Hpo.quote:Op zondag 11 april 2010 01:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wanneer ze eindelijk een minder slechte titel bedacht hebben.
Wat een achterlijke opmerking.quote:Op zondag 11 april 2010 01:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wanneer ze eindelijk een minder slechte titel bedacht hebben.
Agreed, ik kreeg ook de tip deze te checken, en het bevalt prima tot dusver.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef Qunix het volgende:
Senkou no Night Raid is uniek en interessant.
Mooi, eindelijk uit!quote:En nu Suzumiya Haruhi no Shoushitsu - Movie by Mazui kijken.
Ook gespeeld, viel tegen.quote:Op zondag 11 april 2010 01:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan
Voorlopig geen anime voor mij, assassins creed is eindelijk gekraakt
boefje .quote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef Quir het volgende:
Dat ik gisteren überhaupt nog kon typen verbaast me.
De eerstequote:Op zondag 11 april 2010 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
heb je het over de 1e of de 2e? Want de 2e is een factor 1000 beter dan de eerste.
ik heb wel tentamensquote:Op zondag 11 april 2010 11:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga de wiki updaten lui stuk vreten.
Dit is belangrijker.quote:
Ik heb al een balletje opgegooid bij de bioscoop waar ik werk maar ik ben bang dat het er voorlopig niet inzit. Weet niet of er heel veel animo voor is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:19 schreef Qunix het volgende:
Waarom hebben ze nou geen anime films in de Nederlandse bios?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Da's duits dubbedquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:09 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Voor de mensen die vandaag thuis zitten
Spirited Away ARTE 14:45 - 16:45
supergeil!quote:
Om 1 of andere reden vind ik anime van square enix altijd leuk om naar te kijkenquote:
Duitsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |