Serie is ook erg tof... Vage humorquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Qunix het volgende:
Wat een vis opening... Erg tof(Arakawa Under the Bridge)
Sex pistolsquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef hexje het volgende:
Yes, de sex pistols ova is uit met subs van aarinfantasy.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef hexje het volgende:
Yes, de sex pistols ova is uit met subs van aarinfantasy.
Ik was hotel de botel op die griet met die haarband vroegerquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef zquing het volgende:
Hemisphere van RahXephon is toch wel een van de allerbeste OP's ooit
Ik zeg toch niet allerbestequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik was hotel de botel op die griet met die haarband vroeger
Edit:
beste anime met best op is trouwens Infinite Ryvius, gij zonder smaak![]()
owjah, dat ik moet daten en zit met ernstige geldnoodquote:Op woensdag 14 april 2010 00:12 schreef Ascendancy het volgende:
Hou eens op met die SC als ik niet mee doe![]()
Wanneer heeft iedereen nu eens lef om te meeten. Heb ik gezegd dat ik vrijdag niet kan werken, gaan jullie allemaal niet
Stelletje mietjes.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:13 schreef zquing het volgende:
[..]
owjah, dat ik moet daten en zit met ernstige geldnood
Beide geschreven door Ryohgo Narita.quote:
Het is slice of life, maar dieper dan welke ook. En dan niet op een romance manier.quote:
Yoko Kanno met zang van Maaya Sakamoto.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef zquing het volgende:
Hemisphere van RahXephon is toch wel een van de allerbeste OP's ooit
Jep, nieuwe opening is geweldig:quote:Op woensdag 14 april 2010 08:41 schreef wdn het volgende:
Bleach is weer begonnenEps was een soort van recap van het laatste gedeelte van de Hueco Mundo invasion arc.
En K-ON 2 was weer mega leuk
Is vandaag nieuwe K-ON!! dan? Damn, moet ik tot morgen wachten voor ik m kan kijkenquote:
Het normale leven. Bijvoorbeeld Honey and Clover, Beck en Welcome to the NHK.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is vandaag nieuwe K-ON!! dan? Damn, moet ik tot morgen wachten voor ik m kan kijken![]()
En misschien domme vraag, maar wat is een "slice of life" precies? (kan me dr wel een voorstelling bij maken, maar toch)
Ooit Of Mice and Men gelezen(/moeten lezen) van John Steinbeck?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef .Cake. het volgende:
En misschien domme vraag, maar wat is een "slice of life" precies? (kan me dr wel een voorstelling bij maken, maar toch)
Ik ken ze bijna allemaal en ik weet niet of dat positief is.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik ken er te weinig om een goede keuze te maken
En waar zijn de mannen?
Moe?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna allemaal en ik weet niet of dat positief is.
Mannen zijn niet moe.
Die v.a. die die gozer doet is top. Ergo arakawa is topquote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Arakawa maar raar.
Lang niet zo aangrijpend als Natsu no arashi of bakemonogatari.
het meisje is een soort van senjougahara en de jongen een soort araragi, maar dan veel minder goed, lachwekkend, en vermakelijk. Araragi en senjougahara waren ook geloofwaardigere characters.
Een v.a betekend geen geweldige serie. Het script is veel belangrijker.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die v.a. die die gozer doet is top. Ergo arakawa is top
Als de stem bij het personage past is voor mij de serie al voor de helft geslaagd. Aan sommige va's heb ik zon hekel, vooral sommige vrouwelijke, dat ik gelijk de serie uitzetquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een v.a betekend geen geweldige serie. Het script is veel belangrijker.
En ik snap niet wat er bijzonder aan is. Hij zet geen uitzonderlijke prestaties neer.
Daarnaast heeft hij bijna alle shaft main characters gedaan die rond deze setting vallen. Vernieuwing is beter.
Als in "moe, moe, kyun"?quote:
Een slechte va maakt een serie inderdaad kut, maar ee goede va maakt een serie niet goed. Dit zou betekend dat elke serie waarin de va de main deed, goed was, zoals digimon.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als de stem bij het personage past is voor mij de serie al voor de helft geslaagd. Aan sommige va's heb ik zon hekel, vooral sommige vrouwelijke, dat ik gelijk de serie uitzet
Trouwens, waarom kunnen mannen dan niet moe zijn?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef Tomoya het volgende:
A Japanese slang term (ironically, first employed by otaku) used to refer to the fetish for or sexual attraction to idealized people, usually a fictional perfect young girl.
Dit is moe.
Inderdaad, ik wil gewoon moe zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Trouwens, waarom kunnen mannen dan niet moe zijn?
Omdat mannen het bedacht hebben, en wij zijn nou éénmaal best pervers en meestal heteroquote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Trouwens, waarom kunnen mannen dan niet moe zijn?
Dat mag jij niet!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil gewoon moe zijn
Mannen hebben ook maandverband bedacht maar dat gebruiken wij toch ookquote:Op woensdag 14 april 2010 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat mannen het bedacht hebben, en wij zijn nou éénmaal best pervers en meestal hetero
Soms is even wennen. Bijvoorbeeld bij Maka Albarn (Soul Eater). Ik vond haar stem in het begin verschrikkelijk, maar nu juist geweldig. Hmmm :squote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als de stem bij het personage past is voor mij de serie al voor de helft geslaagd. Aan sommige va's heb ik zon hekel, vooral sommige vrouwelijke, dat ik gelijk de serie uitzet
Probeer Deviantart.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:59 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mannen hebben ook maandverband bedacht maar dat gebruiken wij toch ook![]()
En vrouwen zijn ook best pervers en meestal hetero.
* Xaryna vindt Ascendancy best moe.
En nou wil ik de mannencompetitie! Want anime mannen zijn ontzettend sexy.
Anime karakters zonder tieten of rokjesquote:
Ah, maar ik ben geen anime characterquote:Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Anime karakters zonder tieten of rokjes
Niet alleen bishonen. Maar wel veelquote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef Tomoya het volgende:
Anime man die zij bedoelt zijn: bishonen.
Hangt van je definitie af.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bah
Je bent al net als mijn vriendin.
You know what they say. Everyone is gay for Bridget.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik hou de definitie aan van mooie/vrouwelijke mannen. Maar dat is niet het enige type dat ik sexy vind (in anime dan he)
Mijn vriendin vind mannen die vrouwelijk zijn ook sexyquote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hangt van je definitie af.
Als je met bishonen alle knappe anime mannen bedoelt, dan snap ik deniet, en als je alleen de yaoi/shonen-ai bedoelt dan wel, maar dat is echt niet het enige dat ik leuk vind.
Ik hou de definitie aan van mooie/vrouwelijke mannen. Maar dat is niet het enige type dat ik sexy vind (in anime dan he)
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Anime karakters zonder tieten of rokjes
Je houdt wel van onsquote:Op woensdag 14 april 2010 19:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn vriendin vind mannen die vrouwelijk zijn ook sexy![]()
Bah, stomme vrouwen
Hij is ook niet zo leuk.quote:
Probeer Durarara! Waarschijnlijk relevant to your interests.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je houdt wel van ons
[..]
Hij is ook niet zo leuk.
Ik ga weer verder met Toradora!.
Dat ook wel.quote:
sommige danquote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ook wel.![]()
Meisjes kunnen lievv zijn
Staat op mijn To Watch lijstquote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Probeer Durarara! Waarschijnlijk relevant to your interests.
quote:
Ik ook van jullie!quote:
msnk, lees je toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef Ascendancy het volgende:
msnk: Wie ben jij en waarom bepaal jij of ik moe ben?
Vroeg ik jou wat?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Staat op mijn To Watch lijst![]()
Ik wacht tot hij klaar is met airen zodat ik hem in één keer kan kijken.
[..]
[..]
Ik ook van jullie!
Joah, sinds 04:00 op en net een moeizame wedstrijd van Ajax, ben redelijk uitgeput nu.quote:
Oei Quir, was dat je eerste contact met een meisje?quote:
Het is nog een beetje nieuw voor me.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Oei Quir, was dat je eerste contact met een meisje?
Je mag wel op mij oefenen? Ik heb ook lang haarquote:
Ik zal net doen of ik dat niet gelezen heb.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je mag wel op mij oefenen? Ik heb ook lang haar
QFQ(quoted for quir)quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je mag wel op mij oefenen? Ik heb ook lang haar
Coolquote:De succesvolle anime serie "Beck Mongolian Chop Squad" krijgt een verfilming. Opmerkelijk is dat Red Hot Chili Peppers en Oasis o.a. de muziek in de film maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |