Oke, nu schelt ik wel, als ik een ban krijg, ik heb dit topic ff ge screencapt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:14 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
Is goed, ik was vergeten dat linkse provincialen zwak zijn en dus snel gekwetst.
Klopt. Daarom is er ook al een topic over in POL: Minder provincies, hoe gaan we dat doen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe even normaal, provinciale herindeling in het kader van bezuinigingen is een valide politieke discussie.
kan je nog meer vinden ?quote:
Zonder in de file terecht te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
Sowieso, in Groningen heb je van die kutdorpen waar je een uur moet FIETSEN voor je uberhaupt bij een station komt.
Dus ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
Sowieso, in Groningen heb je van die kutdorpen waar je een uur moet FIETSEN voor je uberhaupt bij een station komt.
Ja, niemand wil erheen. Nee ik ben niet in Amerika geweest, maar daar heeft iedereen een auto.quote:
En in het noorden loopt 'iedereen' op klompen....quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:27 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
[..]
Ja, niemand wil erheen. Nee ik ben niet in Amerika geweest, maar daar heeft iedereen een auto.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:35 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
Iedereen heeft daar een auto, omdat de afstanden groter zijn. Sukkel.
Zullen we uit gaan zoeken waar wie en wat een auto heeft in Groningen/Friesland en Drenthe? Hoeveelheid auto's op jeugdigen onder de 30? Ik denk dat je je vies verkijkt op provinciaaltjes en randstedelingen. Voornamelijk de verschillen en/of motieven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:35 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
Iedereen heeft daar een auto, omdat de afstanden groter zijn. Sukkel.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:15 schreef LordFuzzlesworth het volgende:
Ze kunnen zich beter afscheiden. Het is echt een kutplek. De Friezen wilden toch sowieso al een eigen land? Laat ze dat doorzetten dan. En Groningen is helemaal kanker. De verzamelplek voor de linkse kliek. Om van Drenthe maar te zwijgen. Het enige dat ik in Groningen zag was vieze hippies, scenekids en dikke kakkers. Af en toe nog wat lekkere chicks, maar zo ver ga je toch niet reizen voor een neukertje?
Okeequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef hc-sjonny het volgende:
wtf:O, oke, friesland mag een apart land zijn, zijn toch maar kwallen vind ik. maar groningen is echt niet slecht(Westerwolde gedeelte hoor) zijn echt niet veel kakkrs ofzo hier,. praten alleen de oudjes 'plat gronings'en meer niet......
[..]
Ah ok.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef freako het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is er ook al een topic over in POL: Minder provincies, hoe gaan we dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |