they're watching you...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Haha.![]()
En ik hoorde net dat m'n schoonvader ook al op fok zit. Omg.
en de bank is gemaakt van rinske's moederquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Nooooooooooh. Ze weten toch niet hoe ik heet.![]()
gezocht goed baasje voor vrolijke jonge kater
De TS van dit topic heet hetzelfde als Rinske's moeder.
nou gooi maar weg danquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef DanseMacabre het volgende:
WIEZEN BANK DAN???
Niet de mijne in ieder geval.![]()
oh nee, hier moeten sterke kwaadaardige krachten aan het werk geweest zijn!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg. Wie heeft sara uit de OP gehaald.
Ja dat MOET wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh nee, hier moeten sterke kwaadaardige krachten aan het werk geweest zijn!
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
foto?
nee das morgen. Ik heb nu 3 bier op, en nu ben ik klaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qutje, moet jij niet gaan comazuipen vanaaf?
Nope.Zit al de hele dag hard, en hij is niet 1x weggevallen. Morhen ff een wrt610 halenquote:
Oh ik dacht dat jij dat gewoon t hele weekend deej johquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee das morgen. Ik heb nu 3 bier op, en nu ben ik klaar.
Morgen moet ik out gaan van tha alcohol
Ik ken netgear eigk helemaal niet.quote:
welneeeeeeeeeejquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat gewoon t hele weekend deej joh
Ja we blijven niet jubelen.quote:
Hij zingt nooit: de bank die gemaakt is van de moeder van Rinske uit Friesland.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ is nu Anton aus Tirol aan het zingen.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey, ik hou het voor gezien, ik kruip lekker met mn honden op de bank voor X-Factor![]()
misschien is jip bang dat WJ em op eetquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Dirty mind.![]()
Ik hoor me toch allemaal schietgeluiden uit WJ's kamer komen. Geen wonder dat Jip 'm zo haat.
Er past helemaal geen kat in dat magere lijf van 'm.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien is jip bang dat WJ em op eet![]()
counterstrike?
quequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef nieslief het volgende:
Ik volg dit nou helemaal niet meer.
Wie is Sara
Nou zo zat ik ook dus...quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg. Wie heeft sara uit de OP gehaald.
quote:
Net als een ex overbuurvrouw. Chinese dame met een zware stem. Ze hadden een snackbar annex afhaalchinees en ook een heel slank poesje, Kitty.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Er past helemaal geen kat in dat magere lijf van 'm.
Nee, assassins creed.
jij bent vrij jong om de vriending van hem te zijn zo te zien...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Dit is de andere kant van WJ.
[ afbeelding ]
Als ie geen agressieve spelletjes speelt dus.
Dan verleidt hij jonge meisjes in het park?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Dit is de andere kant van WJ.
[ afbeelding ]
Als ie geen agressieve spelletjes speelt dus.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan verleidt hij jonge meisjes in het park?
[ afbeelding ]
Vriendjens
Dabennikheulnie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij bent vrij jong om de vriending van hem te zijn zo te zien...
't gaat, eten blijft nu beter binnen..quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
hai Barbrfffttttprrrrrttttll.....inmiddels al een beetje beter?
misschien moet je binnenkort een week lang op kinddinges passen ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dabennikheulnie.
Da's Marit, de jongste van m'n zus.
M'n zus doet de laatste tijd aardig tegen me, ik denk dat ze ziek is.
ik heb een huge lijst in m'n rss feeds staan van die dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't gaat, eten blijft nu beter binnen..
Slimme spin:
[ afbeelding ]
hoop sites met leuke foto's zijn er toch, je kan er dagen zoekmaken
Haha, dan doet ze niet eens aardig. Als ik een keer bij m'n ouders ben is het meteen: Kom je dan oppassen ja ok?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien moet je binnenkort een week lang op kinddinges passen ofzo
nee daar ga je een nobelprijs mee krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Trusten!
Ik ga ook iets nuttigs doen, tv kijken.
quote:
quote:
Ik wil ze wel eens proberen voor Bullie, die is soms wat stijf in de gewrichtjes!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Senesta!!!!!!!!!![]()
![]()
Iemand interesse? Heb hier zo'n 60 verpakkingen deels al vergeven maar als iemand een doggie heeft die dit mag?
Heb ze incl actiecodes om het een 6 weken gratis te proberen
[ afbeelding ]
Pm je adres maarquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil ze wel eens proberen voor Bullie, die is soms wat stijf in de gewrichtjes!
Vlag uit!!quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Nou, het weggehaalde weefsel is eindelijk onderzocht en het blijken toch kwaadaardige tumoren te zijn.![]()
Ik geloof wel dat ze alles weggehaald hebben.
Over m'n tante, die bleek gokverslaafd te zijn en aan alle mogelijke loterijen mee te doen die er maar zijn, loterijen tot Australie aan toe.
M'n oom had nog wat geld op een spaarrekening staan en ook nog wat geld in de kluis. Geld uit de kluis was weg en dat op de spaarrekening ook. Ze had z'n handtekening vervalst.
Leuk!quote:
Ech wel! Mn bek staat in de fik, en drinken helpt nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
de supermarkt verkoopt geen heet eten
Dan laat maar zittenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
melk, de vetten in melk breken de capsaicine af![]()
is het enige dat echt helpt, de rest verdoezelt het alleen maar tijdelijk
alcohol helpt ook btw, daar lost het ook in opquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan laat maar zittenIk ga alleen van de geur van melk al over mn nek
Men, het is alsof ik een pot sambal heb lopen vreten
*bier pakt*quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alcohol helpt ook btw, daar lost het ook in op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |