they're watching you...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha.![]()
En ik hoorde net dat m'n schoonvader ook al op fok zit. Omg.
en de bank is gemaakt van rinske's moederquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Nooooooooooh. Ze weten toch niet hoe ik heet.![]()
gezocht goed baasje voor vrolijke jonge kater
De TS van dit topic heet hetzelfde als Rinske's moeder.
nou gooi maar weg danquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
WIEZEN BANK DAN???
Niet de mijne in ieder geval.![]()
oh nee, hier moeten sterke kwaadaardige krachten aan het werk geweest zijn!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg. Wie heeft sara uit de OP gehaald.
Ja dat MOET wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh nee, hier moeten sterke kwaadaardige krachten aan het werk geweest zijn!
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
foto?
nee das morgen. Ik heb nu 3 bier op, en nu ben ik klaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qutje, moet jij niet gaan comazuipen vanaaf?
Nope.Zit al de hele dag hard, en hij is niet 1x weggevallen. Morhen ff een wrt610 halenquote:
Oh ik dacht dat jij dat gewoon t hele weekend deej johquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee das morgen. Ik heb nu 3 bier op, en nu ben ik klaar.
Morgen moet ik out gaan van tha alcohol
Ik ken netgear eigk helemaal niet.quote:
welneeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat gewoon t hele weekend deej joh
Ja we blijven niet jubelen.quote:
Hij zingt nooit: de bank die gemaakt is van de moeder van Rinske uit Friesland.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ is nu Anton aus Tirol aan het zingen.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey, ik hou het voor gezien, ik kruip lekker met mn honden op de bank voor X-Factor![]()
misschien is jip bang dat WJ em op eetquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Dirty mind.![]()
Ik hoor me toch allemaal schietgeluiden uit WJ's kamer komen. Geen wonder dat Jip 'm zo haat.
Er past helemaal geen kat in dat magere lijf van 'm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien is jip bang dat WJ em op eet![]()
counterstrike?
quequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef nieslief het volgende:
Ik volg dit nou helemaal niet meer.
Wie is Sara
Nou zo zat ik ook dus...quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg. Wie heeft sara uit de OP gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |