Beide geschreven door Ryohgo Narita.quote:
Het is slice of life, maar dieper dan welke ook. En dan niet op een romance manier.quote:
Yoko Kanno met zang van Maaya Sakamoto.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef zquing het volgende:
Hemisphere van RahXephon is toch wel een van de allerbeste OP's ooit
Jep, nieuwe opening is geweldig:quote:Op woensdag 14 april 2010 08:41 schreef wdn het volgende:
Bleach is weer begonnenEps was een soort van recap van het laatste gedeelte van de Hueco Mundo invasion arc.
En K-ON 2 was weer mega leuk
Is vandaag nieuwe K-ON!! dan? Damn, moet ik tot morgen wachten voor ik m kan kijkenquote:
Het normale leven. Bijvoorbeeld Honey and Clover, Beck en Welcome to the NHK.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is vandaag nieuwe K-ON!! dan? Damn, moet ik tot morgen wachten voor ik m kan kijken![]()
En misschien domme vraag, maar wat is een "slice of life" precies? (kan me dr wel een voorstelling bij maken, maar toch)
Ooit Of Mice and Men gelezen(/moeten lezen) van John Steinbeck?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef .Cake. het volgende:
En misschien domme vraag, maar wat is een "slice of life" precies? (kan me dr wel een voorstelling bij maken, maar toch)
Ik ken ze bijna allemaal en ik weet niet of dat positief is.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik ken er te weinig om een goede keuze te maken
En waar zijn de mannen?
Moe?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Ik ken ze bijna allemaal en ik weet niet of dat positief is.
Mannen zijn niet moe.
Die v.a. die die gozer doet is top. Ergo arakawa is topquote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond Arakawa maar raar.
Lang niet zo aangrijpend als Natsu no arashi of bakemonogatari.
het meisje is een soort van senjougahara en de jongen een soort araragi, maar dan veel minder goed, lachwekkend, en vermakelijk. Araragi en senjougahara waren ook geloofwaardigere characters.
Een v.a betekend geen geweldige serie. Het script is veel belangrijker.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die v.a. die die gozer doet is top. Ergo arakawa is top
Als de stem bij het personage past is voor mij de serie al voor de helft geslaagd. Aan sommige va's heb ik zon hekel, vooral sommige vrouwelijke, dat ik gelijk de serie uitzetquote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een v.a betekend geen geweldige serie. Het script is veel belangrijker.
En ik snap niet wat er bijzonder aan is. Hij zet geen uitzonderlijke prestaties neer.
Daarnaast heeft hij bijna alle shaft main characters gedaan die rond deze setting vallen. Vernieuwing is beter.
Als in "moe, moe, kyun"?quote:
Een slechte va maakt een serie inderdaad kut, maar ee goede va maakt een serie niet goed. Dit zou betekend dat elke serie waarin de va de main deed, goed was, zoals digimon.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als de stem bij het personage past is voor mij de serie al voor de helft geslaagd. Aan sommige va's heb ik zon hekel, vooral sommige vrouwelijke, dat ik gelijk de serie uitzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |