Waar heb jij het schema vandaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik word juist wit bij het sporten - wat vandaag geillustreerd werd door iemand die vroeg of ik ging flauw vallen.
Eerste keer gelopen vandaag, was nog erg rustig (5x 1 minuut hardlopen, met steeds 2 minuten wandelen ertussen), maar t ging prima. Had geen moeite om het vol te houden, maar merkte wel dat ik die twee minuten nodig had om weer op adem te komen. Volgende les is precies hetzelfde, die wordt dus ook geen probleem.
Hardloopschema.nl - beginnersschema, 0-20 minuten hardlopen in 10 weken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar heb jij het schema vandaan?
En dat je die minuten echt wel nodig bent om bij te komen herken ik heel erg, maar het grappig is, dat als je 2 minuten hard gaat lopen, of drie, dat die minuten ertussen genoeg blijven om bij te komen
RB is online,...moet ik wat doen??quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:52 schreef Crutch het volgende:
Ik zal wel even een TR plegen, want ik zie dat Ronnie_Bravo offline is.
De OP vervangen door deze.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
RB is online,...moet ik wat doen??
Thanks nog, me like!!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nehhh te chaotisch![]()
Bat for lashes - Daniel vooral als je 's avonds loopt.
Ik was ook aangenaam verrast, sterker nog; ik zet 'm ook geregeld op als ik aan het schrijven ben.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Thanks nog, me like!!
Beetje Stevie Nicks-achtig (niet qua stem!!!!), beetje MGMT...
Ik loop ook altijd 's ochtends. Dan als ik thuis kom ff afkoelen en dan een lekkere douche en laat de dag maar beginnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:31 schreef macondo het volgende:
Ik begin altijd met hardlopen na het ontwaken. Ofwel, tussen in bed liggen en op straat hardlopen zit ongeveer 5 minuten. Is dat eigenlijk goed/slecht? Dacht dat het qua temperatuur wel wat uit zou kunnen maken..
he! Beetje over mij roddelen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja.. niet elke beginner loopt via Evy, maar de meeste Evy-ers zijn wel beginners... lastig dus. Alhoewel ET in het Evy topic met C25K loopt.
ik heb zoals gevraagd de OP van de wiki gehaald en erin geplaktquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dank je, maar wat dan? R_B had al de gehele OP vervangen...
Oh, dat had R_B ook al gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb zoals gevraagd de OP van de wiki gehaald en erin geplakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |