was nu geen tijd voor.
Kundun grijpt anders zeker in.
Ik heb Tash eerst weer op bach gezet.
Hij is vandaag zo mak als een lammetje, we hebben "een god gesprek" gehad![]()
![]()
ik heb echt een hekel aan crosstrainersquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb een crosstrainer, en ja daar ga ik echt op.
Ik ook, maar je moet wat doen voor de lijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan crosstrainers
Dat kost geld.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
meh, ik ga wel met frisse tegenzin naar de sportschool
en als ik daar ben doe ik vanalles, maar ik weiger die crosstrainer op te gaan
Jij weet toch helemaal niet hoe dik ik ben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
uiteindelijk heb je aan de sportschool meer, dan wapperen op alleen een crosstrainert natuurlijk
ik heb dan ook wel iets meer te lijnen dan jij
Satan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:32 schreef oh-oh het volgende:
Sjon Satan zit op het balkon in zn eentje, met een kipkarkas, te grommen als een dulle en zich stijf te vreten![]()
Hij had al drie kippennekken zonder kauwen doorgeslikt voor ik dat karkas naar buiten smeet en die malloot dr achteraan vloog![]()
Ik voel me net een leeuwentemmer soms
Zo noemen mijn collegae mquote:
Ik vind het wel gaaf. Ik denk dat ik zo'n deursticker neem: "Satan waakt hier" voor als er weer zo'n ouderling aan de deur komt.quote:
Kun je daar Luna niet gewoon heel olijk op af sturen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:36 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik vind het wel gaaf. Ik denk dat ik zo'n deursticker neem: "Satan waakt hier" voor als er weer zo'n ouderling aan de deur komt.
Ohja, doen we ook. Maar die mensen zijn net als een boomerang, hoe harder je ze wegsmijt hoe sneller ze terugkomen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je daar Luna niet gewoon heel olijk op af sturen?
Als dr hier een kerkpersoon opdringerig zou denken te moeten zijn aan mijn deur, dan zou ik m echt goed afpoeieren
ik kan schatten, van de jipfoto'squote:Op zaterdag 10 april 2010 17:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jij weet toch helemaal niet hoe dik ik ben.
Nja, ik heb toch wel flink overgewicht hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan schatten, van de jipfoto's
ik ook hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nja, ik heb toch wel flink overgewicht hoor.![]()
Maar er is alweer zes kilo af.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook hoor![]()
mijn broeken en riem enzo zijn inmiddels te groot
Als ik foto drie en vier goed bekijk vind 'ie dat scheren wel lekkah!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft trouwens een nieuwe coupe, ik heb t haar tussen zn ogen wat verder terug geschoren ivm de prutoogjes...
Hij vindt t zelf maar zo:
[ afbeelding ]
En poseren wil ie al helemaal nie ...
[ afbeelding ]
Eeeeeeeeg nie:
[ afbeelding ]
Check zn oren !
( zn baard en zn voorpoten moeten nog goed geschoren, tondeuse leeg ...):
[ afbeelding ]
Wink wink:
[ afbeelding ]
verwaande rotkop!
[ afbeelding ]
Wat een portret is het toch...
[ afbeelding ]
ik had stiekem verwacht dat je de inlogcodes in een lijstje had staanquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
OMG, de Sjon pics!![]()
Wat een heerlijk hilarisch portret is het toch!
Heeft er trouwens nog iemand de inlog van de Photobucket van ons laatste DTH bezoek in 2010?
Ik ben hem weer eens kwijt
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik dat dus nu aan het doen wasquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had stiekem verwacht dat je de inlogcodes in een lijstje had staan
PMquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
OMG, de Sjon pics!![]()
Wat een heerlijk hilarisch portret is het toch!
Heeft er trouwens nog iemand de inlog van de Photobucket van ons laatste DTH bezoek in 2010?
Ik ben hem weer eens kwijt
quote:
Kristallen bol 2.0.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ah shit, hoe weten jullie dat ik eigenlijk Rinske ben.
Volgens WJ is het niet moeilijk. Er zitten vaak goede instructies bij zegt ie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef Pagan het volgende:
Vraagje: Is het moeilijk om een CPU en een koeler op een passend mobo te plaatsen? Ik loop te broeden over een upgrade, en heb nog nooit zelf een CPU geplaatst.
nee is niet moeilijk, klusje van 10 minutenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:38 schreef Pagan het volgende:
Vraagje: Is het moeilijk om een CPU en een koeler op een passend mobo te plaatsen? Ik loop te broeden over een upgrade, en heb nog nooit zelf een CPU geplaatst.
NERD.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee is niet moeilijk, klusje van 10 minuten
ben je je bewust dat er verschillende sockets zijn?
Nee, leg eens uit?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee is niet moeilijk, klusje van 10 minuten
ben je je bewust dat er verschillende sockets zijn?
ja ik kan hier niet ruiken hoeveel je er van weet, voor je straks een 1366 i7 in een pentium 1 socket zit te proppenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, leg eens uit?![]()
AM3, zo iets dacht ik aan, AMD Phenom II X2 550 Black Edition
Qua PC's ben ik het hoertje van de buurt, maar dan pro deoquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik kan hier niet ruiken hoeveel je er van weet, voor je straks een 1366 i7 in een pentium 1 socket zit te proppen
maar tis gewoon een kwestie van lipjes van de koeler losmaken / schroeven
het hendeltje van de socket losmaken, dan kan je de cpu er uit trekken
nieuwe er in, koelpasta er op smeren, koeler er op en presto
Jaha!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
is een mini-itx bordje niet iets voor je?
Kast blijft, optische drives en HDD's blijven, 7 ultimate 64 bits installeren en gaan met die banaan. Een SSD voor het OS valt helaas nog buiten het budget.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
de mugen?
en ik bedoelde micro-atx, sorry, mini-itx is wel erg klein
maar je houdt gewoon je ouwe kast?
quote:Net Cat People van Bowie even lekker hard opgezet, sinds Inglourious Basterds zit die plaat maar in mijn hoofd. Nu draait Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Kollaps.
Niet verkeer, zeker niet!.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
hier staat nu Godspeed You! Black Emperor - Lift your skinny fists like antennas to heaven op
uhuh, leuke band ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet verkeer, zeker niet!.Ken je Godsmack? Wij hebben ze 1X gezien in het voorprogramma van Ozzie, de (een?) Ozfest tour. Feestje, ook wel iets voor jouw denk ik zo.
Morgen maar denk ik, nu draai ik muziek vanaf de PC, en twee dingen door elkaar klinkt wat vreemd. Er zijn tegenwoordig te weinig solo's, vooral solo drum of basgitaar, zoals Bauhaus dat kan, hoor je niet veel meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
de opbouw + solo die op 6:00 begint =
Whahahahaha, Zwabber heeft een Camel Toequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
holy fucking crap, ik sta op en loop naar de keuken, en stoot met mijn voet tegen de poot van de bank
het is op zijn zachtst gezegd geen prettig gevoel als je voelt hoe een hoekig stuk eikenhout je middelste tenen als een wig uit elkaar drijft
Leuk!!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:Ik ga ff een kroontje knutselen voor Karel, die wordt morgen 10
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik zag net die Bavaria reclame van Micky Rourke met zn chihuahua op tv![]()
Leuk, maandag is daar een fijne dag voor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:28 schreef nokwanda het volgende:
Allemaal verhaardagen dus.
Mijn Jan wordt dinsdag 52. Ik wilde hem dinsdag ontvoeren naar de sauna, maar dan is het ladiesday. Dus ik ontvoer hem maandag. Morgen komt er visite voor zijn verhaardag.
Is die nieuw? Nog niet gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
OMG ik zag net die Bavaria reclame van Micky Rourke met zn chihuahua op tv![]()
Over Johnn Depp gesproken, ga es Sweeny kijken, dr is geen reet op tv!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Is die nieuw? Nog niet gezien.
Vond Micky Rourke vroeger wel woest aantrekkelijk.
Tegenwoordig Johnny Depp meer.
Metropolis, mooi!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:00 schreef nokwanda het volgende:
Net Metropolis gekeken en zometeen Tribe![]()
@Strega, zijn kop is altijd vrijwel haarloos (geschoren, dat wel. Hij heef van zichzelf heel erg veel haar, maar kaal staat hem gewoon beter) en de rest is pas gesnoeid
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:00 schreef nokwanda het volgende:
Net Metropolis gekeken en zometeen Tribe![]()
@Strega, zijn kop is altijd vrijwel haarloos (geschoren, dat wel. Hij heef van zichzelf heel erg veel haar, maar kaal staat hem gewoon beter) en de rest is pas gesnoeid
Ja, ik heb zowiezo niet zoveel met lichaamshaar!![]()
Ik zat me laatst af te vragen he, je zei dat je nog niet zo goed kon koken, maar wat eten jullie normaal dan elke dag?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:04 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ stikte net bijna in een soepgehaktbal.
Bij de mac natuurlijk. Nja, gewoon saai, aardappel(puree), groente, vlees. Regelmatig pasta, quiche, rijstdingen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat me laatst af te vragen he, je zei dat je nog niet zo goed kon koken, maar wat eten jullie normaal dan elke dag?
Oh shit , ben ik nog vergeten een cake te bakken, nu maar snel ff doen dan nog![]()
Cocoscaaaaaaake
cocos, gatverdammequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat me laatst af te vragen he, je zei dat je nog niet zo goed kon koken, maar wat eten jullie normaal dan elke dag?
Oh shit , ben ik nog vergeten een cake te bakken, nu maar snel ff doen dan nog![]()
Cocoscaaaaaaake
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:09 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij de mac natuurlijk. Nja, gewoon saai, aardappel(puree), groente, vlees. Regelmatig pasta, quiche, rijstdingen.
We zijn nog aan het leren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik eet ook niet veel anders dan pasta rijst of aardappeldingen hoor
![]()
Verdomme, mn wasmachine is aan het kutten, en mn droger was al gaar.
Perfecte timing ook weer, geldtechnisch gezien
Ja echt hequote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Cocos.![]()
Ik heb cocoszeep en cocosshampoo.
Omringd door liefdequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ligt helemaal rechts op de bank, uitgestrekt op zijn zij, te snurken, rechts naast me ligt Chico, opgerold, te zuchten van genot, Karel ligt links tegen me aan, mn arm te wassen, daarnaast ligt Kees te knorren op een kussen, en daarboven op de leuning van de bank ligt mn Billeke, op zn rug, met 4 pootjes in de lucht
Ja, lots of love en Satanquote:
Je kan beter hier een belachelijke film komen kijken die opstaat: Drag me to hellquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Sjon Satan ligt te dromen met open ogen, alle 4 zn poten bewegen en zn oren flapperen en zn ogen draaien in zn kop.
Wie heeft t nr van een exorcist voor me
Nou die snertkat is er hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Prison Break vinnik niks an.
Moejje nie comazuipen vanaaf dan?
En waarom heeft Senes zich nog niet gemeld met die snertkat???
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou die snertkat is er hoor
Ik heb het er helemaal druk mee want ze mopperen tegen elkaar en het kleine mormel heeft Elco al zijn mand ingejaagd![]()
Maar goed, morgen de foto's en een uitgebreid verslag, ik ga nu zo mijn bedje opzoeken want ik ben echt echt gebroken en ik heb inmiddels een hoofdpijn waar je u tegen zegt.
Oh-oh
Wat is er fijner.....oh ja, een kat (Jamie) die ze in je gezicht ruftquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hij ruft dr ook nog heel erg evil bij zeg
We hebben hier niet onwijs zitten te genieten van "Sweeny Todd" !!quote:
Welke?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oooh ik zie net verse pics van dat nestje dat gisteren geboren is![]()
[ afbeelding ]
Te lief gewoon![]()
En daar zit me toch een geweldig leuk naakt reutje in
Maar hij is er!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou die snertkat is er hoor
Ik heb het er helemaal druk mee want ze mopperen tegen elkaar en het kleine mormel heeft Elco al zijn mand ingejaagd![]()
Maar goed, morgen de foto's en een uitgebreid verslag, ik ga nu zo mijn bedje opzoeken want ik ben echt echt gebroken en ik heb inmiddels een hoofdpijn waar je u tegen zegt.
Oh-oh
Bliezen ze bij jou ook wel tegen elkaar? Hoe lang ging dat door toen?quote:Op zondag 11 april 2010 08:36 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh gefeliciteerd met de 103 v-dag van Karel
@senes dat wennen gaat vrij snel. veel plezier met jullie ukkie
Wat leuk!quote:Op zondag 11 april 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Senes, wat een gedoe![]()
Komt vast wel goed joh.
Snertkat![]()
Mn buurmeisje had mn hele voordeur versierd voor Karel, ik schrok me lam toen ik om 10 uur voor het eerste rondje de deur uit ging![]()
Het ergste is dat ik het best grappig vindquote:Op zondag 11 april 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Senes, wat een gedoe![]()
Komt vast wel goed joh.
Snertkat![]()
Mn buurmeisje had mn hele voordeur versierd voor Karel, ik schrok me lam toen ik om 10 uur voor het eerste rondje de deur uit ging![]()
Dit is ook grappigquote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het best grappig vind![]()
Hummer komt met houten poten aanlopen, blaast heel hard en Dodge...doet niets![]()
Hummer gromt nog eens en Dodge...doet niets![]()
Hummer gaat wat dichterbij en blaast nog wat harder en Dodge....blaast nog een tikkie harder terug
En Hummer....die druipt af![]()
Dodge is wel een echt knuffelkont trouwens, hij spint al als ik naar hem wijs
Nee, we gaan zo wandelen, dan maak ik ff foto's van haar met Karel voor de mooie deurquote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef senesta het volgende:
Och wat een lief buurmeisje...heb je foto's?
Ja, pics van je buurmeisjequote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef senesta het volgende:
Och wat een lief buurmeisje...heb je foto's?
quote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik het best grappig vind![]()
Hummer komt met houten poten aanlopen, blaast heel hard en Dodge...doet niets![]()
Hummer gromt nog eens en Dodge...doet niets![]()
Hummer gaat wat dichterbij en blaast nog wat harder en Dodge....blaast nog een tikkie harder terug
En Hummer....die druipt af![]()
Dodge is wel een echt knuffelkont trouwens, hij spint al als ik naar hem wijs
Das ter ere van Karelquote:Op zondag 11 april 2010 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, de zon begint eindelijk te schijnen hier![]()
En Sjon zn oren staan al drie dagen kaarsrecht zonder tape
Ja, hier ook, een kitten accepteren ze over het algemeen makkelijk.quote:Op zondag 11 april 2010 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi blies ook heel erg tegen Zorro en Fire. En die keken zo vanNa een paar dagen was het wel weer over.
Lekker idee zeg, best snel gedaan nogquote:Op zondag 11 april 2010 16:59 schreef Ynske het volgende:
ff snel tussendoor, ben trots
op mn bureau en wat uitzoekspul op de grond na is alles ingepakt
Misschien is de pomp verstopt. Meestal zit aan de voorkant onderaan een luikje, maatje CD doosje. Daarachter zit de pomp, die kun je makkelijk met de hand opendraaien (let op, er komt vaak een sloot water achteraan als je dat doet). Dan maar eens kijken of er veel troep uit komt en of dat helpt.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef oh-oh het volgende:
Ow Barbaaf, hij pompt wel maar t water gaat heul nie weg
Dat heb ik al gedaan, de pomp zelf krijg ik er niet uit, alleen de stop.quote:Op zondag 11 april 2010 19:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien is de pomp verstopt. Meestal zit aan de voorkant onderaan een luikje, maatje CD doosje. Daarachter zit de pomp, die kun je makkelijk met de hand opendraaien (let op, er komt vaak een sloot water achteraan als je dat doet). Dan maar eens kijken of er veel troep uit komt en of dat helpt.
Ooooowwwww, wat een handsom laddyquote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
Massimo liet zich nu wel fotograferen.
[ afbeelding ]
Hij past wel goed bij Poesjkaquote:
Zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:11 schreef senesta het volgende:
Volgens mij komen de neus en huidproblemen van Elco van hooikoorts, iemand van jullie er ooit van gehoord?
Ik ga morgen de dierenarts weer even bellen maar misschien kan ik nog dingen doen ter ondersteuning?
Oh mooierd!!quote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
dan zit waarschijnlijk je filter verstopt, iets wat je zelf kan oplossenquote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef oh-oh het volgende:
We hebben gewandeld van 13.15 tot 18.00 en VER!
En een heleboel bergbeklimmingen gedaan ook nog, en enge afdalingen![]()
En de hondjes hebben minstens 10 keer onze afstand afgelegd en zelfs Chico heeft de hele weg zelf gestapt, nog geen seconde issie gedragen![]()
Karel maakte nog een koprol met een flikflak dr achteraan toen hij zich ergens verstapte, maar hij had goddank niks![]()
Nu heb ik zelf al snel gedouched, en Chico en Billy zijn al gedaan, Sjon moet ook nog ff maar die ligt nu in coma![]()
Ow Barbaaf, hij pompt wel maar t water gaat heul nie weg
Wat een mooierdquote:Op zondag 11 april 2010 19:26 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef Strega het volgende:
Zwabber, Cat22 en Tombolafan staan bij je voor de deur X-Rated begint zo!!!
Hoeeeeee daaaaaaaaan????????quote:Op zondag 11 april 2010 20:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
dan zit waarschijnlijk je filter verstopt, iets wat je zelf kan oplossen
wat voor machine heb je dan? voorlader of bovenlader bv.quote:
Een whirlpool , een voorlader.quote:Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
wat voor machine heb je dan? voorlader of bovenlader bv.
dan zit hij toch meestal gewoon achter een deurtje?quote:Op zondag 11 april 2010 20:53 schreef Barbaaf het volgende:
Er moet toch een vrij eenvoudige manier zijn om dat filter schoon te maken, bij mijn bovenlader til ik de trommel eruit maar bij een voorlader kan dat natuurlijk niet. Tijd om de handleiding te zoeken/googelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |